Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać elektronicznie w formie skanu podpisanego przez Oferenta, na adres e-mail: zettransport@bldg.pl.
2. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 06.09.2019 r.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zettransport@bldg.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Szymon Woźniak
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
530 920 118
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Oferenta usług prac zleconych polegających na prowadzeniu prac badawczych w ramach projektu pn. „System optymalizujący planowanie realizacji i akwizycji zleceń transportowych uwzględniający preferencje kierowców w organizacji pracy przedsiębiorstwa transportu samochodowego", którego celem jest opracowanie systemu optymalizującego planowanie i realizację zleceń transportowych, uwzględniającego preferencje kierowców i pozwalającego na znaczne zautomatyzowanie zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym w branży transportu drogowego.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
małopolskie
Powiat:
Nowy Sącz
Miejscowość:
Nowy Sącz
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wykonanie prac zleconych polegających na prowadzeniu prac badawczych w ramach projektu pn. „System optymalizujący planowanie realizacji i akwizycji zleceń transportowych uwzględniający preferencje kierowców w organizacji pracy przedsiębiorstwa transportu samochodowego", którego rezultatem będzie opracowanie systemu optymalizującego planowanie i realizację zleceń transportowych, uwzględniającego preferencje kierowców i pozwalającego na znaczne zautomatyzowanie zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym w branży transportu drogowego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Oferenta usług prac zleconych polegających na prowadzeniu prac badawczych w ramach projektu pn. „System optymalizujący planowanie realizacji i akwizycji zleceń transportowych uwzględniający preferencje kierowców w organizacji pracy przedsiębiorstwa transportu samochodowego", którego celem jest opracowanie systemu optymalizującego planowanie i realizację zleceń transportowych, uwzględniającego preferencje kierowców i pozwalającego na znaczne zautomatyzowanie zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym w branży transportu drogowego.
Realizacja prac zleconych przez oferenta obejmuje wykonywanie niżej wymienionych czynności związanych
z pracami badawczo rozwojowymi:
- Opracowanie modeli matematycznych i statystycznych.
Planowany termin realizacji projektu ustala się na okres: 01.04.2020 r. – 31.05.2022 r.
Zaangażowanie w ramach Badań Przemysłowych określa się na maksimum 70 godz. w miesiącu w terminie od 01.04.2020 r. do 30.09.2021 r.
Kod CPV
73100000-3
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Od dnia 01.04.2020 r. do 30.09.2021 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają nw. wymagania lub Wykonawcy, którzy dysponują kadrą, posiadającą nw. wymagania:
- tytuł doktora nauk matematycznych w zakresie informatyki lub doktora nauk technicznych z zakresu informatyki.
- doświadczenie w realizacji projektów badawczych w dziedzinach takich jak: metody numeryczne w tym metody optymalizacji, analiza algorytmów, matematyczne modelowanie, układy dynamiczne i układy ze sterowaniem, przetwarzanie i analiza danych, topologia obliczeniowa.
Ponadto do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczane są wyłącznie osoby, których obciążenie zawodowe wynikające ze stosunku pracy, umów zlecenia oraz z wykonywania przez nie zadań w projekcie/projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Zleceniobiorcy
w ramach niniejszego projektu; a łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie
W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do oferty oraz dostarczenie CV lub innych dokumentów poświadczających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Warunki zmiany umowy
1. Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi niezwłocznie po upływie terminu zakończenia składania ofert.
2. Termin związania ofertą 30 dni rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
4. Po rozstrzygnięciu postępowania, z Wykonawcą zostanie podpisana umowa warunkowa na realizację zamówienia. Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest otrzymanie dofinansowania przez Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że przez cały okres ważności oferty ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy
z wybranym Oferentem.
6. Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru oferty.
7. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferentów biorących udział w postępowaniu ofertowym o wynikach, poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej bazy konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
8. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy warunkowej.
9. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
10. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności
i przejrzystości.
11. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
12. Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Załącznik nr 1 – Oferta
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. CV lub inne dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
4. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena za jedną roboczogodzinę pracy brutto (w PLN) - 70%,
2. Średniomiesięczne możliwe zaangażowanie w realizację prac zleconych (w godzinach) – 30%
Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:
Ad. 1) Wartość punktowa kryterium Cena za jedną roboczogodzinę pracy brutto będzie wyliczana według wzoru: (C min: C n) x 100 x 70%
gdzie:
C min - najniższa Cena za jedną roboczogodzinę pracy brutto spośród ofert nie odrzuconych
C n – Cena za jedną roboczogodzinę pracy brutto ocenianej oferty
gdzie 1 % = 1 pkt
Ad. 2) Wartość punktowa kryterium średniomiesięczne zaangażowanie w realizację prac zleconych będzie wyliczana według wzoru:
(Z n : Z max) x 100 x 30 %
gdzie:
B max – największa liczba godzin możliwego zaangażowania średnio w miesiącu, spośród ofert nieodrzuconych
B n – zaangażowanie w realizację usługi, wskazane w ocenianej ofercie
gdzie 1%=1 pkt
Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru:
O = C + Z
gdzie:
O – ostateczna ocena oferty
C – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena,
Z - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium zaangażowanie w realizację Badań Przemysłowych
3. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy/Oferenci, którzy:
1. Posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym Zet Transport sp. z o.o., ul. Flisaków 1, 33-300 Nowy Sącz, NIP 7340019189. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą wypełniony Załącznik nr 3 niniejszej oferty.
2. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu umieszczonych w zapytaniu ofertowym nr 9/2019 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego bądź też nie dołączyli niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków.
3. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
4. Złożą ofertę po wskazanym terminie.
Nazwa
Zet Transport sp. z o.o.,
Adres
33-300 Nowy Sącz
małopolskie
,
Nowy Sącz
NIP
7340019189
Numer naboru
RPMP.01.02.01-IP.01-12-012/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Tomasz Kapela, Kraków
data wpłynięcia oferty: 05.09.2019
cena: 81,00 zł/h