Strona główna
Logo unii europejskiej

Przyjazna środowisku mobilna barka mieszkalna

Data publikacji: 10.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 20-05-2019

Numer ogłoszenia

18108

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Niniejszym wprowadzam sprostowanie następujących omyłek i nadaję treść:

1.zapytanie ofertowe - pkt. IX ust.3:
Odbiorcami Pana/Pani danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Umowę o dofinansowanie przedmiotowego Projektu.
2. formularz ofertowy - pkt.6
jestem związany/-a niniejszą ofertą przez okres 120 dni od upływu terminu składania ofert, liczonych zgodnie z Kodeksem cywilnym
3. Wzór umowy warunkowej:
Preambuła:
Niniejsza umowa została zawarta w wyniku wyboru najkorzystniejszej oferty po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020, w oparciu o zapytanie ofertowe nr 1/2019.

Termin składania ofert nie ulega przedłużeniu.
Zamawiający nie będzie odrzucał ofert z pierwotną wersją załączników, lecz wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów.

Mosina 14.05.2019

Załączniki:
1. zapytanie ofertowe po sprostowaniu
2. formularz ofertowy po sprostowaniu
3. wzór umowy warunkowej po sprostowaniu.

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę stanowi formularz ofertowy zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Do formularza ofertowego Wykonawca powinien dołączyć:
a) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji, jeżeli uprawnienie do
reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego;
b) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania
ofertowego);
c) parafowany wzór umowy warunkowej, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;
3. Złożona oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim. Zaleca się, aby oferta oraz dokumenty
i oświadczenia składane przez Wykonawcę były ponumerowane i trwale spięte/złączone. Oferta powinna
być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy w miejscach
przeznaczonych na podpis. Ponadto, Wykonawca powinien parafować każdą stronę wzoru umowy
stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Ofertę można złożyć na piśmie osobiście, przesłać pocztą tradycyjną na adres siedziby Zamawiającego lub
elektronicznie - pocztą elektroniczną, z zastrzeżeniem poniższych ustępów.
5. Zachowanie formy pisemnej oferty składanej elektronicznie wymaga przesłania skanu wypełnionego
i podpisanego formularza ofertowego wraz z wymienionymi i podpisanymi dokumentami, o których mowa
w pkt VI.2.
6. W razie wyboru formy elektronicznej ofertę należy dostarczyć na adres e-mail osoby do kontaktu wskazany
w punkcie I. Termin uważa się za zachowany, jeśli w terminie składania ofert, określonym w pkt.VI.8
zapytania ofertowego, wiadomość zawierająca pełną ofertę wpłynie na serwer pocztowy Zamawiającego
w taki sposób, że Zamawiający będzie mógł zapoznać się z jej treścią.
7. W przypadku składania oferty papierowej należy ją złożyć u Zamawiającego lub przesłać na adres siedziby
Zamawiającego wskazany w pkt. I.
8. Oferta powinna zostać złożona do dnia 20.05.2019 r. do godziny 8.00 (termin składania ofert). Dla ofert
przesłanych pocztą lub dostarczonych osobiście liczy się data i godzina dostarczenia oferty pod adres
wskazany w punkcie I.
9. Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu. W przypadku złożenia oferty po terminie
Zamawiający niezwłocznie odeśle ofertę Oferentowi.
10. Koszty przygotowania oraz dostarczenia oferty ponosi Oferent.
11. Termin związania ofertą: 120 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.05.2019 o godzinie 8.15 w siedzibie Zamawiającego.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

ab4doffice@gmail.com

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Wanda Tomikowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

507 050 945

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Planowanie wdrożenia innowacji – faza koncepcyjna
W ramach zadania Wykonawca opracuje projekt koncepcyjny specjalistycznego środka żeglugi śródlądowej – przyjaznej środowisku mobilnej barki mieszkalnej złożonej z następujących podsystemów:
1) układ pozyskiwania i magazynowania energii ze źródeł odnawialnych – energii słonecznej;
2) układ zabudowanej płaskodennej jednostki pływającej z napędem

