Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Sposoby składania ofert (do wyboru):
1) osobiście w siedzibie firmy: 3D „FORMAT” Sp. j., ul. Gen. Władysława Sikorskiego 115A, 44-103 Gliwice w dni robocze (pon. – pt.) w godz. 7:00-15:00
2) pocztą, kurierem na adres firmy: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 115A, 44-103 Gliwice
3) pocztą elektroniczną na adres mailowy: leszek.balcarczyk@3d-format.pl
Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 23.04.2020 r.
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu oferty.
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pan Leszek Balcarczyk e-mail: leszek.balcarczyk@3d-format.pl
Oferta powinna zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, a ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie wskazane w treści zapytania ofertowego dokumenty. Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach zamówienia, oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych, rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia.
Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
leszek.balcarczyk@3d-format.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Leszek Balcarczyk
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie systemu zarządzania kontami użytkowników, raportowania oraz transmisji i przetwarzania danych – 1 usługa
Opis zamówienia:
Zbudowanie oprogramowania komputerowego działającego w chmurze na serwerach z systemem rodziny UNIX uruchamiane w postaci skonteneryzowanych aplikacji w architekturze mikroserwisowej. Oprogramowanie powinno posiadać możliwość automatycznego wdrażania oraz testowania przy pomocy platformy typu continous integration.
Aplikacja powinna wykorzystywać wykonane na wcześniejszym etapie prac nad projektem api do automatycznego przetwarzania danych fotogrametrycznych w sposób pozwalający na wykonanie w sposób automatyczny lub zautomatyzowany następujących operacji:
Przyjęcie zdjęć do autokalibracji
Wybór docelowego układu współrzędnych geodezyjnych
Uruchomienie procesu przetwarzania - kalibracji i matchingu zdjęć
Wczytanie fotopunktów i wpasowanie modelu na fotopunkty
Przetwarzanie do postaci chmury punktów i siatki 3D mesh oraz modelu DSM oraz ortofotomapa w pliku TIFF z georeferencją
Ograniczenie zakresu chmury punktów do obszaru pryzm
Usuwanie szumów i zakłóceń z chmury punktów
Obrysowywanie pryzm za pomocą narzędzia polilinii
Utworzenie modelu powierzchni objętościowej - wskazanie powierzchni bazowej i porównawczej
Obliczenie objętości pryzm
Generacja raportów
Oprogramowanie powinno pozwalać na:
Utworzenie kont użytkowników (firm lub osób)
Możliwość zarządzania kontami użytkowników
Możliwość bezpiecznego uploadu obrazów na serwer aplikacji
Możliwość zarządzania zuploadowanymi zdjęciami
Możliwość przetwarzania zdjęć w opisany powyżej sposób (w tym w szczególności ręczna edycja elementów mających znaczny wpływ na wynikową objętość, czyli np. skorygować automatycznie zidentyfikowane fotopunkty. usunąć szumy z chmury punktów 3D, skorygować obrysy obliczanych pryzm)
Możliwość generowania raportów oraz ich eksportu do popularnych formatów danych a także zapewniać dodatkowy panel administracyjny pozwalający na:
Zarządzanie kontami użytkowników
Weryfikację poprawności operacji wykonywanych przez zautomatyzowany algorytm opisany powyżej
Oprogramowanie powinno zostać zbudowane wraz z automatycznymi testami zapewniającymi regresję oraz weryfikację poprawności działania aplikacji.
Prace muszą obejmować zaprojektowanie systemu sprawnej transmisji dużych ilości danych obrazowych z terenów o słabej sieci GSM na serwery docelowe.
W ramach realizacji zamówienia zostanie zawarta umowa o przeniesienie autorskich praw majątkowych.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
72212517-6 – Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Gliwice
Miejscowość:
Gliwice
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup usługi opracowania systemu zarządzania kontami użytkowników, raportowania oraz transmisji i przetwarzania danych
Przedmiot zamówienia
Opracowanie systemu zarządzania kontami użytkowników, raportowania oraz transmisji i przetwarzania danych – 1 usługa
Opis zamówienia:
Zbudowanie oprogramowania komputerowego działającego w chmurze na serwerach z systemem rodziny UNIX uruchamiane w postaci skonteneryzowanych aplikacji w architekturze mikroserwisowej. Oprogramowanie powinno posiadać możliwość automatycznego wdrażania oraz testowania przy pomocy platformy typu continous integration.
