Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”

Data publikacji: 22.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 02-12-2019

Numer ogłoszenia

26357

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy składać poprzez jeden, dogodny dla Oferenta sposób:

przesłać na adres:
21 Stopni Sp. Z o.o.
21-100 Majdan Kozłowiecki
Majdan Kozłowiecki 32

dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego:
21 Stopni Sp. Z o.o.
21-100 Majdan Kozłowiecki
Majdan Kozłowiecki 32 (w godzinach pracy biura tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00 )

przesłać skan oferty na adres mailowy: jasiekduda@gmail.com

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

jasiekduda@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Jan Duda

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

512 059 100

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: lubartowski Miejscowość: Majdan Kozłowiecki

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac B+R, na potrzeby realizacji projektu pt. „Inteligentny system wentylacji wyciągowej z filtrowaniem powietrza nawiewanego”

Zakres prac:

A. Określenie kąta nachylenia filtra

1. Zakres usługi:

a) stworzenie wirtualnego modelu nawiewnika na podstawie dokumentacji przekazanej przez zamawiającego;
b) przeprowadzenie symulacji komputerowych dla różnych kątów nachylenia filtra względem przepływającego strumienia powietrza (min. 5 wariantów w zakresie od 0 do 25 stopni od poziomu);
c) sporządzenie raportu wraz z wnioskami z przeprowadzonych symulacji komputerowych

B. Monitoring środowiska wewnętrznego pomieszczenia

1. Charakterystyka pomieszczenia:

a) pomieszczenie dwu lub trzypokojowe z kuchnią i łazienką;
b) wentylacja mechaniczna wywiewna w kuchni i łazience,
c) min. dwóch użytkowników.

2. Zakres usługi:

a) konsultacje związane z przygotowaniem mieszkania referencyjnego do badań monitorujących jakość powietrza wewnętrznego, układu pomiarowego uwzględniającego ciągły pomiar temperatury, wilgotności, PM 2.5, CO2, sposobu rejestracji wyników;
b) bieżąca analiza uzyskanych wyników wraz z oceną pomiarów uzyskanych przy użyciu dwóch rodzajów czujników CO2 (tańszy/droższy NDIR CO2) w czasie trwania zadania badawczego obejmującego sezon grzewczy oraz okres poza sezonem grzewczym – przewiduje się prowadzenie badań w dwóch etapach – pierwszy – mieszkanie bez autorskiego system nawiewników i wentylatorów (sezon grzewczy i poza); drugi – po zainstalowaniu systemu (sezon grzewczy i poza); w trakcie trwania drugiego etapu zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ustawień parametrów systemu;
c) sporządzenie raportu końcowego z obydwu etapów z ewentualnymi zmianami.


Zamawiający zapewni pomieszczenie testowe oraz opomiarowanie w odpowiedni zestaw monitorujący i rejestrujący.

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę dla zamówienia nastąpi maksymalnie:

Dla usługi „Określenie kąta nachylenia filtra” maksymalnie do dnia 31.05.2020 r.
Dla usługi „Monitoring środowiska wewnętrznego pomieszczenia” maksymalnie do dnia 31.10.2022 r.

Z uwagi na charakter badawczy projektu Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia bądź skrócenia okresu obowiązywania umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie

Osoba zatrudniona powinna:

1. Być autorem minimum:

• jednej publikacji naukowej w dziedzinie inżynierii środowiska, budownictwa, bądź pokrewnych

lub

• minimum jednego raportu w dziedzinie inżynierii środowiska, budownictwa, bądź pokrewnych

2. Posiadać stopień minimum doktora z zakresu budownictwa lub inżynierii środowiska
lub być w trakcie studiów doktoranckich z zakresu budownictwa lub inżynierii środowiska

Potencjał techniczny

Nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Nie dotyczy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie dotyczy

