Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 2_20_3.2.2_1928 z dnia 22.04.2020 na zakup kruszarek

Data publikacji: 22.04.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 01-06-2020

Numer ogłoszenia

30445

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 18.05.2020 wprowadzono następujące zmiany w zapytaniu ofertowym:
1. doprecyzowano przedmiot zamówienia części III. Opis przedmiotu zamówienia:
"Kruszarka szczękowa:
Materiał wejściowy to żwir we frakcji 60-300mm oraz strumieniu masowym wynoszącym roboczo 60 t/h. Wymagane parametry techniczne:
• wlot minimum 900x500mm;
• regulowana szczelina w zakresie od 45 do 180 mm;
• zasilanie 400V;
• wymiary maksymalne: długość 2000mm, szerokość 1800mm, wysokość 1800mm;
• Częstotliwość napięcia 50 Hz,
• automatyczne smarowanie łożysk,
• szafka siłowa, rozruch Y/D;
• hydrauliczne nastawianie szczeliny,
• cena ma uwzględnić zsuwnię kruszarki.

Kruszarka stożkowa z konstrukcja nośną
Materiał wejściowy do kruszarki stożkowej to żwir we frakcji 16-80mm oraz strumieniu masowym wynoszą-cym 80 t/h. Wymagane parametry techniczne:
• regulowana szczelina w zakresie od 10-25mm
• zasilanie 400V;
• minimalna moc silnika: 130 kW
• częstotliwość napięcia 50Hz;
• wspólna rama kruszarki i napędu;
• zamówienie uwzględnia koło pasowe silnika, stacja smarownicza, automat sterujący z wizualizacją,
• automatyczne smarowanie smarem,
• szafka siłowa, rozruch Y/D;
• stalowa konstrukcja nośna;
• gabaryty wraz z konstrukcją nośną: podstawa max 4300x3300, wysokość max 5000mm.
Kruszarka stożkowa będzie produkować frakcję 0-16mm. Materiał z kruszarki ponad 16mm będzie zawracany do kruszarki do dokruszenia."

2. wprowadzono zmiany w części V. HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA/TERMIN REALIZACJI UMOWY:
"1. Dostawa przedmiotu zamówienia na teren Żwirowni w Nowej Białej nie później niż 31.10.2020r.
2. Montaż i rozruch przedmiotu zamówienia w Nowej Białej nie później niż 31.01.2021r., zgodnie z pozwoleniem na budowę."

3. zmieniono 3. kryterium oceny ofert T, zamiast terminu dostawy od dnia podpisania umowy wprowadzono kryterium:
" • Termin płatności za fakturę (w dniach kalendarzowych) - 10%"

Ponadto załączono listę pytań od oferentów i odpowiedzi (część 1 i część 2).
W związku z wprowadzonymi zmianami termin składania ofert został wydłużony do 01.06.2020r.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami.
Wykonawca dokonując kalkulacji kosztów powinien opierać się na całej dokumentacji projektowej załączonej do zapytania.
2. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać:
 elektronicznie w formie skanu podpisanego przez Oferenta, na adres e-mail: zoltek.krzysztof@gmail.com lub
 pocztą na adres: ŻWIROWNIA ZAGRODY NOWA BIAŁA SP. Z O.O, Ludźmierska 34b, 34-400 Nowy Targ, lub
 osobiście w siedzibie Zamawiającego.
3. Za datę złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu dokumentów do Zamawiającego.
4. Składający ofertę są zobowiązani do zapoznania się z treścią dokumentacji oraz wszystkich załączników do zapytania ofertowego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zoltek.krzysztof@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami w sprawach merytorycznych: Krzysztof Żółtek, Tel. 605571632, mail: zoltek.krzysztof@gmail.com. W sprawach formalnych: Karolina Heksel, tel. 533 125 537, karolina.heksel@bldg.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

605571632

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 1 szt. kruszarki szczękowej i 1 szt. kruszarki stożkowej na potrzeby uruchomienia zakładu segregacji kruszyw.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: nowotarski Miejscowość: Nowa Biała

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup kruszarki szczękowej i kruszarki stożkowej na potrzeby realizacji budowy i uruchomienia zakładu segregacji kruszyw.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup 1 szt. kruszarki szczękowej i 1 szt. kruszarki stożkowej na potrzeby uruchomienia zakładu segregacji kruszyw.
Kruszarka szczękowa:
Materiał wejściowy to żwir we frakcji 60-300mm oraz strumieniu masowym wynoszącym roboczo 60 t/h. Wymagane parametry techniczne:
• wlot minimum 900x500mm;
• regulowana szczelina w zakresie od 45 do 180 mm;
• zasilanie 400V;
• wymiary maksymalne: długość 2000mm, szerokość 1800mm, wysokość 1800mm;
• Częstotliwość napięcia 50 Hz,
• automatyczne smarowanie łożysk,
• szafka siłowa, rozruch Y/D;
• hydrauliczne nastawianie szczeliny,
• cena ma uwzględnić zsuwnię kruszarki.

Kruszarka stożkowa z konstrukcja nośną
Materiał wejściowy do kruszarki stożkowej to żwir we frakcji 16-80mm oraz strumieniu masowym wynoszą-cym 80 t/h. Wymagane parametry techniczne:
• regulowana szczelina w zakresie od 10-25mm
• zasilanie 400V;
• minimalna moc silnika: 130 kW
• częstotliwość napięcia 50Hz;
• wspólna rama kruszarki i napędu;
• zamówienie uwzględnia koło pasowe silnika, stacja smarownicza, automat sterujący z wizualizacją,
• automatyczne smarowanie smarem,
• szafka siłowa, rozruch Y/D;
• stalowa konstrukcja nośna;
• gabaryty wraz z konstrukcją nośną: podstawa max 4300x3300, wysokość max 5000mm.
Kruszarka stożkowa będzie produkować frakcję 0-16mm. Materiał z kruszarki ponad 16mm będzie zawracany do kruszarki do dokruszenia.

