Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy dostarczyć drogą mailową na adres osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego, wskazany w pkt. I Zapytania ofertowego. Liczy się termin wpływu wiadomości na serwer pocztowy Zamawiajacego w taki sposób, że Zamawiający może się zapoznać z jej treścią. Wpłynięcie wiadomości wraz z załączoną ofertą musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert.
Termin składania ofert upływa w dniu 26.01.2018 o godzinie 9.00. Oferty złożone lub przesłane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu wskazanym w pkt. 1, o godzinie 9.30 w siedzibie Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
ab4d@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Osobą upoważnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest Wanda Tomikowska: e-mail: ab4doffice@gmail.com, tel: 507 050 945
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
507 050 945
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia według nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień, o którym mowa w rozporządzeniu (WE) nr 2195/2002 Parpemantu Europejskiego i Rady z dnia 5 listopada 2002 r. w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie nowego produktu, obejmujące następujące zadania:
Zadanie 1 – Planowanie wdrożenia innowacji – faza koncepcyjna
Zadanie 2 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie dostawy i zwodowania układu prototypowego
Zadanie 3 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie testowania układu prototypowego w warunkach operacyjnych
Zadanie 4 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie włączenia końcowych użytkowników innowacji w proces tworzenia nowego produktu
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Niniejsze zapytanie ofertowe jest upublicznione w celu udzielenia zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020, wydanych na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spółjności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020 (Dz. U. z 2016 r., poz. 217), oraz z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, wydanych na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2016 r., poz. 217).
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie nowego produktu, obejmujące następujące zadania:
Zadanie 1 – Planowanie wdrożenia innowacji – faza koncepcyjna
W ramach zadania Wykonawca opracuje projekt koncepcyjny specjalistycznego środka żeglugi śródlądowej – przyjaznej środowisku barki mieszkalnej złożonej z następujących podsystemów:
układ pozyskiwania i magazynowania energii ze źródeł odnawialnych – energii słonecznej;
układ biologicznego oczyszczania ścieków czarnych, z wyłączeniem ścieków szarych;
układ zabudowanej płaskodennej jednostki pływającej bez napędu.
Wymagania techniczne dla projektowania:
elementy systemu pozyskania, magazynowania i wykorzystania energii ze źródeł odnawialnych (energia słoneczna) o mocy nominalnej nie mniejszej niż 1 kW;
system biologicznego oczyszczania ścieków o wydajności nie mniejszej niż 30 l/dobę;
moduły barki mieszkalnej o długości nie mniejszej niż 9 m i nie większej niż 12 m, szerokości nie mniejszej niż 3 m i nie większej niż 5 m, wysokości (nad lustrem wody) nie większej niż 5 m oraz zanurzeniu nie większym niż 3 m.
Wymagania funkcjonalne dla projektowania:
Projekt koncepcyjny powinien pozwalać na funkcjonowanie w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych i wodnych w RP;
Elementy systemu uwzględnione przez Wykonawcę w projekcie powinny umożliwiać generowanie energii ze źródeł odnawialnych oraz biologiczne oczyszczanie ścieków czarnych w trakcie standardowej eksploatacji systemu, przy różnych warunkach;
Projekt koncepcyjny powinien przewidywać przyjazne dla użytkownika sterowanie podsystemami, niewymagające specjalistycznej wiedzy z zakresu żeglugi śródlądowej, OZE oraz oczyszczania ścieków;
Projekt koncepcyjny powinien uwzględniać możliwość rozbudowy o niezależny układ zasilania energią pozyskiwaną ze źródeł kinetycznej energii wiatrowej.
Po zatwierdzeniu projektu koncepcyjnego Wykonawca opracuje projekt techniczny prototypu układu.
Zadanie 2 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie dostawy i zwodowania układu prototypowego
Wykonawca opracuje i dostarczy prototypowe rozwiązanie techniczne, opracowane w oparciu o projekt, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony prototyp układu był w pełni funkcjonalny. Układ powinien być dostosowany do indywidualnych potrzeb Zamawiającego i być otwarty na rozbudowę.
