Strona główna
Logo unii europejskiej

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji spotkań w 2020 r.

Data publikacji: 16.01.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 28-01-2020

Numer ogłoszenia

27887

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Propozycję cenową należy przesłać w formie elektronicznej na adres biuro@subregioncentralny.pl do dnia 28.01.2020 r., do godziny 12:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@subregioncentralny.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Dobras

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

32 461 22 50

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia będzie usługa cateringowa na potrzeby organizacji spotkań w 2020 r. na terenie całego Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi cateringowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Gliwice Miejscowość: Gliwice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia będzie usługa cateringowa na potrzeby organizacji spotkań w 2019 r. na terenie całego Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg następującej specyfikacji:
1. Usługi świadczone będą w związku z organizacją spotkań informacyjnych/warsztatowych/ seminaryjnych oraz w związku z organizacją Zebrań Zarządu Związku w 2020 r., a także Walnego Zebrania Członków Związku.
2. Spotkania informacyjne w 90% odbywają się w głównych miastach Subregionu tj. Gliwicach, Tarnowskich Górach, Katowicach, Tychach, Sosnowcu. Zebrania Zarządu oraz spotkania warsztatowo – seminaryjne odbywają się w Gliwicach, natomiast Walne Zebrania Członków Związku w Katowicach.
3. Miejsce świadczenia usług wymienionych w pkt. 1 zostanie każdorazowo ustalone przed organizowanym spotkaniem w zależności od wynajętej sali. Zamawiający zastrzega możliwość trzykrotnej zmiany lokalizacji cateringu w przypadku organizacji spotkania w innym miejscu na terenie Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego.
4. Jednorazowe zamówienie może obejmować usługi cateringowe świadczone podczas spotkań organizowanych dla min. 15 osób, a max 130 osób, przy czym 90% spotkań organizowanych przez Biuro Związku jest dla maksymalnie 35 osób. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości osób o max. 10.
5. Terminy spotkań będą ustalane z Wykonawcą:
• 7 dni przed wydarzeniem w przypadku usług świadczonych dla 15 – 35 osób
• 14 dni przed wydarzeniem w przypadku usług świadczonych dla max. 130 osób

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg następującej specyfikacji:
1. Wykonawca zobowiązuje się przygotować i dostarczyć w ustalonych z Zamawiającym terminach spotkań wysokiej jakości produkty spożywcze wraz ze stolikami, zastawą porcelanową, szklaną oraz sztućcami.
2. Serwis kawowy
- kawa na bieżąco zaparzana z ekspresu do samoobsługi przez uczestników
- herbata do wyboru co najmniej w 2 smakach: czarna, owocowa
z podpisanych termosów/warników),
- świeże mleko do kawy,
- cukier,
- cytryna do herbaty w postaci świeżych plastrów
- mix 2 rodzajów ciasta świeżo pieczonego,
- kruche ciasteczka
- soki owocowe w butelkach plastikowych lub szklanych,
- woda gazowana w butelkach plastikowych lub szklanych,
- woda niegazowana w butelkach plastikowych lub szklanych,
- zastawa porcelanowa – filiżanki, spodki, talerzyki (min. po 2 szt./1 osobę), sztućce ze stali nierdzewnej – łyżeczki, widelczyki , szklanki do napojów, serwetki białe gastronomiczne w eleganckich serwetnikach,
serwis kawowy powinien być podany w formie bufetowej.
3. Lunch:
- danie mięsne, dla potrzeb wyceny należy przyjąć 25 zestawów mięsnych,
- danie bezmięsne/wegetariańskie, dla potrzeb wyceny należy przyjąć 10 zestawów bezmięsnych,
 dodatki skrobiowe (min. 150 g/1 osobę) – min. dwa rodzaje do wyboru,
 dodatki warzywne (min. 150 g/1 osobę) – min. dwa rodzaje do wyboru,
 napoje: soki owocowe w butelkach plastikowych lub szklanych (min. 0,2 l/1 osobę),
 zastawa porcelanowa – talerze na drugie danie (min. 1 szt./1 osobę), sztućce ze stali nierdzewnej – łyżki, noże, widelce (min. 2 szt./1 osobę)
 lunch powinien być podawany w formie bufetowej z zapewnieniem obsługi kelnerskiej
i serwowania potraw.

