Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ofertę wraz z kompletem wymaganych dokumentów należy złożyć lub przesłać pocztą w zamkniętej kopercie oznakowanej pieczątką oraz adresem Wykonawcy. Koperta winna być zaadresowana na adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego ul. M. Sobieskiego 5,22-300 Krasnystaw oraz opisana:
Adaptacja pomieszczeń pracowni: spawalnia, mobilnej agrotroniki, technologii i pomiarów optycznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie
zapytanie ofertowe nr ZSP.2.262.12.4.Rb.2018-2020. Nie otwierać przed dniem 19 lipca 2019 r. do godz. 12.00
Oferty należy składać w terminie do dnia: 19 lipca 2019 r. do godz. 12.00 w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 5, 22-300 Krasnystaw (sekretariat).
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Aneta Przybyła- szkolny koordynator
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
669983535
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona adaptację trzech sal; 2 w budynku warsztatów szkolnych i 1 w budynku szkoły- Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
krasnostawski
Miejscowość:
Krasnystaw
Cel zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona adaptację trzech sal; 2 w budynku warsztatów szkolnych i 1 w budynku szkoły- Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakres robót adaptacyjnych w budynku szkoły i budynku warsztatów szkolnych
Zakres prac:
Adaptacja sali na pracownię mobilnej agrotroniki w budynku szkoły
• rozbiórka posadzki z deszczułek starych zniszczonych odstających od podłoża wraz z cokolikiem i deską odbojową
•oczyszczenie podłoża z pozostałości kleju parkietu
•gruntowanie podłoża gruntem głęboko penetrującym
•przyklejenie posadzki terakoty o wym. 15-20cm x 60-120 cm lub podobnych wymiarów o wykończeniu drewnopodobnym i kolorystyką uzgodnioną z Inwestorem.
•wykonanie cokolika i odboju na ścianach
•wymiany trzech grzejników żeliwnych wraz z zaworami na żeliwne lub stalowe dwupłytowe o odpowiedniej mocy jak istniejące
•zeskrobanie i zmycie starej farby z sufitu i ścian ,gruntowanie powierzchni gruntem wzmacniającym
•wyrównanie powierzchni ścian gładzią dwuwarstwowo, gruntowanie podłoża i dwukrotne malowanie farbą emulsyjną lateksową.
Adaptacja sali spawania oraz technologii i pomiarów optycznych na warsztatach szkolnych
•wyłożenie posadzki sali technologii i pomiarów optycznych płytkami terakoty gresu technicznego, spawania płytkami ceramicznymi klinkierowymi nieszkliwionymi z przygotowaniem podłoża, skuciem nierówności, uzupełnieniem ubytków i gruntowaniem gruntem głęboko penetrującym
•istniejący kątownik, obramowanie kanału należy podwyższyć płaskownikiem do wierzchu posadzki
•posadzkę zrównać z wierzchem progu bram wjazdowych
•wyrównać powierzchnię ścian poprzez skucie, uzupełnienie tynków jako przygotowanie ścian do obłożenia płytkami glazurowanymi wykończonych matowo w kolorystyce uzgodnionej z Inwestorem. Płytki należy ułożyć do wysokości 200 cm.
•instalację elektryczną i osprzęt sięgający powierzchni glazury wymienić na nowe jako podtynkowe
•powyżej glazury ściany wygładzić gładzią dwuwarstwowo, zagruntować podłoże i dwukrotnie pomalować
•grzejniki rurowe ożebrowane zdemontować przed ułożeniem płytek pomalować dwukrotnie farbą odporną na temperaturę i zamontować po ułożeniu płytek glazury
•sufit dokładnie oczyścić pomalować dwukrotnie farbą olejną
Kod CPV
45400000-1
Nazwa kodu CPV
Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 30 września 2019 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzie i doświadczenie, tzn. wykonał należycie roboty remontowe o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze jak w przedmiocie zamówienia.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty wypełnionego Załącznika nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
Osoby zdolne do wykonywania zamówienia
O udzielenie zamówienia może ubiegać się, Wykonawca , który dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,że dysponuje osobą ,która będzie pełnić rolę kierownika budowy i która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie
spełnia/ nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia oraz złożone dokumenty.
Niespełnienie przez Wykonawcę warunku opisanego powyżej skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
Warunki zmiany umowy
1. Zmiany treści umowy wystąpią w następujących okolicznościach:
1.1. Zmiana terminu wykonania umowy .
1.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
a) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty jednak nie dłużej niż o czas równy okresowi przerwy, postoju lub opóźnienia.
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust 1. okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
4. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić na piśmie Zamawiającego, wskazując jednocześnie wraz z uzasadnieniem nowy termin wykonania robót. Zamawiający zatwierdzi lub odrzuci proponowany przez Wykonawcę okres przedłużenia terminu wykonania robót w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia Wykonawcy. Okres przedłużenia terminu wykonania robót zostanie potwierdzony przez strony w aneksie do umowy. Jeżeli dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy został wniesiony w formie dokumentu z wyszczególnieniem daty zabezpieczenia, zmiana terminu wykonania umowy będzie możliwa po dostarczeniu kopii polisy ubezpieczenia z uwzględnieniem wydłużonego terminu realizacji.
5. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Na ofertę składają się:
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 3- Wykaz robót wykonanych
Załącznik nr 4 – Wykaz osób
Załącznik nr 5- Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania
Załącznik nr 6- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Załącznik nr 7 – Kosztorys ofertowy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta z najwyższym bilansem punktowym ceny.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
Cena, waga kryterium – 100 %
Ocenie zostanie poddana wartość oferty brutto
Oferty ocenione zostaną wg wzoru:
P = C
Przy czym 1% = 1 pkt
P – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie
C – liczba punktów przyznanych w kryterium „wartość oferty brutto”
a) Sposób obliczania C:
Oferty w kryterium cena ocenione zostaną w następujący sposób:
Cmin
C = -------------- x 100%
Cof. ocen
gdzie: Cmin - najniższa wartość brutto spośród złożonych ofert
Cof. ocen. - zaoferowana wartość brutto ocenianej oferty
C - liczba punktów w kryterium „wartość oferty brutto” przyznanych ofercie ocenianej (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).
3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
Wykluczenia
Z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców:
1) w stosunku do których otwarto likwidację lub których ogłoszono upadłość;
2) którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru Wykonawcy, w szczególności poprzez:
a) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym,
c) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty wypełnionego Załącznika nr 5 niniejszego Zapytania ofertowego.
Nazwa
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie
Adres
22-300 Krasnystaw
lubelskie
,
krasnostawski
Numer telefonu
82576 3065
NIP
5641688352
Numer naboru
RPLU.12.04.00-IZ.00-06-001/17
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Firma Usługowo-Handlowo- Budowlana Mariusz Tracz ul. Szarych Szeregów 7, 22-300 Krasnystaw- cena : 68 930,48 zł brutto ,56 041,04 zł netto