Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Termin składania ofert upływa w dniu: 28.11.2019 r. do godz. 10.00. Liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego lub do skrzynki e-mail. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
Oferta może zostać dostarczona w następujący sposób:
- w formie pisemnej (skany oryginałów: oferty i załączników) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: abrodbd@gmail.com
lub
- w formie pisemnej, listownie (za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej), w zamkniętej kopercie na adres pocztowy siedziby firmy: Abrod Business Development Damian Majchrzak, ul. Woźna 9c, 61-777 Poznań,
lub
- w formie pisemnej, osobiście, w zamkniętej kopercie do siedziby firmy: Abrod Business Development Damian Majchrzak, ul. Woźna 9c, 61-777 Poznań,
z dopiskiem: „Dotyczy zapytania ofertowego nr 1/2019”
2. Za datę wpływu oferty do Zamawiającego uważa się datę wpływu do siedziby Zamawiającego lub do skrzynki e-mail.
3. Oferty złożone po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferta powinna zawierać cenę netto, wartość VAT i cenę brutto wyrażoną w polskich złotych (PLN), w przypadku otrzymania oferty z kwotą wyrażoną w innej walucie zostanie ona przeliczona po kursie NBP z dnia otrzymania oferty przez Zamawiającego. Wskazana cena netto powinna zawierać pełny koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Złożone oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego
6. Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego
7. Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że zrobi to przed upłynięciem terminu składania ofert.
8. Oferta wraz z załącznikami musi być:
a) wypełniona w języku polskim w sposób czytelny,
b) podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta w wyznaczonych miejscach,
c) parafowana przez osoby upoważnione jeżeli składa się z więcej niż 1 strony.
9. Oferta musi być złożona wraz z trzema załącznikami.
10. Niespełnienie warunków z pkt. 8 oraz 9 skutkuje odrzuceniem oferty z przyczyn formalnych.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
abrodbd@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Damian Majchrzak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 693 518 520
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi badawczo-rozwojowej obejmującej opracowanie innowacyjnej technologii ognio-impregnowania drewnianych elementów konstrukcyjnych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Poznań
Miejscowość:
Poznań
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który zrealizuje dla Zamawiającego poniższe usługi, pod warunkiem otrzymania przez Zamawiającego pozytywnej oceny i rekomendacji do dofinansowania wniosku o dofinansowanie złożonego do oceny w Konkursie nr 1 (dalej: Konkurs), organizowanym w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP, etap 1 usługowy - konkurs ogólny, organizowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i podpisania Umowy o dofinansowanie na realizację projektu w ramach ww. wniosku o dofinansowanie.
Specyfikacja ww. usługi obejmuje opracowanie innowacyjnej technologii ognio-impregnowania drewnianych elementów konstrukcyjnych.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie innowacyjnej technologii ognio-impregnowania drewnianych elementów konstrukcyjnych. Technologia powinna zostać opracowana w taki sposób, aby Zamawiający mógł wdrożyć ją we własnej działalności gospodarczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 Specyfikacja przedmiotu zamówienia.
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy.
Harmonogram realizacji zamówienia
1) Planowany termin realizacji usługi: od II kw. 2020 r.
Termin uzależniony jest od uzyskania dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP, Etap 1 usługowy - konkurs ogólny, Konkurs nr 1. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi, w zależności od przebiegu procesu oceny wniosków.
2) Okres realizacji usługi nie może być dłuższy niż 18 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy na wykonanie usługi.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O realizację zamówienia może ubiegać się podmiot posiadający:
1. Doświadczenie w dziedzinie prac badawczo-rozwojowych (B+R).
2. Wystarczający potencjał techniczny do realizacji zamówienia.
3. Odpowiednie zasoby ludzkie.
Weryfikacja odbędzie się na podstawie oświadczenia Stanowiącego Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
Ponadto:
1.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, cząstkowych lub wariantowych.
2.Zamawiający ma prawo wglądu do dokumentów potwierdzających prawdziwość danych zawartych w ofercie, a Oferent ma obowiązek takie dokumenty przedstawić do wglądu na wezwanie Zamawiającego.
3.Podmiot ubiegający się o realizację zamówienia nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
a.posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
b.pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
c.pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania wyżej wymienionych powiązań stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
4.Zamawiający nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z podmiotem ubiegającym się o realizację zamówienia. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wnioskodawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Wnioskodawcy lub osobami wykonującym w imieniu Wnioskodawcy czynności związane z przygotowanie i przeprowadzeniem procedury wyboru dostawcy/wykonawcy, a wykonawcą/dostawcą polegające w szczególności na:
d.uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
e.posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
f.pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
g.pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
5.Podmiot Wykonawcą usługi będącej przedmiotem Zamówienia mogą być jednostki naukowe posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
-„organizacje prowadzące badania i upowszechniające wiedzę”, określone w art. 2 pkt 83 rozporządzenia KE (UE) nr 651/2014 uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu
posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B na podstawie decyzji, o których mowa w art. 322 ust. 7 Ustawy z dnia 3 lipca 2018 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018 poz. 1669 z późn. zm.);
lub
-spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 149 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce lub spółki celowe jednostki naukowej; lub
-centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; lub
-przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 141, z późn. zm.); lub
-akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155); lub
-Sieć Badawcza Łukasiewicz, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. o Sieci Badawczej Łukasiewicz (Dz.U. z 2019 r., poz. 534).
