Strona główna
Logo unii europejskiej

Wybudowanie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2MW

Data publikacji: 08.04.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-01-2021

Numer ogłoszenia

30096

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zamiana 1: Dokonano zmiany terminu składania ofert z uwagi na ujawniony błąd polegający na wskazaniu różnych terminów złożenia ofert. W pierwotnym zapytaniu pojawiała się zarówno data 30 czerwca jak i 3 lipca 2020. Z uwagi na powyższe zdecydowano się poprawić i jednocześnie ujednolicić termin zakończenia postępowania ofertowego na dzień 30 sierpnia 2020.

Zmiana r (w dniu 28.08.2020): Dokonano zmiany zapisów odnoszących się do zasad wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania poprzez wskazanie kwoty a nie wartości procentowej odnoszącej się do wartości oferty gdyż poprzedni zapis mógł prowadzić do nierównego traktowania oferentów. Wydłużono termin na składanie ofert

Zmiana nr 3: (W dniu 17.12.2020): Dokonano zmiany zapisów odnoszących się do należytego wykonania umowy, wadium, warunków dokonania zmiany umowy, kryteriów oceny a także wymagań finansowych i wymagań odnoszących się do doświadczenia i zasobów osobowych Oferenta. Uszczegółowiono również zapisy odnoszące się do opisów zadań. Jednocześnie, wydłużono termin na przygotowanie i złożenie oferty.

Zmiana nr 4 (w dniu 14.01.2021) usunięto błędne zapisy traktujące o wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej. Treść zapytanie wyraźnie wskazywała, że wadium należy wpłacić w pieniądzu. Usunięto zapisu mówiące o gwarancji ubezpieczeniowej i bankowej gdyż mogły wprowadzać w błąd. Jednocześnie wydłużono termin złożenia oferty do 29 stycznia 2021

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć:
a) pisemnie w siedzibie Zamawiającego: PVT Sp. z o.o., ul.
Górki 18/2, 60-204 Poznań, w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, nie
później niż do godziny 15.00 dnia 29 stycznia 2021r.

b) pocztą, listem poleconym, kurierem na adres siedziby firmy, tj. PVT Sp. z o.o., ul.
Górki 18/2, 60-204 Poznań, w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, nie
później niż do godziny 15.00 dnia 29 stycznia 2021r..

c) pocztą elektroniczną na adres mailowy: pv2015green@gmail.com najpóźniej do godz. 15.00 dnia 29 stycznia 2021r.

W tytule e-maila lub na kopercie należy wpisać: “Oferta PVT–2MW” Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę i ostemplowana pieczęcią firmową. Każdą stronę oferty należy parafować. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta (formularz ofertowy z załącznikami) zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego lub na jego skrzynkę e-mailową w terminie nie późniejszym niż określony powyżej.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

pv2015green@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Arkadiusz Frukacz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

694 055 777

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania jest wyłonienie Oferenta, którego zadaniem będzie “Wybudowanie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2MW”
Realizacja projektu została zaplanowana w jednym etapie:
„Wybudowanie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2MW”
W ramach etapu planowane do poniesienia wydatki
A. Ogrodzenie terenu (zakup materiałów wraz z wykonaniem niezbędnych robót)
B. Zakup i instalacja monitoringu przemysłowego (zakup materiałów wraz z wykonaniem niezbędnych robót)
C. Informacja i promocja (zakup tablicy informacyjnej i pamiątkowej)
D. Zakup i instalacja konstrukcji nośnej (zakup materiałów wraz z wykonaniem niezbędnych robót)
E. Zakup i instalacja kompletu modułów fotowoltaicznych (zakup materiałów wraz z wykonaniem niezbędnych robót)
F. Zakup i instalacja okablowania (zakup materiałów wraz z wykonaniem niezbędnych robót)
G. Zakup i instalacja stacji transformatorowej (zakup materiałów wraz z wykonaniem niezbędnych robót)
H. Zakup i instalacja zestawu przyłączeniowego przetwornic (zakup materiałów wraz z wykonaniem niezbędnych robót)
I. Zakup i instalacja falownika fotowoltaicznego (zakup materiałów wraz z wykonaniem niezbędnych robót)
J. Wykonanie przyłącza (zakup materiałów wraz z wykonaniem niezbędnych robót)

