Strona główna
Logo unii europejskiej

Opracowanie i przetestowanie innowacyjnej platformy do automatycznego tworzenia i zarządzania zespołami badawczo-rozwojowymi.

Data publikacji: 09.10.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-10-2019

Numer ogłoszenia

24150

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać:
• osobiście lub
• za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Zamawiającego ul. Wadowicka 8A, 30-415 Kraków lub
• pocztą elektroniczną na adres artur.sumera@a1europe.pl.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

artur.sumera@a1europe.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Artur Sumera

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

506 311 265

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i przetestowanie innowacyjnej platformy do automatycznego tworzenia i zarządzania zespołami badawczo-rozwojowymi.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: Kraków Miejscowość: Kraków

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W związku z planowaną realizacją projektu „Zautomatyzowana usługa budowy, utrzymania i oceny zespołu badawczego” współfinansowanego w ramach poddziałania 1.2.1 Projekty badawczo-rozwojowe przedsiębiorstw, Typ A. Projekty obejmujące badania przemysłowe i prace rozwojowe albo prace rozwojowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, zapraszamy wszystkie podmioty spełniające określone poniżej warunki do składania ofert na opracowanie i przetestowanie innowacyjnej platformy do automatycznego tworzenia i zarządzania zespołami badawczo-rozwojowymi.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:

ETAP 1 (badania przemysłowe) – czas realizacji 8 miesięcy
(zakładany termin realizacji 01.10.2020-31.05.2021*)
• Określenie zakresu zbieranych parametrów oraz opracowanie efektywnego (zgodnego ze standardami użyteczności) sposobu zbierania parametrów opisujących specjalistów.
• Stworzenie platformy zbierającej zdefiniowane wcześniej parametry pozwalającej na dalsze profilowanie specjalistów.
• Opracowanie modelu danych, który będzie umożliwiał ich łatwe przetwarzanie i późniejsze prawidłowe działanie algorytmów.
• Opracowanie metody opisu projektu i zdefiniowanie kategorii parametrów określających zespół tak by możliwe było prawidłowe działanie algorytmu komponującego zespoły z dostępnych specjalistów.
• Stworzenie pierwszej wersji prototypu algorytmu profilującego specjalistów.
• Stworzenie pierwszej wersji prototypu algorytmu dobierającego specjalistów do zespołu.

ETAP 2 (badania przemysłowe) – czas realizacji 6 miesięcy
(zakładany termin realizacji 01.06.2021-30.11.2021*
• Dopracowanie metod zbierania danych/parametrów profili specjalistów.
• Dopracowanie poprawności działania algorytmu komponującego zespoły na podstawie parametrów.
• Opracowanie metody zbierania empirycznych danych oceniających współpracę zespołu w trakcie współpracy i post-factum (na podstawie efektów współpracy i ocen stron)
• Opracowanie algorytmu dostosowującego parametry na podstawie empirycz-nych danych wynikających z ocen współpracy zespołów.

ETAP 3 (prace rozwojowe) – czas realizacji 10 miesięcy
(zakładany termin realizacji 01.12.2021-30.09.2022*)
• Dostosowanie algorytmów na podstawie empirycznych danych zebranych z re-alnych przypadków użycia.
• Testowe wdrożenie pilotażowe prototypu w 3 projektach.

ETAP 4 (prace przedwdrożeniowe) – czas realizacji 4 miesiące
(zakładany termin realizacji 01.10.2022-31.01.2023*)
• Stworzenie funkcjonalności związanych z kontami użytkowników, zarządzaniem profilami i platformą.
• Przygotowanie infrastruktury i instalacja produkcyjna.
• Zabezpieczenie infrastruktury (skalowalność, security).
* zakładane terminy realizacji poszczególnych etapów jak i samego projektu mogą ulec przesunięciu, jednak nie będą podlegały skróceniu.

Kod CPV

48000000-8

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Harmonogram realizacji zamówienia

Rozpoczęcie prac będzie zgodne z okresem wskazanym dla danego zadania w harmonogramie realizacji projektu, jednakże nie wcześniej niż 01.10.2020 r. Zakładane terminy realizacji poszczególnych etapów jak i samego projektu mogą ulec przesunięciu, jednak nie będą podlegały skróceniu.

Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie terminu realizacji pod warunkiem wystąpienia obiektywnych i niezależnych od woli i działania Zamawiającego lub Wykonawcy okoliczności powodujących uzasadnione wydłużenie okresu dostawy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Oferent musi posiadać niezbędne doświadczenie w realizacji podobnych projektów potwierdzone referencjami:

2 szt. - Referencja wykonania projektu informatycznego o wartości powyżej 0,5 mln złotych.

Brak wymaganych referencji z realizacji podobnych projektów spowoduje wykluczenie z udziału w postępowaniu ofertowym a jego oferta zostaje odrzucona.

Dodatkowe warunki

Warunkiem przystąpienia do realizacji zamówienia jest przyznanie dotacji na realizację projektu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Odmowa przyznania dotacji skutkować będzie anulowaniem zamówienia.

