Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy składać poprzez jeden, dogodny dla Oferenta sposób:
1. przesłać na adres:
21 Stopni Sp. Z o.o.
21-100 Majdan Kozłowiecki
Majdan Kozłowiecki 32
2. dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego:
21 Stopni Sp. Z o.o.
21-100 Majdan Kozłowiecki
Majdan Kozłowiecki 32 (w godzinach pracy biura tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 )
3.przesłać skan oferty na adres mailowy: jan.duda@21stopni.pl
Oferty należy dostarczyć do dnia 12.12.2019 r.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
jan.duda@21stopni.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jan Duda
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
512 059 100
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
lubartowski
Miejscowość:
Majdan Kozłowiecki
Cel zamówienia
Wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”
Zakres prac:
A. Określenie kąta nachylenia filtra
1. Zakres usługi:
a) stworzenie wirtualnego modelu nawiewnika na podstawie dokumentacji przekazanej przez zamawiającego;
b) przeprowadzenie symulacji komputerowych dla różnych kątów nachylenia filtra względem przepływającego strumienia powietrza (min. 5 wariantów w zakresie od 0 do 25 stopni od poziomu);
c) sporządzenie raportu wraz z wnioskami z przeprowadzonych symulacji komputerowych
B. Monitoring środowiska wewnętrznego pomieszczenia
1. Charakterystyka pomieszczenia:
a) pomieszczenie dwu lub trzypokojowe z kuchnią i łazienką;
b) wentylacja mechaniczna wywiewna w kuchni i łazience,
c) min. dwóch użytkowników.
2. Zakres usługi:
a) konsultacje związane z przygotowaniem mieszkania referencyjnego do badań monitorujących jakość powietrza wewnętrznego, układu pomiarowego uwzględniającego ciągły pomiar temperatury, wilgotności, PM 2.5, CO2, sposobu rejestracji wyników;
b) bieżąca analiza uzyskanych wyników wraz z oceną pomiarów uzyskanych przy użyciu dwóch rodzajów czujników CO2 (tańszy/droższy NDIR CO2) w czasie trwania zadania badawczego obejmującego sezon grzewczy oraz okres poza sezonem grzewczym – przewiduje się prowadzenie badań w dwóch etapach – pierwszy – mieszkanie bez autorskiego system nawiewników i wentylatorów (sezon grzewczy i poza); drugi – po zainstalowaniu systemu (sezon grzewczy i poza); w trakcie trwania drugiego etapu zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ustawień parametrów systemu;
c) sporządzenie raportu końcowego z obydwu etapów z ewentualnymi zmianami.
Zamawiający zapewni pomieszczenie testowe oraz opomiarowanie w odpowiedni zestaw monitorujący i rejestrujący.
Z uwagi na charakter badawczy projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia bądź skrócenia okresu obowiązywania umowy.
Oferujemy zatrudnienie w ramach umowy cywilno-prawnej w okresie realizacji Projektu.
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę dla zamówienia nastąpi maksymalnie:
-Dla usługi „Określenie kąta nachylenia filtra” maksymalnie do dnia 31.05.2020 r.
-Dla usługi „Monitoring środowiska wewnętrznego pomieszczenia” maksymalnie do dnia 31.10.2022 r.
Z uwagi na charakter badawczy projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia bądź skrócenia okresu obowiązywania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani, którzy nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zapisów niniejszego zapytania oraz spełniają następujące warunki - Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia:
Osoba zatrudniona powinna:
1. Być autorem minimum:
• jednej publikacji naukowej w dziedzinie inżynierii środowiska, budownictwa, bądź pokrewnych
lub
• minimum jednego raportu w dziedzinie inżynierii środowiska, budownictwa, bądź pokrewnych
2. Posiadać stopień minimum doktora z zakresu budownictwa lub inżynierii środowiska
lub być w trakcie studiów doktoranckich z zakresu budownictwa lub inżynierii środowiska
Potencjał techniczny
Nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
Do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczone są wyłącznie osoby, których obciążenie zawodowe wynikające ze stosunku pracy, umów zlecenia oraz z wykonywania przez nie zadań w projekcie/projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji niniejszego projektu a łączne zaangażowanie zawodowe Zleceniobiorcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zleceniodawcy i innych podmiotów łącznie z zaangażowaniem w ramach planowanego projektu nie przekroczy 276 godzin miesięcznie
Warunki zmiany umowy
1. Z wyłonionym w ramach postępowania wykonawcą zostanie podpisana umowa warunkowa. Warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą będzie podpisanie umowy o dofinansowanie projektu zgłoszonego do konkursu organizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Poddziałania 1.1.1 „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa”. W przypadku nie otrzymania dofinansowania umowa warunkowa nie wejdzie w życie bez dodatkowych kosztów czy kar na rzecz Wykonawcy. Umowa wejdzie w życie nie później niż 30.06.2020 r.
2. Zmiana umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty po jej zawarciu jest dopuszczalna, pod warunkiem że:
• zmiany będą korzystne dla Zamawiającego;
• zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
• pojawiły się nowe rozwiązania techniczne lub organizacyjne, z których Zamawiający zamierza skorzystać.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Warunki
ww. zmian:
• zmiany świadczenia na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
• aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny,
• zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy z powodów niezależnych od stron nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie,
• zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego.
• nastąpi rozwiązanie lub zmiana umowy, która wiąże Zamawiającego z Instytucją pośredniczącą/wdrażającą,
• nastąpią nieprzewidywalne warunki powstałe na skutek prowadzenia
badań (skrócenie bądź wydłużenie terminu realizacji zamówienia)
• niewywiązywanie się oferenta z obowiązków wynikających z umowy
• w związku z realizacją Projektu B+R charakteryzującego się wysokim stopniem elastyczności, Zamawiający zastrzega sobie także możliwość skrócenia lub wydłużenia okresu świadczenia usług - w szczególności w przypadku wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizowanego projektu, zgłoszonych do NCBiR.
• W związku z warunkiem zawieszającym tj. podpisaniem umowy o dofinansowanie dopuszcza się zmianę w zakresie terminu wykonania zamówienia w związku z przesunięciem terminu podpisaniem umowy o dofinansowanie. Dopuszcza się również zmianę granicznego terminu wejścia w życie umowy w przypadku przedłużającego się podpisania umowy o dofinansowanie.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (polegających na powtórzeniu tego samego typu usług).
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
• Łączna cena brutto za realizację zamówienia- waga 100%
Liczba punktów będzie przyznana zgodnie z następującym wzorem:
P = Cmin / Cbo x 100
Gdzie:
P – Liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa łączna cena brutto zaoferowana w badanych ofertach za realizację zamówienia
Cbo – cena łączna brutto badanej oferty za realizację zamówienia
Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów.
Wykluczenia
W postępowaniu mogą brać udział jedynie Oferenci, nie będący powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy Beneficjentem (Zamawiającym) lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta (Zamawiającego) lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjanta (Zamawiającego) czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywa się na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2).
Nazwa
21 Stopni Sp. z o.o.
Adres
21-100 Majdan Kozłowiecki
lubelskie
,
lubartowski
Numer telefonu
512 059 100
NIP
7142052677
Numer naboru
POIR.01.01.01-IP.01-00-006/19
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy