Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę stanowi formularz ofertowy zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Do formularza ofertowego Wykonawca powinien dołączyć:
a) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji, jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego;
b) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego);
c) parafowany wzór umowy warunkowej, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
3. Złożona oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim. Zaleca się, aby oferta oraz dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę były ponumerowane i trwale spięte/złączone. Oferta powinna być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w miejscach przeznaczonych na podpis. Ponadto, Wykonawca powinien parafować każdą stronę wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Ofertę można złożyć na piśmie osobiście, przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego lub elektronicznie - pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
5. Zachowanie formy pisemnej oferty składanej elektronicznie wymaga przesłania skanu wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego wraz z wymienionymi i podpisanymi dokumentami, o których mowa w pkt VI.2.
6. W razie wyboru formy elektronicznej ofertę należy dostarczyć na adres e-mail osoby do kontaktu wskazany w punkcie I. Termin uważa się za zachowany, jeśli w terminie składania ofert, określonym w pkt.VI.8 zapytania ofertowego, wiadomość zawierająca pełną ofertę wpłynie na serwer pocztowy Zamawiającego
w taki sposób, że Zamawiający będzie mógł zapoznać się z jej treścią.
7. W przypadku składania oferty papierowej należy ją złożyć u Zamawiającego lub przesłać na adres siedziby Zamawiającego wskazany w pkt. I.
8. Oferta powinna zostać złożona do dnia 24.07.2019 r. do godziny 8.00 (termin składania ofert). Dla ofert przesłanych pocztą lub dostarczonych osobiście liczy się data i godzina dostarczenia oferty pod adres wskazany w punkcie I.
9. Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu. W przypadku złożenia oferty po terminie Zamawiający niezwłocznie odeśle ofertę Oferentowi.
10. Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Oferent.
11. Termin związania ofertą: 120 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.07.2019 o godzinie 8.15 w siedzibie Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zotooffice@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Natalia Anna Kołodziej
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
603 561 597
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie i dostawa zestawu mebli dziecięcych, na który składają się: modułowe łóżeczko niemowlęce z opcją wykorzystania z samodzielnym wyjściem, komoda, przewijak, łóżko dla dzieci w wieku od 2 do 6-8 lat, szafa, półka, biurko i krzesełko, wykonanych ze sklejki, z elementami pokrytymi powłokami z zawartością związków chemicznych zapewniających efekty interaktywne (przynajmniej 3 różne powłoki, o różnych funkcjonalnościach: luminescencyjne – świecące w ciemnościach i pod światłem UV, magnetyczne i chromatyczne – zmieniające właściwości pod wpływem temperatury). Zestaw mebli dziecięcych powinien być zaprojektowany w minimalistycznym stylu skandynawskim.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
poznański
Miejscowość:
Mosina
Cel zamówienia
Niniejsze zapytanie ofertowe jest upublicznione w celu udzielenia zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020, wydanych na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spółjności finansowanych w perspektywie finansowej 2014 – 2020 (Dz. U. z 2016 r., poz. 217), oraz z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020, wydanych na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2016 r., poz. 217).
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie nowego produktu, obejmujące następujące, niżej opisane zadania:
Zadanie 1 – Planowanie wdrożenia innowacji – faza koncepcyjna
W ramach zadania Wykonawca opracuje projekt koncepcyjny innowacyjnego produktu – zestawu mebli dziecięcych, na który składają się: modułowe łóżeczko niemowlęce z opcją wykorzystania z samodzielnym wyjściem, komoda, przewijak, łóżko dla dzieci w wieku od 2 do 6-8 lat, szafa, półka, biurko i krzesełko, wykonanych ze sklejki, z elementami pokrytymi powłokami z zawartością związków chemicznych zapewniających efekty interaktywne (przynajmniej 3 różne powłoki, o różnych funkcjonalnościach: luminescencyjne – świecące w ciemnościach i pod światłem UV, magnetyczne i chromatyczne – zmieniające właściwości pod wpływem temperatury). Zestaw mebli dziecięcych powinien być zaprojektowany w minimalistycznym stylu skandynawskim.
Wykonawca dokona wyboru wymaganego materiału spełniającego wymogi Zamawiającego, po konsultacji z Zamawiającym, przeprowadzi testy kompatybilności powłok z zawartością związków chemicznych zapewniających efekty interaktywne (luminescencyjne, magnetyczne i chromatyczne) na wybranym materiale, uwzględniając proces produkcji i nakładane na powierzchnię powłoki. Wykonawca zaproponuje 3 różne powłoki z zawartością związków chemicznych zapewniających efekty interaktywne (luminescencyjne, magnetyczne i chromatyczne), a Zamawiający wybierze 2 powłoki, które znajdą się na elementach prototypowych zestawów mebli. Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu raport z wykonanych testów powłok na wybranym materiale sklejki i projekt koncepcyjny zestawu mebli dziecięcych z opracowaniem nanoszonych 3 różnych powłok, o różnych funkcjonalnościach: luminescencyjnych, magnetycznych i chromatycznych.