Wymagania techniczne dla projektowania:
1) elementy systemu pozyskania, magazynowania i wykorzystania energii ze źródeł odnawialnych (energia słoneczna) o mocy nominalnej nie mniejszej niż 1 kW;
2) moduły barki mieszkalnej o długości nie mniejszej niż 9 m i nie większej niż 12 m, szerokości nie mniejszej niż 3 m i nie większej niż 5 m, wysokości (nad lustrem wody) nie większej niż 4 m oraz zanurzeniu nie większym niż 1 m.
Wymagania funkcjonalne dla projektowania:
1) Projekt koncepcyjny powinien pozwalać na funkcjonowanie w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych i wodnych występujących na terytorium RP;
2) Elementy systemu uwzględnione przez Wykonawcę w projekcie powinny umożliwiać generowanie energii ze źródeł odnawialnych w trakcie standardowej eksploatacji systemu, przy różnych warunkach;
3) Projekt koncepcyjny powinien przewidywać przyjazne dla użytkownika sterowanie podsystemami, niewymagające specjalistycznej wiedzy z zakresu żeglugi śródlądowej, OZE;
4) Projekt koncepcyjny rozbudowy powinien uwzględniać możliwość rozbudowy w przyszłości przez Zamawiającego układu o dodatkowy niezależny układ zasilania energią pozyskiwaną ze elementów umiejscowionych na elewacjach bocznych i szybach.
Po zatwierdzeniu projektu koncepcyjnego przez Zamawiającego Wykonawca opracuje projekt techniczny prototypu układu.
Wymagana doświadczona kadra i infrastruktura do realizacji zadania.

Rezultaty:
Projekt koncepcyjny, projekt koncepcyjny rozbudowy, projekt techniczny.
Zadanie 2 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie dostawy i zwodowania układu prototypowego
W ramach zadania Wykonawca opracuje i dostarczy Zamawiającemu prototypowe rozwiązanie techniczne, opracowane w oparciu o projekt wykonany w Zadaniu 1, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby dostarczony prototyp układu był w pełni funkcjonalny. Dostarczony przez Wykonawcę układ powinien być dostosowany do indywidualnych potrzeb Zamawiającego i być otwarty na rozbudowę przez Zamawiającego.
Wymagana doświadczona kadra i infrastruktura do realizacji zadania.
Rezultaty:
Opracowanie i dostawa prototypowego rozwiązania techniczne

Zadanie 3 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie testowania układu prototypowego w warunkach operacyjnych
Testy powinny w szczególności obejmować:
1) Pomiar rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w warunkach standardowej eksploatacji barki;
2) Pomiar rzeczywistej produkcji i magazynowania energii elektrycznej w warunkach standardowej eksploatacji barki w warunkach nasłonecznienia w Polsce;
3) Testowanie prototypu z udziałem końcowych użytkowników.
W ramach realizacji Zadania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał testy w okresie min. 7 dni dla zmiennych warunków eksploatacyjnych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca monitorował w okresie testowania przynajmniej następujące zmienne: liczba użytkowników, temperatura zewnętrzna, temperatura wewnętrzna, nasłonecznienie.
Wymagana doświadczona kadra i infrastruktura do realizacji zadania.
Rezultaty:
Raport z testów – z realizacji wdrożenia innowacji w zakresie testowania układu prototypowego w warunkach operacyjnych

Zadanie 4 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie włączenia końcowych użytkowników innowacji w proces tworzenia nowego produktu
Włączenie w proces tworzenia nowego produktu jego końcowych użytkowników ma na celu badanie odbioru rynku na rozwiązanie będące przedmiotem projektu. Włączenie końcowych użytkowników nastąpi w ramach usługi świadczonej przez Wykonawcę – za proces ten odpowiedzialny jest Wykonawca. Włączenie końcowych użytkowników powinno być udokumentowane w procesie świadczenia usługi przez Wykonawcę i obejmować następujące podzadania dotyczące wdrażania innowacji technologicznej:
• identyfikacja potrzeb użytkowników: min. 3 klientów indywidualnych, wskazanych przez Zamawiającego, charakteryzujących się zróżnicowanymi cechami społeczno-gospodarczymi i wymaganiami (w konfiguracjach 2-4 osobowych) – podzadanie realizowane równolegle do zadania 1, wspierające tworzenie projektu koncepcyjnego;
• recenzowanie prototypu – podzadanie realizowane równolegle do zadania 3, dokumentujące zebrane opinie i uwagi użytkowników końcowych;
• wnioski i podsumowanie wdrożenia w formie raportu – podzadanie realizowane po zakończeniu zadania 3 i udoskonaleniu prototypu, dokumentujące sposób uwzględnienia uwag użytkowników w finalnej wersji prototypu.
Wymagana doświadczona kadra i infrastruktura do realizacji zadania.

