Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Anulowane
Treść ogłoszenia została zmieniona
Wykonanie i dostawa katalogów, ulotek reklamowych i folderów reklamowych zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku.
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy składać osobiście lub przesyłać w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na dostawę katalogów, folderów reklamowych, ulotek” do sekretariatu w siedzibie ZOSP RP Wytwórni Umundurowania Strażackiego ul. Żeromskiego 3, 95-060 Brzeziny do godz. 15:00 dnia 10 marca 2020r.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Zielińska Elżbieta
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
468743436
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Katalog
Katalog składający się z teczki oraz 16 kart katalogowych. Zamawiający wymaga dostawy
skompletowanych katalogów.
Szczegółowy opis teczki
1.1 PROJEKT GRAFICZNY
Założenia do projektu.
Teczka musi być spójna pod względem graficznym z kartami katalogowymi. Powinna mieć zakładki uniemożliwiające wypadanie kart, co oznacza, że powinna mieć 3 skrzydełka (prawa strona pionowa zakładka + 2 zakładki poziome na górze i na dole). Teczka powinna mieć zapięcie uniemożliwiające jej samoczynne otwieranie się (np. zamykanie na gumki).
1.2. DRUK
Założenia techniczne
format po złożeniu 220 x 310 mm
grzbiet – 5 mm
zakładki – pionowa + 2 poziome góra i dół, dolna zakładka z nacięciem na wizytówkę
papier – 350g kreda mat
nakład – łącznie 4 tys. egzemplarzy, wymagane 2 dostawy , I partia w pierwszej wersji językowej: polski – angielski – niemiecki – rosyjski w ilości 3 500 egz. – do 29 V 2020 r.
II partia w drugiej wersji językowej : polski-ukraiński- rumuński – włoski w ilości 500 egz. - do 25 IX 2020 rok
Kolor – 4+4
folia matowa obustronnie, lakier punktowy (dwustronnie)
Szczegółowy opis kart katalogowych
1.3 PROJEKT GRAFICZNY
Założenia do projektu.
Karty różnią się między zawartością merytoryczną i użytymi zdjęciami, ale forma graficzna powinna być spójna dla wszystkich 16 kart dwustronnych. Na każdej karcie oprócz specyfikacji produktu będą użyte zdjęcia (od 2 do 7 zdjęć na kartę).
Zamawiający dostarcza teksty we wszystkich wersjach językowych. Pierwsza wersja językowa : polski – angielski – niemiecki – rosyjski w ilości 3 500 egz. druga wersja językowa: polski-ukraiński- rumuński – włoski w ilości 500 egz.
1.4 ZDJĘCIA
Założenia do sesji zdjęciowej
Ilość – 70 do 85 zdjęć, ewentualnie koszt zdjęć środków ochrony indywidualnej wykonanych w plenerze (do 15 zdjęć) (docelowo do wyboru przez Zamawiającego spośród minimum 200 zdjęć).
Zdjęcia umundurowania z wykorzystaniem modeli (mężczyzna – wiek ok. 25-35 lat, kobieta – wiek ok. 20-35 lat, chłopiec – wiek 14-16 lat, wzrost 146 - 176 cm, dziewczyna wiek 14-16 lat, wzrost 146 - 176 cm). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do wyboru po trzech modeli z powyższych.
Umundurowanie wraz z wymaganymi akcesoriami dostarczy Zamawiający.
Koszt wykonania zdjęć musi uwzględnić: honoraria fotografa, modeli, makijażysty, koszt wynajęcia profesjonalnego studia, profesjonalne oświetlenie, komputerową obróbkę zdjęć (aż do akceptacji Zamawiającego), dojazd z Brzezin k. Łodzi dwóch pracowników WUS do Wykonawcy (koszt po stronie Wykonawcy) w celu akceptacji sesji zdjęciowej oraz zakwaterowanie w hotelu (ocenianym na google na ocenę co najmniej 4) dla 2 pracowników Zamawiającego podczas sesji w miarę potrzeb.
1.5 DRUK
założenia techniczne:
format A4
papier 250g kreda mat
kolor 4+4
nakład – 16 rodzajów kart dwustronnych każdej po 4 tys. egzemplarzy, wymagane 2 dostawy :
I partia w pierwszej wersji językowej: polski – angielski – niemiecki – rosyjski w ilości 3 500 egz.
– do 29 V 2020 r.
II partia w drugiej wersji językowej: polski-ukraiński- rumuński – włoski w ilości 500 egz. do 25 IX 2020 rok
Wykonawca dostarczy wersję elektroniczną katalogu w obydwu wersjach językowych do wgrania na zewnętrzny nośnik.
2. Ulotki reklamowe
Wykorzystują zdjęcia i obrazy wykonane do katalogu.
