Strona główna
Logo unii europejskiej

Zmówienie na układarkę do poboczy

Data publikacji: 14.08.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-08-2019

Numer ogłoszenia

22395

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejscem złożenia oferty jest siedziba przedsiębiorstwa tj. Zieliński Marek – ROBOTY DROGOWO ZIEMNE „BUD-DROG”
Olszanka 3, 16-304 Nowinka - ofertę wraz załącznikiem należy złożyć osobiście lub przesłać na wskazany adres mailowy

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

robotydrogowe@op.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Marek Zieliński

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

504 097 025, 509 353 756

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Fabrycznie nowa układarka poboczy do układania wszystkich warstw konstrukcyjnych pobocza z możliwością montowania do wielu nośników

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: augustowski Miejscowość: Olszanka

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup układarki poboczy do układania wszystkich warstw konstrukcyjnych pobocza z możliwością montowania do wielu nośników

Przedmiot zamówienia

Układarka poboczy (fabrycznie nowa) do układania wszystkich warstw konstrukcyjnych pobocza z możliwością montowania do wielu nośników, tj. traktor, ładowarka, koparko-ładowarka, równiarka o następującym minimalnym wyposażeniu:
- mocowanie do ciągnika rolniczego na przedni TUZ
- 4 wytrzymałe koła podporowe
- lemiesz z możliwością hydraulicznej regulacji
- taśma o podwyższonej wytrzymałości na temperaturę ( do 150 stopni C)
- hydrauliczne ustawiane kąta lemiesza zgarniającego, hydrauliczne podnoszenie lemiesza zgarniającego oraz hydrauliczne ustawianie przedniego zderzaka rolkowego
- układ korygujący tor jazdy
- oświetlenie robocze

Kod CPV

43312000-3

Nazwa kodu CPV

Maszyny do nabijania nawierzchni drogowych

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Harmonogram realizacji zamówienia:
1. Wyłonienie najkorzystniejszej oferty
2. Złożenie zamówienia
3. Zakup układarki
Termin realizacji zamówienia nie później niż 10.09.2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W postępowaniu może uczestniczyć każdy podmiot, który posiada realną możliwość zrealizowania przedmiotowego zadania, tj. prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym zadaniem o parametrach wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W celu weryfikacji warunku udziału w postępowaniu potencjalny Wykonawca dostarczy wraz z ofertą stosowne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

Wiedza i doświadczenie

Nie dotyczy

Potencjał techniczny

Nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Osoby prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym zadaniem

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie dotyczy

Dodatkowe warunki

Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

• Dane identyfikujące oferenta (nazwę i adres),
• Opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym (opis przedmiotu zamówienia),
• Wartość oferty netto/brutto, wartość podatku VAT,
• Termin realizacji zamówienia,
• Termin ważności oferty.
Oferty powinny zawierać dane identyfikujące oferenta, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową, zostać sporządzone na papierze firmowym, itp.). Oferty muszą również zawierać datę sporządzenia dokumentu oraz podpis oferenta lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu. W przypadku wersji elektronicznej za wystarczające uważa się podanie imienia i nazwiska osoby występującej w imieniu oferenta (sporządzającej ofertę). Za datę sporządzenia dokumentu – uznaje się datę wysłania oferty drogą elektroniczną.
Przedkładane oferty muszą odpowiadać treści zapytania ofertowego. Ponadto wskazane jest, by oferta zawierała inne dodatkowe informacje, np. warunki płatności, możliwe do uzyskania upusty, wymagania dotyczące konserwacji, przeglądów i serwisowania urządzenia, kosztorys ofertowy, itp.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków postępowania przed jego zakończeniem, jak również możliwość niedokonania wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a takie są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od realizacji zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku powiązań osobowych lub/i kapitałowych

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny ofert – wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena 60 %
2. Czas realizacji zamówienia 40 %
Opis sposobu przyznania punktacji
Kryterium wyboru Wykonawcy będzie najniższa cena oraz najkrótszy czas realizacji zamówienia:
- oferta z najniższą ceną otrzyma 3 punkty, cena większa od najniższej a niższa od najwyższej otrzyma 2 pkt., cena najwyższa otrzyma 1 pkt.
- oferta z najkrótszym czasem realizacji zamówienia otrzyma 3 punkty, czas realizacji zamówienia krótszy od najdłuższego a dłuższy od najkrótszego otrzyma 2 pkt., najdłuższy czas realizacji zamówienia otrzyma 1 pkt.
Liczba zdobytych punktów to suma iloczynu punktów zdobytych dla danego kryterium i wskaźnika procentowego.

Wykluczenia

Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie, nie spełnią wymogów formalnych, nie będą nawiązywały do opisu przedmiotu zamówienia będą podlegały wykluczeniu i nie będą uwzględniane w dalszym postępowaniu.
Oferty wystawione przez osoby lub podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z wystawcą zapytania ofertowego również będą podlegały wykluczeniu

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zieliński Marek - ROBOTY DROGOWO ZIEMNE "BUD DROG"

Adres

- 3

16-304 Olszanka

podlaskie , augustowski

Numer telefonu

504 097 025, 509 353 756

NIP

8461205247

Numer naboru

RPPD.01.05.00-IZ.00-20-001/19

Inne źródła finansowania

brak

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Rezygnacja z zamówienia maszyny we wskazanym wyposażeniu
Liczba wyświetleń: 556