Strona główna
Logo unii europejskiej

Stworzenie technologii służącej prefabrykacji modułów do produkcji domów z recyklingu, budowanych na bazie starych, morskich kontenerów transportowych wyposażone są w nowoczesne technologie zasilania, systemy kanalizacji i elektryczne

Data publikacji: 13.01.2020

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-01-2020

Numer ogłoszenia

27788

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć na Formularzu Ofertowym (pod rygorem wykluczenia z postępowania) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
2. Do oferty należy załączyć Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań, o których mowa w pkt. VI zapytania ofertowego stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz Oświadczenia o braku powiązań osobowych, organizacyjnych i kapitałowych stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną do tego osobę (lub osoby), zgodnie z zasadami reprezentacji danego Wykonawcy.
4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
5. Wycena powinna być dokonana w cenach netto w złotych polskich.
6. Termin składania ofert upływa – 21.01.2020 r., godz. 12.00 – decyduje data wpływu.
7. Ofertę należy dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego lub przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:
4WALL SPÓŁKA CYWILNA GRAŻYNA FRĄTCZAK, JACEK FRĄTCZAK
Ul. Malinowa 22
65-125 Zielona Góra
8. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej kopercie w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia.
9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana pocztą tradycyjną lub elektroniczną lub faxem, a także zostanie opublikowana w Bazie Konkurencyjności https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jacek Frątczak – współwłaściciel, e-mail: Jacekfratczak01@gmail.com

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

606 66 22 99

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi jest stworzenie technologii służącej prefabrykacji modułów do produkcji domów z recyklingu, budowanych na bazie starych, morskich kontenerów transportowych wyposażone są w nowoczesne technologie zasilania, systemy kanalizacji i elektryczne. Specyfika budowy domów w oparciu o stare kontenery morskie ogranicza możliwości w zakresie doboru materiałów termomodernizacyjnych. W tym celu niezbędne jest opracowanie nowej technologii, prostej i zarazem taniej w produkcji, ale efektywnej.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubuskie Powiat: Zielona Góra Miejscowość: Zielona Góra

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy usługi polegającej na stworzeniu technologii służącej prefabrykacji modułów do produkcji domów z recyklingu, budowanych na bazie starych, morskich kontenerów transportowych wyposażone są w nowoczesne technologie zasilania, systemy kanalizacji i elektryczne.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi jest stworzenie technologii służącej prefabrykacji modułów do produkcji domów z recyklingu, budowanych na bazie starych, morskich kontenerów transportowych wyposażone są w nowoczesne technologie zasilania, systemy kanalizacji i elektryczne. Specyfika budowy domów w oparciu o stare kontenery morskie ogranicza możliwości w zakresie doboru materiałów termomodernizacyjnych. W tym celu niezbędne jest opracowanie nowej technologii, prostej i zarazem taniej w produkcji, ale efektywnej.

Opis Usługi
Realizacja usług składać się będzie z czterech etapów:
ETAP I. Przygotowanie dokumentacji technicznej wraz z modelami 3D obiektu
ETAP II. Konstrukcja w pełni wyposażonego prototypu
ETAP III. Badania i testy
ETAP IV. Przygotowanie planu technologii prefabrykacji na bazie prototypu i jego testowania
Badaniu poddane zostanie:
a) konstrukcja,
b) zastosowane materiały izolacyjne spełniające definicje budownictwa pasywnego,
c) możliwe warianty ogrzewania i zużycia energii elektrycznej,
d) /szybki montaż i możliwość dekompozycji modułów budynku
e) możliwość rozbudowy istniejącego budynku o dodatkowe moduły.

Ze względu na tajemnicę przedsiębiorstwa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie udostępniony Oferentowi po podpisaniu umowy o poufności. W tym celu należy wysłać drogą elektroniczną zapytanie do osoby do kontaktu, która przekaże umowę o zachowaniu poufności. Podpisaną przez Oferenta umowę należy przesłać zwrotnie na adres e-mail osoby wskazanej do kontakt. Po przekazaniu podpisanej przez Oferenta umowy o zachowaniu poufności Zamawiający przekaże Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania usługi wraz z odbiorem końcowym i demonstracją technologii/prototypu nastąpić musi nie później niż w terminie 15 miesięcy od podpisania umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Wykonawcą usługi zgodnie z regulaminem konkursu Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, 2014-2020 Oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP mogą być jednostki naukowe posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) „organizacje prowadzące badania i upowszechniające wiedzę”, określone w art. 2 pkt 83 rozporządzenia KE (UE) nr 651/2014 uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B na podstawie decyzji, o których mowa w art. 322 ust. 7 Ustawy z dnia 3 lipca 2018 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018 poz. 1669 z późn. zm.); lub
2) spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 149 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce lub spółki celowe jednostki naukowej; lub
3) centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; lub
4) przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 141, z późn. zm.); lub
5) akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155); lub 6) Sieć Badawcza Łukasiewicz, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o Sieci Badawczej Łukasiewicz (Dz.U. z 2019 r., poz. 534).

