Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2019 Na wykonanie usług doradczych w ramach poddziałania 2.1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Data publikacji: 19.11.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-11-2019

Numer ogłoszenia

25833

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. Jana Pawła II 6A, 98-100 Łask z dopiskiem:
Oferta w ramach Zapytania ofertowego nr 1/2019, ogłoszonego przez A1 Dental Andrzej Wójcikiewicz. Nie otwierać przed dniem 27 listopada 2019 r. godz. 16.00

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

info@a1dental.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Andrzej Wójcikiewicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

605607679

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług doradczych w związku z aplikowaniem przez Zamawiającego w konkursie organizowanym przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w ramach Poddziałania 2.1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 numer RPLD.02.01.02-IP.02-10-065/19

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: łaski Miejscowość: Łask

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór najkorzystniejszej oferty na wykonanie usług doradczych opisanych w przedmiocie zamówienia

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług doradczych w związku z aplikowaniem przez Zamawiającego w konkursie organizowanym przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w ramach Poddziałania 2.1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 numer RPLD.02.01.02-IP.02-10-065/19

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia wygląda następująco:
1. Ogłoszenie Zapytania ofertowego na portalu www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
2. Zebranie ofert.
3. Powołanie Komisji oceniającej oferty.
4. Kontrola zebranych ofert pod kątem formalnym i merytorycznym.
5. Wybór najkorzystniejszej oferty.
6. Ogłoszenie wyników przeprowadzonego postępowania.
7. Podpisanie Umowy z wybranym Wykonawcą

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

- Wykonawca musi mieć status Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB). IOB to, bez względu na formę prawną, podmiot prowadzący działalność na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności, niedziałający dla zysku lub przeznaczający zysk na cele statutowe zgodnie z zapisami w statucie lub innym równoważnym dokumencie założycielskim, posiadający bazę materialną, techniczną i zasoby ludzkie oraz kompetencyjne niezbędne do świadczenia usług na rzecz sektora MŚP. IOB musi spełniać powyższą definicję przez okres min. 6 miesięcy bezpośrednio poprzedzających dzień złożenia oferty. Zamawiający dokona weryfikacji na podstawie statutu lub innego równoważnego dokumentu założycielskiego oraz oświadczenia wykonawcy
- Wykonawca musi posiadać siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium RP. Weryfikacji dokonuje się na podstawie zapisów w dokumentach rejestrowych.
- Wykonawca musi świadczyć usługi wysokiej jakości, tzn. musi posiadać akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej (akredytacja ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne) lub świadczone przez niego usługi zostały ujęte w prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Bazie Usług Rozwojowych (BUR). Ocena jest prowadzona w oparciu o dokumentację potwierdzającą, że podmiot posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej lub świadczone przez niego usługi zostały ujęta w BUR.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia zespołem min. 3 osób, w ramach którego:
o Min. 1 osoba, pełniąca rolę eksperta w zakresie infrastruktury medycznej, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy związanej z rynkiem sprzętu medycznego.
o Min. 1 osoba, pełniąca rolę eksperta w zakresie optymalizacji procesów produkcji, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy związanej ze świadczeniem tego typu usług.

Dodatkowe warunki

Zamawiający zastrzega, że z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa warunkowa. Warunkiem realizacji umowy przez wybranego Wykonawcę będzie uzyskanie przez Zamawiającego dofinansowania w ramach konkursu RPLD.02.01.02.-IP.02-10-065/19 ogłoszonego przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi. W przypadku nieuzyskania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z Wykonawcą bez prawa Wykonawcy do jakichkolwiek roszczeń wynikających z faktu odstąpienia od Umowy

