Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej w jeden z niżej wymienionych sposobów: za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres:
925.pl Marek Piątkowski
ul. Bajeczna 1
35-304 Rzeszów
2. Ofertę pisemną należy przesłać lub złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej pieczęcią Wykonawcy, adresem Zamawiającego oraz dopiskiem: „OFERTA do Zapytania Ofertowego nr 1/POPW14/EtapI//2019. Nie otwierać przed 29.07.2019 godz. 10:00”
3. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia: 29.07.2019 do godziny 9:00.
4. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego (o złożeniu oferty nie decyduje data stempla pocztowego).
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 29.07.2019 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego. Osoby chcące brać udział w otwarciu proszone są o zgłoszenie się do sekretariatu Zamawiającego na 10 minut przed planowanym terminem otwarcia.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marek Piątkowski
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1) Kod CPV: 79212000-3 – usługi audytu.
2) Zakres Zamówienia obejmuje:
- przeprowadzenie audytu wzorniczego celem przygotowania Zamawiającego do podjęcia działań w kierunku rozwoju produktów wraz z rekomendacjami. Jako audyt wzorniczy należy rozumieć analizę działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, obejmujący co najmniej: analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem, analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego,
- opracowanie strategii wzorniczej firmy w postaci raportu z przeprowadzonego audytu wzorniczego, zawierający co najmniej następujące elementy:
i) ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej,
ii) ogólny opis otoczenia Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych;
iii) określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
iv) ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie Zamawiającego oraz jej potencjału w tym zakresie;
v) zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie Zamawiającego, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie Zamawiającego;
vi) możliwość rozwiązania problemów wzorniczych w przedsiębiorstwie Zamawiającego;
vii) rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Rzeszów
Miejscowość:
Rzeszów
Cel zamówienia
W związku z planowanym ubieganiem się przez firmę 925.pl Marek Piątkowski (zwana dalej Zamawiającym) o dofinansowanie projektu w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – Etap I (zwany dalej Projektem), ogłaszamy zapytanie ofertowe na przeprowadzenie usługi indywidualnego audytu wzorniczego wraz z opracowaniem na jego podstawie strategii wzorniczej dla firmy 925.pl Marek Piątkowski.
Firma 925.pl Marek Piątkowski istnieje na rynku od 2008 roku. Profil działalności przedsiębiorstwa związany jest z produkcją i sprzedażą biżuterii srebrnej i półfabrykatów jubilerskich.
Przedmiot zamówienia
1) Kod CPV: 79212000-3 – usługi audytu.
2) Zakres Zamówienia obejmuje:
- przeprowadzenie audytu wzorniczego celem przygotowania Zamawiającego do podjęcia działań w kierunku rozwoju produktów wraz z rekomendacjami. Jako audyt wzorniczy należy rozumieć analizę działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, obejmujący co najmniej: analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem, analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego,
- opracowanie strategii wzorniczej firmy w postaci raportu z przeprowadzonego audytu wzorniczego, zawierający co najmniej następujące elementy:
i) ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej,
ii) ogólny opis otoczenia Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych;
iii) określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
iv) ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie Zamawiającego oraz jej potencjału w tym zakresie;
v) zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie Zamawiającego, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie Zamawiającego;
vi) możliwość rozwiązania problemów wzorniczych w przedsiębiorstwie Zamawiającego;
vii) rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Kod CPV
79212000-3
Nazwa kodu CPV
Usługi audytu
Harmonogram realizacji zamówienia
1.Realizacja przedmiotu zamówienia rozpocznie się nie później niż 120 dni od spełnienia warunku obowiązywania umowy warunkowej, tj. od otrzymania informacji od PARP o przyznaniu dofinansowania (zgodnie z SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAPYTANIA OFERTOWEGO pkt 7.xi). Termin zakończenia prac – nie później niż 6 miesięcy od rozpoczęcia realizacji zlecenia.
2. Szczegółowy harmonogram przeprowadzenia audytu wzorniczego zostanie ustalony przez Zamawiającego z wybranym Wykonawcą.
3. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
4. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. Oferent z chwilą złożenia oferty posiada udokumentowane doświadczenie w projektowaniu strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług). Doświadczenie to polega na przeprowadzeniu przez Oferenta co najmniej trzech projektów w tym zakresie wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich pięciu latach. Wskazane jest, aby doświadczenie Oferenta w tym zakresie obejmowało trzy różne branże gospodarki. W przypadku gdy doświadczenie Oferenta dotyczy jednej lub dwóch branży gospodarki konieczne jest, by jedną z nich była branża Zamawiającego.
2. Potwierdzeniem spełnienia przedmiotowego warunku jest uzupełniony Załącznik nr 3 oraz referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
1. Oferent dysponuje i oddeleguje do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej dwóch ekspertów, z których każdy posiada doświadczenie w realizacji co najmniej trzech projektów w ostatnich 5 latach w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) w trzech różnych branżach gospodarki. W przypadku gdy dotychczasowe doświadczenie ekspertów wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje trzy projekty w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) w jednej lub dwóch branżach gospodarki konieczne jest, by jedną z nich była branża Zamawiającego. Wymagane jest, aby co najmniej jeden z wyznaczonych ekspertów posiadał udokumentowane doświadczenie w zakresie wzornictwa.
2. Potwierdzeniem spełnienia przedmiotowego warunku jest uzupełniony Załącznik nr 4 oraz załączone referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami.
Dodatkowe warunki
W przypadku gdy Oferent jest wskazany jako wykonawca usługi indywidualnego audytu wzorniczego wraz z opracowaniem na jego podstawie strategii wzorniczej w innych projektach w ramach Działania 1.4 Wzór na konkurencję I Etap, wymagane jest oświadczenie, że posiada możliwości do zrealizowania usług w ramach wszystkich zgłoszonych projektów w sposób rzetelny, dokładny, zgodny z zakresem umowy.
