Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/2019 z dnia 30 sierpnia 2019 r. na wybór Eksperta ds. ekonomicznych

Data publikacji: 30.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-09-2019

Numer ogłoszenia

22798

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać elektronicznie w formie skanu podpisanego przez Oferenta, na adres e-mail: zettransport@bldg.pl.
2. Ostateczny termin składania ofert upływa dnia: 06.09.2019 r.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zettransport@bldg.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Szymon Woźniak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

530 920 118

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Oferenta usług prac zleconych polegających na prowadzeniu prac badawczych w ramach projektu pn. „System optymalizujący planowanie realizacji i akwizycji zleceń transportowych uwzględniający preferencje kierowców w organizacji pracy przedsiębiorstwa transportu samochodowego", którego celem jest opracowanie systemu optymalizującego planowanie i realizację zleceń transportowych, uwzględniającego preferencje kierowców i pozwalającego na znaczne zautomatyzowanie zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym w branży transportu drogowego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: Nowy Sącz Miejscowość: Nowy Sącz

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wykonanie prac zleconych polegających na prowadzeniu prac badawczych w ramach projektu pn. „System optymalizujący planowanie realizacji i akwizycji zleceń transportowych uwzględniający preferencje kierowców w organizacji pracy przedsiębiorstwa transportu samochodowego", którego rezultatem będzie opracowanie systemu optymalizującego planowanie i realizację zleceń transportowych, uwzględniającego preferencje kierowców i pozwalającego na znaczne zautomatyzowanie zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym w branży transportu drogowego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Oferenta usług prac zleconych polegających na prowadzeniu prac badawczych w ramach projektu pn. „System optymalizujący planowanie realizacji i akwizycji zleceń transportowych uwzględniający preferencje kierowców w organizacji pracy przedsiębiorstwa transportu samochodowego", którego celem jest opracowanie systemu optymalizującego planowanie i realizację zleceń transportowych, uwzględniającego preferencje kierowców i pozwalającego na znaczne zautomatyzowanie zarządzaniem przedsiębiorstwem działającym w branży transportu drogowego.

Realizacja prac zleconych przez oferenta obejmuje wykonywanie niżej wymienionych czynności związanych
z pracami badawczo rozwojowymi:

- analiza ekonomiczna systemu motywacyjnego,
- opracowanie systemu uwzględniającego zaangażowanie i odpowiedzialność kierowców,
- analizy w zakresie opłacalności podejmowanych działań.

Planowany termin realizacji projektu ustala się na okres: 01.04.2020 r. – 31.05.2022 r.

Zaangażowanie w ramach Badań Przemysłowych określa się na maksimum 64 godz. w miesiącu w terminie od 01.04.2020 r. do 30.09.2021 r.

Zaangażowanie w ramach Prac Rozwojowych określa się na maksimum 40 godz. w miesiącu w terminie od 01.10.2021 r. do 31.05.2022 r.

Kod CPV

73100000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Od dnia 01.04.2020 r. do 31.05.2022 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają nw. wymagania lub Wykonawcy, którzy dysponują kadrą, posiadającą nw. wymagania:

- tytuł doktora nauk ekonomicznych.

Ponadto do udziału w postępowaniu ofertowym dopuszczane są wyłącznie osoby, których obciążenie zawodowe wynikające ze stosunku pracy, umów zlecenia oraz z wykonywania przez nie zadań w projekcie/projektach nie wyklucza możliwości prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych Zleceniobiorcy
w ramach niniejszego projektu; a łączne zaangażowanie zawodowe tej osoby w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów, nie przekracza 276 godzin miesięcznie

W celu potwierdzenia spełnienia wszystkich powyższych warunków udziału w postępowaniu prosimy o wypełnienie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do oferty oraz dostarczenie CV lub innych dokumentów poświadczających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy

1. Rozstrzygnięcie postępowania nastąpi niezwłocznie po upływie terminu zakończenia składania ofert.
2. Termin związania ofertą 30 dni rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
4. Po rozstrzygnięciu postępowania, z Wykonawcą zostanie podpisana umowa warunkowa na realizację zamówienia. Warunkiem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest otrzymanie dofinansowania przez Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że przez cały okres ważności oferty ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy
z wybranym Oferentem.
6. Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru oferty.
7. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferentów biorących udział w postępowaniu ofertowym o wynikach, poprzez umieszczenie informacji na stronie internetowej bazy konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
8. Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferenta, którego ofertę wybrano o terminie podpisania umowy warunkowej.
9. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
10. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, efektywności, jawności
i przejrzystości.
11. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
12. Od prowadzonego postępowania nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej (protest, odwołanie, skarga) określone odpowiednio w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załącznik nr 1 – Oferta
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków
3. CV lub inne dokumenty poświadczające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
4. Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena za jedną roboczogodzinę pracy brutto (w PLN) - 70%,
2. Średniomiesięczne możliwe zaangażowanie w realizację Badań Przemysłowych (w godzinach) – 15%
3. Średniomiesięczne możliwe zaangażowanie w realizację Prac Rozwojowych (w godzinach) – 15%



Ocena ofert będzie dokonywana według następujących zasad:

Ad. 1) Wartość punktowa kryterium Cena za jedną roboczogodzinę pracy brutto będzie wyliczana według wzoru: (C min: C n) x 100 x 70%
gdzie:
C min - najniższa Cena za jedną roboczogodzinę pracy brutto spośród ofert nie odrzuconych
C n – Cena za jedną roboczogodzinę pracy brutto ocenianej oferty
gdzie 1 % = 1 pkt

Ad. 2) Wartość punktowa kryterium średniomiesięczne zaangażowanie w realizację Badań Przemysłowych będzie wyliczana według wzoru:
(B n : B max) x 100 x 15 %

gdzie:
B max – największa liczba godzin możliwego zaangażowania średnio w miesiącu, spośród ofert nieodrzuconych
B n – zaangażowanie w realizację usługi, wskazane w ocenianej ofercie
gdzie 1%=1 pkt


Ad. 3) Wartość punktowa kryterium średniomiesięczne zaangażowanie w realizację Prac Rozwojowych będzie wyliczana według wzoru:
(R n : R max) x 100 x 15 %

gdzie:
R max – największa liczba godzin możliwego zaangażowania średnio w miesiącu, spośród ofert nieodrzuconych
R n – zaangażowanie w realizację usługi, wskazane w ocenianej ofercie
gdzie 1%=1 pkt


Ostateczna ocena oferty będzie wyliczana według wzoru:
O = C + B + R

gdzie:
O – ostateczna ocena oferty
C – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cena,
B – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium zaangażowanie w realizację Badań Przemysłowych
R – wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium zaangażowanie w realizację Prac Rozwojowych


4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy/Oferenci, którzy:
1. Posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym Zet Transport sp. z o.o., ul. Flisaków 1, 33-300 Nowy Sącz, NIP 7340019189. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą wypełniony Załącznik nr 3 niniejszej oferty.

2. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu umieszczonych w zapytaniu ofertowym nr 4/2019 oraz załącznikach, które są integralną częścią zapytania ofertowego bądź też nie dołączyli niezbędnych dokumentów potwierdzających spełnienie ww. warunków.
3. Oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny.
4. Złożą ofertę po wskazanym terminie.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zet Transport sp. z o.o.,

Adres

Flisaków 1

33-300 Nowy Sącz

małopolskie , Nowy Sącz

NIP

7340019189

Numer naboru

RPMP.01.02.01-IP.01-12-012/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Dariusz Woźniak, Nowy Sącz

data wpłynięcia oferty: 06.09.2019

Cena: 65,00 zł za h
Liczba wyświetleń: 402