Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oryginał oferty powinien być przygotowany w oparciu o niniejsze Zapytanie Ofertowe - podpisany przez uprawnioną osobę, wraz z wymaganymi załącznikami, zwane dalej kompletną dokumentacją oferty, powinien być dostarczony na adres mailowy tomasz.kosinski@a2clinic.pl w formie pliku PDF lub osobiście w siedzibie Zamawiającego lub poprzez operatora pocztowego/kuriera, w terminie do dnia 10 lipca 2019 roku do godz. 16.00. Termin uważa się za zachowany w przypadku doręczenia dokumentacji oferty najpóźniej w w/w terminie.
Każdy z Oferentów składa jedną ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
tomasz.kosinski@a2clinic.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tomasz Kosiński
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel. 74 666 87 77, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Każdy z Oferentów ma obowiązek zapoznać się z pełną treścią zapytania ofertowego przedstawioną w załącznikach.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego/stomatologicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem w postaci:
1. Laser zabiegowy mający zastosowanie w stomatologii i kosmetologii (stomatologia estetyczna) 1 sztuka – szczegółowy opis zał. 1a
2. Aparat pantomograficzny z funkcją tomografii cyfrowej 3D z przystawką cefalometryczną i cyfrową akwizycją obrazu - 1 sztuka – szczegółowy opis zał. 1b
3. Oprogramowanie do urządzenia wskazanego w pkt 2 - 1 sztuka, szczegółowy opis w zał. 1c
4. Unit stomatologiczny z wyposażeniem - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1d
5. Zestaw multimedialny stomatologiczny - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1e
6. Pompa ssąca stomatologiczna - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1f
Szczegółowy opis parametrów technicznych zawierają załączniki od 1a do 1f do zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
wałbrzych
Miejscowość:
Wałbrzych
Cel zamówienia
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie obowiązującej u Zamawiającego procedury wyboru wykonawcy w ramach projektów zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz zasadą efektywnego zarządzania finansami.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego/stomatologicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem w postaci:
1. Laser zabiegowy mający zastosowanie w stomatologii i kosmetologii (stomatologia estetyczna) 1 sztuka – szczegółowy opis zał. 1a
2. Aparat pantomograficzny z funkcją tomografii cyfrowej 3D z przystawką cefalometryczną i cyfrową akwizycją obrazu - 1 sztuka – szczegółowy opis zał. 1b
3. Oprogramowanie do urządzenia wskazanego w pkt 2 - 1 sztuka, szczegółowy opis w zał. 1c
4. Unit stomatologiczny z wyposażeniem - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1d
5. Zestaw multimedialny stomatologiczny - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1e
6. Pompa ssąca stomatologiczna - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1f
Szczegółowy opis parametrów technicznych zawierają załączniki od 1a do 1f do zapytania ofertowego. Opis przedmiotu zamówienia nie odnosi się do określonego wyrobu, typu, źródła, znaku towarowego, patentu lub specyficznego pochodzenia. Dopuszcza się produkty o parametrach równoważnych lub lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Oferent/ Oferenci mają obowiązek przedstawić szczegółowy zakres techniczny oferowanych urządzeń medycznych na załączniku do Zapytania ofertowego numer 1a do 1f.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych
i wad prawnych. Zaoferowane urządzania powinny posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów w Polsce zgodnie z dyrektywami unijnymi oraz ustawodawstwem polskim.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Kod CPV
33126000-9
Nazwa kodu CPV
Urządzenia stomatologiczne
Harmonogram realizacji zamówienia
1) Termin rozpoczęcia realizacji zadania – od dnia podpisania umowy z dostawcą.
2) Istnieje możliwość przekazania zaliczki dla Oferenta w wysokości 10% wartości brutto zamówienia.
3) Termin dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego – nie później niż 6 tygodni od daty podpisania umowy na dostawę sprzętu przez obie strony.
4) Termin płatności faktury – do 30 dni od daty odbioru końcowego na podstawie podpisanego bez uwag protokołu odbioru.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowanie będą miały następujące kryteria:
Kryteria wyboru: cena - waga 80% (maks. 80 pkt.)
Kryteria jakościowe: termin dostawy 20% (maks. 20 pkt.):
do 6 tyg. - 0 pkt,
do 5 tyg. – 10 pkt.
do 4 tyg. – 20 pkt.
Liczony od daty zawarcia umowy przez obie strony.
Punkty będą wyliczone w oparciu o wzór matematyczny:
S = [ (C min / C oferty ) x 80] + [0/10/20 za spełnienie kryterium jakościowego]
Gdzie:
S – ilość punktów przyznanych danej ofercie
C min – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert
C oferty – cena badanej oferty
0/10/20 pkt za spełnienie kryterium jakościowego.
Łącznie jedna oferta na jedno urządzenie może uzyskać 100 pkt.
Nazwa
A2 CLINIC A.KRAWCZYK - JAGMIN, A.KOSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
Adres
Władysława Broniewskiego 87A
58-309 Wałbrzych
dolnośląskie
,
wałbrzych
NIP
8862913760
Numer naboru
RPDS.01.05.02-IP.03-02-257/17
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
AMADAR sp. z o.o. ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, data wpływu oferty 09.07.2019, cena brutto oferty 555.930,00 PLN