Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Propozycję cenową należy przesłać w formie elektronicznej na adres biuro@subregioncentralny.pl do dnia 28.01.2020 r., do godziny 12:00.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@subregioncentralny.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Dobras
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
32 461 22 50
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia będzie usługa cateringowa na potrzeby organizacji spotkań w 2020 r. na terenie całego Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi cateringowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Gliwice
Miejscowość:
Gliwice
Cel zamówienia
Przedmiotem zamówienia będzie usługa cateringowa na potrzeby organizacji spotkań w 2019 r. na terenie całego Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg następującej specyfikacji:
1. Usługi świadczone będą w związku z organizacją spotkań informacyjnych/warsztatowych/ seminaryjnych oraz w związku z organizacją Zebrań Zarządu Związku w 2020 r., a także Walnego Zebrania Członków Związku.
2. Spotkania informacyjne w 90% odbywają się w głównych miastach Subregionu tj. Gliwicach, Tarnowskich Górach, Katowicach, Tychach, Sosnowcu. Zebrania Zarządu oraz spotkania warsztatowo – seminaryjne odbywają się w Gliwicach, natomiast Walne Zebrania Członków Związku w Katowicach.
3. Miejsce świadczenia usług wymienionych w pkt. 1 zostanie każdorazowo ustalone przed organizowanym spotkaniem w zależności od wynajętej sali. Zamawiający zastrzega możliwość trzykrotnej zmiany lokalizacji cateringu w przypadku organizacji spotkania w innym miejscu na terenie Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego.
4. Jednorazowe zamówienie może obejmować usługi cateringowe świadczone podczas spotkań organizowanych dla min. 15 osób, a max 130 osób, przy czym 90% spotkań organizowanych przez Biuro Związku jest dla maksymalnie 35 osób. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości osób o max. 10.
5. Terminy spotkań będą ustalane z Wykonawcą:
• 7 dni przed wydarzeniem w przypadku usług świadczonych dla 15 – 35 osób
• 14 dni przed wydarzeniem w przypadku usług świadczonych dla max. 130 osób
Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg następującej specyfikacji:
1. Wykonawca zobowiązuje się przygotować i dostarczyć w ustalonych z Zamawiającym terminach spotkań wysokiej jakości produkty spożywcze wraz ze stolikami, zastawą porcelanową, szklaną oraz sztućcami.
2. Serwis kawowy
- kawa na bieżąco zaparzana z ekspresu do samoobsługi przez uczestników
- herbata do wyboru co najmniej w 2 smakach: czarna, owocowa
z podpisanych termosów/warników),
- świeże mleko do kawy,
- cukier,
- cytryna do herbaty w postaci świeżych plastrów
- mix 2 rodzajów ciasta świeżo pieczonego,
- kruche ciasteczka
- soki owocowe w butelkach plastikowych lub szklanych,
- woda gazowana w butelkach plastikowych lub szklanych,
- woda niegazowana w butelkach plastikowych lub szklanych,
- zastawa porcelanowa – filiżanki, spodki, talerzyki (min. po 2 szt./1 osobę), sztućce ze stali nierdzewnej – łyżeczki, widelczyki , szklanki do napojów, serwetki białe gastronomiczne w eleganckich serwetnikach,
serwis kawowy powinien być podany w formie bufetowej.
3. Lunch:
- danie mięsne, dla potrzeb wyceny należy przyjąć 25 zestawów mięsnych,
- danie bezmięsne/wegetariańskie, dla potrzeb wyceny należy przyjąć 10 zestawów bezmięsnych,
dodatki skrobiowe (min. 150 g/1 osobę) – min. dwa rodzaje do wyboru,
dodatki warzywne (min. 150 g/1 osobę) – min. dwa rodzaje do wyboru,
napoje: soki owocowe w butelkach plastikowych lub szklanych (min. 0,2 l/1 osobę),
zastawa porcelanowa – talerze na drugie danie (min. 1 szt./1 osobę), sztućce ze stali nierdzewnej – łyżki, noże, widelce (min. 2 szt./1 osobę)
lunch powinien być podawany w formie bufetowej z zapewnieniem obsługi kelnerskiej
i serwowania potraw.
Kod CPV
55000000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Usługi świadczone będą w związku z organizacją spotkań informacyjnych/warsztatowych/ seminaryjnych oraz w związku z organizacją Zebrań Zarządu Związku w 2020 r., a także Walnego Zebrania Członków Związku.
2. Spotkania informacyjne w 90% odbywają się w głównych miastach Subregionu tj. Gliwicach, Tarnowskich Górach, Katowicach, Tychach, Sosnowcu. Zebrania Zarządu oraz spotkania warsztatowo – seminaryjne odbywają się w Gliwicach, natomiast Walne Zebrania Członków Związku w Katowicach.