Zadanie 3 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie testowania układu prototypowego w warunkach operacyjnych
Testy:
Pomiar rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w warunkach standardowej eksploatacji barki;
Pomiar rzeczywistej produkcji i magazynowania energii elektrycznej w warunkach standardowej eksploatacji barki w warunkach nasłonecznienia w Polsce;
Pomiar i monitoring rzeczywistej dobowej wydajności systemu oczyszczania ścieków;
Testowanie prototypu z udziałem końcowych użytkowników.
W ramach realizacji Zadania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał testy w okresie min. 7 dni dla zmiennych warunków eksploatacyjnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca monitorował w okresie testowania przynajmniej następujące zmienne: liczba użytkowników, temperatura zewnętrzna, temperatura wewnętrzna, nasłonecznienie.
Zadanie 4 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie włączenia końcowych użytkowników innowacji w proces tworzenia nowego produktu
Włączenie w proces tworzenia nowego produktu jego końcowych użytkowników ma na celu badanie odbioru rynku na rozwiązanie będące przedmiotem projektu. Włączenie końcowych użytkowników nastąpi w ramach usługi świadczonej przez Wykonawcę – za proces ten odpowiedzialny jest Wykonawca.
identyfikacja potrzeb użytkowników: min. 3 klientów indywidualnych, wskazanych przez Zamawiającego, charakteryzujących się zróżnicowanymi cechami społeczno-gospodarczymi i wymaganiami;
recenzowanie prototypu
wnioski i podsumowanie wdrożenia w formie raportu. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku "Zapytanie ofertowe".
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Harmonogram realizacji zamówienia
Zadanie 1 – Planowanie wdrożenia innowacji – faza koncepcyjna
W ramach zadania Wykonawca opracuje projekt koncepcyjny specjalistycznego środka żeglugi śródlądowej – przyjaznej środowisku barki mieszkalnej złożonej z następujących podsystemów:
układ pozyskiwania i magazynowania energii ze źródeł odnawialnych – energii słonecznej;
układ biologicznego oczyszczania ścieków czarnych, z wyłączeniem ścieków szarych;
układ zabudowanej płaskodennej jednostki pływającej bez napędu.
Wymagania techniczne dla projektowania:
elementy systemu pozyskania, magazynowania i wykorzystania energii ze źródeł odnawialnych (energia słoneczna) o mocy nominalnej nie mniejszej niż 1 kW;
system biologicznego oczyszczania ścieków o wydajności nie mniejszej niż 30 l/dobę;
moduły barki mieszkalnej o długości nie mniejszej niż 9 m i nie większej niż 12 m, szerokości nie mniejszej niż 3 m i nie większej niż 5 m, wysokości (nad lustrem wody) nie większej niż 5 m oraz zanurzeniu nie większym niż 3 m (odległość pionowa mierzona na owrężu pomiędzy letnią wodnicą ładunkową a górną powierzchnią stępki płaskiej).
Wymagania funkcjonalne dla projektowania:
Projekt koncepcyjny powinien pozwalać na funkcjonowanie w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych i wodnych występujących na terytorium RP;
Elementy systemu uwzględnione przez Wykonawcę w projekcie powinny umożliwiać generowanie energii ze źródeł odnawialnych oraz biologiczne oczyszczanie ścieków czarnych w trakcie standardowej eksploatacji systemu, przy różnych warunkach;
Projekt koncepcyjny powinien przewidywać przyjazne dla użytkownika sterowanie podsystemami, niewymagające specjalistycznej wiedzy z zakresu żeglugi śródlądowej, OZE oraz oczyszczania ścieków;
Projekt koncepcyjny powinien uwzględniać możliwość rozbudowy w przyszłości przez Zamawiającego układu o niezależny układ zasilania energią pozyskiwaną ze źródeł kinetycznej energii wiatrowej.
Po zatwierdzeniu projektu koncepcyjnego przez Zamawiającego Wykonawca opracuje projekt techniczny prototypu układu.
Zadanie 2 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie dostawy i zwodowania układu prototypowego
W ramach zadania Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu prototypowe rozwiązanie techniczne, opracowane w oparciu o projekt wykonany w Zadaniu 1, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie województwa wielkopolskiego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony prototyp układu był w pełni funkcjonalny. Dostarczony przez Wykonawcę układ powinien być dostosowany do indywidualnych potrzeb Zamawiającego i być otwarty na rozbudowę przez Zamawiającego.