Sprzęt nowy
Płatność: Zamawiający dopuszcza płatności zaliczkowe.
Dodatkowe informacje:
W przypadku, gdy Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia nazwami konkretnych producentów, nazwami konkretnych produktów, znakami towarowymi, patentami czy pochodzeniem, należy je traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia – mają one charakter orientacyjny, przybliżający wymagania, których nie można było opisać przy użyciu dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. W każdym przypadku dopuszcza się użycie produktu równoważnego, który spełni standardy jakościowe, parametry techniczne, warunki docelowego przeznaczenia oraz funkcji i walorów użytkowych produktu wskazanego z nazwy, które to wymagania są przedstawione w Zapytaniu ofertowym i załącznikach do zapytania.

Kod CPV

43400000-7

Nazwa kodu CPV

Maszyny do obróbki minerałów i formierskie

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia:
1. Dostawa przedmiotu zamówienia na teren Żwirowni w Nowej Białej nie później niż 31.10.2020r.
2. Montaż i rozruch przedmiotu zamówienia w Nowej Białej nie później niż 31.01.2021r., zgodnie z pozwoleniem na budowę.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Wiedza i doświadczenie

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
● posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
● posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonaniu usług takich jak wskazane w przedmiocie zamówienia;
● znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Dodatkowe warunki:
Ponadto, Wykonawca/y powinni spełnić niżej opisane warunki udziału w postępowaniu:
• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował co najmniej jedną dostawę maszyn kruszących do kruszyw mineralnych o wartości min. 530 tys. zł netto.
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych warunków (np. referencje lub protokoły zdawczo odbiorcze, wraz z potwierdzeniem zakresu i kwoty dostawy, faktury i potwierdzenia zapłaty).

Warunki zmiany umowy

13. Zmiana postanowień umowy, w tym zmiana terminu realizacji umowy, może być dokonana w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
a) Wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako to zdarzenie: zewnętrzne, niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, którego skutkom nie można zapobiec, uniemożliwiającej prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienia opóźnień w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
d) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania montażu przedmiotu zamówienia z powodu nie dopuszczania do jego wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
e) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
f) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
g) Zmianie ulegną przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, które znacząco wpływają na prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia,
h) Gdy konieczność zmiany w umowie, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. W zakresie zmiany stawki podatku VAT),
i) Innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, które uniemożliwiają prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Formularz oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1
2. Oświadczenie o braku powiązań, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3, dokumenty potwierdzające doświadczenie

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

• Całkowita wartość zamówienia netto (w PLN) – 70%
• Okres gwarancji (w miesiącach) -20%
• Termin płatności za fakturę (w dniach kalendarzowych) - 10%


Ad. 1) Wartość punktowa kryterium wartość zamówienia netto będzie wyliczana według wzoru:

(C min: C n) x 100 x 70 %

gdzie:
C min - najniższa wartość zamówienia netto spośród ofert nieodrzuconych
C n – wartość zamówienia netto ocenianej oferty
gdzie 1 % = 1 pkt

Oferty, w których wartość zamówienia netto zostanie wyrażona w walucie obcej, zostaną przeliczone po średnim kursie NBP z dnia następnego po terminie składania ofert, wskazanym w pkt. VIII Zapytania.

Ad. 2) Wartość punktowa kryterium gwarancja (w miesiącach) będzie wyliczane według wzoru:

(G n: G maks) x 100 x 20%
gdzie:
G maks – najdłuższy okres gwarancji spośród ofert nie odrzuconych
G n – okres gwarancji ocenianej oferty
gdzie 1 % = 1 pkt

Ad. 3) Wartość punktowa kryterium termin płatności za fakturę (w dniach kalendarzowych) będzie wyliczane według wzoru:

(T n: T maks) x 100 x 10%
gdzie:
T maks – najdłuższy termin płatności za fakturę spośród ofert nie odrzuconych
T n – termin płatności za fakturę ocenianej oferty
gdzie 1 % = 1 pkt


Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru:
O = C + G+T
gdzie:
O – ostateczna ocena oferty
C – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium: wartość zamówienia,
G – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium: okres gwarancji,
T – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium: termin płatności za fakturę.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

Zamawiający nie ma obowiązku wybrania Oferenta niniejszego Zapytania ofertowego.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy/Oferenci, którzy:
1. Posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym: ŻWIROWNIA ZAGRODY NOWA BIAŁA SP. Z O.O, Lasek 72A, 34-404 Klikuszowa, NIP 7352529944.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków Wykonawcy przedłożą wypełniony Załącznik nr 2 niniejszej oferty.
2. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu umieszczonych w zapytaniu ofertowym 2_20_3.2.2_1928 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego, bądź też nie dołączyli niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków.
3. Złożą ofertę zawierającą istotne błędy w wyliczeniu ceny.
4. Złożą ofertę po wskazanym terminie.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ŻWIROWNIA ZAGRODY NOWA BIAŁA SP. Z O.O.

Adres

Lasek 72A

34-404 Klikuszowa

małopolskie , nowotarski

NIP

7352529944

Numer naboru

POIR.03.02.02-IP.04-00-N61/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa TRANS-BET Stanisław Rapacz
Ul. Fabryczna 25, 34-600 Limanowa
cena netto zamówienia: 886 550,00zł
Liczba wyświetleń: 715