Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w formie papierowej w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. Jana Pawła II 6A, 98-100 Łask z dopiskiem:
Oferta w ramach Zapytania ofertowego nr 1/2019, ogłoszonego przez A1 Dental Andrzej Wójcikiewicz. Nie otwierać przed dniem 27 listopada 2019 r. godz. 16.00
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
info@a1dental.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Andrzej Wójcikiewicz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
605607679
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług doradczych w związku z aplikowaniem przez Zamawiającego w konkursie organizowanym przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w ramach Poddziałania 2.1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 numer RPLD.02.01.02-IP.02-10-065/19
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
łaski
Miejscowość:
Łask
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór najkorzystniejszej oferty na wykonanie usług doradczych opisanych w przedmiocie zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług doradczych w związku z aplikowaniem przez Zamawiającego w konkursie organizowanym przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w ramach Poddziałania 2.1.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 numer RPLD.02.01.02-IP.02-10-065/19
Kod CPV
85312320-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradztwa
Harmonogram realizacji zamówienia
Harmonogram realizacji zamówienia wygląda następująco:
1. Ogłoszenie Zapytania ofertowego na portalu www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
2. Zebranie ofert.
3. Powołanie Komisji oceniającej oferty.
4. Kontrola zebranych ofert pod kątem formalnym i merytorycznym.
5. Wybór najkorzystniejszej oferty.
6. Ogłoszenie wyników przeprowadzonego postępowania.
7. Podpisanie Umowy z wybranym Wykonawcą
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
- Wykonawca musi mieć status Instytucji Otoczenia Biznesu (IOB). IOB to, bez względu na formę prawną, podmiot prowadzący działalność na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności, niedziałający dla zysku lub przeznaczający zysk na cele statutowe zgodnie z zapisami w statucie lub innym równoważnym dokumencie założycielskim, posiadający bazę materialną, techniczną i zasoby ludzkie oraz kompetencyjne niezbędne do świadczenia usług na rzecz sektora MŚP. IOB musi spełniać powyższą definicję przez okres min. 6 miesięcy bezpośrednio poprzedzających dzień złożenia oferty. Zamawiający dokona weryfikacji na podstawie statutu lub innego równoważnego dokumentu założycielskiego oraz oświadczenia wykonawcy
- Wykonawca musi posiadać siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium RP. Weryfikacji dokonuje się na podstawie zapisów w dokumentach rejestrowych.
- Wykonawca musi świadczyć usługi wysokiej jakości, tzn. musi posiadać akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej (akredytacja ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne) lub świadczone przez niego usługi zostały ujęte w prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Bazie Usług Rozwojowych (BUR). Ocena jest prowadzona w oparciu o dokumentację potwierdzającą, że podmiot posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej lub świadczone przez niego usługi zostały ujęta w BUR.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia zespołem min. 3 osób, w ramach którego:
o Min. 1 osoba, pełniąca rolę eksperta w zakresie infrastruktury medycznej, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy związanej z rynkiem sprzętu medycznego.
o Min. 1 osoba, pełniąca rolę eksperta w zakresie optymalizacji procesów produkcji, posiadająca co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy związanej ze świadczeniem tego typu usług.
Dodatkowe warunki
Zamawiający zastrzega, że z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa warunkowa. Warunkiem realizacji umowy przez wybranego Wykonawcę będzie uzyskanie przez Zamawiającego dofinansowania w ramach konkursu RPLD.02.01.02.-IP.02-10-065/19 ogłoszonego przez Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi. W przypadku nieuzyskania dofinansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z Wykonawcą bez prawa Wykonawcy do jakichkolwiek roszczeń wynikających z faktu odstąpienia od Umowy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w następujących sytuacjach:
a) W przypadku zmiany stawki podatku VAT możliwa jest zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT (+/-).
b) W przypadku cofnięcia albo zmiany decyzji o przyznaniu Zamawiającemu środków na realizację przedmiotu umowy lub ograniczenia środków finansowych przez stosowny organ lub instytucję, zmianie (ograniczeniu) może ulec: zakres rzeczowy przedmiotu umowy i/lub wynagrodzenie umowne. W takim przypadku możliwa jest także w szczególności zmiana: terminu realizacji przedmiotu umowy i/lub sposobu i/lub metody realizacji przedmiotu umowy.
