Strona główna
Logo unii europejskiej

Nabycie dwóch suwnic

Data publikacji: 19.04.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 01-06-2018

Numer ogłoszenia

3068

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 18.05.2018 zmieniona została treść ogłoszenia. Doprecyzowano, iż przedmiotem zapytania są dwie sztuki suwnic.
W związku ze zmianą treści ogłoszenia, wydłużono termin składania ofert do dnia 01.06.2018.

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać osobiście na adres Zamawiającego, tj.:
ZPHU WIT-METAL Matusiak Witold
Chojne, Leśna 2, 98-200 Sieradz
lub pocztą elektroniczną na adres:
w.matusiak@wit-metal.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

w.matusiak@wit-metal.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Witold Matusiak

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dwie suwnice dwudźwigarowe natorowe o udźwigu od 6,3 do 8 ton i rozpiętości 22,5 m

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: sieradzki Miejscowość: Chojne

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest nabycie, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch suwnic w celu wdrożenia do oferty przedsiębiorstwa innowacyjnych wyrobów z metalu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dwie suwnice dwudźwigarowe natorowe. Wymagane parametry każdego z urządzeń:
- udźwig suwnicy: w zakresie od 6,3 do 8 ton
- rozpiętość: 21140mm
- wysokość podnoszenia: 7 m
- długość toru jezdnego: 90 m
- sterowanie: kaseta sterownicza i sterowanie radiowe
- całkowita wysokość urządzenia liczona od torowiska: nie więcej, niż 900 mm

Wymagana gwarancja na całe urządzenie: nie mniej, niż 24 miesiące

Kod CPV

42414210-6

Nazwa kodu CPV

Suwnice

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: nie później niż 31.07.2018

Załączniki

Brak załączników

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia,
wybranym w wyniku niniejszego postępowania, jeżeli spełniony zostanie któryś z poniższych warunków:
a) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł
przewidzieć;
b) zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego;
Zmiany mogą dotyczyć w szczególności:
- obniżenia ceny na skutek negocjacji z wybranymi oferentami,
- zmian w przedmiocie zamówienia, niemających wpływu na jego cenę,
- zmiany terminów realizacji zamówienia z powodu opóźnienia innych dostawców, jeżeli wykonanie przez
nich zamówień jest warunkiem koniecznym dla realizacji niniejszego zamówienia,
- zmiany terminów płatności, zmianą terminu realizacji zamówienia oraz innych przyczyn, których
zamawiający nie mógł przewidzieć.
Wprowadzenie zmian w umowie zależy wyłącznie od Zamawiającego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta winna zawierać w szczególności następujące w informacje:
- pełną nazwę, adres lub siedzibę Oferenta,
- odniesienie do każdego z parametrów, wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia,
- cenę netto, cenę brutto, wysokość podatku VAT,
- termin ważności oferty (wymagany minimum 90 dni),
- termin wykonania zamówienia,
- warunki płatności,
- okres gwarancji,
- oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, zgodnie z punktem "Wykluczenia".
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena (C) 80 %
2. Okres gwarancji (G) 20%

Cena – C
C = ( Cmin : Co) x 100 pkt x 80%
C – przyznane punkty w kryterium ceny;
Cmin – najniższa cena ofertowa (netto) spośród wszystkich ofert podlegających ocenie;
Co – cena (netto) oferty ocenianej.
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 80 pkt.
Wszystkie oferty złożona w walucie innej niż PLN zostaną przeliczone na złotówki po kursie średnim NBP z dnia przypadającego na ostatni dzień terminu złożenia oferty.

Okres gwarancji - G
G = Go / 12 x 100 pkt x 10%
G – przyznane punkty w kryterium okresu gwarancji;
Go – długość gwarancji w ocenianej ofercie, wyrażona w miesiącach, wykraczająca poza wymagany, minimalny okres gwarancji;
Oferta może mieć przyznane punkty za maksymalnie 24 miesiące dodatkowej gwarancji, wykraczającej poza wymagany, minimalny okres gwarancji.
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Okres gwarancji należy podać w miesiącach. Gwarancja ma dotyczyć działania kompletnego przedmiotu zamówienia, a więc wszystkich urządzeń, wchodzących w skład zamówienia.
Oferty z okresem gwarancji krótszym, niż 24 miesiące, nie będą dopuszczone do oceny punktowej.

Wykluczenia

W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami uposażonymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia oferenta o niepodleganiu ww. wykluczeniem.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Z.P.H.U. Wit-Metal Witold Matusiak

Adres

Leśna 2

98-200 Chojne

łódzkie , sieradzki

NIP

8272068329

Numer naboru

POIR.03.02.01-IP.03-00-001/17

Inne źródła finansowania

Zamówienie realizowane w ramach projektu, wybranego do dofinansowania przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

AJER-TECH Sp. z o.o. ul. Byczyńska 120 46-200 Kluczbork
POZOSTAŁE SZCZEGÓŁY W PROTOKOLE Z POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO
Liczba wyświetleń: 738