Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe 1/2019 Zakup i dostawa urządzeń stomatologicznych

Data publikacji: 02.07.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-07-2019

Numer ogłoszenia

20410

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oryginał oferty powinien być przygotowany w oparciu o niniejsze Zapytanie Ofertowe - podpisany przez uprawnioną osobę, wraz z wymaganymi załącznikami, zwane dalej kompletną dokumentacją oferty, powinien być dostarczony na adres mailowy tomasz.kosinski@a2clinic.pl w formie pliku PDF lub osobiście w siedzibie Zamawiającego lub poprzez operatora pocztowego/kuriera, w terminie do dnia 10 lipca 2019 roku do godz. 16.00. Termin uważa się za zachowany w przypadku doręczenia dokumentacji oferty najpóźniej w w/w terminie.
Każdy z Oferentów składa jedną ofertę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

tomasz.kosinski@a2clinic.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tomasz Kosiński

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

tel. 74 666 87 77, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Każdy z Oferentów ma obowiązek zapoznać się z pełną treścią zapytania ofertowego przedstawioną w załącznikach.

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego/stomatologicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem w postaci:

1. Laser zabiegowy mający zastosowanie w stomatologii i kosmetologii (stomatologia estetyczna) 1 sztuka – szczegółowy opis zał. 1a
2. Aparat pantomograficzny z funkcją tomografii cyfrowej 3D z przystawką cefalometryczną i cyfrową akwizycją obrazu - 1 sztuka – szczegółowy opis zał. 1b
3. Oprogramowanie do urządzenia wskazanego w pkt 2 - 1 sztuka, szczegółowy opis w zał. 1c
4. Unit stomatologiczny z wyposażeniem - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1d
5. Zestaw multimedialny stomatologiczny - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1e
6. Pompa ssąca stomatologiczna - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1f

Szczegółowy opis parametrów technicznych zawierają załączniki od 1a do 1f do zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: wałbrzych Miejscowość: Wałbrzych

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie „zapytania ofertowego” na podstawie obowiązującej u Zamawiającego procedury wyboru wykonawcy w ramach projektów zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz zasadą efektywnego zarządzania finansami.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego/stomatologicznego wraz z wymaganym oprogramowaniem w postaci:

1. Laser zabiegowy mający zastosowanie w stomatologii i kosmetologii (stomatologia estetyczna) 1 sztuka – szczegółowy opis zał. 1a
2. Aparat pantomograficzny z funkcją tomografii cyfrowej 3D z przystawką cefalometryczną i cyfrową akwizycją obrazu - 1 sztuka – szczegółowy opis zał. 1b
3. Oprogramowanie do urządzenia wskazanego w pkt 2 - 1 sztuka, szczegółowy opis w zał. 1c
4. Unit stomatologiczny z wyposażeniem - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1d
5. Zestaw multimedialny stomatologiczny - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1e
6. Pompa ssąca stomatologiczna - 3 sztuki, szczegółowy opis w zał. 1f

Szczegółowy opis parametrów technicznych zawierają załączniki od 1a do 1f do zapytania ofertowego. Opis przedmiotu zamówienia nie odnosi się do określonego wyrobu, typu, źródła, znaku towarowego, patentu lub specyficznego pochodzenia. Dopuszcza się produkty o parametrach równoważnych lub lepszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Oferent/ Oferenci mają obowiązek przedstawić szczegółowy zakres techniczny oferowanych urządzeń medycznych na załączniku do Zapytania ofertowego numer 1a do 1f.

Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych
i wad prawnych. Zaoferowane urządzania powinny posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów w Polsce zgodnie z dyrektywami unijnymi oraz ustawodawstwem polskim.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Kod CPV

33126000-9

Nazwa kodu CPV

Urządzenia stomatologiczne

Harmonogram realizacji zamówienia

1) Termin rozpoczęcia realizacji zadania – od dnia podpisania umowy z dostawcą.
2) Istnieje możliwość przekazania zaliczki dla Oferenta w wysokości 10% wartości brutto zamówienia.
3) Termin dostawy sprzętu do siedziby Zamawiającego – nie później niż 6 tygodni od daty podpisania umowy na dostawę sprzętu przez obie strony.
4) Termin płatności faktury – do 30 dni od daty odbioru końcowego na podstawie podpisanego bez uwag protokołu odbioru.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy ocenie i porównaniu ofert zastosowanie będą miały następujące kryteria:
Kryteria wyboru: cena - waga 80% (maks. 80 pkt.)
Kryteria jakościowe: termin dostawy 20% (maks. 20 pkt.):
do 6 tyg. - 0 pkt,
do 5 tyg. – 10 pkt.
do 4 tyg. – 20 pkt.
Liczony od daty zawarcia umowy przez obie strony.
Punkty będą wyliczone w oparciu o wzór matematyczny:
S = [ (C min / C oferty ) x 80] + [0/10/20 za spełnienie kryterium jakościowego]
Gdzie:
S – ilość punktów przyznanych danej ofercie
C min – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert
C oferty – cena badanej oferty
0/10/20 pkt za spełnienie kryterium jakościowego.
Łącznie jedna oferta na jedno urządzenie może uzyskać 100 pkt.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

A2 CLINIC A.KRAWCZYK - JAGMIN, A.KOSIŃSKA SPÓŁKA JAWNA

Adres

Władysława Broniewskiego 87A

58-309 Wałbrzych

dolnośląskie , wałbrzych

NIP

8862913760

Numer naboru

RPDS.01.05.02-IP.03-02-257/17

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

AMADAR sp. z o.o. ul. Świętokrzyska 14, 00-050 Warszawa, data wpływu oferty 09.07.2019, cena brutto oferty 555.930,00 PLN
Liczba wyświetleń: 663