c) W przypadku uzgodnień Zamawiającego ze stosownym organem lub instytucją zmiany co do zakresu lub sposobu realizacji projektu lub w przypadku konieczności dokonania zmiany realizacji projektu ze względu na wymagania albo zalecenia właściwego organu lub instytucji i/lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich etc., możliwa jest w szczególności zmiana: zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub terminu realizacji przedmiotu umowy, sposobu i/lub metody realizacji przedmiotu umowy, i/lub wynagrodzenia umownego.
d) W przypadku zaistnienia siły wyższej możliwa jest w szczególności zmiana: zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub terminu realizacji przedmiotu umowy i/lub sposobu i/lub metody realizacji przedmiotu umowy i/lub wynagrodzenia umownego.
e) W przypadku zaistnienia innych okoliczności, bez względu na ich charakter, w tym także leżących po stronie Zamawiającego, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami możliwa jest w szczególności zmiana: zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub terminu realizacji przedmiotu umowy i/lub sposobu i/lub metody realizacji przedmiotu umowy i/lub wynagrodzenia umownego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawca wraz z ofertą składa:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do Zapytania,
- sporządzony zgodnie ze wzorem znajdującym się na Załączniku nr 3 do Zapytania wykaz osób, o których mowa w punkcie 8 niniejszego zapytania,
- oświadczenie o wpisywaniu się w definicję IOB – Załącznik nr 4 do Zapytania
- statut lub inny równoważny dokument założycielski Wykonawcy,
- dokumentację potwierdzająca, że Wykonawca posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej w zakresie ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne lub dokumentacja potwierdzająca, że świadczone przez niego usługi zostały ujęta w BUR.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
A. Cena – 70%
B. Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – 20%
C. Status Instytucji Otoczenia Biznesu – 10%
Oferty podlegające ocenie, oceniane będą wg. następujących zasad: oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Ad. A
Cena - Punkty za kryterium cena oferty brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru:
cena najniższa
_________________ x 70 pkt
cena oferty badanej
Ad. B
Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – Kryterium punktowane jest liczone według następujących założeń:
• ilość usług doradczych o takim samym charakterze co objęte niniejszym Zapytaniem , zrealizowanych przez zespół min. jednego eksperta wskazanego przez Wykonawcę – max. 20 pkt, przy czym:
za min. 2 usługi o takim samym charakterze Wykonawca otrzyma 5 pkt
za 3-4 usług o takim samym charakterze Wykonawca otrzyma 10 pkt
za min. 5 usług o takim samym charakterze Wykonawca otrzyma 20 pkt
Ad. C
Status Instytucji Otoczenia Biznesu – Kryterium punktowane jest liczone według następujących założeń:
• Usługi Instytucji Otoczenia Biznesu zostały ujęte w BUR ale Instytucja nie posiada akredytacji jako ośrodka innowacji – 0 pkt
• Instytucja Otoczenia Biznesu posiada akredytację jako ośrodek innowacji – 10 pkt
Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów będąca sumą punktów w kryteriach: Cena, Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie personelu Wykonawcy oraz Status Instytucji Otoczenia Biznesu. Liczba przyznanych punktów każdej ofercie ustalona zostanie z dwoma miejscami po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej ZAPYTANIU OFERTOWYM i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert (uzyskała sumarycznie najwyższą liczbę punktów).
Wykluczenia
Zamówienie nie może być udzielone Wykonawcy powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, a wystąpienie powiązania osobowego lub kapitałowego między Zamawiającym
a Wykonawcą jest przesłanką do wykluczenia Wykonawcy z zapytania ofertowego. Za powiązania kapitałowe lub osobowe przyjmuje się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
(1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
(2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
(3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
(4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
A1 Dental Andrzej Wójcikiewicz
Adres
98-100 Łask
łódzkie
,
łaski
Numer telefonu
605607679
NIP
7271993206
Numer naboru
RPLD.02.01.02-IP.02-10-065/19
Inne źródła finansowania
RPLD.02.01.02-IP.02-10-065/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Łódzka Rada Federacji Stowarzyszeń Naukowo-Technicznych NOT
90 – 007 Łódź, Pl. Komuny Paryskiej 5a
Data wpłynięcia oferty: 21.11.2019 r.
Cena: 123.000,00 zł brutto