Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Składanie ofert na adres email : ceo@autogreen.pl
Okres związania ofertą wynosi 365 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Lista dokumentów koniecznych do złożenia przez oferenta:
1. Wypełniony Formularz Ofertowy wraz z Oświadczeniami oraz załącznikami, stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
ceo@autogreen.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tomasz Kołodziejski
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
726844288
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
W związku z przystąpieniem firmy 5POIMT Tomasz Kołodziejski do konkursu w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I
Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw Poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP – etap I usługowy proszę o wycenę usługi opracowania znacząco ulepszonego wyrobu który spełniał będzie wymogi ergonomii oraz na opracowaniu nowego projektu wzorniczego, designu. Powyższe dotyczy wyrobu firmy pod nazwą Autonomiczna Stacja Ładowania pojazdów.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
kujawsko-pomorskie
Powiat:
Bydgoszcz
Miejscowość:
Bydgoszcz
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który wykona usługę opracowania nowego projektu wzorniczego oraz znacząco ulepszonego wyrobu Autonomicznej Stacji Ładowania Pojazdów do konkursu w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 oś priorytetowa II: Wsparcie otoczenia i potencjału przedsiębiorstw do prowadzenia działalności B+R+I
Działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw Poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP – etap I usługowy
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania nowego projektu wzorniczego oraz znacząco ulepszonego wyrobu Autonomicznej Stacji Ładowania Pojazdów.
Usługa polegająca na przygotowaniu nowego projektu wzorniczego oraz znacząco ulepszonego wyrobu składa się z pięciu zadań:
1. Specyfikacja projektowa wyrobu
2. Projekt koncepcyjny wyrobu
3. Projekt postaci wyrobu
4. Projekt szczegółowy wyrobu
5. Opracowanie prototypu znacząco ulepszonego wyrobu.
Na każde z zadań składają się poszczególne koszty:
- koszt oddelegowania pracowników naukowych do poszczególnych zadań
- koszt zatrudnienia dodatkowych pracowników naukowych
- koszt zakupu materiałów do przygotowania projektu wzorniczego
- koszt zakupu materiałów do przygotowania prototypu znacznie ulepszonego wyrobu
Istnieje konieczność przedstawienia szczegółowej specyfikacji kosztów usługi i uzasadnienia wysokości wskazanych w ofercie kosztów, jak również niezbędności poniesienia danego kosztu/realizacji danego zadania w kontekście realizacji projektu i osiągnięcia jego rezultatów.
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja projektu w okresie 15.10.2019 do 14.08.2020
10 miesięcy
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawcą usługi, mogą być jednostki naukowe posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) „organizacje prowadzące badania i upowszechniające wiedzę”, określone w art. 2 pkt 83 rozporządzenia KE (UE) nr 651/2014 uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu
posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B na podstawie decyzji, o których mowa w art. 322 ust. 7 Ustawy z dnia 3 lipca 2018 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2018 poz. 1669 z późn zm.);
lub
2) spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 149 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce lub spółki celowe jednostki naukowej; lub
3) centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce; lub
4) przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 141, z późn. zm.); lub
5) akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019 r. poz. 155).
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie:
- odnawialnych źródeł energii
- designu
Ocena będzie dokonywana na podstawie informacji przedstawionych w formularzu ofertowym w załączniku nr 3
Ocena będzie dokonywana według kryterium „spełnia/nie spełnia”. Niespełnienie kryterium skutkuje odrzuceniem oferty.
Potencjał techniczny
Wykonawca usługi musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia, rozumiany jako posiadanie niezbędnego zaplecza w postaci urządzeń/aparatury, zasobów technicznych, które pozwolą na realizację przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie i we wskazanym terminie.
Ocena będzie dokonywana na podstawie informacji przedstawionych w formularzu ofertowym w załączniku nr 4
Ocena będzie dokonywana według kryterium „spełnia/nie spełnia”. Niespełnienie kryterium skutkuje odrzuceniem oferty.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Podmioty, które dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Przez dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania usług, których dotyczy niniejsze zapytanie ofertowe, należy rozumieć pracowników lub inne osoby fizyczne zatrudnione na podstawie umów cywilno – prawnych, a także osoby, które nie są aktualnie związane
z Wykonawcą, jednakże zobowiążą się do realizacji usługi na rzecz Wykonawcy, jako pracownik lub na podstawie umowy cywilno – prawnej.
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu kadry oraz aparatury badawczej zamieszczonego w załączniku nr 4: wg. kryterium: spełnia / nie spełnia. Niespełnienie kryterium skutkuje odrzuceniem oferty.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
Dodatkowe warunki
1. W toku badania i oceny Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2. W toku postępowania Zamawiający może przeprowadzić dodatkowe czynności nieprzewidziane w treści niniejszego zapytania.