Aplikacja powinna wykorzystywać wykonane na wcześniejszym etapie prac nad projektem api do automatycznego przetwarzania danych fotogrametrycznych w sposób pozwalający na wykonanie w sposób automatyczny lub zautomatyzowany następujących operacji:
Przyjęcie zdjęć do autokalibracji
Wybór docelowego układu współrzędnych geodezyjnych
Uruchomienie procesu przetwarzania - kalibracji i matchingu zdjęć
Wczytanie fotopunktów i wpasowanie modelu na fotopunkty
Przetwarzanie do postaci chmury punktów i siatki 3D mesh oraz modelu DSM oraz ortofotomapa w pliku TIFF z georeferencją
Ograniczenie zakresu chmury punktów do obszaru pryzm
Usuwanie szumów i zakłóceń z chmury punktów
Obrysowywanie pryzm za pomocą narzędzia polilinii
Utworzenie modelu powierzchni objętościowej - wskazanie powierzchni bazowej i porównawczej
Obliczenie objętości pryzm
Generacja raportów
Oprogramowanie powinno pozwalać na:
Utworzenie kont użytkowników (firm lub osób)
Możliwość zarządzania kontami użytkowników
Możliwość bezpiecznego uploadu obrazów na serwer aplikacji
Możliwość zarządzania zuploadowanymi zdjęciami
Możliwość przetwarzania zdjęć w opisany powyżej sposób (w tym w szczególności ręczna edycja elementów mających znaczny wpływ na wynikową objętość, czyli np. skorygować automatycznie zidentyfikowane fotopunkty. usunąć szumy z chmury punktów 3D, skorygować obrysy obliczanych pryzm)
Możliwość generowania raportów oraz ich eksportu do popularnych formatów danych a także zapewniać dodatkowy panel administracyjny pozwalający na:
Zarządzanie kontami użytkowników
Weryfikację poprawności operacji wykonywanych przez zautomatyzowany algorytm opisany powyżej
Oprogramowanie powinno zostać zbudowane wraz z automatycznymi testami zapewniającymi regresję oraz weryfikację poprawności działania aplikacji.
Prace muszą obejmować zaprojektowanie systemu sprawnej transmisji dużych ilości danych obrazowych z terenów o słabej sieci GSM na serwery docelowe.
W ramach realizacji zamówienia zostanie zawarta umowa o przeniesienie autorskich praw majątkowych.
Wspólny słownik zamówień (CPV):
72212517-6 – Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego
Kod CPV
72212517-6
Nazwa kodu CPV
Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji zamówienia: do 31.03.2023 r. (przez planowany termin realizacji zamówienia rozumie się dostarczenie do siedziby zamawiającego).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Wiedza i doświadczenie
Posiadanie niezbędnej wiedzy dotyczącej przedmiotu zamówienia i dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zobowiązanie do udostępnienia podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia.
Potencjał techniczny
Posiadanie niezbędnej wiedzy dotyczącej przedmiotu zamówienia i dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zobowiązanie do udostępnienia podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien dysponować co najmniej 8 specjalistami z minimum trzyletnim doświadczeniem do zaangażowania w realizację prac, w tym co najmniej:
a. 2 specjalistów ds. danych obrazowych z doświadczeniem w tym zakresie
b. 2 specjalistów z doświadczeniem w realizacji projektów GIS lub równoważnych, w którym główna funkcjonalność związana była z mapami
c. 3 specjalistów ds. algorytmów automatycznie przetwarzającymi dane z doświadczeniem w tym zakresie (automatyzacja produktowa lub procesowa)
d. 1 graphic designera
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
Dodatkowe warunki
Oferent powinien mieć w portfolio co najmniej trzy projekty na kwotę > 400 tys. zł brutto w przeciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - związane z algorytmami automatycznie przetwarzającymi dane dotyczące obrazu, wideo lub obiektów 3D
Oferent powinien mieć na koncie realizację co najmniej jednego projektu GIS lub równoważnego, w którym główna funkcjonalność związana była z mapami
Oferent powinien mieć zrealizowany projekt z zakresu automatycznego przetwarzania danych obrazowych na kwotę > 300 tys. zł brutto
Brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
c) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia. W szczególności Zamawiający dopuszcza zmianę terminów realizacji zamówienia w przypadku opóźnienia terminu rozpoczęcia projektu i podpisania umowy o dofinansowanie;
d) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
e) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
f) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
g) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
na podstawie postanowień umownych, o których mowa powyżej,
w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
1) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę dotyczącą przedmiotu zamówienia oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zobowiązuje się do udostepnienia podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia.
3) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
4) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z punktem 4 wymagań.
5) Wykaz zrealizowanych projektów zgodnych z wymaganiami określonymi w punktach 5-7 wymagań
6) Złożenie oświadczenia, iż Wykonawca nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
7) Oświadczenie, że Wykonawca podpisze umowę warunkową po dokonaniu wyboru oferenta w wyniku przeprowadzonej procedury ofertowej.
Warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą będzie podpisanie przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie projektu w ramach podziałania 4.1.4 „Projekty aplikacyjne” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej formuły:
A n = C min/ C r x 100 x 100%
C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
A n – ilość punktów przyznana ofercie
Wykluczenia
Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy).
Nazwa
3D "FORMAT" sp. j. Adam Szopa, Leszek Balcarczyk
Adres
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 115 A
44-103 Gliwice
śląskie
,
Gliwice
NIP
6312671960
Numer naboru
POIR.04.01.04-IP.02-00-001/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
GORRION Bartosz Wróbel, ul. Bł. Czesława 13, 44-100 Gliwice,
data wpłynięcia: 22.04.2020
cena: 320 000,00 PLN netto/ 393 600,00 PLN brutto.