Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty wypełnione na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 należy składać w terminie do 28.11.2019 r. (do końca dnia):
- e-mailem na adres: michalzdunek@gmail.com
W tytule wiadomości e-mail, do której załączony zostanie skan podpisanej kompletnej oferty należy umieścić zapis: Oferta Szybka Ścieżka postępowanie nr 2 /2019
Za termin złożenia oferty rozumie się termin wpływu oferty do Zamawiającego na adres e-mail wskazany powyżej.
Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Brane będą pod uwagę jedynie kompletne oferty tj. oferty wraz z wymaganymi załącznikami, przy czym oferta oraz oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu obligatoryjnie muszą być wypełnione na wzorach stanowiących Załącznik nr 1 i 2 do niniejszego zapytania.
Wymaga się, aby wraz z ofertą przedłożone zostały CV proponowanych członków zespołu badawczego wraz z wyciągiem wybranych kluczowych z punktu widzenia przedmiotu zamówienia publikacji (jeśli dotyczy).
Załączniki dodatkowe, niewymagane przez Zamawiającego niniejszym zapytaniem, nie będą stanowić powodu do odrzucenia oferty, przy czym nie będą one brane pod uwagę.
Oferty należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje pełnomocnik (osoba nie umocowana do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych Wykonawcy) należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
Cena oferty Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie wymagania związane z zamówieniem oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia i nie może ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem zapisów pkt VIII. Warunki zmiany umowy.
W formularzu ofertowym wszystkie kwoty należy podać w PLN oraz zaokrąglać do 2 miejsc po przecinku. Stawki podatku VAT należy obliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca powinien sporządzić ofertę podając cenę netto, należny podatek VAT i cenę brutto.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert sporządzonych wyłącznie w języku polskim.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
michalzdunek@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Michał Zdunek
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 607 383 844
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie części prac merytorycznych w ramach projektu badawczo-rozwojowego w zakresie integracji danych pochodzących z układów pomiarowych (video, platforma pomiarowa, czujniki) oraz opracowania narzędzi do weryfikacji skuteczności działania całego systemu, w tym zbierania informacji zwrotnych od hodowców, w następujących obszarach:
A. Opracowanie systemu integrującego dane z podsystemu przetwarzania video, platformy pomiarowej oraz informacji na temat ruchliwości (z czujników montowanych na zwierzętach i infrastruktury).
B. Opracowanie, implementacja i uruchomienie mechanizmu diagnostyki kulawizny na podstawie informacji z wielu źródeł (analizy video, platformy tensometrycznej, czujników umieszczonych na zwierzętach i pomiarów z urządzeń infrastruktury – sensor fusion).
C. Opracowanie rozwiązania pozwalającego na informowanie hodowcy o wynikach diagnostyki oraz wprowadzanie informacji zwrotnych na potrzeby poprawy i dostosowywania algorytmów diagnostyki oraz poprawy skuteczności działania.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór podwykonawcy części prac merytorycznych projektu badawczo-rozwojowego w zakresie integracji danych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie części prac merytorycznych w ramach projektu badawczo-rozwojowego w zakresie integracji danych pochodzących z układów pomiarowych (video, platforma pomiarowa, czujniki) oraz opracowania narzędzi do weryfikacji skuteczności działania całego systemu, w tym zbierania informacji zwrotnych od hodowców, w następujących obszarach:
A. Opracowanie systemu integrującego dane z podsystemu przetwarzania video, platformy pomiarowej oraz informacji na temat ruchliwości (z czujników montowanych na zwierzętach i infrastruktury):
• opracowanie i uruchomienie mechanizmów integracji podsystemów pomiarowych (video, platforma pomiarowa, czujniki urządzeń i pomiary z urządzeń infrastruktury) na potrzeby gromadzenia przesyłanych przez nie danych;
• opracowanie i uruchomienie mechanizmów przechowywania gromadzonych danych i późniejszego wykorzystania do analizy i diagnostyki kulawizny;
• integracja rozwiązania z wynikami wcześniejszych etapów projektu – integracja z modułami analizy (diagnostyka na podstawie VIDEO, diagnostyka na podstawie wielu pomiarów) wraz z zapisem wyników analizy (diagnoza wraz z poziomem ufności);
Efekt: System pozwalający gromadzić dane pomiarowe i wykorzystywać je do automatycznej diagnostyki kulawizny oraz udostępniający dane do przeuczania algorytmów diagnostycznych (integracja z mechanizmami uczenia)
B. Opracowanie, implementacja i uruchomienie mechanizmu diagnostyki kulawizny na podstawie informacji z wielu źródeł (analizy video, platformy tensometrycznej, czujników umieszczonych na zwierzętach i pomiarów z urządzeń infrastruktury – sensor fusion):
• implementacja i uczenie mechanizmu uczenia maszynowego pozwalającego na diagnostykę kulawizny na podstawie informacji z wielu źródeł – narzędzie do uczenia dla zadanych danych uczących (dostarczonych przez zamawiającego), implementacja algorytmu diagnostyki,
• rejestracja wyników działania algorytmu uczenia maszynowego (diagnostyka kulawizny) i zbierania sprzężenia zwrotnego na temat jakości diagnozy – wykorzystanie opracowanego rozwiązania w systemie diagnostyki.