Zadanie 3 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie testowania układu prototypowego w warunkach operacyjnych
Testy powinny w szczególności obejmować:
Pomiar rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w warunkach standardowej eksploatacji barki;
Pomiar rzeczywistej produkcji i magazynowania energii elektrycznej w warunkach standardowej eksploatacji barki w warunkach nasłonecznienia w Polsce;
Pomiar i monitoring rzeczywistej dobowej wydajności systemu oczyszczania ścieków;
Testowanie prototypu z udziałem końcowych użytkowników.
W ramach realizacji Zadania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał testy w okresie min. 7 dni dla zmiennych warunków eksploatacyjnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca monitorował w okresie testowania przynajmniej następujące zmienne: liczba użytkowników, temperatura zewnętrzna, temperatura wewnętrzna, nasłonecznienie.
Zadanie 4 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie włączenia końcowych użytkowników innowacji w proces tworzenia nowego produktu
Włączenie w proces tworzenia nowego produktu jego końcowych użytkowników ma na celu badanie odbioru rynku na rozwiązanie będące przedmiotem projektu. Włączenie końcowych użytkowników nastąpi w ramach usługi świadczonej przez Wykonawcę – za proces ten odpowiedzialny jest Wykonawca. Włączenie końcowych użytkowników powinno być udokumentowane w procesie świadczenia usługi przez Wykonawcę i obejmować następujące podzadania dotyczące wdrażania innowacji technologicznej:
identyfikacja potrzeb użytkowników: min. 3 klientów indywidualnych, wskazanych przez Zamawiającego, charakteryzujących się zróżnicowanymi cechami społeczno-gospodarczymi i wymaganiami (rodziny w konfiguracjach 3-6 osobowych) – podzadanie realizowane równolegle do zadania 1, wspierające tworzenie projektu koncepcyjnego;
recenzowanie prototypu – podzadanie realizowane równolegle do zadania 3, dokumentujące zebrane opinie i uwagi użytkowników końcowych;
wnioski i podsumowanie wdrożenia w formie raportu – podzadanie realizowane po zakończeniu zadania 3 i udoskonaleniu prototypu, dokumentujące sposób uwzględnienia uwag użytkowników w finalnej wersji prototypu.
Zadanie nie obejmuje wdrożenia nowych metod organizacyjnych ani marketingowych – obejmuje wyłącznie wdrożenie innowacji technologicznej.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający łącznie następujące kryteria dostępu:
posiadają status:
jednostki naukowe w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
podstawowe jednostki organizacyjne uczelni w rozumieniu statutów tych uczelni;
jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o Polskiej Akademii Nauk (Dz. U. z 2016 r., poz. 572, z późn. zm.);
instytuty badawcze w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2016 r. poz. 371, z późn. zm.);
międzynarodowe instytuty naukowe utworzone na podstawie odrębnych przepisów, działające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
Polska Akademia Umiejętności;
inne jednostki organizacyjne niewymienione w pkt 1-5, będące organizacjami prowadzącymi badania i upowszechniającymi wiedzę w rozumieniu art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014;
posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B, o której mowa w art. 42 ust. 3 ustawy o zasadach finansowania nauki
lub
spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 86a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U z 2016 r., poz. 1842, z późn. zm.) lub spółki celowe jednostki naukowej;
centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 86 ust.1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym;
przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz.U. z 2015, poz. 1710, z późn. zm.);
akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2016 r., poz. 655, z późn. zm).