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: wałecki Miejscowość: Wałcz - obszar wiejski, Obręb Wałcz 112, działka nr 68/12

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany w ramach i w celu realizacji projektu o którego dofinansowanie, Zamawiający zamierza ubiegać się, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Działanie 2.10. Zwiększenie wykorzystania odnawialnych źródeł, konkurs nr: RPZP.02.10.00-IZ.00-32-K03/20

Przedmiotem projektu jest budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 2MW na terenie gminy wiejskiej Wałcz, Obręb Wałcz 112, działka nr 68/12

Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności, określonej w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w
ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w trybie Zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności, którego przedmiotem jest „wybudowanie farmy fotowoltaicznej o mocy do 2MW”, dotycząca wszystkich zamówień publicznych prowadzonych w ramach w/w projektu, które przekraczają wartość 50 tys. PLN netto, tj. bez podatku od towarów i usług (VAT).

Przedmiot zamówienia

Ogrodzenie terenu
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Zakup i Instalacja monitoringu przemysłowego
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Informacja i promocja
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Zakup i instalacja konstrukcji nośnej
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Zakup i instalacja kompletu modułów fotowoltaicznych
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Zakup i instalacja okablowania
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Zakup i instalacja stacji transformatorowej
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Zakup i instalacja zestawu przyłączeniowego przetwornic
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Zakup i instalacja falownika fotowoltaicznego
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Wykonanie przyłącza
Szczegółowy opis zadania znajduje się w w pkt 3.2.1 Zapytania Ofertowego

Kod CPV

09332000-5

Nazwa kodu CPV

Instalacje słoneczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie będzie realizowane maksymalnie do 15.12.2022r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien posiadać niezbędne uprawnienia i zasoby niezbędne do niezakłóconej realizacji przedmiotu zapytania, w szczególności niezbędne środki techniczno-organizacyjne, niezbędne doświadczenie, kwalifikacje oraz potencjał osobowy i finansowy.

Wiedza i doświadczenie

Od Oferenta wymaga się posiadania określonego doświadczenia:

1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie należycie conajmniej jednej instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 1900 kWp oraz wykonania przynajmniej 1 przyłącza (linii energetycznej średniego napięcia) dla elektrowni fotowoltaicznej o mocy min. 1,9 MW, wraz z podaniem rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dane zamówienie zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty wspólnej, warunek opisany powyżej musi zostać spełniony przez co najmniej jednego konsorcjanta.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Od Oferenta wymaga się posiadania okreslonych zasobów kadrowych:

a) kierownik robót elektrycznych - wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie:
 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
 min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
b) kierownik robót budowlanych - wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie:
 uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 min. 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c) instalatorem posiadającym:
 ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii w postaci systemów fotowoltaicznych, zgodne z art. 136 lub art. 145 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 261 z późn. zm.);
 min. 3 letnie doświadczenie w instalowaniu paneli fotowoltaicznych,

d) projektantem posiadającym aktualne uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,

e) projektantem posiadającym aktualne uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Zamawiający dopuszcza łączenie w/w uprawnień, tzn. jedna osoba może posiadać więcej niż jedno uprawnienie spośród wskazanych w pkt a) – e).
Wszystkie osoby wskazane powyżej muszą porozumiewać się komunikatywnie w języku polskim lub taka komunikacja zostanie zapewniona poprzez tłumacza towarzyszącego montażowi lub serwisowi w trakcie prowadzenia prac wykonawczych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Od Oferenta wymaga się określonych zasobów ekonomicznych:

