Strona główna
Logo unii europejskiej

Kompleksowa obsługa firmy na wybranych imprezach targowych

Data publikacji: 22.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-08-2019

Numer ogłoszenia

22565

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w formie pisemnej na adres: ul. Brukowa 26, 91-341 Łódź lub przesłać w formie elektronicznej (skany podpisanych dokumentów) na wskazany adres e-mail.
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

w.krotewicz@zemat.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Witold Krotewicz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

605 940 090

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa firmy na wybranych imprezach targowych we wskazanym zakresie.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest realizacja zadań w ramach niniejszego projektu w zakresie kompleksowej obsługi firmy, poprzez przeprowadzenie procedury wyłonienia dostawcy, zgodnie z zasadą konkurencyjności.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa firmy na wybranych imprezach targowych we wskazanym zakresie:

Zadanie 1 Udział w targach FACHPACK Norymberga / Niemcy, 09.2019
1. TARGI FACHPACK Norymberga / Niemcy, 09.2019 - zabudowa stoiska, obsługa techniczna i media (89 m2)
2. TARGI FACHPACK Norymberga / Niemcy, 09.2019 - transport eksponatów (na targi (maszyny), powrotny (maszyny), ubezpieczenie eksponatów (maszyny))
3. TARGI FACHPACK Norymberga / Niemcy, 09.2019 - podróż służbowa dla 3 osób (przewóz osób na targi – 3 osoby, przewóz osób powrotny – 3 osoby, ubezpieczenie – 3 osoby)
4. TARGI FACHPACK Norymberga / Niemcy, 09.2019 - zakwaterowanie dla 3 osób (zakwaterowanie – 3 osoby, 3 noclegi)

Zadanie 2 Udział w targach IFAI EXPO Orlando / USA 10.2019
1. TARGI IFAI EXPO Orlando / USA 10.2019 - zabudowa stoiska, obsługa techniczna i media (9,3 m2)
2. TARGI IFAI EXPO Orlando / USA 10.2019 - podróż służbowa dla 2 osób (przewóz osób na targi – 2 osoby, przewóz osób powrotny – 2 osoby, ubezpieczenie – 2 osoby)
3. TARGI IFAI EXPO Orlando / USA 10.2019 - zakwaterowanie dla 2 osób (zakwaterowanie – 2 osoby, 4 noclegi)

Zadanie 3 Udział w targach INTERPACK Dusseldorf / Niemcy, 05.2020
1. TARGI INTERPACK Dusseldorf / Niemcy, 05.2020 - zabudowa stoiska, obsługa techniczna i media (65-75 m2)
2. TARGI INTERPACK Dusseldorf / Niemcy, 05.2020 - transport eksponatów (na targi (maszyny), powrotny (maszyny), ubezpieczenie eksponatów (maszyny))
3. TARGI INTERPACK Dusseldorf / Niemcy, 05.2020 - podróż służbowa dla 3 osób (przewóz osób na targi – 3 osoby, przewóz osób powrotny – 3 osoby, ubezpieczenie – 3 osoby)
4. TARGI INTERPACK Dusseldorf / Niemcy, 05.2020 - zakwaterowanie dla 3 osób (zakwaterowanie – 3 osoby, 7 noclegów)

Zadanie 4 Udział w targach TEXPROCESS Atlanta / USA, 05.2020
1. TARGI TEXPROCESS Atlanta / USA, 05.2020 - zabudowa stoiska, obsługa techniczna i media (40 m2)
2. TARGI TEXPROCESS Atlanta / USA, 05.2020 - transport eksponatów (na targi (maszyny), powrotny (maszyny), ubezpieczenie eksponatów (maszyny))
3. TARGI TEXPROCESS Atlanta / USA, 05.2020 - podróż służbowa dla 2 osób (przewóz osób na targi – 2 osoby, przewóz osób powrotny – 2 osoby, ubezpieczenie – 2 osoby)
4. TARGI TEXPROCESS Atlanta / USA, 05.2020 - zakwaterowanie dla 2 osób (zakwaterowanie – 2 osoby, 3 noclegi)

Zadanie 5 Udział w targach DRUPA Dusseldorf / Niemcy, 06.2020
1. TARGI DRUPA Dusseldorf / Niemcy, 06.2020 - zabudowa stoiska, obsługa techniczna i media (70-100 m2)
2. TARGI DRUPA Dusseldorf / Niemcy, 06.2020 - transport eksponatów (na targi (maszyny), powrotny (maszyny), ubezpieczenie eksponatów (maszyny))
3. TARGI DRUPA Dusseldorf / Niemcy, 06.2020 - podróż służbowa dla 3 osób (przewóz osób na targi – 3 osoby, przewóz osób powrotny – 3 osoby, ubezpieczenie – 3 osoby)
4. TARGI DRUPA Dusseldorf / Niemcy, 06.2020 - zakwaterowanie dla 3 osób (zakwaterowanie – 3 osoby, 10 noclegów)

Termin i miejsce realizacji zamówienia – zgodnie z harmonogramem ww. imprez targowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.

