Strona główna
Logo unii europejskiej

Przygotowanie i druk: katalogów, folderów reklamowych, ulotek reklamowych

Data publikacji: 10.03.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 18-03-2020

Numer ogłoszenia

29238

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

ZOSP RP Wytwórnia Umundurowania Strażackiego informuje, iż w dniu dzisiejszym tj. 17.03.2020r. wpłynęły zapytania od Wykonawców do zapytania ofertowego z dnia 10 marca 2020r. Pytania i odpowiedzi zostały dodane jako załącznik w punkcie "Pytania i wyjaśnienia" niniejszego ogłoszenia.

ZOSP RP Wytwórnia Umundurowania Strażackiego informuje, iż w dniu dzisiejszym tj. 16.03.2020r. wpłynęły zapytania od Wykonawców do zapytania ofertowego z dnia 10 marca 2020r. Pytania i odpowiedzi zostały dodane jako załącznik w punkcie "Pytania i wyjaśnienia" niniejszego ogłoszenia.

Miejsce i sposób składania ofert

Zgodnie z pkt. IV zapytania ofertowego z dnia 10 marca 2020 roku stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia tj.

IV. Miejsce oraz termin składania ofert.
Ofertę należy składać osobiście lub przesyłać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „Oferta na przygotowanie i druk: katalogów, folderów reklamowych, ulotek reklamowych” do sekretariatu w siedzibie ZOSP RP Wytwórni Umundurowania Strażackiego
ul. Żeromskiego 3, 95-060 Brzeziny do godz. 15:00 dnia 18 marca 2020r.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Zgodnie z pkt. V zapytania ofertowego z dnia 10 marca 2020 roku stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia tj. V. Osoby uprawnione do kontaktu z Oferentami: - Elżbieta Zielińska 46 874 34 36 marketing@wusbrzeziny.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

468743436

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z pkt. I zapytania ofertowego z dnia 10 marca 2020 roku stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia tj.

I. Opis przedmiotu zamówienia

1. Katalog

Katalog składający się z teczki oraz 20 kart katalogowych. Zamawiający wymaga dostawy
skompletowanych katalogów (tj. złożona teczka+20 kart katalogowych wewnątrz teczki).

Szczegółowy opis teczki

1.1 Projekt graficzny
Założenia do projektu.
Teczka musi być spójna pod względem graficznym z kartami katalogowymi. Powinna mieć zakładki uniemożliwiające wypadanie kart, co oznacza, że powinna mieć 3 skrzydełka (prawa strona pionowa zakładka + 2 zakładki poziome na górze i na dole). Teczka powinna mieć zapięcie uniemożliwiające jej samoczynne otwieranie się (np. zamykanie na gumki). Na zewnątrz teczki powinny znajdować się między innymi: dane firmy oraz znaki informujące o uzyskanym dofinansowaniu (logotypy są do pobrania na stronie: rpo.lodzkie.pl oraz cop.lodzkie.pl). Wewnątrz teczki powinna znajdować się tabela rozmiarów (tabela rozmiarów w dwóch wersjach językowych: język polski i język angielski).

1.2. Druk
Założenia techniczne
format po złożeniu 220 x 310 mm
grzbiet – 5 mm
zakładki – pionowa + 2 poziome góra i dół, dolna zakładka z nacięciem na wizytówkę
papier – 350g kreda mat
nakład – łącznie 4 tys. egzemplarzy, wymagane 2 dostawy:
- I partia w pierwszej wersji językowej: polski – angielski – niemiecki – rosyjski w ilości 3 500 egz. – do 29 V 2020 r.
- II partia w drugiej wersji językowej: polski-ukraiński- rumuński – włoski w ilości 500 egz. - do 25 IX 2020 r.
Kolor – 4+4
folia matowa i lakier punktowy zewnętrznie
Teczka jednakowa dla obydwu partii dostawy.

Szczegółowy opis kart katalogowych
1.3 Projekt graficzny
Założenia do projektu.
Karty różnią się między sobą zawartością merytoryczną i użytymi zdjęciami, ale forma graficzna powinna być spójna dla wszystkich 20 kart dwustronnych. Na każdej karcie oprócz specyfikacji produktu będą użyte zdjęcia (od 2 do 7 zdjęć na kartę). Na każdej karcie powinny znajdować się znaki informujące o uzyskanym dofinansowaniu (logotypy są do pobrania na stronie: rpo.lodzkie.pl oraz cop.lodzkie.pl).
Zamawiający dostarcza teksty we wszystkich wersjach językowych. Pierwsza wersja językowa: polski – angielski – niemiecki – rosyjski w ilości 3 500 egz., druga wersja językowa: polski-ukraiński- rumuński – włoski w ilości 500 egz.

