Strona główna
Logo unii europejskiej

Zamówienie na usługi cateringowe dla dzieci w wieku 1-3 lata

Data publikacji: 23.01.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-01-2020

Numer ogłoszenia

28110

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce i sposób składania ofert (*wymagane)
Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie klubu malucha

Klub Malucha ZŁOTA KACZKA
93-329 Łódź,
ul. oGNISKOWA 16, LOK. 4
osobiście lub drogą pocztową (kurierem) do 30.01.2020 do godziny 15.00. Oferty można przesyłać również pocztą elektroniczną na adres infozlotakaczka@gmail.com do dnia 30.01.2020 do godziny 15:00 Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna zawierać:
a. cenę brutto za realizację dostawy (załącznik nr 1)
b. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy PZP– (załącznik nr 2)
c. oświadczenie w sprawie klauzul społecznych (ZAŁĄCZNIK NR 3)

Zamawiający przyjmuje oryginały dokumentów lub ich kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem powinno zawierać formułę „zgodne z oryginałem” lub podobną, pieczęć imienną osoby potwierdzającej wraz z jej podpisem oraz datę i miejsce, w którym dokonano potwierdzenia za zgodność.
Każda strona oferty i załącznika powinna zostać parafowana przez osobę uprawniona do występowania w imieniu Oferenta.
Okres związania ofertą wynosi 60 dni od daty złożenia oferty.
Oferta wraz z załącznikami winna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, wypełniona i parafowana w całości oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Oferenta.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

infozlotakaczka@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Bondarenko

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

731675748

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje dostawę posiłków dla 25 dzieci w wieku do lat 3 uczestników projektu „Klub Malucha ZŁOTA KACZKA” nr RPLD.10.01.00-10-B010/19 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie Działania X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi cateringowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie całodziennego wyżywienia (śniadanie, II śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek dla 25 dzieci w wieku od 1 roku do lat 3 korzystających z opieki żłobkowej w ramach projektu „Klub Malucha ZŁOTA KACZKA” nr RPLD.10.01.00-10-B010/19 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi X Adaptacyjność pracowników i przedsiębiorstw w regionie Działania X.1 Powrót na rynek pracy osób sprawujących opiekę nad dziećmi w wieku do lat 3.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa całodziennego wyżywienia dla 25 dzieci w wieku 1 - 3 lata uczęszczających do KLUBU DZIECIĘCEGO prowadzonego przez Zamawiającego w okresie 01.02.2020 - 31.12.2021 (23 miesiące)
2. Wyżywienie obejmuje 4 posiłki dziennie ( śniadanie, II śniadanie dwudaniowy obiad, podwieczorek). Od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i innych dni wolnych uzgodnionych z Zamawiającym z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem.
3. Ostateczna liczba zamawianych posiłków zależy od ilości dzieci obecnych danego dnia w żłobku. Zamawiający do godz. 9.00 potwierdza liczbę posiłków zamawianych danego dnia na podstawie zgłoszeń nieobecności dzieci przez rodziców.
4. Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu najpóźniej do czwartku jadłospis na kolejny tydzień. Zamawiający może wnioskować o zmianę poszczególnych pozycji jadłospisu na następny tydzień najpóźniej do piątku tygodnia poprzedniego do godziny 12.00. Niezgłoszenie uwag do tego czasu oznacza zatwierdzenie jadłospisu przez Zamawiającego.
5. Usługa obejmuje przygotowanie i dostawę posiłków.
6. Miejsce realizacji zamówienia Klub Malucha ZŁOTA KACZKA, ul. Ogniskowa 16, Łódź

Kod CPV

55520000-1

Nazwa kodu CPV

Usługi dostarczania posiłków

Harmonogram realizacji zamówienia

do 30.01.2020 - składanie ofert
30.01.2020 - otwarcie ofert i wybór Wykonawcy
31.01.2020 - podpisanie umowy
od 01.02.2020 do 31.12.2021 - realizacja usługi

