Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
- osobiście: w siedzibie Zamawiającego, tj. Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej przy ul. Planty Kowalskiego 3, 41-709 Ruda Śląska, w sekretariacie,
- za pośrednictwem poczty: na adres Zamawiającego jw.,
- e-mailem: na adres zspmarkowej@poczta.fm
2. Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 21.06.2019 r. do godz. 12:00.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zspmarkowej@poczta.fm
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Posz
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
501274233
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w postaci zestawów komputerowych wraz z elementami zastępczymi
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Ruda Śląska
Miejscowość:
Ruda Śląska
Cel zamówienia
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w postaci zestawów komputerowych wraz z elementami zastępczymi dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej.
Przedmiot zamówienia
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w postaci zestawów komputerowych wraz z elementami zastępczymi dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej szczegółowo wskazanych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
Kod CPV
30213000-5
Nazwa kodu CPV
Komputery osobiste
Dodatkowe przedmioty zamówienia
30237140-2 – płyty główne komputera
30236110-6 - pamięci RAM
30234000-8 – dyski SSD
30237135-4 – karty sieciowe
30237133-0 – karty graficzne
48620000-0 – systemy operacyjne
30231300-0 – monitory ekranowe LCD
30230000-0 – sprzęt związany z komputerami
Harmonogram realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Miejsce dostawy – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
nie dotyczy
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
nie dotyczy
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej,
b) zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia,
c) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw,
d) zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji dostawy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
e) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach,
f) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia,
g) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę elementu przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego asortymentu o właściwościach nie gorszych pełniących tą samą funkcję dydaktyczną i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta, opinia o właściwościach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie). Zmiana asortymentu wymaga zgody Zamawiającego,
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 podlega unieważnieniu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Jeżeli dotyczy - upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się nw. kryteriami:
a) cena ofertowa (70 pkt),
b) termin realizacji (10 pkt),
c) typ gwarancji (10 pkt),
d) termin reakcji na zgłoszenie usterki (10 pkt).
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:
ad. a - cena ofertowa IPc - maksymalnie 70 pkt - wg następującego wzoru:
I Pc = CN/CB x Zc
gdzie poszczególne litery oznaczają:
I Pc – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Zc – znaczenie (waga) kryterium „cena ofertowa” wyrażone w punktach – 70 pkt.
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
ad. b) – termin realizacji (IPtr):
Maksymalny termin realizacji to 21 dni, za skrócenie tego terminu, o każdy jeden dzień Wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalnie 10 pkt za skrócenie terminu o 10 dni i więcej.
ad. c) – rodzaj gwarancji (IPgw):
Za udzielenie gwarancji typu door-to-door Wykonawca otrzyma 10 pkt.
ad. d) – termin reakcji na zgłoszenie usterki (IPzgu):
Maksymalny termin realizacji to 2 dni robocze, za skrócenie tego terminu o 1 dzień Wykonawca otrzyma 10 pkt.
W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma łączną (końcową) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:
KIP = IPc+ IPtr+ IPgw+ IPzgu
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
KIP – końcowa ilość punktów,
IPc – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,
IPtr – ilość punktów uzyskanych w kryterium: termin realizacji.
IPgw – ilość punktów uzyskanych w kryterium: rodzaj gwarancji.
IPzgu – ilość punktów uzyskanych w kryterium: termin reakcji na zgłoszenie usterki.
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
Wykluczenia
Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- zawiera niemożliwe do poprawy błędy w obliczeniu ceny.
Nazwa
Zespół Szkół Pondgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej
Adres
ul. Planty Kowalskiego 3/-
41-709 Ruda Śląska
śląskie
,
Ruda Śląska
Numer telefonu
501274233
NIP
6412158630
Numer naboru
RPSL.12.02.01-IZ.01-24-309/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz
ul. Wł. Reymonta 23
44-200 Rybnik
Data wpłynięcia: 21.06.2019 8:36
Cena ofertowa: 48589,10 zł