1.4 Zdjęcia
Założenia do sesji zdjęciowej
Ilość – 115 do 140 zdjęć (docelowo do wyboru przez Zamawiającego spośród minimum 300 zdjęć), ewentualnie koszt zdjęć środków ochrony indywidualnej wykonanych w plenerze (fotografie w plenerze do 20 zdjęć).
Zdjęcia umundurowania z wykorzystaniem modeli (mężczyzna – wiek ok. 25-35 lat, kobieta – wiek ok. 20-35 lat, chłopiec – wiek 14-16 lat, wzrost 146 - 176 cm, dziewczyna wiek 14-16 lat, wzrost 146 - 176 cm). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru po trzech modeli z powyższych.
Umundurowanie wraz z wymaganymi akcesoriami dostarczy Zamawiający.

Koszt wykonania zdjęć musi uwzględnić: honoraria fotografa, modeli, makijażysty, koszt wynajęcia profesjonalnego studia, profesjonalne oświetlenie, komputerową obróbkę zdjęć (aż do akceptacji Zamawiającego), dojazd z Brzezin k. Łodzi dwóch pracowników WUS do Wykonawcy (koszt po stronie Wykonawcy) w celu akceptacji sesji zdjęciowej oraz zakwaterowanie w hotelu (ocenianym na google na ocenę co najmniej 4) dla 2 pracowników Zamawiającego podczas sesji w miarę potrzeb.
Ponadto koszt powinien uwzględniać przekazanie praw autorskich do wykonanych, obrobionych komputerowo zdjęć wybranych przez Zamawiającego.
1.5 Druk
założenia techniczne:
format A4
papier 250g kreda mat
kolor 4+4
folia matowa obustronnie, lakier punktowy obustronnie
nakład – 20 rodzajów kart dwustronnych każdej po 4 tys. egzemplarzy, wymagane 2 dostawy:
I partia w pierwszej wersji językowej: polski – angielski – niemiecki – rosyjski w ilości 3 500 egz.
– do 29 V 2020 r.
II partia w drugiej wersji językowej: polski-ukraiński- rumuński – włoski w ilości 500 egz. - do 25 IX 2020 rok
Wykonawca dostarczy wersję elektroniczną katalogu w obydwu wersjach językowych do wgrania na zewnętrzny nośnik.

2. Ulotki reklamowe
Wykorzystują zdjęcia i obrazy wykonane do katalogu.
2.1 Projekt graficzny
Ulotka dwustronna. Na jednej stronie dane firmy, na drugiej oferta handlowa Zamawiającego. Ulotka dwujęzyczna (język polski i język angielski). Zamawiający dostarcza teksty w obydwu językach. Na ulotce powinny znajdować się między innymi znaki informujące o uzyskanym dofinansowaniu (logotypy są do pobrania na stronie: rpo.lodzkie.pl oraz cop.lodzkie.pl).
2.2 Druk
założenia techniczne:
format A5 w pionie
papier 135g kreda mat
kolor 4+4
nakład – 2 tys. egzemplarzy
Wykonawca dostarczy wersję elektroniczną ulotki do wgrania na zewnętrzny nośnik.

3. Folder reklamowy
Wykorzystuje zdjęcia i obrazy wykonane do katalogu. Na każdym folderze powinny znajdować się między innymi znaki informujące o uzyskanym dofinansowaniu (logotypy są do pobrania na stronie: rpo.lodzkie.pl oraz cop.lodzkie.pl).
3.1 Projekt graficzny
Przedstawienie oferty handlowej Zamawiającego dotyczącej środków ochrony indywidualnej: ubrania ochronne, kominiarki, rękawice, bielizna dla górników/strażaków, komplet dla ratowników górniczych. Folder dwujęzyczny (język polski i język angielski). Zamawiający dostarczy teksty w obydwu językach.
3.2 Druk
założenia techniczne:
format A3 składany do A4
papier 250g kreda mat
kolor 4+4
nakład - 4 tys. egzemplarzy
folia matowa i lakier punktowy zewnętrznie
Wykonawca dostarczy wersję elektroniczną folderu do wgrania na zewnętrzny nośnik.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Druk

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: brzeziński Miejscowość: Brzeziny

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest przygotowanie i druk katalogów, folderów reklamowych, ulotek reklamowych
na imprezy targowe na których Zamawiający będzie uczestniczył w związku z realizacja projektu:
Tytuł projektu "Rozwój działalności eksportowej ZOSP RP Wytwórni Umundurowania Strażackiego przez wdrożenie nowego modelu biznesowego internacjonalizacji (udział przedstawicieli ZOSP RP WUS w zagranicznych imprezach targowo-wystawienniczych oraz wyszukiwanie i dobór partnerów biznesowych na rynkach zagranicznych)"

Przedmiot zamówienia

Zgodnie z pkt. I zapytania ofertowego z dnia 10 marca 2020 roku stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia
Przedmiot zamówienia: przygotowanie i druk katalogów, folderów reklamowych, ulotek reklamowych

Kod CPV

22462000-6

Nazwa kodu CPV

Materiały reklamowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Zgodnie z pkt. VI zapytania ofertowego z dnia 10 marca 2020 roku stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia tj.

