Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w formie papierowej, osobiście, pocztą lub za pośrednictwem kuriera u Zamawiającego:
ABACUS CENTRUM KSIĘGOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ul. Nadrzeczna 1,
24-120 Kazimierz Dolny
do rąk własnych Joanny Godzisz
lub w wersji elektronicznej na adres biuro@abacus24.pl
W przypadku nadania oferty kurierem lub pocztą, decyduje data wpływu przesyłki do Zamawiającego.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego.
b) zostanie złożona po terminie składania ofert.
c) nie będzie kompletna.
d) nie będzie spełniać wymogów stawianych w zapytaniu ofertowym.
Zamawiający unieważni postępowanie, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą nabywca zaplanował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający zaznacza sobie prawo do odwołania ogłoszenia bez podania przyczyny i bez wyboru wykonawcy.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@abacus24.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Joanna Godzisz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
501181050
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia, zamawiający zamierza nabyć następujące specjalistyczne usługi doradcze:
1. Opracowanie Strategii Rozwoju,
2. Audyt w zakresie IT wraz z rekomendacjami
3. Doradztwo w zakresie wdrażania nowych usług (ekoinnowacyjnych).
3. Optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
puławski
Miejscowość:
Kazimierz Dolny
Cel zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w ramach projektu planowanego do dofinansowania z w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa: 3, Działanie: 3.5, współfinansowanego ze środków europejskich.
Celem zamówienia jest zakup usług doradczych:
1. Opracowanie Strategii Rozwoju,
2. Audyt w zakresie IT wraz z rekomendacjami
3. Doradztwo w zakresie wdrażania nowych usług (ekoinnowacyjnych).
3. Optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej
w celu podniesienia konkurencyjności /rozwoju przedsiębiorstwa.
Przedmiot zamówienia
1.Opracowanie Strategii Rozwoju.
Zestaw zawiera:
1.1 Warsztaty misji / wizji
1.2 Analiza PEST
1.3 Analiza SWOT
1.4 Założenia do strategii
1.5 Cele strategiczne
1.6 Plany działania (z uwzględnieniem między innymi możliwości wykorzystania rozwiązań IT w działalności oraz minimalizacji oddziaływania na środowisko naturalne)
1.7 Wsparcie w zakresie realizacji działań.
Ilość godzin doradczych 232.
2. Audyt w zakresie IT wraz z rekomendacjami.
2.1 Przeprowadzenie audytu stosowanych w firmie rozwiązań IT
2.2 Opracowanie sugestii dotyczących możliwości wdrożenia usprawniających rozwiązań IT
2.3 Rekomendacje wraz z szacunkową kalkulacją
2.4 Wsparcie w zakresie realizacji działań
Ilość godzin doradczych 84.
3.Doradztwo w zakresie wdrażania nowych usług (ekoinnowacyjnych).
Zestaw zawiera:
3.1 Analiza rynku docelowego
3.2 Analiza konkurencji
3.3 Stworzenie strategii wejścia na rynek
3.4 Wsparcie w zakresie tworzenia założeń do oferty
3.5 Stworzenie planu działań promocyjnych
3.6 Wsparcie w zakresie realizacji zaplanowanych działań
Ilość godzin doradczych 152.
4. Optymalizacji kosztów prowadzenia działalności gospodarczej.
Zestaw zawierał:
4.1 Analiza kluczowych procesów
4.2 Analiza finansowa
4.3 Stworzenie modelu zarządzania finansowego z elementami controlingu
4.4 Wdrożenie modelu
4.5 Analiza wyników wdrożenia
4.6 Korekta - modyfikacja modelu
Ilość godzin doradczych 156.
Kod CPV
79400000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
79420000-4
79410000-1
79400000-8
73000000-2
80000000-4
85312300-2
71248000-8
71242000-6
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja usług doradztwa do końca grudnia 2021 r.
Harmonogram płatności:
100% płatność w ciągu 7 dni od zakończenia etapu świadczenia usługi.
Szczegółowy harmonogram płatności będzie ustalony po wyborze oferty.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Wnioskodawca zakłada, iż Wykonawca będzie posiadała:
1. Doświadczenie w obsłudze doradczej dla przedsiębiorców - minimum 3 lata.
2. Udokumentowanie doświadczenia minimum 3 referencjami od przedsiębiorców z sektora MŚP.
Warunkiem spełnienia niniejszego wymogu jest złożenie oświadczenia na wzorze zał. nr 3. Nie złożenie dokumentu stanowi podstawę do unieważnienia oferty.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1. terminu realizacji
2. Zakresu zamówienia
3. cen
4. terminów płatności
w stosunku do treści oferty w wyniku zmiany umowy o dofinansowanie oraz w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń w momencie dokonywania wyboru oferty, a w szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych ( w tym zmiany w kondycji finansowej Zamawiającego), pojawienia się nowych rozwiązań technicznych w zakresie przedmiotu zamówienia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
a) Ofertę należy przygotować na formularzu ofertowym załączonym do zapytania ofertowego – zał nr. 1.
b) Oświadczenie o braku powiązań – zał. nr. 2.
c) Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu „wiedza i doświadczenie” – zał. nr. 3
Niezłożenie wymaganych załączników, stanowi podstawę do wykluczenia oferenta.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena netto oferty 100% (100 pkt).
Oceniana oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikających z kryteriów oceny oferty, wyliczanych na podstawie następujących wzorów:
1) Cena netto oferty
• Cena (przez cenę rozumie się łączną cenę netto dostawy) - 100%; kryterium to wyliczane będzie zgodnie z zależnością:
C = (C min / C of) * 100, gdzie:
C - ilość punktów za łączną cenę netto badanej oferty;
C min - cena z oferty z najniższą ceną;
C of - cena z oferty ocenianej
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, w związku z czym Oferent zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia stanowiącego:
1. Załącznik nr 2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych do niniejszego zapytania ofertowego. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ABACUS CENTRUM KSIEGOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Adres
24-120 Kazimierz Dolny
lubelskie
,
puławski
Numer telefonu
501181050
NIP
7162819366
Numer naboru
RPLU.03.05.00-IP.01-06-001/19