3. Postępowanie zostanie unieważnione w przypadku, kiedy Zamawiającemu nie zostaną przyznane środki na dofinansowanie ww projektu z budżetu PARP, zgodnie z art. 93 ust. 1b ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru Wykonawcy lub do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn na każdym jego etapie. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej z ofert złożonych w wyniku niniejszego zapytania.
6. W przypadku dokonania wyboru Wykonawcy Zamawiający zastrzega, że dokonanie zlecenia i podpisanie umowy o współpracy w zakresie wykonania usługi badawczej będzie uwarunkowane przyznaniem dofinansowania na realizację projektu w ramach działania 2.3 „Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw” Poddziałanie 2.3.2 „Bony na innowacje dla MŚP” rozumianego przez podpisanie umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia przez Zamawiającego z PARP.
7. Zamawiający zastrzega, że przez cały okres ważności oferty ma prawo do odstąpienia od zawarcia umowy z wybranym/i Wykonawcą/ami.
Warunki zmiany umowy
1. Niniejsza Umowa zawarta jest pod warunkiem zawieszającym, jako który Strony wskazują uzyskanie przez Zamawiającego dofinansowania na realizację Projektu w ramach działania/programu POIR.02.03.02-IP.03-00-001/19 Bony na Innowacje MŚP. Przez uzyskanie dofinansowania, o którym wyżej mowa, Strony rozumieją pozytywne rozpatrzenie wniosku o dofinansowanie złożonego przez Zamawiającego i podpisanie przez niego umowy o dofinansowanie Projektu.
Z uwagi na fakt, iż Strony na etapie zawierania niniejszej Umowy nie są w stanie wskazać dokładnej daty otrzymania finansowania, wejścia Umowy w życie a w konsekwencji również daty rozpoczęcia i zakończenia prac, zgodnie oświadczają, że szczegółowy harmonogram realizacji Prac Badawczych zleconych Umową (dalej jako „Szczegółowy Harmonogram”) zostanie opracowany przez Strony w ciągu 10 dni od daty wejścia Umowy w życie.
2. Wszelkie zmiany Umowy (w tym również stanowiących jej integralną część załączników) dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej.
3. W sprawach nieuregulowanych Umową zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
4. Żadna ze Stron nie może bez uprzedniej, pisemnej zgody drugiej Strony przenieść na osoby trzecie całości lub części jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej Umowy.
5. Nieważność jednego lub więcej z postanowień niniejszej umowy nie pociąga za sobą nieważności innych jej postanowień. W takim wypadku Strony zobowiązują się do prowadzenia w dobrej wierze negocjacji zmierzających do zastąpienia nieważnych postanowień niniejszej umowy przez postanowienia, które będą w pełni ważne i skuteczne, jak również będą maksymalnie zbliżone, w odniesieniu do skutków ekonomicznych i intencji Stron, do postanowień dotkniętych nieważnością.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Formularz oferty wraz z załącznikami:
1) Załącznik nr 1 – Opis oferty.
2) Załącznik nr 2 – Oświadczenia.
3) Załącznik nr 3 – Wykaz doświadczenia wnioskodawcy
4) Załącznik nr 4 – Wykaz kadry oraz aparatury badawczej
5) Załącznik nr 5 – Harmonogram rzeczowo – finansowy wraz z szczegółową wyceną i uzasadnieniem kosztów.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
kryteria oceny:
1. Cena
Ilość punktów = Cmin/Cwn x 100 pkt x waga kryterium
Gdzie:
Cmin – cena minimalna spośród zaproponowanych cen ofertowych,
Cwn – cena zaproponowana przez wykonawcę n
Waga – 100%
Wykluczenia
Podmiot składający ofertę nie może być powiązany z Zmawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym a wykonawcą, polegające na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
5POIMT Tomasz Kołodziejski
Adres
85-126 Bydgoszcz
kujawsko-pomorskie
,
Bydgoszcz
Numer telefonu
726844288
NIP
9531716747
Numer naboru
POIR.02.03.02-IP.03-00-001/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Nazwa: Spółka Celowa UTP sp. z o.o.
Adres: Al. Prof. S.Kaliskiego 7
85-796 Bydgoszcz
data wpłynięcia: 28.06.2019 godz. 13:35
cena za wykonanie przedmiotu zamówienia: 398 600,00 zł netto (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy sześćset złotych )
490 278,00 zł brutto (słownie czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy dwieście siedemdziesiąt osiem złotych )