Strona główna
Logo unii europejskiej

Usługa przeprowadzenia audytu wzorniczego zakończonego dedykowaną dla firmy Zniczplast Sp. z o.o. Sp. k. strategią wzorniczą

Data publikacji: 16.07.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 24-07-2019

Numer ogłoszenia

21172

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty prosimy dostarczyć osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną lub kurierem w zamkniętej kopercie na adres firmy, tj.:
Zniczplast Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa; ul. Trębacka 11, 38-420 Korczyna
do dnia 24.07.2019r. do godz. 09:30 (decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną
niezwłocznie zwrócone Wykonawcom).
3. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie opisanej następującymi elementami:
a) Nazwą i adresem Zamawiającego: Zniczplast Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa; ul. Trębacka 11, 38-420 Korczyna z adnotacją „Oferta dotycząca zapytania ofertowego nr 10/14POPW/2019. Nie otwierać do dnia 24.07.2019. do godziny 10:00."
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.07.2019. o 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
5. Otwarcie ofert jest jawne. Osoby chcące brać udział w otwarciu proszone są o zgłoszenie się do sekretariatu Zamawiającego na 10 minut przed planowanym terminem otwarcia.
6.W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Grzegorz Dziekan

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

605146234

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

W związku z planowanym ubieganiem się przez firmę:
Zniczplast Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (zwana dalej Zamawiającym)
o dofinansowanie projektu w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA WSCHODNIA, Działanie 1.4 „Wzór na konkurencję” – Etap I (zwany dalej Projektem), ogłaszamy ZAPYTANIE OFERTOWE na:
usługę przeprowadzenia audytu wzorniczego zakończonego dedykowaną dla firmy Zniczplast Sp. z o.o. Sp. k. strategią wzorniczą

Branża działalności Zamawiającego: 32.99.Z
Firma ZNICZPLAST zajmuje się produkują świec, podgrzewaczy tea-light, zniczy, wkładów do zniczy oraz komponentów plastikowych potrzebnych do produkcji zniczy.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: krośnieński Miejscowość: Korczyna

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup usługi polegającej na przeprowadzeniu audytu wzorniczego zakończonego dedykowaną dla firmy Zniczplast Sp. z o.o. Sp. k. strategią wzorniczą.

Przedmiot zamówienia

Zakres Zamówienia obejmuje:
a) przeprowadzenie audytu wzorniczego celem przygotowania Zamawiającego do podjęcia działań związanych z analizą firmy, wytyczeniem kierunku rozwoju produktów wraz z rekomendacjami związanymi z dalszym prowadzeniem działalności.
Jako audyt wzorniczy należy rozumieć analizę działalności Zamawiającego pod względem potencjału i potrzeb wzorniczych, obejmujący co najmniej: analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie oferty produktowej, modelu biznesowego, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji, strategii marketingowej, zdefiniowania i charakterystyki klientów i konkurencji oraz kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, analizę potrzeb Zamawiającego w zakresie zarządzania wzornictwem, analizę oferty pod kątem wykorzystania wzornictwa i potencjału rynkowego Zamawiającego;
b) opracowanie strategii wzorniczej firmy w postaci raportu z przeprowadzonego audytu wzorniczego,
zawierający co najmniej następujące elementy:
-ogólną charakterystykę firmy zawierającą analizę wzorniczą Zamawiającego w zakresie produktów, technologii, struktury organizacyjnej, procesów komunikacji z klientem, strategii marketingowej,
-ogólny opis otoczenia Zamawiającego w zakresie designu zawierający co najmniej informacje odnośnie charakterystyki klientów, opis głównych konkurentów, opis trendów rynkowych;
-określenie kluczowych w kontekście Zamawiającego trendów branżowych, społecznych i technologicznych o dużym potencjale wpływu na rynek Zamawiającego;
-ocenę poziomu wykorzystania wzornictwa w firmie Zamawiającego oraz jej potencjału w tym zakresie;
-zdefiniowanie problemów wzorniczych w firmie Zamawiającego, przy czym problemy te mogą dotyczyć zarówno produktu, jak i innych procesów biznesowych w firmie Zamawiającego;
-możliwość rozwiązania problemów wzorniczych w przedsiębiorstwie Zamawiającego;
-rekomendacje dalszych szczegółowych działań dla Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie przez co najmniej dwuosobowy zespół ekspertów wskazanych przez Oferenta. Audyt wzorniczy przeprowadzony będzie w uzgodnionych terminach, w godzinach pracy firmy, w siedzibie firmy w dni powszednie od poniedziałku do piątku.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość bieżącego nadzoru na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.

