Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy dostarczyć na adres korespondencyjny: ul. Potokowa 20D, 80-283 Gdańsk osobiście (w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00 – 16.00) lub pocztą tradycyjną (liczy się data i godzina wpływu oferty) lub przesłać skan poprawnie wypełnionego, zaparafowanego i podpisanego formularza oferty wraz z załącznikami na adres e-mail: projekty@nsbikes.com
2. Termin składania ofert upływa w dniu 23.09.2019 r. o godzinie 12:00. Po upływie wskazanego terminu oferty nie będą rozpatrywane. Ocena ofert rozpocznie się w dniu 23.09.2019 r. o godzinie 12:01 w siedzibie Beneficjenta: ul. Potokowa 20D, 80-283 Gdańsk.
3. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień (w tym przedstawienia szczegółów kalkulacji ceny oferty) oraz uzupełnień dokumentów (nieprzekraczalny termin wpływu pełnych wyjaśnień lub uzupełnień w wersji elektronicznej to 3 dni robocze od daty przesłania wezwania drogą elektroniczną na wskazany w formularzu oferty adres e-mail – pod rygorem odrzucenia oferty). Przez złożenie wyjaśnień/uzupełnień w wyznaczonym terminie należy rozumieć dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji/skanów dokumentacji w formie elektronicznej (na adres projekty@nsbikes.com przed upływem terminu. Na wezwanie Zamawiającego, oferent może zostać poproszony o dostarczenie dokumentacji również w wersji papierowej (w terminie 7 dni kalendarzowych od wezwania).
4. Termin związania ofertą upływa po 30 dniach kalendarzowych licząc od terminu składania ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
projekty@nsbikes.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Szymon Kobyliński
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje wykonanie 2 szt. usług doradczych z zakresu tzw. profesjonalnego procesu projektowego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
Gdańsk
Miejscowość:
Gdańsk
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup usług doradczych w zakresie projektowania wzorniczego, których wynikiem będzie opracowanie znacząco udoskonalonego produktu: innowacyjnego roweru górskiego z napędem elektrycznym. Zakup usług doradczych jest niezbędnych do realizacji projektu „Wzrost konkurencyjności 7ANNA w wyniku opracowania nowego projektu wzorniczego i wdrożenia innowacyjnego roweru górskiego z napędem elektrycznym” w ramach Osi priorytetowej 2 Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I, Poddziałanie 2.3.5 Design dla przedsiębiorców Program Operacyjny Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Przedmiot zamówienia
Usługi doradcze z zakresu profesjonalnego procesu projektowego udoskonalonego produktu – innowacyjnego roweru górskiego z napędem elektrycznym:
1. Synteza i analiza – element profesjonalnego procesu projektowego, obejmujący następujące usługi:
a) opracowanie założeń do briefu projektowego
b) określenie kierunków projektowych
c) przeprowadzenie badania preferencji potencjalnych klientów
d) przeprowadzenie analizy wzorniczej (ocena wzornictwa dotychczasowych produktów funkcjonujących na rynku, identyfikacja słabych i mocnych stron w zakresie wzornictwa nowego produktu, opracowanie rekomendacji w zakresie wyboru kluczowych atrybutów produktu)
e) przeprowadzenie analizy technicznej i technologicznej;
f) przeprowadzenie syntezy i kategoryzacji danych (ocena zgodności z modelem biznesowym firmy i przedsięwzięcia).
2. Opracowanie projektów, prototypowanie i testowanie - element profesjonalnego procesu projektowego, obejmujący następujące usługi:
a) Opracowanie projektów, w tym:
• Opracowania ergonomiczne oraz funkcjonalno-użytkowe: opracowanie ergonomiczne produktu; opracowanie funkcjonalno-użytkowe produktu; modelowanie procesów; opracowanie instrukcji montażu.
