Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy przesłać / składać do dnia 5 lipca 20192019 roku do godz. 12.00 na adres zamawiającego:
Związek Miast Polskich
ul. Robocza 42
61-517 Poznań
sekretariat (I. piętro) z oznaczeniem „usługi audytu”.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@zmp.poznan.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Alicja Grenda
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
61 633 50 55
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi audytorskie, kontrolne i finansowo-księgowe polegające na przeprowadzeniu usług audytu sprawozdań okresowych oraz końcowego rozliczenia wykorzystania środków dotacji, wykonania budżetu projektu pt. „Budowanie potencjału instytucjonalnego średnich i małych miast w Polsce na rzecz wdrażania skutecznych lokalnych polityk rozwoju”.
Szczegóły dotyczące zamówienia zawarte są w załączniku pt. Zapytanie ofertowe nr 03/NOR/2019
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
Miejscowość:
Poznań
Cel zamówienia
Zamawiający jest partnerem wiodącym w projekcie predefiniowanym „Budowanie potencjału instytucjonalnego średnich i małych miast w Polsce na rzecz wdrażania skutecznych lokalnych polityk rozwoju” będącego częścią programu Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju (MIiR) pn. „Rozwój lokalny” w ramach środków EOG 2014-2021.
Przedmiot zamówienia
Zakres czynności do wykonania podczas przeprowadzenia pojedynczego badania sprawozdania:
badanie części finansowej dotyczy, w szczególności:
kompletności i poprawności rachunkowej w ramach realizacji umowy o dofinansowaniu projektu,
zgodności kategorii (kwalifikowalności) poniesionych wydatków i wysokości poniesionych wydatków z wydatkami planowanymi
kompletności dokumentacji potwierdzającej poniesione wydatki,
zachowania terminów związanych z ponoszeniem wydatków,
zachowania terminów związanych z rozliczaniem się ze środków dotacji,
poprawności dokumentacji potwierdzającej poniesione wydatki,
poprawności przeliczeń kursowych,
poprawności dokumentacji pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi aktualnymi przepisami prawa w szczególności z ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości i ustawą Prawo zamówień publicznych;
Badanie obejmować będzie średniomiesięcznie około 300 dokumentów w perspektywie do 2021r. oraz średniomiesięcznie około 200 dokumentów w perspektywie od 2021r. do 31.03.2024r.
Wymagany podstawowy zakres usługi, sposób prowadzenia, zakres prac:
Realizacja czynności audytowych poprzedzona zostanie naradą otwierającą audyt w tym ustalenie harmonogramu obejmującego m.in. przewidywany czas trwania jednego audytu (liczba dni), zakres prac oraz osoby odpowiedzialne za sprawny przebieg audytu. Przewidywana jest jedna narada wstępna (organizacyjna) – po podpisaniu umowy oraz po jednej naradzie otwierającej audytu w kolejnych okresach audytowych określonych w harmonogramie wskazanym w pkt. 3.6 niniejszego zapytania.
Ustalenia z przeprowadzonego audytu obejmują: sprawozdanie czy procedury przejęte przez Zamawiającego spełniają warunki określone w umowie grantowej z Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021, z prawem polskim oraz czy odpowiadają zasadom efektywności, celowości, rzetelności działań, terminowości i przestrzegania procedur. Ocena obejmie także zakres i wynik różnic kursowych.
Weryfikacja i potwierdzenie poprawności dokonanych wydatków poprzez sporządzenie protokołu z badania sprawozdania okresowego oraz końcowego realizacji projektu
Ustalenia z audytu (każdej jego części) będą zawarte w pisemnym sprawozdaniu, w którym usługodawca przedstawia w sposób jasny, rzetelny i zwięzły, ustalenia i zalecenia poczynione w trakcie przeprowadzonego audytu, ocenę metodyki, analizę ryzyka oraz opinię podsumowującą z przeprowadzonego audytu.
W celu przedstawienia wyników przeprowadzonego audytu wymaganym jest uprzednio przeprowadzenie z Zamawiającym narady zamykającej czynności usługodawcy (ocena zebranych faktów, zredagowanie wstępnych wniosków, wyjaśnienie wątpliwości, uzgodnienie rekomendacji).
Przewidywane narady zamykające dotyczą kolejnych okresów audytowych określonych w harmonogramie wskazanym w pkt. 3.6 niniejszego zapytania.
Kod CPV
79200000-6
Nazwa kodu CPV
Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe
Harmonogram realizacji zamówienia
29.04.2019 r. - 30.06.2019 r. - audyt w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia podpisania umowy,
01.07.2019 r. - 31.12.2019 r. - audyt do 10 stycznia 2020 r.,
01.01.2020 r. - 31.05. 2020 r. - audyt do 5 czerwca 2020 r.,
01.06.2020 r. - 31.10.2020 r. - audyt do 5 listopada 2020 r.,
01.11.2020 r. - 31.12.2020 r. - audyt do 5 stycznia 2021 r.,
w okresie od 1.01.2021 r. do 31.03.2024 r. (kolejno 7 audytów w odstępach półrocznych)
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w realizacji przynajmniej 2 badań audytu finansowego, o wartości równej lub przekraczającej 7.000 zł brutto w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Potencjał techniczny
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje zespołem przeprowadzającym audyt finansowy projektu składającym się przynajmniej z dwóch osób, w tym co najmniej jedna osoba z zespołu musi posiadać uprawnienia biegłego rewidenta (zgodnie z art. 286 ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r. Dz.U. z 2019 poz. 869 lub uprawnieniu biegłego rewidenta) z doświadczeniem nie krótszym niż 2 letnie – wykaz osób należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego – załącznik 1.
2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru (odpis / odpisy z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu ustalenia osób upoważnionych do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
3) Wykaz usług na potwierdzenie warunku – załącznik nr 3
4) Wykaz osób zdolnych wykonać zamówienie – załącznik nr 4
5) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych wg wzoru załącznika nr 2,
6) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu wg wzoru załącznika nr 8.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie poniższe kryteria oceny ofert:
Kryterium Cena oferty – 100%.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
C = [( Cmin/Co) * 100 %]
Gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w kryterium „Cena”
Cmin - Cena oferowana minimalna brutto
Co - Cena badanej oferty brutto
100 % - waga dla kryterium Cena
Nazwa
Związek Miast Polskich
Adres
61-517 Poznań
wielkopolskie
,
Poznań
Numer telefonu
61 633 50 50
Fax
61 633 50 60
NIP
7781005845
Numer naboru
POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wykonawca:
Profin Anna Borowiec-Rogalska z siedzibą przy ul. Lwowskiej 17/4, 30-548 Kraków
Cena 43.689,60 złotych brutto
oferta wpłynęła w dniu 5 lipca 2019r.