Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Zespół Elektrowni Pątnów – Adamów – Konin S.A.
62-510 Konin, ul. Kazimierska 45
Elektrownia Pątnów
Kancelaria Główna (od 7:00 do 15:00)
Termin składania ofert: do dnia 28.02.2020r. do godziny 12:00.
Opakowanie oferty powinno być zaadresowane i oznakowane w sposób następujący:
Zespół Elektrowni Pątnów – Adamów – Konin S.A.,
62-510 Konin, ul. Kazimierska 45, Elektrownia Pątnów, Kancelaria Główna
OFERTA NA
„Modernizacja generatora G5 w Elektrowni Konin typ TW-50-2 nr fabryczny 5008201 o mocy czynnej 50MW z przystosowaniem do chłodzenia powietrzem” w ramach przedsięwzięcia pn. „Przystosowanie kotła węglowego K-7 w Elektrowni Konin do wyłącznego spalania biomasy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.
NIE OTWIERAĆ PRZED 28.02.2020r. godzina 13:00.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Urszula Kloc-Wiatrowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 63 247 32 75
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Modernizacja generatora G5 w Elektrowni Konin typ TW-50-2 nr fabryczny 5008201 o mocy czynnej 50MW z przystosowaniem do chłodzenia powietrzem” w ramach przedsięwzięcia pn. „Przystosowanie kotła węglowego K-7 w Elektrowni Konin do wyłącznego spalania biomasy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.
Przystosowany do spalania biomasy kocioł K-7 współpracować będzie podstawowo z turbiną TG-5 (50MWe, znamionowe parametry pary na wejściu do turbiny: 186 t/h, 535 oC, 9,0 MPa).
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Konin
Cel zamówienia
Celem realizacji zadania jest odtworzenie zdolności generatora G5 do pracy na najbliższe 20 lat (7600 godzin na rok) wraz z przystosowaniem go do chłodzenia powietrzem zamiast wodorem.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „ Modernizacja generatora G5 w Elektrowni Konin typ TW-50-2 nr fabryczny 5008201 o mocy czynnej 50MW z przystosowaniem do chłodzenia powietrzem” w ramach przedsięwzięcia pn. „Przystosowanie kotła węglowego K-7 w Elektrowni Konin do wyłącznego spalania biomasy wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”.
Przystosowany do spalania biomasy kocioł K-7 współpracować będzie podstawowo z turbiną TG-5 (50MWe, znamionowe parametry pary na wejściu do turbiny: 186 t/h, 535 oC, 9,0 MPa).
Celem realizacji zadania jest odtworzenie zdolności generatora G5 do pracy na najbliższe 20 lat (7600 godzin na rok) wraz z przystosowaniem go do chłodzenia powietrzem zamiast wodorem.
Kod CPV:
31 000 000-6 Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektromechaniczne i elektrotechniczne
60 000 000-8 Usługi transportu (z wyłączeniem transportu odpadów)
42 410 000-3 Urządzenia podnośnikowe i przeładunkowe
45 000 000-7 Roboty budowlane
45 110 000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45 310 000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45 317 000-2 Inne instalacje elektryczne
45 320 000-6 Roboty izolacyjne
45 315 100-9 Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45 315 300-2 Instalacje zasilania elektrycznego
51 100 000-3 Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych
80 531 000-5 Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w Szczegółowym zakresie prac stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
W celu prawidłowego przygotowania oferty (rozwiązania techniczne, oszacowania wartości itp.) Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, używając materiałów fabrycznie nowych, zgodnie z najnowszą technologią produkcji, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz obowiązującymi przepisami prawa w tym spełnienia wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa
Dz.U.05.259.2170 z dnia 20 grudnia 2005 r. oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn (Dz. U. Nr 199, poz. 1228 z późn. zm. (Dyrektywa Maszynowa 2006/42/WE).
Generator G5 zlokalizowany jest pod adresem 62-510 Konin, ul. Przemysłowa 158.
Kod CPV
31000000-6
Nazwa kodu CPV
Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane terminowo.
Oczekiwany termin realizacji zamówienia: 31.03.2021r., przekazanie do eksploatacji: 30.06.2021r.
Generator musi być gotowy na czas rozpoczęcia rozruchu układu (kocioł + turbogenerator).
