Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie Ofertowe nr 1/2019/ZM SILESIA dotyczące wyboru podwykonawcy części prac badawczych w ramach Projektu.

Data publikacji: 30.12.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-01-2020

Numer ogłoszenia

27546

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce składania ofert:
siedziba Zamawiającego: 40-155 Katowice, ul. Konduktorska 8.
Sposób składania ofert:
a) w formie elektronicznej (skan oferty podpisanej przez osobę uprawnioną do reprezentacji) wysłanej na adres e-mail Zamawiającego: stanislaw.pawlicha@silesiasa.pl
b) w formie papierowej pocztą lub przez kuriera.
Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do Zamawiającego – za pośrednictwem jednego z wymienionych powyżej sposobów. W przypadku przesyłki nadanej za pośrednictwem operatora wyznaczonego (Poczta Polska), za skuteczne złożenia Oferty uznaje się nadanie Oferty w placówce operatora wyznaczonego przed końcem terminu składania Ofert. W przypadku wysłania Oferty w inny sposób, za termin złożenia Oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

stanislaw.pawlicha@silesiasa.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Wszelkie pytania odnośnie zapytania ofertowego prosimy kierować do: Pan Stanisław Pawlicha , elektronicznie na adres e-mail: stanislaw.pawlicha@silesiasa.pl

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 32 3587416

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenia części prac badawczych niezbędnych do realizacji Projektu „Inteligentny system monitoringu i podnoszenia efektywności energetycznej”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Katowice Miejscowość: Katowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamawiający przymierza się do realizacji Projektu „Inteligentny system monitoringu i podnoszenia efektywności energetycznej”, dla realizacji którego chce pozyskać dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Konkursu z Poddziałania 4.1.1 „Strategiczne programy badawcze dla gospodarki” Wspólne Przedsięwzięcie z Województwem Śląskim „Silesia Pod Błękitnym Niebem”, Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Do realizacji Projektu potrzebny jest wybór podwykonawcy części prac badawczych w ramach Projektu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenia części prac badawczych niezbędnych do realizacji Projektu „Inteligentny system monitoringu i podnoszenia efektywności energetycznej”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kod CPV

73100000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

Harmonogram realizacji zamówienia

W wyniku rozstrzygnięcia Zapytania Ofertowego, zostanie podpisana z wybranym Oferentem, umowa warunkowa, jej postanowienia będą mogły wejść w życie, jeżeli zostaną spełnione łącznie poniższe warunki, tj.:
a) po uzyskaniu przez Zamawiającego informacji i pisemnym potwierdzeniu przez NCBiR środków przeznaczonych na dofinansowanie Projektu;
b) po podpisaniu Umowy o dofinansowanie przez Zamawiającego z NCBiR na dofinansowanie zakresu Projektu.

Zamawiający zgłosi Wykonawcy datę rozpoczęcia prac. Okres realizacji prac: szacowany termin realizacji wynosi 12-15 m-cy, maksymalnie 18 m-cy od dnia zawarcia Umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.

Wiedza i doświadczenie

Dysponowanie odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędnymi do realizacji zamówienia. Oferent realizował co najmniej 1 projekt badawczy (B+R) dofinansowany z funduszy unijnych dotyczący tematyki powiązanej z efektywnością energetyczną. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym (Zał. 3), iż spełnia ten warunek oraz załączy wykaz realizowanych Projektów (tytuł projektu, przedmiot projektu, dofinansowany przez, rok realizacji, wartość projektu netto oraz poda informację czy był liderem tego Projektu).

Potencjał techniczny

Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Oferent posiada zarówno niezbędne aparaturę/sprzęt potrzebnych do realizacji zamówienia oraz platformę umożliwiającą monitorowanie i zbieranie danych z urządzeń obszarów energetycznych.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym (Zał. 3), iż spełnia ten warunek oraz wskaże posiadana aparaturę/sprzęt oraz szczegóły posiadanej platformy.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dysponowanie odpowiednim potencjałem osobowym niezbędnym do realizacji zamówienia, Oferent dysponuje zespołem badawczym do wykonania zakresu prac opisanych w Załączniku 5. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym (Zał. 3), iż spełnia ten warunek oraz załączy wykaz osób (imię nazwisko, podstawa dysponowania osobą przez Oferenta, doświadczenie i kompetencje).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia. Oferent uzyskał przychody za rok 2017 lub 2018 na poziomie nie niższym niż 0,6 mln zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym (zał. 3), iż spełnia ten warunek oraz dostarczy sprawozdania finansowe za lata 2017 i 2018 (wystarczy RZIS), potwierdzające iż zostały osiągnięte takie przychody.