Kod CPV

79212000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi audytu

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Realizacja przedmiotu zamówienia rozpocznie się nie później niż 120 dni po otrzymaniu pisemnej informacji od PARP o przyznaniu dofinansowania. Termin zakończenia prac – nie później niż 6 miesięcy od rozpoczęcia realizacji zlecenia.
2. Szczegółowy harmonogram przeprowadzenia audytu wzorniczego zostanie ustalony przez Zamawiającego z wybranym Wykonawcą.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

Oferent z chwilą złożenia oferty posiada udokumentowane doświadczenie w projektowaniu strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług). Doświadczenie to polega na przeprowadzeniu przez Oferenta co najmniej trzech projektów w tym zakresie wraz z wdrożeniem na rynek w ostatnich pięciu latach. Wskazane jest, aby doświadczenie Oferenta w tym zakresie obejmowało trzy różne branże gospodarki. W przypadku gdy doświadczenie Oferenta dotyczy jednej lub dwóch branży gospodarki konieczne jest, by jedną z nich była branża Zamawiającego.
Dokumentacją potwierdzającą spełnienie powyższego warunku jest uzupełniony Załącznik nr 3 oraz referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami.
Oferent dysponuje i oddeleguje do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej dwóch ekspertów, z których każdy posiada doświadczenie w realizacji co najmniej trzech projektów w ostatnich 5 latach w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) w trzech różnych branżach gospodarki. W przypadku gdy dotychczasowe doświadczenie ekspertów wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje trzy projekty w zakresie projektowania strategii rozwoju produktów (wyrobów lub usług) w jednej lub dwóch branżach gospodarki konieczne jest, by jedną z nich była branża Zamawiającego. Wymagane jest, aby co najmniej jeden z wyznaczonych ekspertów posiadał udokumentowane doświadczenie w zakresie wzornictwa.
Dokumentacją potwierdzającą spełnienie powyższego warunku jest uzupełniony Załącznik nr 4 oraz załączone referencje odbiorców usług, przedstawiające zakres zrealizowanych prac wraz z osiągniętymi efektami.

W przypadku gdy Oferent jest wskazany jako wykonawca usługi indywidualnego audytu wzorniczego wraz z opracowaniem na jego podstawie strategii wzorniczej w innych projektach w ramach Działania 1.4 Wzór na konkurencję I Etap, wymagane jest oświadczenie, że posiada możliwości do zrealizowania usług w ramach wszystkich zgłoszonych projektów w sposób rzetelny, dokładny, zgodny z zakresem umowy.
Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku jest Oświadczenie oferenta stanowiące element Załącznika 1 do niniejszego zapytania.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zgodnie z zapytaniem ofertowym.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty spełniające kryteria dopuszczające, o których mowa w pkt III.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria:

- CENA (C) – waga 50%;
- SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (S) – waga 20%;
- TERMIN REALIZACJA ZAMÓWIENIA (T) – waga 10%;
- LICZBA SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (L) – waga 20%.

3. Łączna maksymalna liczba punktów z kryteriów wymienionych w pkt 2 wynosi 100.
4. Sposób wyliczenia punktacji:
a) CENA (C) – waga 50%. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone według następującego wzoru: najniższa oferowana cena netto
C = -------------------------------------------- x 50 = liczba punktów
Cena netto oferty badanej

Końcowy wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów w kryterium CENA = 50.

b) SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (S) – waga 20%. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej zgodnie z poniższą tabelą:

Liczba punktów Sposób realizacji
0 Oferent zaproponował i opisał 1 metodę/technikę kreatywną, która
wykorzystana zostanie w procesie budowania strategii wzorniczej.
10 Oferent zaproponował i opisał 2 metody/techniki kreatywne, które
wykorzystane zostaną w procesie budowania strategii wzorniczej.
20 Oferent zaproponował i opisał 3 metody/techniki kreatywne, które
wykorzystane zostaną w procesie budowania strategii wzorniczej.
Metodologia realizacji usługi winna uwzględniać m.in.
- Specyfikę realizacji audytu wzorniczego dla Zamawiającego
- Specyfikę branży, w której działa Zamawiający,
- Specyfikę oferty produktów/usług oferowanych przez Zamawiającego,
- Potencjał sprzedażowy (eksportowy) produktów/usług oferowanych przez Zamawiającego.

