Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe dotyczące przeprowadzenia prac badawczo-rozwojowych obejmujących zaprojektowanie urządzenia do automatyzacji procesu sortowania drewna w firmie " Abako" Tomasz Szczypiński

Data publikacji: 18.06.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-06-2020

Numer ogłoszenia

30360

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać osobiście lub przesłać na adres do korespondencji Zamawiającego. Dopuszcza się również przedstawienie oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro_abako@o2.pl (w formie zeskanowanych, podpisanych plików).
a) Adres do korespondencji:
„ABAKO” Tomasz Szczypiński
Szyszki 135
06-124 Szyszki
O zachowaniu w/w terminu decyduje data wpływu do Zamawiającego oferty złożonej osobiście, wiadomości e-mail i za pośrednictwem przesyłki pocztowej.
b) Oferty, które wpłyną po upływie terminu nie będą podlegały ocenie.
c) Zapytania w zakresie przedmiotu zapytania ofertowego należy kierować na adres e-mail: biuro_abako@o2.pl . Osobą uprawnioną do kontaktu z Oferentami jest Tomasz Szczypiński nr tel. 501 689 853.
d) Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 150 dni. Bieg terminu związana ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin ważności oferty.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro_abako@o2.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tomasz Szczypiński, tel. 501 689 853, adres email: biuro_abako@o2.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

501 689 853

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu prac badawczo-rozwojowych, których efektem będzie innowacyjne urządzenie pomiarowe wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i algorytmem do sortowania materiału drzewnego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat: pułtuski Miejscowość: Szyszki 135

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badawczo-rozwojowej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP na potrzeby projektu firmy "Abako" Tomasz Szczypiński w zakresie opracowania nowego urządzenia pomiarowego wyposażonego w algorytm sortowania materiału drzewnego. Celem zamówienia jest wybór jednostki badawczo-rozwojowej do przeprowadzenia prac B+R.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia (projektu) jest zakup usługi badawczo-rozwojowej polegającej na opracowaniu cech technicznych, użytkowych i systemowych urządzenia pomiarowego wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i algorytmem do selekcji materiału drzewnego jako podstawy innowacji procesowej planowanej do wdrożenia w firmie „Abako” Tomasz Szczypiński.

Zaplanowane prace badawczo-rozwojowe pozwolą na stworzenie prototypu mechanizmu warunkującego wdrożenie innowacji w procesie sortowania drewna, które wykorzystywane będzie do dalszej obróbki stolarskiej w firmie Abako. Usługa badawczo – rozwojowa będąca przedmiotem zamówienia obejmuje w całości badania zmierzające do stworzenia urządzenia
z oprogramowaniem do detekcji/sortowania tarcicy wraz z jego testowaniem u Wnioskodawcy oraz przy udziale ostatecznych odbiorców/kontrahentów produktów dystrybuowanych przez firmę Abako.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5, który zostanie udostępniony Oferentowi po podpisaniu Umowy poufności - Załącznik nr 4.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Harmonogram realizacji zamówienia

Docelowo termin rozpoczęcia realizacji projektu zostanie uściślony po uzyskaniu dofinansowania przez Zamawiającego tj. po podpisaniu umowy o dofinansowanie. Proponowany harmonogram zadania znajduje się w Załączniku nr 5. Maksymalny czas realizacji usługi: 18 miesięcy. W trakcie realizacji projektu wykonawca może realizować zadania w terminie krótszym niż zadeklarował w ofercie, jeśli tok badań mu na to pozwoli.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) prowadzą działalność zgodną z opisem przedmiotu zamówienia;
b) posiadają status jednostki naukowej z siedzibą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, czyli:
● „organizacje prowadzące badania i upowszechniające wiedzę”, określone w art. 2 pkt. 83 rozporządzenia KE (UE) nr 651/2014 uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu, posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B na podstawie decyzji, o których mowa
w art. 322 ust. 7 Ustawy z dnia 3 lipca 2018 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2018 poz. 1669 z późn. zm.); lub
● spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 149 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce lub spółki celowe jednostki naukowej; lub
● centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo
o szkolnictwie wyższym i nauce; lub
● przedsiębiorcy posiadającego status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 141, z późn. zm.); lub
● akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155).
● Sieć Badawcza Łukasiewicz, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o Sieci Badawczej Łukasiewicz (Dz.U. z 2019 r., poz. 534);
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem ludzkim i technicznym niezbędnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.

Weryfikacja spełnienia ww. warunku dotyczącego udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia stosownego oświadczenia, które stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie podpisu pod oświadczeniem zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Minimalne wymagania w tym zakresie to:
1. Kadra badawcza + pozostały personel pomocniczy do realizacji projektu:
W kadrze badawczej Wykonawcy są minimum 3 osoby z tytułami doktora (kierunek: informatyka) oraz jedna osoba z tytułem inżyniera (kierunek: technologia drewna).

