Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w postaci zestawów komputerowych wraz z elementami zastępczymi dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej

Data publikacji: 10.06.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-06-2019

Numer ogłoszenia

19384

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć w następujący sposób:
- osobiście: w siedzibie Zamawiającego, tj. Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej przy ul. Planty Kowalskiego 3, 41-709 Ruda Śląska, w sekretariacie,
- za pośrednictwem poczty: na adres Zamawiającego jw.,
- e-mailem: na adres zspmarkowej@poczta.fm
2. Ofertę należy złożyć najpóźniej do dnia 21.06.2019 r. do godz. 12:00.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Ofertę zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają zwrotowi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

zspmarkowej@poczta.fm

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Marcin Posz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

501274233

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w postaci zestawów komputerowych wraz z elementami zastępczymi

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Ruda Śląska Miejscowość: Ruda Śląska

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w postaci zestawów komputerowych wraz z elementami zastępczymi dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej.

Przedmiot zamówienia

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w postaci zestawów komputerowych wraz z elementami zastępczymi dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej szczegółowo wskazanych w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

Kod CPV

30213000-5

Nazwa kodu CPV

Komputery osobiste

Dodatkowe przedmioty zamówienia

30237140-2 – płyty główne komputera
30236110-6 - pamięci RAM
30234000-8 – dyski SSD
30237135-4 – karty sieciowe
30237133-0 – karty graficzne
48620000-0 – systemy operacyjne
30231300-0 – monitory ekranowe LCD
30230000-0 – sprzęt związany z komputerami

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w terminie do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Miejsce dostawy – Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

nie dotyczy

Wiedza i doświadczenie

nie dotyczy

Potencjał techniczny

nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

nie dotyczy

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (w części dotyczącej przedmiotu umowy, terminów oraz wynagrodzenia), na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek działania siły wyższej,
b) zostaną wprowadzone zmiany zasad finansowania zamówienia,
c) zostanie stwierdzona konieczność zaniechania wykonania dostaw, powodująca zmniejszenie przedmiotu umowy i wynagrodzenia o kwotę stanowiącą równowartość zaniechanych dostaw,
d) zostaną wprowadzone zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji dostawy, spowodowanych działaniem osób trzecich,
e) zaistnienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku Wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach,
f) wprowadzenia rozwiązań zamiennych, które nie wykraczają poza zdefiniowany przedmiot zamówienia,
g) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę elementu przedmiotu zamówienia wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę za zgodą Zamawiającego asortymentu o właściwościach nie gorszych pełniących tą samą funkcję dydaktyczną i cenie nie wyższej niż wynikające z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta, opinia o właściwościach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie). Zmiana asortymentu wymaga zgody Zamawiającego,
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego
z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 podlega unieważnieniu.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Jeżeli dotyczy - upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień na dodatkowe dostawy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się nw. kryteriami:
a) cena ofertowa (70 pkt),
b) termin realizacji (10 pkt),
c) typ gwarancji (10 pkt),
d) termin reakcji na zgłoszenie usterki (10 pkt).
2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów, wyliczoną w następujący sposób:
ad. a - cena ofertowa IPc - maksymalnie 70 pkt - wg następującego wzoru:

I Pc = CN/CB x Zc

gdzie poszczególne litery oznaczają:
I Pc – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,
CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert,
CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Zc – znaczenie (waga) kryterium „cena ofertowa” wyrażone w punktach – 70 pkt.

Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

ad. b) – termin realizacji (IPtr):
Maksymalny termin realizacji to 21 dni, za skrócenie tego terminu, o każdy jeden dzień Wykonawca otrzyma 1 punkt, maksymalnie 10 pkt za skrócenie terminu o 10 dni i więcej.

ad. c) – rodzaj gwarancji (IPgw):
Za udzielenie gwarancji typu door-to-door Wykonawca otrzyma 10 pkt.

ad. d) – termin reakcji na zgłoszenie usterki (IPzgu):
Maksymalny termin realizacji to 2 dni robocze, za skrócenie tego terminu o 1 dzień Wykonawca otrzyma 10 pkt.


W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma łączną (końcową) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:
KIP = IPc+ IPtr+ IPgw+ IPzgu

gdzie poszczególne symbole oznaczają:
KIP – końcowa ilość punktów,
IPc – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,
IPtr – ilość punktów uzyskanych w kryterium: termin realizacji.
IPgw – ilość punktów uzyskanych w kryterium: rodzaj gwarancji.
IPzgu – ilość punktów uzyskanych w kryterium: termin reakcji na zgłoszenie usterki.

Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację.

Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.

Wykluczenia

Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- zawiera niemożliwe do poprawy błędy w obliczeniu ceny.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zespół Szkół Pondgimnazjalnych nr 5 im. J. Markowej w Rudzie Śląskiej

Adres

ul. Planty Kowalskiego 3/-

41-709 Ruda Śląska

śląskie , Ruda Śląska

Numer telefonu

501274233

NIP

6412158630

Numer naboru

RPSL.12.02.01-IZ.01-24-309/19

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

PWH WIP Małgorzata Szczepanik-Grzywocz
ul. Wł. Reymonta 23
44-200 Rybnik
Data wpłynięcia: 21.06.2019 8:36
Cena ofertowa: 48589,10 zł
Liczba wyświetleń: 641