Efekt: oprogramowanie przeznaczone do wykorzystania mechanizmu uczenia maszynowego do diagnostyki kulawizny na podstawie informacji z wielu źródeł. Wynik diagnostyki zapisywany w systemie dla potrzeb zbierania sprzężenia zwrotnego.
C. Opracowanie rozwiązania pozwalającego na informowanie hodowcy o wynikach diagnostyki oraz wprowadzanie informacji zwrotnych na potrzeby poprawy i dostosowywania algorytmów diagnostyki oraz poprawy skuteczności działania:
• opracowanie mechanizmu dostarczania i prezentacji informacji na potrzeby weryfikacji poprawności diagnostyki (w tym alertów automatycznych) w oparciu o wszystkie mechanizmy opracowane w ramach projektu (VIDEO, platformę tensometryczną, ruchliwość i mechanizm sensor fussion),
• opracowanie mechanizmu zbierania informacji zwrotnych i gromadzenia danych do ponownego przeuczenia algorytmów diagnostycznych,
• dostosowanie rozwiązania w celu poprawy jakości działania, dostosowania zakresu zbieranych informacji,
• utrzymanie działania niezbędnego środowiska na czas testów u hodowcy, przeniesienie i uruchomienie finalnego rozwiązania na serwerach Zamawiającego
Efekt: oprogramowanie przeznaczone do prezentacji informacji diagnostycznych i zbierania informacji zwrotnych na temat jakości działania rozwiązania uruchomione na serwerach Zamawiającego i zintegrowane z pozostałymi systemami diagnostycznymi
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana w siedzibie Wykonawcy.
Kod CPV
73100000-3
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Harmonogram realizacji zamówienia:
- Prace, o których mowa w pkt 3.A. będą trwały maksymalnie 5 miesięcy licząc od 16 miesiąca realizacji projektu, tj. od lipca 2021 do listopada 2021 włącznie;
- Prace, o których mowa w pkt 3.B. będą trwały maksymalnie 5 miesięcy licząc od 21 miesiąca realizacji projektu, tj. od grudnia 2021 do kwietnia 2022 włącznie;
- Prace, o których mowa w pkt 3.C.: będą trwały maksymalnie 11 miesięcy licząc od 26 miesiąca realizacji projektu, tj. od maja 2022 do marca 2023 włącznie.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiednią wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia:
W celu spełnienia warunków, o których mowa powyżej Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma osobami, które spełniają następujące wymagania:
a) posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania z wykorzystaniem technologii Amazon Web Services, języka Java (framework React Native) i REST
b) posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie wykorzystania mechanizmów uczenia maszynowego do analizy i wydobywania informacji z dużych zbiorów danych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty oraz na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania, a także załączonych do formularza oferty CV proponowanych członków zespołu badawczego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia np. poprzez wezwanie do przekazania dokumentów potwierdzających doświadczenie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji prac B+R.
Niespełnienie któregokolwiek warunku opisanego w niniejszym punkcie stanowić będzie o odrzuceniu oferty.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia:
W celu spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawca musi dysponować narzędziami (sprzęt i oprogramowanie) niezbędnymi do prowadzenia prac związanych z przechowywaniem, przetwarzaniem i tworzeniem algorytmów uczenia maszynowego, projektowaniem i tworzeniem oprogramowania w szczególności z wykorzystaniem technologii Amazon Web Services, Java (framework React Native) i REST.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty oraz na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania, a także załączonych do formularza oferty CV proponowanych członków zespołu badawczego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia np. poprzez wezwanie do przekazania dokumentów potwierdzających doświadczenie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji prac B+R.