• Projekt podstawowy i wykonawczy produktu: opracowanie podstawowej wersji projektu wzorniczego; wykonanie dokumentacji technicznej projektowanych obiektów wraz ze specyfikacją;
• Walidacja koncepcji opracowanie kryteriów i dobór grupy użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych; badania; walidacja; opracowanie raportu.
b) Budowa prototypu produktu, w tym:
• zbudowanie biblioteki 3d produktu;
• budowa prototypu znacząco udoskonalonego produktu;
• analiza kosztów produkcji po wykonaniu prototypu, dokumentacja procesów technologicznych;
• przygotowanie formy komunikacji produktu.
c) Testowanie. Walidacja prototypu. Doskonalenie i dokumentowanie, w tym:
• testowanie użytkowe (sesja badawcza z użytkownikami i zebranie opinii, opracowanie wyników badania);
• testowanie technologiczne i procesowe (badania wytrzymałościowe);
• przetworzenie i wdrożenie usprawnień (opracowanie rekomendacji ostatecznego wariantu produktu)
• opracowanie dokumentacji udoskonalonego produktu (opracowanie karty technologicznej i procesu wytwarzania, zdefiniowanie finalnych parametrów wytwarzania)
Zamawiający wymaga przeprowadzenie procesu projektowego zgodnie z koncepcją uniwersalnego projektowania oraz standardami dostępności dla polityki spójności na lata 2014-2020.
Kod CPV:
79415200-8 Usługi doradcze w zakresie projektowania
73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
79930000-2 Specjalne usługi projektowe
79400000-8 Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
Kod CPV
79415200-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradcze w zakresie projektowania
Harmonogram realizacji zamówienia
Maksymalny termin realizacji umowy:
1. synteza i analiza (1 usł.): 31.12.2019 r.;
2. opracowanie projektów, prototypowanie i testowanie (1 usł.): 30.06.2020 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który posiada zdolność techniczną i zawodową zapewniającą wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeśli do realizacji usług Oferent do realizacji profesjonalnego procesu projektowego zapewni zespół, w którego skład wchodzi co najmniej dwóch profesjonalnych projektantów. Profesjonalny projektant – należy przez to rozumieć projektanta, który:
a) posiada wykształcenie wyższe w zakresie projektowania (wzornictwo przemysłowe, architektura, architektura wnętrz oraz inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa);
b) ma doświadczenie w projektowaniu, to znaczy: ma w swoim portfolio minimum 3 projekty dóbr wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt AGD, RTV, urządzenia specjalistyczne) lub świadczonych usług.
2. Ocena zdolności technicznej i zawodowej zostanie dokonana poprzez analizę:
a) podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
b) wypełnionego załącznika nr 1 do formularza oferty (wskazującego projektanta/projektantów zaangażowanych w realizację profesjonalnego procesu projektowego – wraz z czytelnym podpisem/podpisami projektanta/projektantów oraz czytelnym podpisem oferenta pod oświadczeniem RODO – jeśli dotyczy);
c) dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie projektanta/projektantów zaangażowanego/ych w realizację profesjonalnego procesu projektowego. Dowodami, o których mowa są:
• kopia dyplomu/dyplomów ukończenia kierunkowych studiów wyższych (w zakresie projektowania: wzornictwo przemysłowe, architektura, architektura wnętrz oraz inne kierunki projektowe w obszarze wzornictwa);
• dokumenty potwierdzające doświadczenie w projektowaniu np. referencje odbiorców potwierdzające realizację na ich rzecz minimum 3 projektów dóbr wytwarzanych przemysłowo (np. meble, sprzęt AGD, RTV, urządzenia specjalistyczne) lub świadczonych usług.
Podpis pod oświadczeniem, wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do formularza oferty, przekazanie prawidłowych dokumentów, o których mowa w punkcie 2 c) oznaczać będzie spełnienie warunku (ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia).