W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy winni:
a) Przedstawić polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia co najmniej na kwotę 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych).
b) Przedstawić zaświadczenie z banku, wystawione nie wcześniej niż 2 miesiąc przed terminem składania ofert, potwierdzające, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000 zł (trzy miliony złotych), zapewniające możliwość finansowania wydatków.
c) Do 14 dni od dnia zawarcia umowy Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które ustala się w wysokości 200 000 PLN (dwieście tysięcy złotych), przy czym zabezpieczenie to może zostać wniesione w pieniądzu, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej.
d) Zabezpieczenie w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego.
e) Zabezpieczenia wniesione w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczenia muszą być wystawione na okres obejmujący wykonanie zamówienia, a także o okres rękojmi. Z treści właściwego dokumentu dot. zabezpieczenia powinno wynikać, że bank lub ubezpieczyciel zapłaci na rzecz Zamawiającego w terminie max. 30 dni od dnia pisemnego żądania kwotę zabezpieczenia, na pierwsze wezwanie Zamawiającego.
f) Zamawiający wskazuje, że 30% wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi, zaś 70% wniesionego zabezpieczenia przeznacza się jako gwarancję zgodnego z umową wykonania zamówienia.
g) Zabezpieczenie należytego wykonania będzie zwrócone Wykonawcy w terminach i wysokościach , odpowiednio:
 70% kwoty zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane.
 30% kwoty zabezpieczenia jest zwracane nie później niż w 15 dniu od daty upłynięcia okresu rękojmi za wady.

Dodatkowe warunki

Warunkiem objęcia oferty procedurą badania i oceny jest wniesienie wadium:
a) Wysokość wadium - 100.000, 00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
b) Wadium może być wnoszone, według wyboru Oferenta, w jednej lub w kilku następujących formach:
 pieniądzu,

c) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego – rachunek bankowy firmy PVT Sp. z o.o. nr: 85 8362 0005 0036 6496 2000 0010 (Lubusko-Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Drezdenku) tytułem: “Wadium – PVT–2MW”.
d) Wadium musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium liczy się termin uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego.
e) Oferent, który nie wniesie wadium w wymaganej formie, na wymagany okres lub w wymaganej wysokości zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
f) Zamawiający zwróci wadium:
 wszystkim Oferentom, którzy je wpłacili, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Oferenta, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
 Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia i wniesieniu przez Oferenta wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania,
 niezwłocznie, na wniosek każdego Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
g) Wadium wniesione w formie pieniężnej podlega zwrotowi wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Oferenta w ofercie.
h) Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy Oferent, którego oferta zostanie wybrana:
 odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
 nie wniesie w terminie do 14 dni od zawarcia umowy wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania,
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z innych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
a) wystąpienie zdarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą stron umowy, które nastąpiło po podpisaniu umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako powódź, pożar, inne klęski żywiołowe,
b) wystąpienie długotrwałego załamania warunków atmosferycznych, w szczególności opadów utrzymujących się przez okres dłuższy niż 10 dni w sposób ciągły lub spadku temperatur poniżej -10oC, utrzymującego się przez okres dłuższy niż 10 dni; fakt ten musi być potwierdzony przez Instytut Meteorologiczny,

Z uwagi na limit znaków, informujemy, że pełen opis znajduje się w treści zapytania ofertowego

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji (KRS lub CEIDG).
b) Zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed dniem złożenia oferty.
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w pkt. 3.5.1 (Załączniki nr 1 i 2 do formularza oferty).
d) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 3 do formularza oferty).
e) Oświadczenie, że Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Załącznik nr 4 do formularza oferty).
f) Dowód wniesienia wadium.

Zamówienia uzupełniające

Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu istnieje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 10% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena
Waga: 50%
a) Cena to całkowita cena netto (zawierająca wszystkie elementy składowe przedmiotu zapytania).
b) Ocena kryterium zgodnie ze wzorem: cena oferty najkorzystniejszej / cena oferowana) x 100 x waga %
c) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 50 punktów.