Cena przedmiotu zapytania – cena zaoferowana przez Oferenta obejmuje wszelkie wydatki związane
z realizacją przedmiotu zapytania koszty zakupu, dostawy wraz z ubezpieczeniem transportu do miejsca dostawy, koszty montażu, uruchomienia oraz wszelkie daniny o charakterze publicznoprawnym (w tym w szczególności podatki pośrednie, bezpośrednie, związane z obowiązkowymi ubezpieczeniami) oraz inne koszty jakie Wykonawca poniesie w celu prawidłowej i zgodnej, z wymaganiami niniejszego zapytania i prawa, realizacji zamówienia. Cena nie będzie podlegała podwyższeniu z jakiegokolwiek tytułu, chyba że co innego wyraźnie postanowi Zamawiający w treści niniejszego zapytania lub w formie pisemnej w trakcie realizacji przedmiotu zapytania

Oferta powinna być przygotowana w sposób jak najbardziej zrozumiały, czytelny i kompletny oraz jednoznacznie odnosić się do przedmiotu zamówienia. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym. Formularz ten ma charakter pomocniczy; w przypadku, gdy formularz nie zawiera wszystkich ww. elementów oferty - Oferent powinien dołączyć do formularza pismo z wymaganymi elementami oferty.
Oferta powinna być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ochrony uczciwej konkurencji oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) dotyczącymi oferty oraz spełniać wymogi opisane w niniejszym zapytaniu.
Złożona oferta powinna zawierać:
• nazwę i adres oferenta oraz dane kontaktowe, w tym adres e-mail
• kosztorys ofertowy wraz ze wskazaniem czasochłonności i funkcjonalności
• warunki i termin płatności
• co najmniej 2 referencje wymagane w punkcie 3.4.3 w formie papierowej
• datę sporządzenia oferty
• datę ważności oferty
• pieczęć i podpis oferenta.

Oferta musi być ważna co najmniej do 01.10.2020 r.

Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem oferty ponosi Oferent.

Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym dokumentów potwierdzających podane w ofertach informacje.

Oferta nie spełniająca wymagań niniejszego zapytania, w szczególności formalnych (złożona po terminie, niekompletna oraz do których nie załączono wymaganych załączników) lub merytorycznych (zwłaszcza niebędącą ofertą w rozumieniu przepisów prawa cywilnego) albo zawierająca inne rozpoznane wady sprzeczne z przepisami prawa, zostanie odrzucona bez jej rozpatrywania.

Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.

Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadkach określonych w ustawie – Prawo zamówień publicznych lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego w szczególności ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego, oraz o ile okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji Projektu lub przedmiotu zapytania (szczególności ze względu na należytą jakość wykonania przedmiotu zapytania oraz jego zgodność z celami Projektu).

Informacja o unieważnieniu postępowania lub zmianie treści zapytania ofertowego zostanie zamieszczona na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl. W przypadku modyfikacji treści zapytania termin składania ofert zostanie przedłużony. O unieważnieniu postępowania lub zmianie treści zapytania ofertowego zostaną poinformowane podmioty, od których Zamawiający otrzymał już ofertę.

Warunki zmiany umowy

Warunkiem ostatecznego wyboru oferty będzie podpisanie umowy z wybranym Oferentem na realizację przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie terminu realizacji pod warunkiem wystąpienia obiektywnych i niezależnych od Dostawcy okoliczności powodujących uzasadnione wydłużenie okresu dostawy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferent zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym wg załączonego wzoru ("Załącznik nr 1 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu").
W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub większą ilość oferentów (konsorcja), każdy członek konsorcjum zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym w powyższym rozumieniu wg załączonego wzoru.
Dodatkowo Zamawiający wymaga złożenia w Ofercie następujących oświadczeń i dokumentów:
- Załącznik nr 2 Oświadczenie w sprawie RODO.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Ocenie merytorycznej, przeprowadzonej w oparciu o kryteria wyboru oferty, będą podlegały wyłącznie kompletne oferty złożone przez Oferentów spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.

KRYTERIA OCENY:
Kryteriami wyboru ofert są:
- KRYTERIUM 1: Cena netto (maksymalna liczba punktów do zdobycia to 100 pkt),
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

KRYTERIUM DODATKOWE (ROZSTRZYGAJĄCE)
W przypadku otrzymania przez dwóch lub więcej oferentów takiej samej liczby punktów, kryterium rozstrzygającym będzie stosowanie segregacji odpadów podczas realizacji zlecenia.

SPOSÓB OCENY:

KRYTERIUM 1: Cena netto *
Punkty przyznawane są wg poniższego wzoru:
100 x cena najniższa** / cena badana***.
*W przypadku ofert złożonych w walucie obcej, przyjęty zostanie średni kurs NBP obowiązujący w dniu przeprowadzenia oceny.
**Cena najniższa - oznacza najniższą cenę netto określoną w ofertach złożonych przez Oferentów i niepodlegających odrzuceniu.
*** Cena badana – oznacza cenę netto wskazaną w badanej ofercie dla pozycji wymienionej w przedmiocie zamówienia.

Komisja Konkursowa dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w terminie 7 dni od upływu terminu składania oferty.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny oferty.
Zamawiający ogłosi wybór Oferenta na stronie https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/.

Wykluczenia

Zamawiający nie może udzielić zamówienia podmiotom, które powiązane są z nim kapitałowo lub osobowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą w szczególności poprzez:
• uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa;
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

A1 Europe Sp. z o.o.

Adres

ul. Wadowicka 8A

31-553 Kraków

małopolskie , Kraków

NIP

9451893683

Numer naboru

RPMP.01.02.01-IP.01-12-012/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Wybrano ofertę firmy:
Pragmatic Coders Sp. z o.o.
al. 29 listopada 20
31-401 Kraków
na kwotę 550 000,00 zł netto.
Liczba wyświetleń: 482