Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe warunkowe - wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”

Data publikacji: 04.12.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 12-12-2019

Numer ogłoszenia

26762

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy składać do dnia 12.12.2019 r. poprzez jeden, dogodny dla Oferenta sposób:

1. przesłać na adres:
21 Stopni Sp. z o.o.
21-100 Majdan Kozłowiecki
Majdan Kozłowiecki 32

2. dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego:
21 Stopni Sp. z o.o.
21-100 Majdan Kozłowiecki
Majdan Kozłowiecki 32 (w godzinach pracy biura tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 )

3. przesłać skan oferty na adres mailowy: jan.duda@21stopni.pl

Oferty otrzymane po terminie nie podlegają ocenie.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

jan.duda@21stopni.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jan Duda

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

512 059 100

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: lubartowski Miejscowość: Majdan Kozłowiecki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”

1. Zakres usługi:

Minimalizacja zapotrzebowania na energię systemu wentylacji mechanicznej wywiewnej, przeznaczonej dla mieszkań od dwóch do pięciu pokoi, wyposażonego w dwa do czterech kanałów wywiewnych, poprzez wykorzystanie uczenia mechanicznego systemu indywidualnego sterowania prędkością obrotową każdego z wentylatorów w funkcji stężenia CO2 w każdym z pokoi. Zakres usługi obejmuje:

1. Zintegrowane, niezależne sterowanie kilkoma wentylatorami.
2. Określenie możliwości wykorzystania uczenia maszynowego współpracy/koordynacji pracy każdego z wentylatorów w funkcji stężenia CO2 w poszczególnych pokojach.
3. Opracowanie niskokosztowego, pokojowego, zintegrowanego, autonomicznego, czujnika parametrów mikroklimatu (wilgotność/temperatura/CO2).
4. Badania możliwości wykorzystania zasilania komunikacji bezprzewodowej low energy zasilania bateryjnego czujników.
5. Wykonanie testów porównawczych czujnika z precyzyjnym układem pomiarowym w mieszkaniu referencyjnym.
6. Przygotowanie założeń dla oprogramowania sprzętowego oraz aplikacji mobilnej.
7. Wykonanie inteligentnych sterowników wentylatorów i ich integracja.
8. Budowa samouczącego się układu sprzężonych wentylatorów i autonomicznych czujników jakości mikroklimatu w pokojach.
9. Badania systemu w mieszkaniu referencyjnym.
10. Uruchomienie i badania efektywności energetycznej na obiekcie referencyjnym systemu.
11. Opomiarowanie referencyjnego mieszkania, które ma składać się minimalnie z 3 pokoi, kuchni oraz maksymalnie do dwóch pomieszczeń sanitarnych. W każdym pomieszczeniu (dotykowa jeden zewnętrzny i przy każdym wetylatorze) mogą znaleźć się następujące czujniki :
a) PM2,5, CO2, NO2, CO, SO2, O3, CH2O (HCHO) Formaldehyd
b) Temperatury i Wilgotności
c) Sugerowane czujnik powinny zapewnić największą jakość pomiarów dla porównania z projektowymi
12. Przygotowanie założeń dla oprogramowania sprzętowego oraz aplikacji mobilnej.
13. Opracowanie aplikacji mobilnej, z następującymi funkcjonalnościami:
a) Uruchamianie Free cooling
b) Opcja wietrzenia
c) Czasowe wyłączanie wentylatorów (np. Kąpieli bez szumu)
d) Odczyty czujników
e) Alarm bezpieczeństwa

Całe oprogramowanie ma być opensourcowe.

Efektem realizacji usługi ma być sporządzenie raportu z wykonanych prac, zawierającego m.in:
-specyfikację techniczną czujnika
-specyfikację techniczną sterowania wentylatorem
-aplikację sterująca urządzeniami

Wentylator do prowadzenia badań zostanie dostarczony przez Zamawiającego.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę dla zamówienia nastąpi maksymalnie do 31.10.2022 r.

Z uwagi na charakter badawczy projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia bądź skrócenia okresu obowiązywania umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:

-W ostatnich 3 latach, a jeżeli działalność jest prowadzona krócej, to w tym okresie, doświadczenie w minimum jednym projekcie wdrożeniowym dotyczącym inteligentnych systemów sterujących budynkami o zasięgu krajowym lub międzynarodowym (Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji informacji wskazanych w oświadczeniu na etapie podpisania umowy )

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia

Dodatkowe warunki

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci:

- którzy nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne

- Wobec których nie wszczęto postępowania o ogłoszenie upadłości/ likwidacji

Warunki zmiany umowy

1. Z wyłonionym w ramach postępowania wykonawcą zostanie podpisana umowa warunkowa. Warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą będzie podpisanie umowy o dofinansowanie projektu zgłoszonego do konkursu organizowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach Poddziałania 1.1.1 „Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa”. W przypadku nie otrzymania dofinasowania umowa warunkowa nie wejdzie w życie bez dodatkowych kosztów czy kar na rzecz Wykonawcy. Umowa wejdzie w życie nie później niż 30.06.2020 r.

2. Zmiana umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty po jej zawarciu jest dopuszczalna, pod warunkiem że:
● zmiany będą korzystne dla Zamawiającego;
● zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
● pojawiły się nowe rozwiązania techniczne lub organizacyjne,
z których Zamawiający zamierza skorzystać

3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Warunki ww. zmian:
● zmiany świadczenia na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia;
● aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny;
● zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy
z powodów niezależnych od stron nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie;
● zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego
● w związku z realizacją Projektu B+R charakteryzującego się wysokim stopniem elastyczności, Zamawiający zastrzega sobie także możliwość skrócenia lub wydłużenia okresu świadczenia usług - w szczególności w przypadku wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizowanego projektu, zgłoszonych do NCBiR.
● W związku z warunkiem zawieszającym tj. podpisaniem umowy o dofinansowanie dopuszcza się zmianę w zakresie terminu wykonania zamówienia w związku z przesunięciem terminu podpisaniem umowy o dofinansowanie. Dopuszcza się również zmianę granicznego terminu wejścia w życie umowy w przypadku przedłużającego się podpisania umowy o dofinansowanie.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy odnośnie powiązań kapitałowych lub osobowych

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających lub podobnych (polegających na powtórzeniu tego samego typu usług).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena netto 100 %

Oferta z najniższą ceną netto łącznie za realizację całego zamówienia otrzymuje 100 pkt, a pozostałe oceniane są wg wzoru:

C=(Cn/Co)*100

gdzie:
C n – cena zamówienia oferty najtańszej
C o – cena zamówienia oferty ocenianej

Wykluczenia

Wykluczenia weryfikowane są na podstawie załącznika nr 2


Z możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wykluczeni są Oferenci powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przez co rozumie się wzajemne powiązania miedzy Beneficjentem (Zamawiającym) lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta (Zamawiającego) lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjanta (Zamawiającego) czynności związane z przygotowaniem, przeprowadzeniem postępowania oraz wyborem oferty, polegające w szczególności na:

− uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
− posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji
− pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
− pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

21 Stopni Sp. z o.o.

Adres

Majdan Kozłowiecki 32

21-100 Majdan Kozłowiecki

lubelskie , lubartowski

Numer telefonu

512 059 100

NIP

7142052677

Numer naboru

POIR.01.01.01-IP.01-00-006/19

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Politechnika Łódzka Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki, Katedra Aparatów Elektrycznych
ul. Stefanowskiego 18/22, 90-537 Łódź
Oferta wpłynęła dnia: 9.12.2019
Cena netto: 275 000,00 zł
Liczba wyświetleń: 812