Metodologia winna zostać szczegółowo opisana w dokumencie WYKAZ METOD/TECHNIK KREATYWNYCH (załącznik nr 5 do oferty). Do zadań oferentów należy odpowiednie przedstawienie metodologii realizacji usług i uzasadnienie, iż jest ona adekwatna do przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego oraz do branży, w której działa Zamawiający.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość przyznania 0 pkt., w przypadku, gdy uzna, iż zaproponowana metodologia jest nieadekwatna do przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego oraz do branży, w której działa Zamawiający. Oferenci winni zastosować się do minimalnych limitów znaków w zakresie opisania metodologii realizacji usługi oraz uzasadnienia w zakresie adekwatności zaproponowanej metodologii.

Maksymalna liczba punktów w kryterium SPOSÓB REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA = 10. Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 5 do oferty.

c) TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA (T) – waga 10%. Punkty za kryterium w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej zgodnie z poniższą tabelą:

Liczba punktów Termin realizacji zamówienia
0 6 miesięcy od rozpoczęcia realizacji zlecenia zgodnie z umową warunkową
5 5 miesiące od rozpoczęcia realizacji zlecenia zgodnie z umową warunkową
10 4 miesiące od rozpoczęcia realizacji zlecenia zgodnie z umową warunkową

Maksymalna liczba punktów w kryterium TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA = 10. Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 1.

d) LICZBA SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO (L) – waga 20%. Punkty w tym kryterium zostaną przyznane w skali punktowej zgodnie z poniższą tabelą:

Liczba punktów Termin realizacji zamówienia
0 Trzy i mniej, minimum 4-godzinne spotkania projektowe
10 Cztery, minimum 4-godzinne spotkania projektowe
20 Pięć i więcej, minimum 4 – godzinnych spotkań projektowych

Wymagania w zakresie spotkań konsultacyjnych:
- W spotkaniach musi każdorazowo brać udział co najmniej 2 osoby spośród zespołu odpowiedzialnego za realizację usługi,
- Każde spotkanie trwać będzie co najmniej 4 godziny zegarowe,
- Zamawiający o spotkaniu winien powiadomić Wykonawcę co najmniej 2 dni robocze przed
planowanym terminem spotkania,
- W trakcie realizacji usługi Wykonawca może maksymalnie dwukrotnie dokonać zmiany terminu spotkania ustalonego przez Zamawiającego

Maksymalna liczba punktów w kryterium d) LICZBA SPOTKAŃ PROJEKTOWYCH W SIEDZIBIE ZAMAWIAJĄCEGO = 20. Kryterium zostanie zweryfikowane na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 1.

Suma punktów będzie liczona według wzoru: W (wartość punktowa) = C + S + T + L

5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielania zamówienia lub pozostawiania zapytania bez rozstrzygnięcia.
7. W przypadku otrzymania tylko jednej oferty spełniającej warunki zamówienia, a jednocześnie przekraczającej kwotę założoną w budżecie Zamawiającego – zastrzega się możliwość negocjacji.
8. Z wyboru Oferenta zostanie sporządzony pisemny protokół.

Wykluczenia

Pomiędzy Oferentem a Zamawiającym, osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy brak jest powiązań kapitałowych lub osobowych. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem a wykonawcą, polegające na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku jest Oświadczenie oferenta (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania).

Oferent podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, także w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z poniższych warunków:
a) otwarcia w stosunku do Oferenta postępowania likwidacyjnego lub ogłoszenia upadłości;
b) zalegania z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskane zostało przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) złożenia nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku jest Oświadczenie oferenta (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania).

Niespełnienie któregokolwiek z ww. kryteriów dopuszczających skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zniczplast Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

Adres

Trębacka 11

38-420 Korczyna

podkarpackie , krośnieński

Numer telefonu

605146234

NIP

6842646042

Numer naboru

POPW.01.04.00-IP.01-00-002/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Data wpłynięcia: 23.07.2019r.
Cena: 105 000,00 zł netto, tj. 129 150,00 zł brutto
Dane oferenta:
Ergo Design Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 13; 30-701 Kraków
Liczba wyświetleń: 553