6.Oferent zobowiązuje się do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych i praw zależnych do wszelkich utworów powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, które zostaną wyszczególnione w umowie warunkowej.
7.Oferent zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w Regulaminie Konkursu nr 1 poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP, Etap 1 usługowy – konkurs ogólny, w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój dostępnymi na stronie internetowej ww. Konkursu.
8.Oferent zobowiązuje się do uzgodnienia ostatecznej wersji parametrów nowej technologii i nowego produktu będącego przedmiotem zamówienia z Zamawiającym.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca w swojej ofercie musi wykazać, że:
a) spełnia warunki udziału w postępowaniu, wskazane w "Warunki udziału w postępowaniu - Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności".
b) zatrudnia odpowiednio wykwalifikowaną kadrę naukową z uprawnieniami do wykonywania planowanych prac badawczo-rozwojowych.
Ocena kryterium na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania.
Potencjał techniczny
Oferent powinien dysponować laboratorium wyposażonym w odpowiednią aparaturę badawczą umożliwiającą wykonanie usługi w pełnym zakresie zadań opisanych w przedmiocie zamówienia.
Ocena kryterium na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O realizację zamówienia może ubiegać się podmiot posiadający dostateczne zasoby kadrowe umożliwiające realizację prac B+R w postaci: zaplecza eksperckiego i naukowego jakim dysponuje wykonawca, zatrudnieni pracownicy naukowo-badawczy, np. ich profil naukowy, posiadane tytułu/stopnie naukowe, osiągnięcia i aktywności naukowe, ich doświadczenie i kompetencje w danej dziennie.
Ocena kryterium na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 3 do zapytania.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Podmiot ubiegający się o realizację zamówienia nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy lub osobami wykonującym w imieniu Wykonawcy czynności związane procedurą przygotowania oferty lub wyboru Wykonawcy, a Zamawiającym polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o braku występowania wyżej wymienionych powiązań stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Ponadto, Zamawiający nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z podmiotem ubiegającym się o realizację zamówienia.
Oferent zobowiązany jest znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia w sposób terminowy, rzetelny, z zachowaniem należytej jakości. Nie mogła zostać otwarta w stosunku do niego likwidacja ani też nie została ogłoszona upadłość.
Dodatkowe warunki
Dodatkowe warunki:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Oferent zobowiązuje się do wykonania innych działań wynikających z wymogów realizacji usług na rzecz projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, w tym, w szczególności takich jak:
-oznaczenie rezultatów wykonania usługi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, przy czym stosowne oznaczenia zostaną dostarczone przez Zamawiającego w formie elektronicznej;
- dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji dotyczącej wykonanych działań i rezultatów usług, przedmiotów usług w ramach niniejszego zamówienia;
-umożliwienie Zamawiającemu, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i innym upoważnionym instytucjom wglądu do dokumentów związanych z realizacją usług w ramach projektu, w tym do dokumentów finansowych;
4. Po zakończeniu postępowania ofertowego, Zamawiający zawrze z wyłonionym Wykonawcą Zamówienia umowę warunkową na realizację przedmiotu zamówienia. Warunkiem realizacji przedmiotu jest otrzymanie przez Zamawiającego dofinansowania na realizację projektu, jak wskazano w punkcie "Opis przedmiotu zamówienia" - "Cel zamówienia".
Oferent pozostaje związany złożoną ofertą przez 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Wykonawca jest związany ofertą do końca terminu jej ważności.
Warunki zmiany umowy
Przewiduje się następujące warunki zmiany umowy:
1. Zamówienie będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy warunkowej (dalej: umowa) zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Oferentem (wybranym w toku postępowania niniejszego zamówienia - Wykonawcą).
2. Podpisanie umowy jest uzależnione od uzyskania dofinansowania przez Zamawiającego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP, Etap 1 usługowy – konkurs ogólny, Konkurs nr 1. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów rozpoczęcia i zakończenia realizacji usługi, w zależności od przebiegu procesu oceny wniosków.
3. Z tytułu wykonania przedmiotu umowy Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wynikające z treści złożonej oferty.
