Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1.Oferta powinna zawierać łącznie:
a.Propozycję realizacji zamówienia przedstawioną na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
b.Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
c.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
d.Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wydruk z CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
e.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Przy sporządzaniu oferty prosimy o zachowanie wyżej wymienionej kolejności.
2.Oferty w odpowiedzi na niniejsze Zapytanie należy złożyć:
a.drogą elektroniczną (zeskanowany, podpisany i zaparafowany dokument) na adres e-mail: zs1rowecki@powiatzambrowski.com ,
b.pocztą/kurierem (decyduje data wpływu) lub osobiście do sekretariatu Zespołu Szkół Nr 1 im. gen. Stefana Roweckiego „Grota” w Zambrowie, Aleja Wojska Polskiego 31, 18-300 Zambrów do końca dnia 28.01.2020 r. z dopiskiem (na kopercie lub w tytule maila/faksu) ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 1/2020 z dnia 21.01.2020r.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zs1rowecki@powiatzambrowski.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Sławomir Baran - Dyrektor
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
862712350
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK do doposażenia międzyszkolnej pracowni informatycznej w ramach projektu „Czerwoniak szansą na nowe kompetencje” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja Poddziałanie 3.1.2 Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych.
Elementy doposażenia to:
1. komputer przenośny (laptop) - 16 sztuk,
2. Kamera cyfrowa - 1 sztuka,
3. drukarka 3D - 1 sztuka,
4. pakiet biurowy - 1 sztuka,
5. tablica multimedialna - 1 sztuka,
6. UPS - 1 sztuka,
7. urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka,
8. projektor z przeznaczeniem dla szkół - 1 sztuka,
9. ekran projekcyjny - 1 sztuka.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
zambrowski
Miejscowość:
Zambrów
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK do doposażenia międzyszkolnej pracowni informatycznej w ramach projektu „Czerwoniak szansą na nowe kompetencje” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja Poddziałanie 3.1.2 Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu TIK do doposażenia międzyszkolnej pracowni informatycznej w ramach projektu „Czerwoniak szansą na nowe kompetencje” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III, Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja Poddziałanie 3.1.2 Wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej w zakresie kształcenia ogólnego, ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych.
2. Kod CPV:
• 30213100-6 Komputery przenośne
• 38651600-9 Kamery cyfrowe
• 30232100-5 Drukarki i plotery
• 32322000-6 Urządzenia multimedialne
• 31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne
• 38652100-1 Projektory
• 48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 – Szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie użyte, w którymkolwiek dokumencie opisującym przedmiot zamówienia, nazwy handlowe, znaki towarowe, patenty, informacje wskazujące na źródło pochodzenia lub informacje charakteryzujące konkretny produkt, należy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, wymiarów oraz spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią minimalne parametry produktu wskazanego w Szczegółowej charakterystyce zamówienia – załącznik nr 1. W przypadku przyjęcia przez Wykonawcę do wyceny produktów równoważnych, to obowiązany jest on do oferty załączyć wykaz tych produktów wraz z szczegółową specyfikacją.
5. Zamawiany sprzęt musi być fabrycznie nowy, należytej jakości, sprawny, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych, nieobciążony jakimikolwiek prawami na rzecz osób trzecich, nieużywany, nie powystawowy, nie może również pochodzić z programów tzw. „outletowych” producenta. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia. Rok produkcji nie wcześniej niż 2018.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, rozładunek, instalację oraz wszelkie inne prace związane z jego uruchomieniem.
Kod CPV
30200000-1
Nazwa kodu CPV
Urządzenia komputerowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
• 30213100-6 Komputery przenośne
• 38651600-9 Kamery cyfrowe
• 30232100-5 Drukarki i plotery
• 32322000-6 Urządzenia multimedialne
• 31682530-4 Awaryjne urządzenia energetyczne
• 38652100-1 Projektory
• 48300000-1 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia
harmonogramów i produkowania.