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Warunki udziału w postępowaniu:
1. Oferent potwierdza, że jest uprawniony/a do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Oferent w ofercie przedstawi propozycję cenową stawki żywieniowej dla 1 osoby za całodzienne wyżywienie (śniadanie, II śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek)
3. W wyborze preferowani będą Wykonawcy będący Podmiotem Ekonomii Społecznej, którzy spełniają wymóg poniższej klauzuli społecznej. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia dotyczącego usługi cateringowej zatrudniona była minimum 1 osoba znajdująca się w szczególnej sytuacji na rynku pracy (tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki.
1) osoba powinna być zatrudniona w jednej z poniższych form:
a) na podstawie skierowania właściwego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 j.t. z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub europejskiego Obszaru Gospodarczego,
b) w ramach zatrudnienia socjalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 roku o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2011 r. Nr 122, poz. 143 j.t. z późn. zm.) lub odpowiadających mu programów lub form zatrudnienia określonych w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zatrudnienie minimalnej liczby wskazanych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy,
c) definicja osoby niepełnosprawnej zawarta jest w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
2) Udokumentowaniem spełnienia kryterium będzie oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu klauzul społecznych na formularzu załącznika nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert cząstkowych
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. Podjęcia dalszych negocjacji w celu zawarcia umowy,
b. Rezygnacji z wyboru oferty bez podania przyczyn.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załącznik nr 1- Formularz oferty
Załącznik nr 2- Oświadczenie o braku powiązań
Załącznik nr 3- Oświadczenie o stosowaniu klauzul społecznych

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny oferty:
1. Wybór Wykonawcy nastąpi na podstawie złożonych ofert, zgodnie z następującymi kryteriami przypisując im następujące wagi:
1) Spełnianie klauzul społecznych 20 %
2) Cena: 80%
K1-Kryterium ceny
Punktacja za cenę będzie obliczana na podstawie wzoru: K1 = cena najniższa/cena oferowana x 80%
Na podstawie danych z Załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, tj. Formularza ofertowego.
K2- Kryterium oceny – Spełnianie klauzul społecznych:
Punktacja za spełnienie klauzul społecznych Oferenta w określonym obszarze przyznawana będzie następująco:
Wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia zostanie zatrudnionych/zaangażowanych:
• 0 osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy – 0 pkt.
• 1 osoba znajdująca się w szczególnej sytuacji na rynku pracy - 10 pkt.
• 2 i więcej osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy - 20 pkt.
Punkty za kryterium „Spełnianie klauzul społecznych” (tj. 0-20 pkt), zostaną przyznane na podstawie oświadczenia według wzoru określonego w załączniku nr 3 do formularza ofertowego zawierającego informacje czy i w jaki sposób przy realizacji zamówienia będą stosowane klauzule społeczne, tzn. ile osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy (tj. m.in. osoby z niepełnosprawnościami, osoby w wieku 50 lat i więcej, osoby o niskich kwalifikacjach, tj. z wykształceniem ponadgimnazjalnym i niższym, osoby długotrwale bezrobotne, matki samotnie wychowujące dzieci, osoby sprawujące opiekę lub powracające na rynek pracy po okresie sprawowania opieki) zostanie zaangażowanych przy realizacji zamówienia min. na cały czas jego trwania i czym się będą zajmowały przy realizacji zamówienia.

Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna taką, która otrzyma najwyższą punktację spośród ocenianych = K (K=K1+K2)
2. Brak zamieszczenia w ofercie informacji podlegającej ocenie, a nie powodującej ostatecznie jego wykluczenia, spowoduje nie przyznanie punktu za dane kryterium
3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zimalato Sp. z o.o.

Adres

ALEJA PŁK. WŁADYSŁAWA BELINY-PRAZMOWSKIEGO 14

31-514 Kraków

małopolskie , Kraków

Numer telefonu

731675748

NIP

6751698010

Numer naboru

RPLD.10.01.00-IZ.00-10-002/19
Liczba wyświetleń: 415