Dodatkowe warunki

Do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczone są wyłącznie osoby, których obciążenie zawodowe wynikające ze stosunku pracy, umów zlecenia oraz z wykonywania przez nie zadań w projekcie/projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji niniejszego projektu a łączne zaangażowanie zawodowe Zleceniobiorcy w realizację wszystkich projektów finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych Zleceniodawcy i innych podmiotów łącznie z zaangażowaniem w ramach planowanego projektu nie przekroczy 276 godzin miesięcznie

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający podpisze umowę po ogłoszeniu wyników postępowania. Umowa będzie
zawierała wszystkie postanowienia wynikające ze złożonej oferty oraz ogłoszenia
o zamówieniu.
2. Zmiana umowy w stosunku do treści złożonej przez Wykonawcę oferty po jej zawarciu jest dopuszczalna, pod warunkiem że:
• zmiany będą korzystne dla Zamawiającego;
• zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy;
• pojawiły się nowe rozwiązania techniczne lub organizacyjne, z których Zamawiający zamierza skorzystać.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Warunki
ww. zmian:
• zmiany świadczenia na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
• aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny,
• zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku, gdy z powodów niezależnych od stron nie będzie możliwe wykonanie zamówienia w zakładanym terminie,
• zmiany warunków i terminów płatności w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego.
• nastąpi rozwiązanie lub zmiana umowy, która wiąże Zamawiającego z Instytucją pośredniczącą/wdrażającą,
• nastąpią nieprzewidywalne warunki powstałe na skutek prowadzenia
badań (skrócenie bądź wydłużenie terminu realizacji zamówienia)
• niewywiązywanie się oferenta z obowiązków wynikających z umowy
• w związku z realizacją Projektu B+R charakteryzującego się wysokim stopniem elastyczności, Zamawiający zastrzega sobie także możliwość skrócenia lub wydłużenia okresu świadczenia usług - w szczególności w przypadku wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizowanego projektu, zgłoszonych do NCBiR.


4. W związku z realizacją Projektu B+R charakteryzującego się wysokim stopniem elastyczności, Zamawiający zastrzega sobie także możliwość skrócenia lub wydłużenia okresu realizacji zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
3. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych

Zamówienia uzupełniające

3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających (polegających na powtórzeniu tego samego typu usług).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

• Łączna cena brutto za realizację zamówienia- waga 100%

Liczba punktów będzie przyznana zgodnie z następującym wzorem:

P = Cmin / Cbo x 100

Gdzie:

P – Liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Cmin – najniższa łączna cena brutto zaoferowana w badanych ofertach za realizację zamówienia
Cbo – cena łączna brutto badanej oferty za realizację zamówienia

Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów.

Zamawiający zastrzega możliwość wykluczenia Wykonawcy z powodu zaproponowania rażąco niskiej ceny za realizację przedmiotu zamówienia. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego, w szczególności jest niższa o 30 % od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień, nie złoży ich w wyznaczonym do tego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
W przypadku, gdy więcej niż jeden Oferent składający ofertę otrzyma taką samą najwyższą ilość punktów, Oferenci zostaną wezwani przez Zamawiającego do złożenia oferty dodatkowej, co pozwoli na zachowanie zasady równego traktowania Oferentów i uczciwej konkurencji, a ponadto pozwoli na racjonalne i oszczędne gospodarowanie środkami.

Wykluczenia

W postępowaniu mogą brać udział jedynie Oferenci, nie będący powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy Beneficjentem (Zamawiającym) lub osobami upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta (Zamawiającego) lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjanta (Zamawiającego) czynności


związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

- uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


Weryfikacja spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu odbywa się na podstawie oświadczenia Oferenta (Załącznik nr 2).

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

21 Stopni Sp. z o.o.

Adres

Majdan Kozłowiecki 32

21-100 Majdan Kozłowiecki

lubelskie , lubartowski

Numer telefonu

512 059 100

NIP

7142052677

Numer naboru

POIR.01.01.01-IP.01-00-006/19

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy
Liczba wyświetleń: 881