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień podpisania umowy.
2. Termin wykonania przedmiotu umowy, będący ostatnim dniem dostarczania pomocy ustala się na dzień 28 lutego 2020 roku.
3. Za termin wykonania przedmiotu umowy uważać się będzie termin podpisania protokołu przekazania, na zasadach określonych w umowie.
4. Miejsce realizacji zamówienia – siedziba Zamawiającego, tj. międzyszkolna pracowania informatyczna Zespołu Szkół Nr 1 im. gen. Stefana Roweckiego „Grota” w Zambrowie przy Alei Wojska Polskiego 31, 18-300 Zambrów.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca powinien spełniać poniższe warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania;
2. Posiadać wiedzę i doświadczenie do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia;
3. Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4. Posiadać minimum dwuletnie doświadczenie w realizacji usług zgodnych z przedmiotem zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie
oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – waga kryterium 80% i okresu gwarancji – waga kryterium 20%.
2. Cena podana w Formularzu ofertowym musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją dostawy, w tym np. opakowanie transportowe, załadunek, transport, ubezpieczenie transportu, rozładunek, instalację sprzętu itd.
3. W razie nie wyszczególnienia przez Wykonawcę w ofercie jakiejkolwiek pozycji bądź kosztów niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, przyjmuje się że zostały one przez Wykonawcę ujęte w ogólnej cenie wykonania zamówienia.
4. Cena podana w ofercie musi być wyrażona PLN w kwocie brutto, tj. wraz z podatkiem VAT.
5. Wykonawca odpowiada wobec organów podatkowych za prawidłowe naliczenie VAT.
6. Kryterium cena rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto z wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu oferty stanowiącego Załącznik nr 2. Liczba punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C= (Najniższa ofertowa cena brutto)/(Cena brutto oferty ocenianej) x 100 x 80%
7. Punkty w ramach kryterium okres gwarancji, liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego sprzętu i oprogramowania komputerowego, będą przyznawane na podstawie poniższego zestawienia, przy czym minimalny akceptowalny przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące:
- okres gwarancji 60 miesięcy - 20 pkt.
- okres gwarancji powyżej 48 miesięcy lecz nie więcej niż 60 miesięcy - 15 pkt.
- okres gwarancji powyżej 36 miesięcy lecz nie więcej niż 48 miesięcy - 10 pkt.
- okres gwarancji powyżej 24 miesięcy lecz nie więcej niż 36 miesięcy - 5 pkt.
- okres gwarancji nie więcej niż 24 miesiące - 0 pkt.
8. Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, która odpowiada wszystkim wymienionym wymaganiom przedstawionym w Zapytaniu ofertowym, nie przekroczy kwoty zarezerwowanej przez Zamawiającego na realizację zamówienia oraz otrzyma największą liczbę punktów wyliczoną zgodnie z wzorem określonym w ust. 6 i 7.
9. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Do porównania cen ofert, według powyższego wzoru zostanie przyjęta podana w ofertach cena brutto za realizację przedmiotu Zamówienia.
10. Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy ww. ocenie wynosi 100 pkt (kryterium cena maksymalnie 80 pkt. + kryterium gwarancji maksymalnie 20 pkt.).
11. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów i z Wykonawcą, który ją złożył, zostanie podpisana umowa.
Nazwa
Zespół Szkół Nr 1 im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Zambrowie
Adres
Aleja Wojska Polskiego 31
18-300 Zambrów
podlaskie
,
zambrowski
Numer telefonu
862712350
Fax
862712350
NIP
7231020638
Numer naboru
RPPD.03.01.02-IZ.00-20-001/16
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
MARKOMP Marek Matejkowski
ul. Gen. J. Bema 2B,
18-300 Zambrów
oferta wpłynęła w terminie, tj. 28.01.2020 r.
Oferent zaproponował realizację zamówienia za 49.010,56 zł brutto i objął sprzęt 60 miesięczną gwarancją.