Zadanie 2 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie dostawy zestawu prototypowego
W ramach zadania Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu prototypowe rozwiązanie techniczne, opracowane w oparciu o projekt wykonany w Zadaniu 1, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie województwa wielkopolskiego.
Zadanie 3 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie testowania zestawu prototypowego w warunkach operacyjnych zbliżonych do eksploatacyjnych
Testy powinny w szczególności obejmować:
1) Testowanie rzeczywistego efektu interaktywnego na elementach pokrytych powłokami z zawartością związków chemicznych zapewniających efekty interaktywne
Zadanie 4 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie korekt, wniosków i podsumowań w procesie tworzenia nowego produktu
Korekty, wnioski– podzadanie realizowane po zakończeniu zadania 3.
Szczegółowy opis w załącznikach
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia jest zaplanowany na 1.2.2020. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia w zależności od terminu ogłoszenia wyników konkursu lub daty podpisania umowy o dofianansowanie.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 18 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy warunkowej.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
a. jednostki naukowe w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B, o której mowa w art. 42 ust. 3 ustawy o zasadach finansowania nauki;
lub
b. spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 86a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U z 2016 r., poz. 1842, z późn. zm.) lub spółki celowe jednostki naukowej;
c. centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 86 ust.1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym;
d. przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz.U. z 2015, poz. 1710, z późn. zm.);
e. akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2016 r., poz. 655, z późn. zm).
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny niezbędny do realizacji Zamówienia
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny niezbędny do realizacji Zamówienia
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia
Dodatkowe warunki
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym z osobami biorącymi udział w procesie oceny ofert. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności wwyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa wlinii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa wlinii bocznej do drugiego stopnia lub wstosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający informuję, iż przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego lub w przypadkach określonych w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” wydanych przez Ministra Rozwoju.
2. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Nie stanowią istotnej zmiany postanowień zawartej umowy:
a. zmiana osób do kontaktu i danych kontaktowych, która następuje poprzez powiadomienie drugiej strony w formie elektronicznej lub faksem na adres wskazany w umowie;
b. zmiana danych, które mogą wpłynąć na wystawienie i obieg dowodów księgowych, ich księgowanie i rozliczanie, takich jak nazwa Wykonawcy, adres, numer rachunku Wykonawcy, która następuje poprzez powiadomienie drugiej strony w formie pisemnej;
c. zmiana terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w pkt. II.4 niniejszego Zapytania.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Ofertę stanowi formularz ofertowy zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Do formularza ofertowego Wykonawca powinien dołączyć:
a) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji, jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego;
b) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego);
c) parafowany wzór umowy warunkowej, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferta oceniana będzie na podstawie kryterium: „cena brutto” – waga 100%.
3. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium „cena brutto” wynosi 100 punktów. 4. W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania należy podać wartość netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, do której należy dodać kwotę podatku VAT obliczoną wg właściwej stawki, których suma stanowić będzie cenę brutto (z podatkiem VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.
5. Oferta oceniana będzie na podstawie ceny brutto poddanej w formularzu ofertowym za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie następującego wzoru:
Cn
P = ---------- x 100 punktów
Cb
gdzie:
P – oznacza liczbę punktów przyznaną badanej ofercie w ramach kryterium „cena brutto”; Cn – oznacza cenę brutto oferty najtańszej;
Cb – oznacza cenę brutto badanej oferty.
6. Cena ofertowa musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Cena podana w ofercie jest ceną brutto, tj. zawiera wszelkie koszty, składniki i narzuty Oferenta oraz zobowiązania, w tym zobowiązania publicznoprawne (np. podatek VAT), związane z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia. Cena musi być podana w walucie polskiej cyfrowo i słownie.
8. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
9. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wykluczenia
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym z osobami biorącymi udział w procesie oceny ofert. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań
w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności wwyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa wlinii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa wlinii bocznej do drugiego stopnia lub wstosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Z postępowania odrzucona zostanie oferta, jeżeli:
a. zostanie złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia kryteriów udziału w postępowaniu określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym;
b. oferta nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego, w szczególności nie zawiera wszystkich załączników, jest niewypełniona lub jest niepodpisana;
c. oferta została złożona po terminie;
d. Wykonawca poda w ofercie nieprawdziwe informacje
e. Wykonawca nie złożył wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź nie uzupełnił braków złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
2. Oferty odrzucone nie będą rozpatrywane.
Nazwa
ZOTO NK Sp. z o.o.
Adres
62-050 Mosina
wielkopolskie
,
poznański
Numer telefonu
603 561 597
NIP
7773304355
Numer naboru
POIR.02.03.02-IP.03-00-001/19
Inne źródła finansowania
nie dotyczy
Nierozstrzygnięte – Brak ofert