3. Miejsce świadczenia usług wymienionych w pkt. 1 zostanie każdorazowo ustalone przed organizowanym spotkaniem w zależności od wynajętej sali. Zamawiający zastrzega możliwość trzykrotnej zmiany lokalizacji cateringu w przypadku organizacji spotkania w innym miejscu na terenie Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego.
4. Jednorazowe zamówienie może obejmować usługi cateringowe świadczone podczas spotkań organizowanych dla min. 15 osób, a max 130 osób, przy czym 90% spotkań organizowanych przez Biuro Związku jest dla maksymalnie 35 osób. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości osób o max. 10.
5. Terminy spotkań będą ustalane z Wykonawcą:
• 7 dni przed wydarzeniem w przypadku usług świadczonych dla 15 – 35 osób
• 14 dni przed wydarzeniem w przypadku usług świadczonych dla max. 130 osób
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca musi:
posiadać lokal gastronomiczny, w którym będą przygotowywane dania na zlecenie Zamawiającego,
posiadać decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej (SANEPIDU) stwierdzającą spełnienie wymagań sanitarnych koniecznych do zapewnienia higieny przy prowadzeniu działalności gastronomicznej,
wykonać przedmiot zamówienia, w szczególności estetycznie podawać dania zgodnie z wymogami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego,
zapewnić jednakową gramaturę podawanych potraw zgodnych z zapytaniem ofertowym,
zapewnić wykwalifikowanych pracowników (kucharzy, kelnerów), posiadających certyfikaty
z odbytych kursów/szkoleń dotyczących branży gastronomicznej,
zapewnić kosz na śmieci, usunięcie i wywóz odpadów na swój koszt.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi:
zapewnić wykwalifikowanych pracowników (kucharzy, kelnerów), posiadających certyfikaty
z odbytych kursów/szkoleń dotyczących branży gastronomicznej,
Potencjał techniczny
Wykonawca musi:
posiadać min. 1 samochód do dowozu cateringu, zatwierdzony i odebrany przez Państwową Inspekcję Sanitarną (SANEPID),
dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wykonywania usług na swój koszt i ryzyko,
zapewnić kosz na śmieci, usunięcie i wywóz odpadów na swój koszt.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, dotyczących wykonania poszczególnych punktów zamówienia wg zapytania. Oferta musi być kompletna i obejmować wszystkie części zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
PROPOZYCJA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1. Ofertę cenową brutto na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania,
2. Propozycję ok. 10 zestawów posiłków do wyboru przez Zamawiającego na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania,
3. Podpisane, opieczętowane oświadczenie o braku powiązań kapitałowych oraz osobowych
z Zamawiającym – załącznik nr 2,
4. Kserokopia decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej (SANEPIDU) stwierdzającą spełnienie wymagań sanitarnych koniecznych do zapewnienia higieny przy prowadzeniu działalności gastronomicznej (zapewnienie możliwości okazania oryginału do wglądu na życzenie Zamawiającego),
5. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie min. 1 samochodu do dowozu cateringu zatwierdzonego i odebranego przez Państwową Inspekcję Sanitarną (SANEPID), (zapewnienie możliwości okazania oryginału do wglądu na życzenie Zamawiającego),
6. Przykładowe zdjęcia zrealizowanych usług cateringowych.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt (100% = 100 pkt):
cena – 60% (60 pkt.),
referencje – 20% (20 pkt.),
estetyka – 20% (20 pkt.),
WZORY OBLICZEŃ:
1. cena:
cena najniższa / cena badanej oferty x 60 pkt.
2. referencje:
5 referencji sporządzonych w ciągu 3 ostatnich lat poprzedzających termin składania ofert
z zastrzeżeniem, że mają dotyczyć przygotowania usług cateringowych dla co najmniej 2 imprez na ponad 50 osób. (każda dostarczona referencja to 4 % czyli 4 pkt.) Ocena: min 0 pkt. – max 20pkt.
Uwaga! Więcej niż 5 referencji odpowiadających wymaganiom Zamawiającego - 20pkt. Za kryterium „referencje” Wykonawca można uzyskać max 20 pkt.
3. estetyka:
przedstawienie dokumentacji zdjęciowej w postaci albumu/portfolio serwowanych potraw. Za kryterium „estetyka” punkty przyznawane przez członków komisji. Wykonawca można uzyskać max 20 pkt
• bardzo dobra – 20 pkt.
• dobra – 10 pkt.
• dostateczna – 5 pkt.
• nieakceptowalna – 0 pkt.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Nazwa
Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego
Adres
44-100 Gliwice
śląskie
,
Gliwice
Numer telefonu
32 461 22 50
Fax
32 461 22 51
NIP
6312651874
Numer naboru
POPT.03.01.00-IZ.00-00-239/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
CATERING ŚLĄSKI
Wojciech Ostrzołek
ul. Mikołowska 90
44-203 Rybnik
Data wpłynięcia oferty: 20.01.2020 r.
Cena: 97 566,65 zł