Strona główna
Logo unii europejskiej

Przygotowanie „I Transgranicznego Festiwalu Gier Terenowych 
i Nowych Technologii w Turystyce” na terenie Związku Międzygminnego „Ziemia Lubaczowska”

Data publikacji: 31.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-06-2019

Numer ogłoszenia

19075

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania Ofertowego.
4. Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
b) Oświadczenia będące załącznikiem do zapytania.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy);
d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
5. Ofertę wraz z dokumentami, o których mowa w pkt. 9.12 należy złożyć 
w terminie do dnia 10.06.2019 r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego:
Związek Międzygminny „Ziemia Lubaczowska”
ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów.
6. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data 
i godzina wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 5 powyżej, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.06.2019 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego:
Związek Międzygminny „Ziemia Lubaczowska”
ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Magdalena Kuśmierczyk

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie „I Transgranicznego Festiwalu Gier Terenowych i Nowych Technologii w Turystyce” na terenie Związku Międzygminnego „Ziemia Lubaczowska” w ramach projektu „GEOCOIN NOWĄ JAKOŚCIĄ W TUTYSTYCE POLSKO-SŁOWACKIEGO POGRANICZA”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: lubaczowski Miejscowość: Lubaczów, Teren Związku Międzygminnego „Ziemia Lubaczowska”

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Cel zamówienia jest przygotowanie „I Transgranicznego Festiwalu Gier Terenowych i Nowych Technologii w Turystyce” na terenie Związku Międzygminnego „Ziemia Lubaczowska”.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie „I Transgranicznego Festiwalu Gier Terenowych i Nowych Technologii w Turystyce” na terenie Związku Międzygminnego „Ziemia Lubaczowska” w ramach projektu „GEOCOIN NOWĄ JAKOŚCIĄ W TUTYSTYCE POLSKO-SŁOWACKIEGO POGRANICZA”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia na własny koszt programu pod względem organizacyjno - realizacyjnym, porządkowym, a w szczególności do:
Uzyskania stosownych zezwoleń, zaświadczeń i upoważnień, które należy otrzymać od wszelkich instytucji i władz dla właściwego przeprowadzenia niniejszej imprezy; przygotowania odpowiedniej sceny wraz z zabezpieczeniem przeciwdeszczowym oraz niezbędną obsługą sceny, w tym: elektrykiem, akustykiem, nadzorem BHP i PPoż., innymi pracownikami technicznymi oraz służbami porządkowymi odpowiednio oznakowanymi, odpowiedzialnymi za porządek na widowni, a także zabezpieczającymi Wykonawcę.
Zapewnienia profesjonalnego: oświetlenia sceny i aparatury nagłaśniającej 
(o mocy odpowiedniej do danego obiektu), w tym mikrofonów, efektów pogłosowych, odsłuchów oraz umożliwienia Wykonawcy przeprowadzenia próby 
i montażu instrumentów na scenie oraz próby akustycznej bezpośrednio przed koncertem. (RIDERTECHNICZNY przesłany wraz z umową w momencie zlecenia). Strony ustalają, że obowiązek nagłośnienia i oświetlenia koncertu spoczywa na Wykonawca. Przez nagłośnienie i oświetlenie należy rozumieć dostarczenie sprzętu, jego zainstalowanie oraz obsługę podczas próby oraz koncertu.
3. Miejsce: Teren Związku Międzygminnego „Ziemia Lubaczowska”.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia, który Wykonawca zobowiązuje się zrealizować w ramach niniejszego zamówienia zawarty jest w (Załączniku Nr 1 do Zapytania Ofertowego).

Kod CPV

79953000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizacji festiwali

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania Umowy do 23 czerwca 2019 r. (dodatkowy dzień roboczy na przewiezienie do siedziby Zamawiającego materiałów, które zostaną po organizacji festiwalu).
2. Data festiwalu: 22-23 czerwca 2019r. (sobota i niedziela).

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych robót.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie wymaga wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Warunki zmiany umowy

1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy i jej warunków mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy:
1) w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, należnego za wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku ustawowej zmiany przepisów normujących wysokość stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy. Cena brutto umowy ulegnie wówczas zmianie polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, bez zmiany ceny netto umowy;
2) polegającej na zwiększeniu bądź zmniejszeniu zakresu zamówienia (w zależności od zaistniałych potrzeb) z tym, że zakres zamówienia może być zwiększony do 20% kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 Umowy,
3) polegającej, w wyjątkowej sytuacji, na zmianie daty realizacji festiwalu, o czym Wykonawca zostanie poinformowany z odpowiednim wyprzedzeniem.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. W celu braku podstaw wykluczenia Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych 
z Zamawiającym – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 4 do Zapytania Ofertowego)– w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2. Zapytania Ofertowego.
b) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 5 do Zapytania Ofertowego) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.3. Zapytania Ofertowego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. dokumenty składane są przez wszystkich Wykonawców.
2. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 1 powyżej lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie 3 dni, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie 3 dni, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w pkt 8 lit. h) podrozdziału 6.5 Wytycznych horyzontalnych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie: Oferowana cena (C) - 100% = 100 pkt.
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
4. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru: PC = P N/PB x 100 pkt,
gdzie,
P C - ilość punktów za kryterium cena,
P N - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
P B – cena oferty badanej.
W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów w kryterium cena.

Wykluczenia

1. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym (Beneficjentem) osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym (Beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego (Beneficjenta) czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2. Podstawy wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, który:
2.1. nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2.2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo pkt. 6.3.2. lit. a) - d) Zapytania ofertowego,
2.3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2.2;
2.4. wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł
wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
2.5. wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
2.6. wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2.7. wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2.8. wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w
inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
2.9. wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
2.10. wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
2.11. wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
2.12. wykonawcę, w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego
upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.);
2.13. wykonawcę, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
2.14. wykonawcę, który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Związkiem Międzygminnym „Ziemia Lubaczowska”

Adres

ul. Jasna 1

37-600 Lubaczów

podkarpackie , lubaczowski

NIP

7931626573

Numer naboru

PLSK.01.01.00-IP.01-00-FMP/16

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Agencja Artystyczna "ART-MUSIC" Anna i Michał Krupa s.c., ul. Unii Lubelskiej 1A, 37-600 Lubaczów, data wpływu oferty: 10.06.2019 godz. 08.03, kwota: 84 000,00 zł
Liczba wyświetleń: 668