2. Wykazanie potencjału badawczego jednostki do realizacji usługi:
Wykonawca zrealizował co najmniej 2 (dwa) projekty obejmujące wykonanie dedykowanych urządzeń/rozwiązań elektronicznych wykorzystujących kamery wraz z oprogramowaniem dla podmiotu z sektora przemysłowego, każdy o wartości ponad 400 000,00 PLN każdy.

Weryfikacja spełnienia ww. warunków dotyczących udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia stosownego oświadczenia, które stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie podpisu pod oświadczeniem zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny

Aparatura badawcza i urządzenia techniczne niezbędne do przeprowadzenia zlecenia. Wykonawca musi posiadać przynajmniej:
• Oscyloskop,
• Zasilacz laboratoryjny,
• Komorę Klimatyczną,
• Drukarkę 3D
• Wilgotnościomierz.

Weryfikacja spełnienia ww. warunków dotyczących udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia stosownego oświadczenia, które stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie podpisu pod oświadczeniem zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Minimalne wymagania w tym zakresie to:
Kadra badawcza + pozostały personel pomocniczy do realizacji projektu:
W kadrze badawczej Wykonawcy są minimum: 3 osoby z tytułami doktora (kierunek: informatyka) oraz jedna osoba z tytułem inżyniera (kierunek: technologia drewna).

Weryfikacja spełnienia ww. warunku dotyczącego udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia stosownego oświadczenia, które stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie podpisu pod oświadczeniem zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Warunkiem udziału w postępowaniu jest stabilna sytuacja finansowa Wykonawcy: Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

W celu złożenia oferty na przedmiotowe zapytanie Oferenci zobowiązani są podpisać z Zamawiającym Umowę o poufności- Załącznik nr 4. Na tej podstawie Oferent może złożyć ofertę w oparciu o udostępniony przez Zamawiającego – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” - Załącznik nr 5.

Weryfikacja spełnienia ww. warunków dotyczących udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia podpisanej umowy o poufności zgodnie z pkt. 9 (Załącznik nr 4) wraz z podpisanym „Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia” (Załącznik nr 5), który będzie stanowił załącznik Oferty i do Umowy warunkowej.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy:
o zmiany terminów realizacji usługi badawczej pod następującymi warunkami:
- działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie;
- gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego;

o zmiany w realizacji usług w zakresie płatności - możliwość zmiany sposobu płatności wynagrodzenia Wykonawcy, w tym wprowadzenie wynagrodzenia płatnego w transzach w przypadku:
- ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych m.in. w sytuacji odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 4 - Umowa o poufności
Załącznik nr 5 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - udostępniany po podpisaniu klauzuli poufności.
Załącznik nr 6 - Umowa warunkowa

Inne załączniki, które oferent uzna za potrzebne/konieczne.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

KRYTERIA OCENY:
Oferty Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile odpowiadają one wszystkim innym wymogom Zapytania ofertowego, zostaną poddane ocenie zgodnie z poniższymi kryteriami.
Informujemy, że jedynym i wyłącznym kryterium oceny ofert będzie cena (waga: 100%). Ocena kryterium cena będzie dokonywana według wzoru:

najniższa oferowana cena netto (zł)
CENA = ............................................................................................. x 100%
cena netto badanej oferty (zł)

Prosimy o podanie całkowitej wartości netto, należnego podatku VAT i brutto (w PLN) dla wyżej opisanego zamówienia oraz wartości dla poszczególnych zadań.
Oferta będzie traktowana całościowo (nie przewiduje się dzielenia zamówienia na części – wybrany zostanie jeden wykonawca usługi).

Wykluczenia

Zamawiający z udziału w postępowaniu wykluczy:
a) Wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu.
b) Wykonawców powiązanych osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające
w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
o posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) Wykonawców, którzy są wpisani do KRD lub innego rejestru długów lub są w stanie likwidacji lub upadłości.

Weryfikacja spełnienia ww. warunków dotyczących braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia stosownego oświadczenia, które stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie podpisu pod oświadczeniem zostanie uznane za potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

"Abako" Tomasz Szczypiński

Adres

Szyszki 135

06-124 Szyszki

mazowieckie , pułtuski

Numer telefonu

501689853

Fax

brak

NIP

5431245743

Numer naboru

POIR.02.03.02-IP.03-00-001/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Wybrany wykonawca:
Softblue S.A.
Ul. J. Zamoyskiego 2B
85-063 Bydgoszcz
Data wpłynięcia oferty – 25.06.2020r. , godz. 12.13.
Cena netto: 398.000,00 PLN netto (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100)
Wykonawca spełnił wszystkie warunki zawarte w zapytaniu ofertowym nr 1 z dnia 18.06.2020r.
Liczba wyświetleń: 508