Niespełnienie któregokolwiek warunku opisanego w niniejszym punkcie stanowić będzie o odrzuceniu oferty.
Dodatkowe warunki
INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny w trakcie jego trwania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności, gdy:
• postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą,
• wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
Oferentom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują z tego tytułu prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
2. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów, w oparciu o ustalone w pkt VI. kryteria i podpisze umowę warunkową z wybranym wykonawcą.
3. Warunkiem podpisania umowy przyrzeczonej i wejścia w życie umowy warunkowej z wybranym wykonawcą jest uzyskanie pozytywnej decyzji o uzyskaniu dofinansowania przez Zamawiającego na realizację projektu.
4. Warunkiem podpisania i wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą jest otrzymanie pozytywnej decyzji w sprawie oceny projektu oraz przyznanym dofinansowaniu lub podpisanie przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie.
5. Wyniki rozstrzygnięcia wyboru oferty zostaną opublikowane w Bazie Konkurencyjności.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
1. Termin bądź zakres realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
• W przypadku zmiany terminu planowanego rozpoczęcia realizacji projektu na skutek wydłużającej się oceny projektu, o którego dofinansowanie ubiega się Zamawiający oraz procedury związanej z zawarciem umowy o dofinansowanie przez Zamawiającego z instytucją organizującą konkurs lub na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych, niemożliwych do przewidzenia w momencie zawierania umowy;
• W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
• Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
• W przypadku zawinionego przez Zamawiającego nieprzekazania Wykonawcy dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do przekazania takich dokumentów Wykonawcy;
• Zawieszenia zleconych badań B+R przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu badań Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia;
• Konieczność zrealizowania zleconych prac/badań B+R przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi niż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy.
• W przypadku, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
• Zmiana obowiązującej stawki VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
• Rezygnacja z części usług, których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych usług;
• Konieczność zrealizowania zleconych prac/badań B+R przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych lub narzędzi niż wskazane w ofercie w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy. Rozliczenie ewentualnych prac/badań zamiennych nastąpi kosztorysem różnicowym, który stanowić będzie różnicę pomiędzy kosztorysem prac/badań objętych zamówieniem, a kosztorysem prac/badań zamiennych.
3. Inne zmiany:
• W przypadku zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia pod warunkiem, że nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia;
• W przypadku otrzymania decyzji od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany;
• Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
• Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Zmiany, o których mowa powyżej dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego, a ich wprowadzenie wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Brane będą pod uwagę jedynie kompletne oferty tj. oferty wraz z wymaganymi załącznikami, przy czym oferta oraz oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu obligatoryjnie muszą być wypełnione na wzorach stanowiących Załącznik nr 1 i 2 do niniejszego zapytania.
Wymaga się, aby wraz z ofertą przedłożone zostały CV proponowanych członków zespołu badawczego wraz z wyciągiem wybranych kluczowych z punktu widzenia przedmiotu zamówienia publikacji (jeśli dotyczy).
Załączniki dodatkowe, niewymagane przez Zamawiającego niniejszym zapytaniem, nie będą stanowić powodu do odrzucenia oferty, przy czym nie będą one brane pod uwagę.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryterium:
100% - Cena brutto
DO OCENY KRYTERIUM BRANA BĘDZIE POD UWAGĘ CAŁKOWITA WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA (CENA CAŁKOWITA JAKĄ ZAPŁACIĆ MA ZAMAWIAJĄCY) TJ. CENA BRUTTO UWZGLĘDNIAJĄCA CENĘ NETTO, NALEŻNY PODATEK OD TOWARÓW I USŁUG ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI WYRAŻONY W PLN (POLSKICH ZŁOTYCH).
Sposób wyliczania punktów:
C = (Cmin/Cof) x 100
gdzie:
Cmin - najniższa cena wśród składanych ofert
Cof - cena danej oferty
C – ilość przyznanych punktów za kryterium cena danej oferty
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty oraz na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania, a także załączonych do formularza oferty CV proponowanych członków zespołu badawczego.
Nazwa
7M AMDG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
51-361 Wrocław
dolnośląskie
,
Wrocław
NIP
8961590975
Numer naboru
POIR.01.01.01-IP.00-00-006/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Stermedia Sp. z o.o
Ostrowskiego 13
53-238 Wrocław
Data wpływu: 28.11.2019, godz. 11:53
Cena: 878 400 PLN Brutto