2.1 Projekt graficzny
Ulotka dwustronna. Na jednej stronie dane firmy, na drugiej oferta handlowa Zamawiającego. Ulotka dwujęzyczna (język polski i język angielski). Zamawiający dostarcza teksty we wszystkich wersjach językowych.
2.2 Druk
założenia techniczne:
format A5 w pionie
papier 135g kreda mat
kolor 4+4
nakład – 2 tys. Egzemplarzy
Wykonawca dostarczy wersję elektroniczną ulotki do wgrania na zewnętrzny nośnik.
3. Folder reklamowy
Wykorzystuje zdjęcia i obrazy wykonane do katalogu.
3.1 Projekt graficzny
Przedstawienie oferty handlowej Zamawiającego dotyczącej środków ochrony indywidualnej: ubrania ochronne, kominiarki, rękawice, bielizna dla górników/strażaków, komplet dla ratowników górniczych. Folder dwujęzyczny (język polski i język angielski).
3.2 Druk
założenia techniczne:
format A3 składany do A4
papier 250g kreda mat
kolor 4+4
nakład - 4 tys. egzemplarzy
Wykonawca dostarczy wersję elektroniczną folderu do wgrania na zewnętrzny nośnik.
II. Sposób przygotowania oferty.
Ofertę należy sporządzić czytelnie w języku polskim. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
W ofercie należy podać cenę jednostkową netto: katalogu, ulotki reklamowej oraz folderu reklamowego oraz wartość netto i wartość brutto całego zamówienia.
Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszym zapytaniu, w tym przygotowanie minimum dwóch linii graficznych z zachowaniem spójności wizualnej katalogu (teczki, kart katalogowych), folderu reklamowego i ulotki do wyboru Zamawiającego oraz dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji linii graficznej przez Zamawiającego, Wykonawca ponowi procedurę, aż do uzyskania akceptacji Zamawiającego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Druk
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
brzeziński
Miejscowość:
Brzeziny
Cel zamówienia
Wykonanie i dostawa katalogów, ulotek reklamowych i folderów reklamowych zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Przedmiot zamówienia
Wykonanie i dostawa katalogów, ulotek reklamowych i folderów reklamowych zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Kod CPV
22462000-6
Nazwa kodu CPV
Materiały reklamowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja zamówienia zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku i formularzem ofertowym stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Wiedza i doświadczenie
Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić podmioty (Oferenci), którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych projektów oraz spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku i formularzu ofertowym stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Potencjał techniczny
Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić podmioty (Oferenci), którzy posiadają potencjał techniczny do realizacji zamówienia oraz spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku i formularzu ofertowym stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić podmioty (Oferenci), którzy w swojej kadrze posiadają pracowników zdolnych do realizacji zamówienia oraz spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku i formularzu ofertowym stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić podmioty (Oferenci), którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zakresu oferty oraz spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku i formularzu ofertowym stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Dodatkowe warunki
Dodatkowe warunki zostały określone w zapytaniu ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku i formularzu ofertowym stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku i formularzem ofertowym stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zgodnie z zapytaniem ofertowym z dnia 2 marca 2020 roku stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia.
III. Sposób wyboru oferty.
Przy ocenie ofert zamawiający będzie się kierował następującymi zasadami:
P1 - Oceniany parametr ceny – waga : 60%
P2 – Ocena portfolio – waga: 40 % ( ilość zrealizowanych projektów o podobnej tematyce : katalogi, foldery reklamowe, ulotki oraz ocena poziomu wizualizacji projektu) oceny dokonuje komisja w minimum 3-osobowym składzie
Łączna ilość punktów = P1 + P2
1. Ocena ceny oferty brutto – (maksimum punktów – 60pkt)
P1= (Cmin /Coferty) x 80
Cmin - cena brutto oferty z najniższą ceną
Coferty - cena brutto oferty Wykonawcy
2. Ocena port folio - (maksimum punktów – 40pkt)
P2 = I + O
P2 –Ilość punktów przyznanych przez komisję uwzględniająca proporcjonalnie ilość zrealizowanych projektów przez Wykonawcę o podobnej tematyce katalogi, foldery reklamowe, ulotki (I = Ioferty/ Imax) x 10 ) - max. 10 pkt.:
Ioferty – ilość zrealizowanych projektów przez Wykonawcę oferty potwierdzona referencjami
Imax – maksymalna ilość projektów zrealizowanych przez Oferenta potwierdzona referencjami
O - Ocena poziomu wizualizacji projektu (O) - max. 30 pkt. (oceny dokonuje komisja Zamawiającego w minimum 3-osobowym składzie).
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZWIĄZEK OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ WYTWÓRNIA UMUNDUROWANIA STRAŻACKIEGO
Adres
95-060 Brzeziny
łódzkie
,
brzeziński
Numer telefonu
468743436
Fax
46 8743521
NIP
8330003170
Numer naboru
RPLD.02.02.01-IP.02-10-066/19