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Usługi świadczone będą w związku z organizacją spotkań informacyjnych/warsztatowych/ seminaryjnych oraz w związku z organizacją Zebrań Zarządu Związku w 2020 r., a także Walnego Zebrania Członków Związku.
2. Spotkania informacyjne w 90% odbywają się w głównych miastach Subregionu tj. Gliwicach, Tarnowskich Górach, Katowicach, Tychach, Sosnowcu. Zebrania Zarządu oraz spotkania warsztatowo – seminaryjne odbywają się w Gliwicach, natomiast Walne Zebrania Członków Związku w Katowicach.
3. Miejsce świadczenia usług wymienionych w pkt. 1 zostanie każdorazowo ustalone przed organizowanym spotkaniem w zależności od wynajętej sali. Zamawiający zastrzega możliwość trzykrotnej zmiany lokalizacji cateringu w przypadku organizacji spotkania w innym miejscu na terenie Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego.
4. Jednorazowe zamówienie może obejmować usługi cateringowe świadczone podczas spotkań organizowanych dla min. 15 osób, a max 130 osób, przy czym 90% spotkań organizowanych przez Biuro Związku jest dla maksymalnie 35 osób. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości osób o max. 10.
5. Terminy spotkań będą ustalane z Wykonawcą:
• 7 dni przed wydarzeniem w przypadku usług świadczonych dla 15 – 35 osób
• 14 dni przed wydarzeniem w przypadku usług świadczonych dla max. 130 osób

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi:
 posiadać lokal gastronomiczny, w którym będą przygotowywane dania na zlecenie Zamawiającego,
 posiadać decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej (SANEPIDU) stwierdzającą spełnienie wymagań sanitarnych koniecznych do zapewnienia higieny przy prowadzeniu działalności gastronomicznej,
 wykonać przedmiot zamówienia, w szczególności estetycznie podawać dania zgodnie z wymogami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego,
 zapewnić jednakową gramaturę podawanych potraw zgodnych z zapytaniem ofertowym,
 zapewnić wykwalifikowanych pracowników (kucharzy, kelnerów), posiadających certyfikaty
z odbytych kursów/szkoleń dotyczących branży gastronomicznej,
 zapewnić kosz na śmieci, usunięcie i wywóz odpadów na swój koszt.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi:
 zapewnić wykwalifikowanych pracowników (kucharzy, kelnerów), posiadających certyfikaty
z odbytych kursów/szkoleń dotyczących branży gastronomicznej,

Potencjał techniczny

Wykonawca musi:
 posiadać min. 1 samochód do dowozu cateringu, zatwierdzony i odebrany przez Państwową Inspekcję Sanitarną (SANEPID),
 dostarczyć przedmiot zamówienia na miejsce wykonywania usług na swój koszt i ryzyko,
 zapewnić kosz na śmieci, usunięcie i wywóz odpadów na swój koszt.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, dotyczących wykonania poszczególnych punktów zamówienia wg zapytania. Oferta musi być kompletna i obejmować wszystkie części zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

PROPOZYCJA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1. Ofertę cenową brutto na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania,
2. Propozycję ok. 10 zestawów posiłków do wyboru przez Zamawiającego na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania,
3. Podpisane, opieczętowane oświadczenie o braku powiązań kapitałowych oraz osobowych
z Zamawiającym – załącznik nr 2,
4. Kserokopia decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej (SANEPIDU) stwierdzającą spełnienie wymagań sanitarnych koniecznych do zapewnienia higieny przy prowadzeniu działalności gastronomicznej (zapewnienie możliwości okazania oryginału do wglądu na życzenie Zamawiającego),
5. Kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie min. 1 samochodu do dowozu cateringu zatwierdzonego i odebranego przez Państwową Inspekcję Sanitarną (SANEPID), (zapewnienie możliwości okazania oryginału do wglądu na życzenie Zamawiającego),
6. Przykładowe zdjęcia zrealizowanych usług cateringowych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt (100% = 100 pkt):
 cena – 60% (60 pkt.),
 referencje – 20% (20 pkt.),
 estetyka – 20% (20 pkt.),

WZORY OBLICZEŃ:
1. cena:
 cena najniższa / cena badanej oferty x 60 pkt.

2. referencje:
 5 referencji sporządzonych w ciągu 3 ostatnich lat poprzedzających termin składania ofert
z zastrzeżeniem, że mają dotyczyć przygotowania usług cateringowych dla co najmniej 2 imprez na ponad 50 osób. (każda dostarczona referencja to 4 % czyli 4 pkt.) Ocena: min 0 pkt. – max 20pkt.

Uwaga! Więcej niż 5 referencji odpowiadających wymaganiom Zamawiającego - 20pkt. Za kryterium „referencje” Wykonawca można uzyskać max 20 pkt.

3. estetyka:
 przedstawienie dokumentacji zdjęciowej w postaci albumu/portfolio serwowanych potraw. Za kryterium „estetyka” punkty przyznawane przez członków komisji. Wykonawca można uzyskać max 20 pkt
• bardzo dobra – 20 pkt.
• dobra – 10 pkt.
• dostateczna – 5 pkt.
• nieakceptowalna – 0 pkt.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego

Adres

Bojkowska 35A

44-100 Gliwice

śląskie , Gliwice

Numer telefonu

32 461 22 50

Fax

32 461 22 51

NIP

6312651874

Numer naboru

POPT.03.01.00-IZ.00-00-239/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

CATERING ŚLĄSKI
Wojciech Ostrzołek
ul. Mikołowska 90
44-203 Rybnik

Data wpłynięcia oferty: 20.01.2020 r.
Cena: 97 566,65 zł
Liczba wyświetleń: 506