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli obowiązujące przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stosowne certyfikaty, zezwolenia.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał podobną modernizację generatora. Wykonawca poda wartości (o ile nie narusza to tajemnicy handlowej), terminy realizacji i miejsca wykonania oraz nazwy podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane lub są w trakcie wykonywania. Do oferty należy załączyć referencje ze zrealizowanych robót lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane np. protokoły odbioru końcowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna warunek ten za spełniony jeżeli wskazywać będą na to dostarczone wraz z ofertą następujące dokumenty:
-bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie pełne 3 lata, a w przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ostatnie pełne 3 lata,
- aktualne zaświadczenie z banku, w którym jest prowadzony podstawowy rachunek przedsiębiorcy określającego wielkość obrotów, zdolność kredytową przedsiębiorcy zawierającego informację o udzielonych przedsiębiorcy kredytach oraz informację czy rachunek jest wolny od tytułów egzekucyjnych; zaświadczenie powinno być uzyskane nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem złożenia oferty,
- ostatnie roczne sprawozdanie finansowe wraz ze sprawozdaniem niezależnego biegłego rewidenta z badania,
- zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Dodatkowe warunki
Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Zamawiający uzna warunek ten za spełniony jeżeli wskazywać będą na to dostarczone wraz z ofertą następujące dokumenty:
- aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego albo innego rejestru właściwego dla Wykonawcy, przy czym dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
Wykonawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży istniejące ubezpieczenie od odpowiedzialności OC Wykonawcy oraz przedłoży oświadczenie o przyjęciu zapisów artykułu nr XIV kontraktu dołączonego do zapytania ofertowego.
Wykonawca wniesie wadium na kwotę 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży do oferty dowód wniesienia wadium (w postaci oryginału gwarancji bankowej), a w przypadku wadium wpłaconego w pieniądzu, wniesiona przelewem kwota zostanie zaksięgowana na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
W przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron umowy np. siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe mogące uniemożliwić dostawę oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy.
W przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz wszystkie pozostałe wymagane dokumenty (w tym dokumenty określone w pkt 4 zapytania ofertowego, oświadczenia, załączniki itp.) zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym. Oferta cenowa musi być sporządzona na oddzielnym formularzu oferty według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.a do zapytania ofertowego, złożona w wewnętrznej oddzielnej zamkniętej (odpowiednio zabezpieczonej) kopercie z nadrukiem: „Cena”.
Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być przez niego parafowane.
Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych stanowiące Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną stanowiącą Załącznik nr 5.
Zakres i szczegółowy opis przedmiotu oferty potwierdzający spełnienie wymagań technicznych przedmiotu zamówienia, w tym np. karty katalogowe. Propozycje zmian do części technicznej, na które Zamawiający wyraził zgodę na etapie udzielania wyjaśnień na zadane pytania należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 wraz z dołączoną wersją edytowalną dokumentu zapisaną na nośniku elektronicznym.
Ewentualnie część zastrzeżona oferty, która powinna być złożona w wewnętrznej oddzielnej kopercie.
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 i 14 RODO wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Cena netto - 100%
Sposób obliczenia wartości punktowej ocenianego kryterium:
Cena netto
PC = Cn/Cb x 100 x 100 %
Gdzie:
PC – ilość punktów za kryterium Cena netto przyznanych rozpatrywanej ofercie
Cn – łączna cena netto najtańszej oferty w złotych
Cb – łączna cena netto badanej oferty w złotych
Cena musi być wyrażona w PLN (w złotych). Cena obejmuje wszelkie wydatki, jakie poniesie Wykonawca
z tytułu należytej, terminowej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia
w szczególności: wszystkie wydatki związane z nabyciem maszyn i urządzeń, materiałów, montażem i uruchomieniem, koszty bezpośrednie i pośrednie, koszty ogólne, delegacje związane z realizacją przedmiotu zamówienia, wszelkie opłaty, cła itp. Niedoszacowanie ceny (tj. nie uwzględnienie pełnego zakresu przedmiotu zamówienia) przez Wykonawcę nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego zawartego w umowie.
Wszelkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów, niepodlegająca odrzuceniu.
Wykluczenia
Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, jeżeli nie spełnia wymagań zapytania ofertowego.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykonawcy nie przysługują roszczenia w stosunku do Zamawiającego o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu z tytułu odrzucenia jego oferty.
Informacje na temat zasad wykluczenia (w odniesieniu do podmiotów powiązanych).
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę podając uzasadnienie faktyczne.
Nazwa
Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin SA
Adres
62-510 Konin
wielkopolskie
,
Konin
Numer telefonu
+48 63 247 30 00
Fax
+48 63 247 30 30
NIP
6650001645
Numer naboru
POIS.01.01.01-IW.03-00-004/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
EthosEnergy Poland SA
ul.Powstańców Śląskich 85
42-701 Lubliniec
08.04.2020r.
8 640 000,00 PLN netto