Czas usunięcia awarii w okresie gwarancji
Waga: 8%
a) Czas usunięcia awarii (usterki) to czas liczony w godzinach od momentu jej zgłoszenia do momentu jej usunięcia.
b) Ocena kryterium w oparciu o następującą punktację:
a. 72 godziny – 0 pkt
b. mniej niż 72 godziny, nie mniej niż 48 godzin – 5 pkt
c. mniej niż 48 godzin, nie mniej niż 24 godziny – 7 pkt
d. mniej niż 24 godziny – 8 pkt

c) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 8 punktów.

jeżeli wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże żadnego czasu usunięcia awarii, Zamawiający uzna, że wykonawca określa czas usunięcia awarii na 72 godziny, a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt.

Okres gwarancji producenta na panele fotowoltaiczne
Waga: 10%
a) Okres gwarancji to czas liczony w latach od dnia oddania elektrowni do użytkowania do dnia wygaśnięcia gwarancji.
b) Ocena kryterium w oparciu o następującą punktację:
 10 letni okres gwarancji - 0 pkt
 11-15 letni okres gwarancji - 2 pkt
 16-20 letni okres gwarancji - 5 pkt
 21-25 letni okres gwarancji - 7 pkt
 Powyżej 25 letni okres gwarancji – 10 pkt

c) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 15 punktów.
jeżeli wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże żadnego okresu gwarancji na moduły fotowoltaiczne, Zamawiający uzna, że wykonawca określa okres gwarancji na 10 lat, a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt;

Gwarancja wydajności produkcji paneli fotowoltaicznych
Waga: 5%
a) Ocena kryterium w oparciu o następującą punktację:
a. 19% wydajności – 0 pkt
b. więcej niż 19%, a nie więcej niż 20% – 3 pkt
c. więcej niż 20% – 5 pkt

jeżeli wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże wydajności produkcji paneli fotowoltaicznych, Zamawiający uzna, że wykonawca określa wydajność proponowanych paneli w wysokości 19%, a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt

Okres gwarancji producenta na falowniki (inwertery)
Waga: 7%
b) Okres gwarancji to czas liczony w latach od dnia oddania elektrowni do użytkowania do dnia wygaśnięcia gwarancji.
c) Ocena kryterium w oparciu o następującą punktację:
 Od 5 do 9 letni okres gwarancji - 0 pkt
 Od 10 do 14 letni okres gwarancji - 5 pkt
 15 letni i dłuższy okres gwarancji - 7 pkt
d) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 7 punktów.
jeżeli wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże żadnego okresu gwarancji na inwertery, Zamawiający uzna, że wykonawca określa okres gwarancji na 5 lat, a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt;

Okres gwarancji na roboty budowlane i montażowe
Waga: 10%
a) Okres gwarancji to czas liczony w latach od dnia oddania elektrowni do użytkowania do dnia wygaśnięcia gwarancji.
b) Ocena kryterium w oparciu o następującą punktację:
 2 letni okres gwarancji - 0 pkt
 od 3 do 4 letni okres gwarancji - 5 pkt
 5 letni i dłuższy okres gwarancji - 10 pkt

c) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w tym kryterium wynosi 10 punktów.


Okres gwarancji producenta na konstrukcję wsporczą
Waga: 10%
a) Ocena kryterium w oparciu o następującą punktację:

 15 lat – 0 pkt
 od 16 do 20 lat – 5 pkt
 od 21 do 24 lat – 7 pkt
 25 lat i więcej – 10 pkt

jeżeli wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże żadnego okresu gwarancji na konstrukcję wsporczą, Zamawiający uzna, że wykonawca określa okres gwarancji na 15 lat, a wykonawca w tym kryterium otrzyma 0 pkt;

Wykluczenia

a) Oferenci, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia zgodnie z warunkami udziału w nin. postępowaniu bądź znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia.
b) Oferenci, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
c) Oferenci powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
 uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
 pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

PVT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

GÓRKI 18/2

60-204 POZNAŃ

wielkopolskie , Poznań

Numer telefonu

694 055 777

NIP

7792433183

Numer naboru

RPZP.02.10.00-IZ.00-32-K03/20

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria
Liczba wyświetleń: 1423