Potwierdzeniem spełnienia przedmiotowego warunku jest Oświadczenie oferenta stanowiące element Załącznika 1 do niniejszego zapytania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta powinna być sporządzona według wzoru „Formularz oferty” (zgodnie z załącznikiem nr 1).
2. Do formularza oferty należy załączyć:
i) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (zgodnie z załącznikiem nr 2);
ii) opis doświadczenia: wykaz zrealizowanych projektów w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) ze wskazaniem zakresu prac i efektów w postaci wdrożenia udoskonalonych/nowych produktów (wyrobów lub usług) potwierdzone referencjami odbiorców usług, przedstawiających zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami (zgodnie z załącznikiem nr 3);
iii) Wykaz ekspertów oddelegowanych do realizacji zamówienia wraz z wykazem zrealizowanych przez nich projektów w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) ze wskazaniem zakresu prac i efektów w postaci wdrożenia udoskonalonych/nowych produktów (wyrobów lub usług) potwierdzone referencjami odbiorców usług, przedstawiających zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami (zgodnie z załącznikiem nr 4);
iv) Wykaz metod/technik kreatywnych, które oferent będzie wykorzystywać w realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 5).
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem.
2. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Oferenta. W przypadku podpisania Oferty przez pełnomocnika wymagane jest także złożenie stosowanego pełnomocnictwa.
3. Kopie dokumentów powinny zostać opatrzone napisem „Za zgodność z oryginałem” i podpisem osoby uprawnionej do składania oferty. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia.
4. W razie wątpliwości w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających informacje zawarte w ofercie, z minimalnie 2-dniowym terminem dostarczenia.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria:
i) CENA (C) – waga 50%;
ii) SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (S) – waga 20%;
iii) TERMIN REALIZACJA ZAMÓWIENIA (T) – waga 10%;
iv) LICZBA SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH (L) – waga 20%.
Łączna maksymalna liczba punktów z kryteriów wymienionych w pkt 2 wynosi 100.
2. Sposób wyliczenia punktacji:
i) CENA (C) – waga 50%. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone według następującego wzoru:
najniższa oferowana cena netto
C = (najniższa oferowana cena netto/Cena netto oferty badanej )x 50 = liczba punktów
Końcowy wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów w kryterium CENA = 50.
ii) SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (S) – waga 20%. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej :
0 pkt.-Oferent zaproponował i opisał 1 metodę/technikę kreatywną, która wykorzystana zostanie w procesie budowania strategii wzorniczej.
10pkt. - Oferent zaproponował i opisał 2 metody/techniki kreatywne, które wykorzystane zostaną w procesie budowania strategii wzorniczej.
20 pkt. -Oferent zaproponował i opisał 3 metody/techniki kreatywne, które wykorzystane zostaną w procesie budowania strategii wzorniczej.
Maksymalna liczba punktów w kryterium SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA = 20.
Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 5 do oferty.
iii) TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (T) – waga 10%. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej :
0 pkt. - 6 miesięcy od rozpoczęcia realizacji zlecenia zgodnie z umową warunkową
5 pkt. - 5 miesięcy od rozpoczęcia realizacji zlecenia zgodnie z umową warunkową
10 pkt. - 4 miesiące od rozpoczęcia realizacji zlecenia zgodnie z umową warunkową
Maksymalna liczba punktów w kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA = 10.
Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 1.
iv) LICZBA SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH (L) – waga 20%. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej:
0 pkt. - Trzy i mniej, minimum 4-godzinne spotkania projektowe
10 pkt. - Cztery, minimum 4-godzinne spotkania projektowe
20 pkt. - Pięć i więcej, minimum 4 – godzinnych spotkań projektowych
Maksymalna liczba punktów w kryterium LICZBA SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH = 20.
Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 1.
Suma punktów będzie liczona według wzoru: W (wartość punktowa) = C + S + T + L
Wykluczenia
1. Pomiędzy Oferentem a Zamawiającym, osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy brak jest powiązań kapitałowych lub osobowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem a wykonawcą, polegające na:
i) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
ii) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
iii) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
iv) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Potwierdzeniem spełnienia przedmiotowego warunku jest Oświadczenie oferenta (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).
2. Oferent podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, także w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z poniższych warunków:
i) otwarcia w stosunku do Oferenta postępowania likwidacyjnego lub ogłoszenia upadłości;
ii) zalegania z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
iii) złożenia nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
3. Potwierdzeniem spełnienia przedmiotowego warunku jest Oświadczenie oferenta (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania).
Nazwa
925.pl Marek Piątkowski
Adres
35-304 Rzeszów
podkarpackie
,
Rzeszów
Numer telefonu
605 144 205
NIP
8133262602
Numer naboru
POPW.01.04.00-IP.01-00-002/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Informujemy, iż w ramach ZAPYTANIA OFERTOWEGO nr 1/1.4POPW/ETAPI/2019 dotyczącego przeprowadzenia usługi indywidualnego audytu wzorniczego wraz z opracowaniem na jego podstawie strategii wzorniczej dla firmy 925.pl Marek Piątkowski jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez INNpuls Sp. z o.o.
Uzasadnienie:
Wybrana oferta spełniła wymagania Zamawiającego zawarte w treści zapytania oraz otrzymała największą liczbę punktów w kryteriach wyboru.
Nazwa wykonawcy
INNpuls Sp. z o.o. adres: ul. Hetmańska 40A, 35-045 Rzeszów
Data wpłynięcia oferty: 23.07.2019r.
cena za wykonanie usługi: 64 900,00 zł netto.