W ofercie należy podać ceny netto dla realizacji poszczególnych zadań od 1 - 5

Kod CPV

79956000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin i miejsce realizacji zamówienia – zgodnie z harmonogramem ww. imprez targowych:
Zadanie 1 Udział w targach FACHPACK Norymberga / Niemcy, 09.2019 - impreza targowa odbędzie się 24-26.09.2019
Zadanie 2 Udział w targach IFAI EXPO Orlando / USA 10.2019 - impreza targowa odbędzie się 1-4.10.2019
Zadanie 3 Udział w targach INTERPACK Dusseldorf / Niemcy, 05.2020 - impreza targowa odbędzie się 7-13.05.2020
Zadanie 4 Udział w targach TEXPROCESS Atlanta / USA, 05.2020 - impreza targowa odbędzie się 12-14.05.2020
Zadanie 5 Udział w targach DRUPA Dusseldorf / Niemcy, 06.2020 - impreza targowa odbędzie się 16-26.06.2020

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści Wykonawców, którzy w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykażą, że należycie wykonali co najmniej 2 (dwie) usługi o wartości minimum 60 tys. PLN brutto w zakresie internacjonalizacji przedsiębiorstw.
Spełnienie powyższego warunku weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia wraz z wykazem wykonanych usług (wg wzoru z Załącznik 2), oraz dowodów księgowych potwierdzających wykonanie wskazanych w wykazie usług. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwrócenia się do Wykonawcy o przekazanie dodatkowych informacji/dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazywanych usług. Zamawiający może zweryfikować podane przez Wykonawcę informacje również w bezpośrednim kontakcie z podmiotami, na rzecz których usługi były świadczone.

Dodatkowe warunki

I. Opis sposobu przygotowania oferty
1. Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
2. W ofercie należy podać ceny netto dla realizacji każdego z wymienionych zadań od 1 - 5
3. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Do oferty należy załączyć załącznik nr 1 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
5. Do oferty należy załączyć załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu
6. Oferta musi być ważna przynajmniej przez okres 30 dni.
7. Oferty złożone niezgodnie z powyższymi zasadami nie będą rozpatrywane.

II. Pozostałe informacje:
1. Poprzez złożenie oferty Oferent wyraża zgodę na podanie do wiadomości pozostałych Oferentów szczegółów oferty. Oferent ma prawo nie wyrazić zgody na podanie do wiadomości szczegółów technicznych przedmiotu zamówienia.
2. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
3. Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do przeprowadzenia negocjacji z oferentami, w celu doprowadzenia do polepszenia warunków zamówienia, głównie ceny.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści ogłoszenia, która zostanie ogłoszona nie później niż 3 dni przed zakończeniem terminu składania ofert.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania i nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
8. Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy lub niemożliwych do przewidzenia.
Wszelkie zmiany umowy między Zamawiającym i Wykonawcą mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Załącznik 1 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik 2 - Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu
Dokumenty księgowe - dowody potwierdzające wykonanie usług w zakresie internacjonalizacji

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. Cena netto - waga 100% - Liczba punktów obliczona zostanie jako proporcja ceny najniższej ze złożonych ofert do ceny z oferty ocenianej pomnożona przez wagę danego kryterium, tj. w sposób następujący:
(cena w ofercie z najniższą ceną / cena oferty badanej) * waga kryterium * 100
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
W przypadku podania ceny netto przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na potrzeby oceny na PLN dokonane zostanie według średniego kursu NBP z ostatniego dnia składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania oraz otrzyma największą liczbę punktów.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Spełnienie powyższych warunków zostanie poddane ocenie na podstawie złożonego oświadczenia będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZEMAT TECHNOLOGY GROUP Sp. z o.o.

Adres

Brukowa 26

91-341 Łódź

łódzkie , Łódź

NIP

6581040598

Numer naboru

RPLD.02.02.01-IP.02-10-046/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

FUNDACJA ŁÓDZKI INKUBATOR INNOWACJI I EKSPORTU
ul. Traktorowa 126, VII p., 91-204 Łódź
oferta wpłynęła 30.08.2019
cena netto: 122 000,00 zł
Liczba wyświetleń: 461