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących sytuacjach:
a) W przypadku zmiany stawki podatku VAT możliwa jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT (+/-).
b) W przypadku cofnięcia albo zmiany decyzji o przyznaniu Zamawiającemu środków na realizację przedmiotu umowy lub ograniczenia środków finansowych przez stosowny organ lub instytucję, zmianie (ograniczeniu) może ulec: zakres rzeczowy przedmiotu umowy i/lub wynagrodzenie umowne. W takim przypadku możliwa jest także w szczególności zmiana: terminu realizacji przedmiotu umowy i/lub sposobu i/lub metody realizacji przedmiotu umowy.
c) W przypadku uzgodnień Zamawiającego ze stosownym organem lub instytucją zmiany co do zakresu lub sposobu realizacji projektu lub w przypadku konieczności dokonania zmiany realizacji projektu ze względu na wymagania albo zalecenia właściwego organu lub instytucji i/lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich etc., możliwa jest w szczególności zmiana: zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub terminu realizacji przedmiotu umowy, sposobu i/lub metody realizacji przedmiotu umowy, i/lub wynagrodzenia umownego.
d) W przypadku zaistnienia siły wyższej możliwa jest w szczególności zmiana: zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub terminu realizacji przedmiotu umowy i/lub sposobu i/lub metody realizacji przedmiotu umowy i/lub wynagrodzenia umownego.
e) W przypadku zaistnienia innych okoliczności, bez względu na ich charakter, w tym także leżących po stronie Zamawiającego, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami możliwa jest w szczególności zmiana: zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub terminu realizacji przedmiotu umowy i/lub sposobu i/lub metody realizacji przedmiotu umowy i/lub wynagrodzenia umownego.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca wraz z ofertą składa:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do Zapytania,
- sporządzony zgodnie ze wzorem znajdującym się na Załączniku nr 3 do Zapytania wykaz osób, o których mowa w punkcie 8 niniejszego zapytania,
- oświadczenie o wpisywaniu się w definicję IOB – Załącznik nr 4 do Zapytania
- statut lub inny równoważny dokument założycielski Wykonawcy,
- dokumentację potwierdzająca, że Wykonawca posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej w zakresie ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne lub dokumentacja potwierdzająca, że świadczone przez niego usługi zostały ujęta w BUR.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

A. Cena – 70%
B. Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – 20%
C. Status Instytucji Otoczenia Biznesu – 10%
Oferty podlegające ocenie, oceniane będą wg. następujących zasad: oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

Ad. A
Cena - Punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru:
cena najniższa
_________________ x 70 pkt
cena oferty badanej

Ad. B
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – Kryterium punktowane jest liczone według następujących założeń:
• ilość usług doradczych o takim samym charakterze co objęte niniejszym Zapytaniem , zrealizowanych przez zespół min. jednego eksperta wskazanego przez Wykonawcę – max. 20 pkt, przy czym:
 za min. 2 usługi o takim samym charakterze Wykonawca otrzyma 5 pkt
 za 3-4 usług o takim samym charakterze Wykonawca otrzyma 10 pkt
 za min. 5 usług o takim samym charakterze Wykonawca otrzyma 20 pkt

Ad. C
Status Instytucji Otoczenia Biznesu – Kryterium punktowane jest liczone według następujących założeń:
• Usługi Instytucji Otoczenia Biznesu zostały ujęte w BUR ale Instytucja nie posiada akredytacji jako ośrodka innowacji – 0 pkt
• Instytucja Otoczenia Biznesu posiada akredytację jako ośrodek innowacji – 10 pkt
Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów będąca sumą punktów w kryteriach: Cena, Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie personelu Wykonawcy oraz Status Instytucji Otoczenia Biznesu. Liczba przyznanych punktów każdej ofercie ustalona zostanie z dwoma miejscami po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej ZAPYTANIU OFERTOWYM i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert (uzyskała sumarycznie najwyższą liczbę punktów).

Wykluczenia

Zamówienie nie może być udzielone Wykonawcy powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, a wystąpienie powiązania osobowego lub kapitałowego między Zamawiającym
a Wykonawcą jest przesłanką do wykluczenia Wykonawcy z zapytania ofertowego. Za powiązania kapitałowe lub osobowe przyjmuje się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
(1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
(2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
(3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
(4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

A1 Dental Andrzej Wójcikiewicz

Adres

Jana Pawła II 6A

98-100 Łask

łódzkie , łaski

Numer telefonu

605607679

NIP

7271993206

Numer naboru

RPLD.02.01.02-IP.02-10-065/19

Inne źródła finansowania

RPLD.02.01.02-IP.02-10-065/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Łódzka Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych NOT
90 – 007 Łódź, Pl. Komuny Paryskiej 5a

Data wpłynięcia oferty: 21.11.2019 r.
Cena: 123.000,00 zł brutto
Liczba wyświetleń: 502