Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 05 marca 2020 r.
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie ofertowe nr 1/0096/2020 sPrawny ekspert pozarządowy (POWR.02.16.00-00-0096/19) lub przesłać mailem na adres hanna.zglinska@zhp.net.pl podając w tytule maila: Zapytanie ofertowe nr 1/0096/2020 sPrawny ekspert pozarządowy (POWR.02.16.00-00-0096/19) Złożenie oferty polega na wypełnieniu załącznika nr 1- część ofertowa, załącznika nr 2- wykaz zrealizowanych usług oraz załącznika nr 3- klauzula informacyjna- RODO oraz przesłanie dokumentów na adres Zamawiającego.
3. Załącznik nr 1- część ofertowa wraz ze załącznikiem nr 2,3 musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów.
4. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę, podpisy złożone przez Wykonawcę w części ofertowej oferty oraz innych załączonych do niej dokumentach powinny być czytelne.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język
polski.
7. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
8. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
9. Wszystkie załączane w kopiach dokumenty muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez upoważnione osoby.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
hanna.zglinska@zhp.net.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Hanna Zglińska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
501494657
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas szkolenia w terminie 07-08.03.2020 r. dla 32 Uczestników i Uczestniczek projektu oraz 5 osób trenerów szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby pokoje w których będą zakwaterowani Uczestnicy, były w osobnych budynkach niż kuchnia/stołówka/sala szkoleniowa przy czym odległość od nich nie może być większa niż 100 m, liczona drogą udostępnioną dla ruchu pieszego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi hotelarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
Miejscowość:
Gdańsk
Cel zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas szkolenia w terminie 07-08.03.2020 r. dla 32 Uczestników i Uczestniczek projektu oraz 5 osób trenerów szkolenia. Zamawiający dopuszcza możliwość, aby pokoje w których będą zakwaterowani Uczestnicy, były w osobnych budynkach niż kuchnia/stołówka/sala szkoleniowa przy czym odległość od nich nie może być większa niż 100 m, liczona drogą udostępnioną dla ruchu pieszego.
Przedmiot zamówienia
W ramach usługi przewidujemy następujące zadania:
1. Zapewnienie zakwaterowania w budynku całorocznym spełniającym obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe dla danego typu obiektu noclegowego, w pokojach nie większych niż 3 osobowe z łazienkami (dopuszcza się łazienki na korytarzach) z wyposażeniem: szafa garderobiana, pojedyncze łóżka, stolik z krzesełkami, lamka nocna, przynajmniej 1 gniazdko, bezpłatny Internet, szklanki do picia, w województwie pomorskim.
2. Zapewnienie 3 sal szkoleniowych wyposażonych w rzutnik, flipchart, 15 kartek do flipchartu, 3 pisaki różne kolory.
3. Zapewnienie obsługi kuchni umożliwiającej przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich Uczestników i Uczestniczek szkolenia.
4. Zapewnienie 3 posiłków.
A) śniadanie w formie stołu szwedzkiego - minimum: danie ciepłe, pieczywo, wędliny, sery, pasty, warzywa, ciepłe napoje (kawa, herbata, z dodatkami cukier, cytryna, mleko, etc.), śniadanie podawane w godz. 7:00 - 9:00,
B) obiad przygotowany i podany w gotowych porcjach dla każdego uczestnika i trenera, przygotowany ze świeżych produktów w dniu usługi, podany na zastawie wielorazowej (ceramicznej, porcelanowej, szklanej), porcje takie same dla wszystkich uczestników, przy zastrzeżeniu konieczności podania posiłków dietetycznych (wegetariańskich, wegańskich, bezglutenowych itp.), o których Wykonawca zostanie poinformowany na 3 dni przed realizacją usługi, podany między godz. 13:00 a 14:00,
obiad składa się z dwóch dań dla każdej osoby:
a. zupy około 400 g,
b. ciepłego dania: jednogarnkowego około 450 g lub porcjowanego: mięso – ok. 150 g, ziemniaki, ryż, kasze, makaron itp. – ok. 150 g, surówki, sałaty, warzywa blanszowane – ok. 200 g,
c. kompotu lub soku (250 ml) oraz wody mineralnej,
C) kolacja w formie stołu szwedzkiego – minimum: danie ciepłe, pieczywo, wędliny, sery, pasty, warzywa, ciepłe napoje (kawa, herbata, z dodatkami cukier, cytryna, mleko, etc.), kolacja podawana w godz. 18:00 – 19:00,
5. 2 przerwy kawowe - w ramach serwisu kawowego będzie zapewniona: herbata (różne rodzaje – czarna, zielona, owocowa/ziołowa), kawa, mleko, cytryna, cukier, słodzik, napoje typu woda w szklanych dzbankach oraz soki owocowe, ciastka (min. 2 rodzaje).
6. Zapewnienie całodobowego dostępu do pomieszczenia wspólnego, w którym znajduje się telewizor oraz możliwość przygotowania ciepłych napoi (dopuszczamy automat z napojami), oraz wody pitnej (nie dopuszczamy butelek jednorazowych plastikowych).
7. W budynku powinna znajdować się całodobowa recepcja.
8. Zapewnienie dostępu do sal szkoleniowych, oraz dostosowanie pokoi noclegowych w razie zgłoszenia się do projektu osób z niepełnosprawnościami.
9. Zapewnienie nieodpłatnych miejsc parkingowych dla minimum 6 osób.
10. Dokładna liczba uczestników zostanie podana w dniu 06.03.2020 r, zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób, nie mniej jednak niż 16.
Kod CPV
55000000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
Harmonogram realizacji zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas szkolenia w terminie 07-08.03.2020 r. dla 32 Uczestników i Uczestniczek projektu oraz 5 osób trenerów szkolenia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 100 % cena. Oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów uznana zostanie za najkorzystniejszą.
A. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C= (Cmin / C0 ) x 100
C – ilość punktów przyznana danej ofercie Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 100.
Wszystkie obliczenia dla kryterium cena będą wykonywane z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Nazwa
ZHP Chorągiew Gdańska
Adres
80-823 Gdańsk
pomorskie
,
Gdańsk
NIP
5832969085
Numer naboru
POWR.02.16.00-IP.06-00-012/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy ZHP “Nadwarciański Gród” Załęcze WIelkie 89 98-335 Pątnów, NIP: 832-195-72-08 wpłynęło 05.03.2020 cena:6105,00 zł