Strona główna
Logo unii europejskiej

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw do żłobka w ramach projektu „Żłobek szansą powrotu rodziców do pracy" nr WND-RPPD.02.02.20-00-0125/18 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II: Przedsiębiorczość i aktywność zawodowa, Działanie 2.2 Działania na rzecz równowagi praca – życie. Plac zabaw znajduje się przy Żłobku Miejskim przy ulicy Kościuszki 6 w Suwałkach (dz. o nr geod. 10960/10).

Data publikacji: 25.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-04-2020

Numer ogłoszenia

29733

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

W dniu 02.04.2020 został zmodyfikowany opis przedmiotu zamówienia. W związku z tym Zamawiający w dniu dzisiejszym dołącza zmodyfikowany formularz cenowy i treść zapytania ofertowego. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wydłuża termin składania ofert do dnia 07.04.2020 do godziny 10:00

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć: na adres Żłobek Miejski w Suwałkach, ul. Kamedulska 3, 16-400 Suwałki lub
e-mailem na adres: zlobekmiejski@zlobekmiejski.suwalki.pl do dnia 07.04.2020 r. do godz.1000

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zlobekmiejski@zlobekmiejski.suwalki.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jolanta Matulewicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

87/566-47-06, kom. 605353779

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje: zakup, dostawę i montaż następujących urządzeń zabawowych :
- Zestaw przystosowany dla dzieci z niepełnosprawnościami – 1 zestaw
- Ścianki manipulacyjne – 1 zestaw (4 szt.)
- Bujak sprężynowy – 1 zestaw
- Zjeżdżalnia ze ściankami manipulacyjnymi – 1 zestaw
- Bujak auto – 1 szt
- Tunel-gąsienica złożony z 4 modułów w tym głowy i ogona, przedłużana za pomocą 4 dodatkowych modułów, całość składająca się z 8 modułów

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: Suwałki Miejscowość: Suwałki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia placu zabaw do żłobka w ramach projektu „Żłobek szansą powrotu rodziców do pracy" nr WND-RPPD.02.02.20-00-0125/18 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II: Przedsiębiorczość i aktywność zawodowa, Działanie 2.2 Działania na rzecz równowagi praca – życie. Plac zabaw znajduje się przy Żłobku Miejskim przy ulicy Kościuszki 6 w Suwałkach dz. o nr geod. 10960/10)

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje: zakup, dostawę i montaż następujących urządzeń zabawowych :
- Zestaw przystosowany dla dzieci z niepełnosprawnościami – 1 zestaw
- Ścianki manipulacyjne – 1 zestaw (4 szt.)
- Bujak sprężynowy – 1 zestaw
- Zjeżdżalnia ze ściankami manipulacyjnymi – 1 zestaw
- Bujak auto – 1 szt.
- Tunel-gąsienica złożony z 4 modułów w tym głowy i ogona, przedłużana za pomocą 4 dodatkowych modułów, całość składająca się z 8 modułów

Kod CPV

37535200-9

Nazwa kodu CPV

Wyposażenie placów zabaw

Harmonogram realizacji zamówienia

do 26.05.2020 r.
Zamawiający zastrzega, iż w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa SARS-CoV-2 oraz ograniczeniami nałożonymi przez rząd RP termin wykonania zamówienia może ulec zmianie.
Nowy termin zostanie uzgodniony z wybranym Wykonawcą i będzie zależny od rozwoju sytuacji związanej z przebiegiem pandemii koronawirusa. Na tym etapie postępowania wyznaczenie konkretnego terminu nie jest możliwe

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający stawia w tym zakresie Warunek szczegółowy. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z montażem wyposażenia placu zabaw o łącznej wartości 70.000 zł brutto, co Wykonawca potwierdza poprzez złożenie Oświadczenia o spełnieniu warunku, w formularzu ofertowym.

Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia dowodów (protokoły odbioru, referencje) że, zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Nie złożenie wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie w takiej formie, z której nie będzie jednoznacznie wynikało spełnienie w/w warunków będzie skutkowało odrzuceniem Oferty Wykonawcy.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) Poprawy omyłek rachunkowych,
2) Żądania wyjaśnień i wezwania do uzupełnień w stosunku do wykonawców co do treści złożonych ofert.
3. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia kalkulacji cenowej i formularza oferty.
4. Ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe, w przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie ww. projektu Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcą, który uzyskał najwyższą liczbę punktów. W przypadku nie osiągnięcia konsensusu negocjacje będą prowadzone z kolejnymi potencjalnymi wykonawcami, którzy uzyskali największą liczbę punktów.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
6. Termin związania ofertą - Składający ofertę pozostaje z nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
7. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. Wzór formularza oferty stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
8. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyników postępowania. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Złożenie oferty niezgodnie z wymaganiami formalnymi określonymi w zapytaniu, w tym brak zaoferowania choćby jednej pozycji określonej w załączniku nr 2 (formularz cenowy)spowoduje odrzucenie oferty przez Zamawiającego
10. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.

Warunki zmiany umowy

1. Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego;
2) zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt 1 w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie,
3) zmiany wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą wysokości podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego
b) w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego w tym również skrócenie terminu realizacji umowy, które możliwe jest po wcześniejszych uzgodnieniach i za zgodą obu Stron umowy,
c) z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostawy w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania;
5) możliwość zmiany towaru na towar o lepszych parametrach w ramach utrzymanej ceny w przypadku gdy:
a) towar objęty zamówieniem został wycofany z produkcji i zastąpiony innym o parametrach nie niższych niż wymagany przez Zamawiającego,
b) niedostępnością towaru z innych przyczyn za które nie odpowiada wykonawca;
6) zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
2. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności.
3. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Formularz ofertowy – zał. Nr 1
2) Formularz cenowy – zał. Nr 2
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.

Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia dowodów (protokoły odbioru, referencje) że, zamówienia te zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone. Nie złożenie wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie w takiej formie, z której nie będzie jednoznacznie wynikało spełnienie w/w warunków będzie skutkowało odrzuceniem Oferty Wykonawcy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednią wagę procentową
1) cena ofertowa brutto - 100 %

C = (C minimalna /C badana) x 100 punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Żłobek Miejski

Adres

Kamedulska 3

16-400 Suwałki

podlaskie , Suwałki

Numer telefonu

87 566 47 06

Fax

87 566 47 06

NIP

8442347578

Numer naboru

RPPD.02.02.00-IP.01-20-001/18

Inne źródła finansowania

Regionalny Program Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa II: Przedsiębiorczość i aktywność zawodowa, Działanie 2.2 Działania na rzecz równowagi praca – życie

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Buglo Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. k., 75-209 Koszalin, ul. BoWID 4
Data wpłynięcia: 07.04.2020
Cena: 65.551,62 zł.
Liczba wyświetleń: 539