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający wymaga od oferentów wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego (7 ANNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ul. Potokowa 20D, 80-283 Gdańsk) o numerze 83 1160 2202 0000 0001 7739 7081 prowadzonym w banku Millennium Bank S.A z dopiskiem w tytule wpłaty: „wadium – zapytanie ofertowe nr 1/2019/POIR/7A”. Liczy się data zaksięgowania środków pieniężnych na rachunku Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć osobiście, pocztą lub przesłać skan dokumentów z dopiskiem „wadium – zapytanie ofertowe nr 1/2019/POIR/7A”.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim oferentom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez oferenta.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnień, z przyczyn leżących po jego stronie, nie poprawił formularza oferty lub nie złożył wymaganych oświadczeń co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę̨ jako najkorzystniejszej.
10. Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
11. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
12. Wymaga się dołączenia do oferty potwierdzenia wniesienia wadium (wniesienia przed upływem terminu składania ofert).
13. Oferta, która nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie oraz w wymaganym terminie, zostanie odrzucona.
14. Wadium będzie zwracane na konto, z którego wpłynęło, o ile oferent nie wskaże innego numeru konta.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszczalne będą zmiany, w szczególności:
• wynikające z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, zamachu terrorystycznego);
• wynikające ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy;
• gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy pomimo zachowania należytej staranności (np. terminu realizacji całego zamówienia bądź jego poszczególnych etapów) – przy czym zamawiający rozważy możliwość wprowadzenia zmiany, jeśli Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych liczonych od dnia zaistnienia wskazanych okoliczności przedłoży szczegółowo uzasadniony wniosek o zmiany.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim na formularzu oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Oferta musi zawierać co najmniej:
a) pełną nazwę, adres siedziby, numer identyfikacji podatkowej oraz adres e-mail Oferenta;
b) datę wystawienia oferty;
c) kosztorys ofertowy (cenę netto i brutto) – w przypadku cen podanych w walucie obcej zostaną one przeliczone przy zastosowaniu średniego kursu sprzedaży ogłaszanego przez NBP w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień rozstrzygnięcia postępowania; termin ważności oferty od ustalonej daty składania ofert (30 dni kalendarzowych); czytelny (lub opisany pieczęciami imiennymi) podpis osoby upoważnionej do reprezentacji przedsiębiorstwa, pieczątka firmowa].
2. Do formularza oferty oferent powinien dołączyć:
a) dokumenty potwierdzające upoważnienie do reprezentacji przedsiębiorstwa Oferenta (o ile upoważnienie do reprezentacji nie jest uwidocznione w CEIDG/KRS);
b) dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu
c) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium (przy czym wadium powinno zostać skutecznie wniesione przed terminem składania ofert)
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wykonawca zostanie wybrany w oparciu o kryteria wskazane poniżej.
1. Sposób wyliczenia punktów nastąpi przy zastosowaniu poniższych wzorów oraz wytycznych:
a) Cena netto przedmiotu zamówienia (waga 100%, max 100 pkt.)
Punktacja za cenę będzie obliczana na podstawie wzoru: P1 = (CN * 1,0 / CR) * 100, gdzie:
P1 – otrzymane punkty
CN – cena netto oferty najkorzystniejszej
CR – cena netto oferty rozpatrywanej
2. Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyników osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o powyższe kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.
Wykluczenia
1. Wykluczeniu z postępowania podlegają Oferenci powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem (Zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą (Oferentem), polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Warunek braku powiązań kapitałowych i osobowych zostanie spełniony, jeśli oferent przedstawi oświadczenie zgodnie ze wzorem będącym częścią formularza oferty. Ocena zostanie dokonana poprzez analizę oświadczenia (podpis pod oświadczeniem oznacza spełnienie warunku).
Nazwa
7ANNA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Adres
80-283 Gdańsk
pomorskie
,
Gdańsk
NIP
9571042605
Numer naboru
POIR.02.03.05-IP.03-00-001/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
DESIGN AND BUSINESS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą ul. Dr. Aleksandra Majkowskiego 30/1, 81-717 Sopot. Cena netto oferty: 355000,00 PLN