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający łącznie następujące kryteria dostępu:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potwierdzone doświadczeniem w opracowaniu projektów badawczo-wdrożeniowych dla przedsiębiorstw (min. 1 szt.) w zakresie rozwiązań transportowych przyjaznych środowisku, zrealizowanych w okresie 3 lat poprzedzających upływ terminu składania ofert w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie;
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający łącznie następujące kryteria dostępu:
posiadają potencjał techniczny, potwierdzony doświadczeniem w opracowaniu projektów badawczo-wdrożeniowych dla przedsiębiorstw (min. 1 szt.) w zakresie rozwiązań transportowych przyjaznych środowisku, zrealizowanych w okresie 3 lat poprzedzających upływ terminu składania ofert w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie;
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający łącznie następujące kryteria dostępu:
dysponują osobami zdolnymi do wykonania:
minimum 1 osobą z wykształceniem wyższym technicznym, legitymującą się ważnym certyfikatem instalatora w zakresie OZE, wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego, potwierdzającym posiadanie kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych, wydanym zgodnie z art. 136 ust. 3. ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2015 r., poz. 478);
minimum 1 osobą z tytułem doktora nauk technicznych
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający łącznie następujące kryteria dostępu:
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia
Dodatkowe warunki
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający łącznie następujące kryteria dostępu:
nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym z osobami biorącymi udział w procesie oceny ofert. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia kryteriów dostępu następuje na podstawie Oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o kryterium: "spełnia" - "nie spełnia". W przypadku niespełnienia któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferta Wykonawcy wykluczonego podlega odrzuceniu
Warunki zmiany umowy
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Nie stanowią istotnej zmiany postanowień zawartej umowy:
zmiana osób do kontaktu i danych kontaktowych, która następuje poprzez powiadomienie drugiej strony w formie elektronicznej lub faksem na adres wskazany w umowie;
zmiana danych, które mogą wpłynąć na wystawienie i obieg dowodów księgowych, ich księgowanie i rozliczanie, takich jak nazwa Wykonawcy, adres, numer rachunku Wykonawcy, która następuje poprzez powiadomienie drugiej strony w formie pisemnej;
zmiana terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w pkt. II.4 niniejszego Zapytania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawca składa ofertę, na którą składają się następujące dokumenty:
formularz ofertowy – Załącznik nr 1;
oświadczenia Wykonawcy – Załącznik nr 2;
parafowany wzór umowy warunkowej – Załącznik nr 3.
Oferta wraz z załącznikami winna być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Zachowanie formy pisemnej oferty składanej elektronicznie wymaga przesłania skanu wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z wypełnionymi i podpisanymi załącznikami, o których mowa w ustępie poprzedzającym.
Oferta musi być podpisana, w miejscach przeznaczonych na podpis, przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzających uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy. Strony oferty wraz z załącznikami powinny być ponumerowane oraz parafowana powinna być każda strona oferty, na której nie jest składany podpis wykonawcy.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu poniesionych przez Wykonawcę.
Ofertę należy dostarczyć drogą mailową na adres osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego, wskazany w pkt. I Zapytania ofertowego. Liczy się termin wpływu wiadomości na serwer pocztowy Zamawiajacego w taki sposób, że Zamawiający może się zapoznać z jej treścią. Wpłynięcie wiadomości wraz z załączoną ofertą musi nastąpić przed upływem terminu składania ofert.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie brał pod uwagę następujące kryteria:
Cena – w ramach tego kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów. Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta zawierającą najniższą cenę. Liczba punktów za kryuterium „cena” zostanie przyznana według następującego wzoru:
cena ofertowa brutto oferty najtańszej x 100 = liczba punktów
cena ofertowa brutto oferty badanej
Cena oferty musi uwzględniać wszystkie zobowiązania i obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku od towarów i usług. Cena podana w ofercie nie podlega zmianom.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów, zostanie tym samym uznana za najkorzystniejszą.
Nazwa
AB4D sp. Z o.o.
Adres
62-050 Mosina
wielkopolskie
,
poznański
Numer telefonu
507 050 945
NIP
7773292089
Numer naboru
POIR.02.03.02-IP.03-00-001/17
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
26.01.2018
INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO NR 1/2018 z dnia 18.01.2018
Zamawiający AB4D Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Ul. Świerkowa 26a, 62-050 Mosina, informuje, że w prowadzonym postępowaniu ofertowym dotyczącym wyboru Wykonawcy w ramach projektu „Przyjazna środowisku śródlądowa barka mieszkalna zintegrowana z układem biologicznego oczyszczania ścieków czarnych oraz układem pozyskiwania i magazynowania energii ze źródeł odnawialnych”, który ubiega się o dofinansowanie z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Poddziałanie 2.3.2 „Bony na innowacje dla MŚP” wybrana została oferta Wykonawcy:
Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia,
Ul. Innowacyjna 9/11,
95-050 Konstantynów Łódzki
Data wpłynięcia oferty: 25.01.2018
Cena: 399 484,80 zł netto plus 23% VAT, 491 366,30 zł brutto.