Dodatkowe warunki

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent oświadczy w formularzu ofertowym, iż spełnia jego nakłady wewnętrzne na działalność badawczą w roku 2018 wynosiły nie mniej niż 600 tys. zł oraz załączy PNT 01 wskazujące co najmniej takie nakłady na działalność badawczą.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do :
a) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn,
b) niewybrania żadnej ze złożonych ofert bez podania przyczyn.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy z wybranym Wykonawcą, w szczególności w przypadku zaistnienia okoliczności niedających się przewidzieć w dniu podpisania umowy, a mających istotny wpływ na realizację Projektu polegających w szczególności na konieczności zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od stron umowy.
Zakres zmian może dotyczyć również w szczególności złożenia zamówienia dodatkowego, o czym mowa w pkt. Zamówienia uzupełniające.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Dostawcy zobowiązani są dostarczyć w złożonej ofercie:
a) Wypełniony i podpisany formularz Oferty według wzoru (Załącznik Nr 1).
b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (Załącznik Nr 2).
c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie o kryteriach dostępu (Załącznik Nr 3).
d) Wypełniony i podpisany Opis rezultatów prac badawczych w ramach Oferty (Załącznik Nr 4).
e) Podmioty działające przez reprezentantów nieujawnionych w KRS lub CEiDG zobowiązane są również załączyć do oferty dokumenty wskazujące na umocowanie osób podpisanych pod treścią oferty.

Zamówienia uzupełniające

W okresie do 31.12.2021 Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych polegających na powtórzeniu zamówienia na badania, jakie zostały przedstawiony w ofercie Wykonawcy, o równoważnej lub zbliżonej charakterystyce, jak w ofercie Wykonawcy, na identycznych warunkach jak w ofercie Wykonawcy, w proporcjonalnej do składanego dodatkowego zamówienia cenie, jak w ofercie Wykonawcy. Warunki, na jakich zostanie udzielone ewentualne dodatkowe zamówienie (w szczególności termin wykonania) zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą oraz wprowadzone do umowy drogą aneksu. Wartość takich zamówień nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
1. Kryterium „Cena” – waga 80
maksymalną ilość punktów uzyska oferta z najniższą ceną, pozostałe oferty uzyskają proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru:
- (Cmin / Cx) x 80 punktów = ilość punktów przyznanych w kryterium cena, gdzie:
- Cmin - oznacza najniższą cenę netto zaoferowaną za wykonanie przedmiotu zamówienia
- Cx - oznacza cenę netto oferty
2. Kryterium „ Czas realizacji usługi” – waga 20
Kryterium oceniane będzie na podstawie terminu realizacji dostawy, od daty złożenia przez Zabawiającego zamówienia (okres liczony w m-cach), ilość punktów przyznanych w kryterium w zależności od zadeklarowanego czasu wykonania prac.
Powyżej 15 m-cy 0 pkt.
Od 12 do 15 m-cy 10 pkt.
poniżej 12 m-cy 20 pkt.

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą sumę punktów w oparciu o ustalone kryteria:
P = P „Cena” + P „Czas realizacji usługi”
w przypadku uzyskania takiej samej ilości punktów przez dwóch oferentów o miejscu na liście rankingowej decyduje wyższa wartość kryterium cena a gdyby i to nie rozstrzygnęło, to zadecydują dodatkowe negocjacje z Wykonawcami (gdzie miernikiem będzie niższa deklaracja cenowa).

Wykluczenia

1. Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu wymienionych w oświadczeniu Wykonawcy, wykluczenie oraz odrzucenie oferty z powodu nie spełnienia określonych wymagań może nastąpić w każdym stadium postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów (oferta niekompletna).
3. Wykonawców, którzy złożyli ofertę po terminie.
4. Wykonawców, w stosunku do których Zamawiający stwierdzi, że dostarczone przez nich informacje istotne dla postępowania są nieprawdziwe.
5. Za odrzuconą uznaje się również ofertę, jeśli Wykonawca nie udzielił wyjaśnień dotyczących oferty we wskazanym przez Zamawiającego terminie.
6. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Każdy z oferentów, odpowiadając na zapytanie ofertowe, powinien złożyć Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
7. Z postępowania mogą zostać wykluczeni wykonawcy, których oferta będzie budzić wątpliwości wiarygodności, poprzez np. rażąco niską cenę, brak możliwości potwierdzenia przedstawionych referencji.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej oraz oferty wariantowej.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZM Silesia SA

Adres

ul. Konduktorska 8

40-155 Katowice

śląskie , Katowice

NIP

6340135498

Numer naboru

POIR.04.01.01-IP.01-00-002/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 427