4. Okres realizacji zamówienia określa umowa.
5. Za nienależyte wykonanie zamówienia np. z tytułu opóźnień z winy Wykonawcy, nieprawidłowej realizacji zamówienia, niekompletnego wykonania zamówienia, bądź odstąpienie od umowy z przyczyn za które winę ponosi Wykonawca, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne, które wskazane będą w zawartej umowie.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a. zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy o dofinansowanie projektu, jeśli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia,
b. zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie jest wskazane, w szczególności gdy:
-nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
-wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji postanowień przez Strony.
7. W ramach podpisanej umowy Wykonawca usługi zobowiąże się do:
a. opisu działań planowanych do realizacji w ramach zadania (realizowane prace i sposób ich realizacji, sposób kalkulacji ceny) w ramach poszczególnych zadań,
b) opisu kamieni milowych i rezultatu zadań (raport/analiza/produkt/ itp.)
8. Wszystkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i zgody obu stron.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Od oferenta wymaga się przedłożenia następujących dokumentów:
1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego.
3. Oświadczenie o braku powiązań stanowiące załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
4. Oświadczenie RODO stanowiące załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego.
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
OPIS KRYTERIÓW I OCENY OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert, spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym według następujących kryteriów:
- Kryterium I – Cena (maksymalna liczba punktów = 80)
- Kryterium II – Termin realizacji (maksymalna liczba punktów = 20)
W kryterium I - Cena - ocena kryterium ceny odbędzie się w oparciu o punktację obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P=Cmin/Co x 80 (pkt),
gdzie:
P - oznacza liczbę punktów za cenę;
Cmin – oznacza najniższą cenę wykonania usługi, spośród złożonych ofert;
Co - oznacza cenę oferty rozpatrywanej
W kryterium II – Termin realizacji punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
20 pkt – otrzyma Oferent, który zadeklaruje wykonanie przedmiotu zamówienia w możliwie najkrótszym czasie przy zachowaniu osiągnięcia jego rezultatu.
10 pkt – otrzyma Oferent, który zadeklaruje wykonanie przedmiotu zamówienia w dłuższym czasie, niż najkrótszy zaoferowany czas realizacji, przy zachowaniu osiągnięcia jego rezultatu.
0 punktów – otrzyma Oferent, który zadeklaruje wykonanie przedmiotu zamówienia w najdłuższym czasie przy zachowaniu osiągnięcia jego rezultatu.
Proces oceny:
1.Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria i podpisze umowę warunkową z wybranym wykonawcą.
2.Odpowiedzi, które wpłynęły w odpowiedzi na zapytanie, zostaną ocenione bez zbędnej zwłoki.
3.Oferenci zostaną poinformowani o wynikach przeprowadzonego postępowania bez zbędnej zwłoki, za pośrednictwem poczty elektronicznej/telefonicznie oraz na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
Uwagi:
1. Ocena ofertowa dotyczy wykonania całego przedmiotu zamówienia. Łączną cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi suma wartości wskazanych dla poszczególnych części zamówienia.
2. W ofercie należy się odnieść do wszystkich kryteriów wyboru oferty. W przypadku, gdy Oferent pominie jedno lub więcej kryteriów jego oferta może zostać uznana za nieważną lub w ofercie zostanie mu przyznanych 0 pkt.
3. W postępowaniu ofertowym zwycięży Oferent (nie ma możliwości złożenia ofert cząstkowych w poszczególnych zakresach), który zdobędzie łącznie najwyższą liczbę punktów.
4. Przed zsumowaniem, wynik oceny zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
5. Podsumowanie oferty nastąpi poprzez dodanie punktacji uzyskanej z każdego kryterium (Kryterium 1 + Kryterium 2).
6. Wybrana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą liczbę punktów.
7. W wypadku uzyskania przez Oferentów równej liczby punktów w procesie oceny, wybrana zostanie oferta o najniższej cenie.
8. W przypadku, gdy Oferenci otrzymają identyczną liczbę punktów w każdym z kryteriów, przeprowadzone zostaną z negocjacje cenowe.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podawania przyczyn, na każdym jego etapie.
10 .Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia bez podania przyczyny.
11. Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w wypadku skorzystania przez Zamawiającego z któregokolwiek z uprawnień wskazanych w punkcie 10 lub 11. Oferenci zostaną poinformowani o zamknięciu postępowania przed terminem lub odstąpienia od zawarcia umowy droga elektroniczną za pośrednictwem poczty email.
Wykluczenia
Z możliwości składania ofert wyklucza się Wykonawców:
1. W stosunku, do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
2. Wykonawcy, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3. Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
Ocena warunku wg formuły spełnia – nie spełnia.
Nazwa
Abrod Business Development Damian Majchrzak
Adres
61-777 Poznań
wielkopolskie
,
Poznań
Numer telefonu
+48 693 518 520
Fax
n/d
NIP
7393553738
Numer naboru
POIR.02.03.02-IP.03-00-002/19
Inne źródła finansowania
Nie dotyczy.