Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty w formie pisemnej należy przesłać / składać do dnia 24 września 2019 roku do godz. 10.00 na adres zamawiającego: ul. Robocza 42, 61-517 Poznań, sekretariat (I. piętro) z oznaczeniem „dostawa materiałów konferencyjnych i promocyjnych”.
Szczegółowe informacje o sposobie składania ofert znajdują się w rozdziale 9 zapytania ofertowego nr 8/NOR5/2019.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krzysztof Paczyński
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
693344035
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów konferencyjnych i promocyjnych z nadrukami wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt biurowy
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Poznań
Miejscowość:
Poznań
Cel zamówienia
Zamawiający jest partnerem wiodącym w projekcie predefiniowanym „Budowanie potencjału instytucjonalnego średnich i małych miast w Polsce na rzecz wdrażania skutecznych lokalnych polityk rozwoju” będącego częścią programu Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju (MIiR) pn. „Rozwój lokalny” w ramach środków EOG 2014-2021. Zakup artykułów informacyjnych i promocyjnych jest niezbędny do realizacji projektu.
Przedmiot zamówienia
1. Podkładka z klipsem/ clipboard
2. Portfolio/ organizer
3. Teczka konferencyjna z notatnikiem
4. Torba
5. Kalendarz
6. Opakowanie do kalendarza
7. Pendrive
8. Identyfikatory
9. Wizytówki
10. Tabliczki informacyjne
11. Plansze informacyjne
12. Roll upy
13. Ścianka konferencyjna
14. Regał na ulotki i foldery
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego nr 8/NOR5/2019.
Kod CPV
39294100-0
Nazwa kodu CPV
artykuły informacyjne i promocyjne
Dodatkowe przedmioty zamówienia
79823000-9 - usługi drukowania i dostawy
Harmonogram realizacji zamówienia
Do dnia 21 października 2019 r. należy dostarczyć poniższe elementy zamówienia z załącznika nr 3 do zapytania ofertowego:
1. Podkładka z klipsem/ clipboard
2. Portfolio/ organizer
8. Identyfikatory
9. Wizytówki
10. Tabliczki informacyjne
11. Plansze informacyjne
12. Roll upy
Do dnia 31 października 2019 r. należy dostarczyć poniższe elementy zamówienia z załącznika nr 3 do zapytania ofertowego:
3. Teczka konferencyjna z notatnikiem
4. Torba
5. i 6. Kalendarz i opakowanie
7. Pendrive
13. Ścianka konferencyjna
14. Regał na ulotki i foldery
Szczegóły opisujące termin wykonania zamówienia znajdują się w Rozdziale 4 zapytania ofertowego nr 8/NOR5/2019
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszym zapytaniu.
Wiedza i doświadczenie
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Potencjał techniczny
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w realizacji minimum 1 (jednej) dostawy materiałów promocyjnych, reklamowych, konferencyjnych o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik 1.
2) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik 1A.
3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru (odpis / odpisy z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu ustalenia osób upoważnionych do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
4) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych wg wzoru załącznika nr 2 do zapytania,
5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu wg wzoru załącznika nr 5 do zapytania,
6) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru załącznika nr 6 do zapytania.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium Cena oferty – 100%.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
C = [( Cmin/Co) * 100 %]
Gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”
Cmin - Cena oferowana minimalna brutto
Co - Cena badanej oferty brutto
100 % - waga dla kryterium Cena
Nazwa
Związek Miast Polskich
Adres
61-517 Poznań
wielkopolskie
,
Poznań
Numer telefonu
61 633 50 50
Fax
61 633 50 60
NIP
7781005845
Numer naboru
POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Red Flamingo Krzysztof Budzyński
Kleberg Mały 15A
10-687 Olsztyn
Wpłynęło dnia 24.09.2019 o godz. 10.04
Cena oferty: 82.363,97 złotych brutto