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi wykazać doświadczenie w realizacji minimum 2 usług na rzecz przedsiębiorstw w tematyce budownictwa.

Potencjał techniczny

Wykonawca musi dysponować aparaturą pozwalającą na wykonanie badań niezbędnych do realizacji usługi.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zespół realizujący usługę musi składać się z minimum trzech osób posiadających doświadczenie lub dorobek naukowy w temacie budownictwa, w tym budowy obiektów kubaturowych, efektywności energetycznej, zastosowania odnawialnych źródeł energii, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia.

Dodatkowe warunki

Wykonawca jest zobowiązany do podpisania umowy warunkowej na realizację usługi, która wejdzie w życie w momencie otrzymania dofinansowania przez Zamawiającego. Planowany termin złożenia wniosku o dofinansowanie i podpisania umowy warunkowej to styczeń 2020 r.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w następujących przypadkach:.
1) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
2) zmianę terminu realizacji umowy w następujących przypadkach:
- jeśli podczas wykonywania umowy okaże się, że konieczne do wykonania są czynności dodatkowe (których nie można było przewidzieć), od których wykonania uzależnione jest wykonanie prac podstawowych - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych czynności,
- jeśli opóźnieniu ulegnie wykonanie przez podmioty zewnętrzne usług/czynności koniecznych do wykonania prac objętych niniejszą umową, z zastrzeżeniem, że Wykonawcą tych usług/czynności nie jest Wykonawca niniejszej umowy ani podmiot przez niego zaangażowany w realizację umowy - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych usług/czynności,
- w przypadku wystąpienia opóźnień wywołanych działaniem lub zaniechaniem Zamawiającego - termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych usług/czynności,
- w przypadku wystąpienia okoliczności, których przyczyny leżą po stronie Zamawiającego (w szczególności uniemożliwienie rozpoczęcia realizacji umowy lub wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego) – termin realizacji będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania opóźnionych prac,
- jeżeli prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji umowy - termin zakończenia realizacji umowy będzie przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z zaleceń właściwych organów,
- w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia okoliczności związanych z działaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, konieczności wykonania zmian/korekt projektów, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - termin realizacji może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, lub niezbędny do wykonania koniecznych zmian;
- jeżeli zajdzie konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy - termin zakończenia realizacji umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego,
- jeżeli zmianie ulegną terminy realizacji zadania uwzględnione w Umowie o dofinansowanie (w tym wydłużenie terminu realizacji zadania z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy) - termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający z uzyskanej przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu (przyjmuje się domniemanie, że takie przedłużenie służy poprawie jakości przedmiotu zamówienia, co jest korzystne i pożądane dla Zamawiającego),
- jeżeli Wykonawca złoży wniosek o zmianę terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - termin realizacji może zostać zmieniony w sposób uzgodniony pomiędzy stronami,
3) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia.

2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności,
3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań, o których mowa w pkt. VI zapytania ofertowego stanowiące Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
3) Oświadczenie o braku powiązań osobowych, organizacyjnych i kapitałowych stanowiące Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Zamówienia uzupełniające

Nie przewiduje się.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem w każdej części:
Kryterium oceny ofert

Kryterium WAGA (%)

1. Cena (C) – 90% (max 100 pkt)
2. Czas wykonania usługi (T) – 10% (max 100 pkt)

Sposób oceny ofert

Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
1) Kryterium – Cena

C=Cmin/Cof x[90]

gdzie:
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
Cmin – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
Cof – cena zaoferowana w ofercie badanej

2) Kryterium – Czas wykonania usługi:

T=Tmin/Tof x[10]

gdzie:
T – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowany czas wykonania usługi
Tmin – najkrótszy czas usługi zaoferowany w postępowaniu
Tof – czas usługi w ofercie badanej.

Maksymalna liczba punktów (C+T) do zdobycia wynosi 100. Za najkorzystniejszą wybrana zostanie ta oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

4WALL SPÓŁKA CYWILNA GRAŻYNA FRĄTCZAK, JACEK FRĄTCZAK

Adres

ul. Malinowa 22

65-125 Zielona Góra

lubuskie , Zielona Góra

Numer telefonu

606 66 22 99

NIP

9731015819

Numer naboru

POIR.02.03.02-IP.03-00-001/19

Inne źródła finansowania

nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę przedsiębiorstwa Park Naukowo Technologiczny Uniwersytetu Zielonogórskiego sp. z o. o., Nowy Kisielin-Syrkiewicza 6, 66-002 Zielona Góra
Cena netto oferty – 400 000,00 PLN
Cena brutto oferty – 492 000,00 PLN
Data wpływu oferty – 21.01.2020 r.
Liczba uzyskanych punktów – 100 pkt.
Liczba wyświetleń: 554