VI. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Dostarczenie zdjęć z sesji do wyboru Zamawiającego do dnia 2 kwietnia br.
2. Prezentacja dwóch linii graficznych do zatwierdzenia przez Zamawiającego do 10 kwietnia br.
3. Wykonany próbny katalog, ulotka oraz folder reklamowy powinien być dostarczony do zamawiającego do 28 kwietnia br.
4. Akceptacja materiałów do druku po wszelkich korektach do 15 maja br.
5. Dostarczenie katalogów w pierwszej wersji językowej (3 500 egz.), folderów reklamowych (4 000 egz.) i ulotek reklamowych (2 000. egz.) oraz wersji elektronicznych wyszczególnionych w zapytaniu do 29 maja br. do siedziby Zamawiającego
6. Dostarczenie katalogów w drugiej wersji językowej ( 500 egz.) oraz jego wersji elektronicznej do 25 września br. do siedziby Zamawiającego

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym z dnia 10 marca 2020 i formularzem ofertowym będącym załącznikiem do zapytania, które stanowią załącznik niniejszego ogłoszenia.

Wiedza i doświadczenie

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym z dnia 10 marca 2020 i formularzem ofertowym będącym załącznikiem do zapytania, które stanowią załącznik niniejszego ogłoszenia.
Zamawiający wymaga przedstawienia min. 2 referencji zgodnie z zapytaniem

Potencjał techniczny

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym z dnia 10 marca 2020 i formularzem ofertowym będącym załącznikiem do zapytania, które stanowią załącznik niniejszego ogłoszenia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym z dnia 10 marca 2020 i formularzem ofertowym będącym załącznikiem do zapytania, które stanowią załącznik niniejszego ogłoszenia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym z dnia 10 marca 2020 i formularzem ofertowym będącym załącznikiem do zapytania, które stanowią załącznik niniejszego ogłoszenia.

Warunki zmiany umowy

Przewiduje się możliwość zmian warunków umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Przewiduje się możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. zmiana terminu targów przez organizatora).

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym z dnia 10 marca 2020

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zgodnie z pkt. III zapytania ofertowego z dnia 10 marca 2020 roku stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia tj.

III. Sposób wyboru oferty.
Przy ocenie ofert zamawiający będzie się kierował następującymi zasadami:
C - Parametr ceny – waga: 60%
O – Ocena jakościowa załączonych realizacji (katalogów, folderów reklamowych, ulotek reklamowych) – waga: 40% oceny, oceny dokonuje komisja w 5 - osobowym składzie
Łączna ilość punktów = C + O
1. Cena oferty brutto – (maksimum punktów – 60pkt)
C= (Cmin /Coferty) x 60
Cmin - cena brutto oferty z najniższą ceną
Coferty - cena brutto oferty Wykonawcy
2. Ocena jakościowa załączonych realizacji (katalogów, folderów reklamowych, ulotek reklamowych) - (maksimum punktów – 40pkt)
Przy ocenie jakościowej każdy z członków komisji przyznaje punkty w skali: 0-5 za każdy z niżej wymienionych parametrów: - jakość zastosowanych uszlachetnień ( skala: 0-5 pkt.)
- nasycenie kolorów ( skala: 0-5 pkt.) - jakość druku ( skala: 0-5 pkt.) - spójność (dostosowanie) zastosowanej grafiki z przedstawioną treścią czyli związek ogólnej koncepcji graficznej z tematyką (skala: 0-5 pkt.) Ogółem członkowie komisji mogą przyznać maksymalnie 100 pkt (5x20)
Ilość punktów w tym kryterium oblicza się ze wzoru:
O = (Oo/ Omax) x40
Oo - ilość punktów danej oferty
Omax - ilość punktów oferty, która została maksymalnie oceniona

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZWIĄZEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WYTWÓRNIA UMUNDUROWANIA STRAŻACKIEGO

Adres

Żeromskiego 3

95-060 Brzeziny

łódzkie , brzeziński

Numer telefonu

468743436

Fax

46 8743521

NIP

8330003170

Numer naboru

RPLD.02.02.01-IP.02-10-066/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Postępowanie zostało unieważnione.
Liczba wyświetleń: 562