Zadanie nie obejmuje wdrożenia nowych metod organizacyjnych ani marketingowych – obejmuje wyłącznie wdrożenie innowacji technologicznej.

Rezultaty:
Raport z realizacji wdrożenia w zakresie włączenia końcowych użytkowników innowacji w proces tworzenia nowego produktu - podsumowanie wdrożenia w formie raportu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: poznański Miejscowość: Mosina

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Niniejsze zapytanie ofertowe jest upublicznione w celu udzielenia zamówienia zgodnie z zasadą konkurencyjności opisaną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020, oraz z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 10 lipca 2015 r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości pomocy finansowej w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Dz. U. z 2015 r. poz. 1027 z późn. zm.)

Przedmiot zamówienia

Zadanie 1 – Planowanie wdrożenia innowacji – faza koncepcyjna
W ramach zadania Wykonawca opracuje projekt koncepcyjny specjalistycznego środka żeglugi śródlądowej – przyjaznej środowisku mobilnej barki mieszkalnej złożonej z następujących podsystemów:
1) układ pozyskiwania i magazynowania energii ze źródeł odnawialnych – energii słonecznej;
2) układ zabudowanej płaskodennej jednostki pływającej z napędem

Wymagania techniczne dla projektowania:
1) elementy systemu pozyskania, magazynowania i wykorzystania energii ze źródeł odnawialnych (energia słoneczna) o mocy nominalnej nie mniejszej niż 1 kW;
2) moduły barki mieszkalnej o długości nie mniejszej niż 9 m i nie większej niż 12 m, szerokości nie mniejszej niż 3 m i nie większej niż 5 m, wysokości (nad lustrem wody) nie większej niż 4 m oraz zanurzeniu nie większym niż 1 m.
Wymagania funkcjonalne dla projektowania:
1) Projekt koncepcyjny powinien pozwalać na funkcjonowanie w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych i wodnych występujących na terytorium RP;
2) Elementy systemu uwzględnione przez Wykonawcę w projekcie powinny umożliwiać generowanie energii ze źródeł odnawialnych w trakcie standardowej eksploatacji systemu, przy różnych warunkach;
3) Projekt koncepcyjny powinien przewidywać przyjazne dla użytkownika sterowanie podsystemami, niewymagające specjalistycznej wiedzy z zakresu żeglugi śródlądowej, OZE;
4) Projekt koncepcyjny rozbudowy powinien uwzględniać możliwość rozbudowy w przyszłości przez Zamawiającego układu o dodatkowy niezależny układ zasilania energią pozyskiwaną ze elementów umiejscowionych na elewacjach bocznych i szybach.
Po zatwierdzeniu projektu koncepcyjnego przez Zamawiającego Wykonawca opracuje projekt techniczny prototypu układu.
Wymagana doświadczona kadra i infrastruktura do realizacji zadania.

Rezultaty:
Projekt koncepcyjny, projekt koncepcyjny rozbudowy, projekt techniczny.
Zadanie 2 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie dostawy i zwodowania układu prototypowego

Zadanie 3 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie testowania układu prototypowego w warunkach operacyjnych

Zadanie 4 – Realizacja wdrożenia innowacji w zakresie włączenia końcowych użytkowników innowacji w proces tworzenia nowego produktu

Kod CPV

73000000-2

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia jest zaplanowany na 01.12.2019. Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu w w zależności od daty podpisania umowy o dofianansowanie.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż 18 miesięcy od dnia wejścia w życie umowy warunkowej.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:
a. jednostki naukowe w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B, o której mowa w art. 42 ust. 3 ustawy o zasadach finansowania nauki;
lub
b. spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 86a ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U z 2016 r., poz. 1842, z późn. zm.) lub spółki celowe jednostki naukowej;
c. centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 86 ust.1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym;
d. przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz.U. z 2015, poz. 1710, z późn. zm.);
e. akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2016 r., poz. 655, z późn. zm).

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny niezbędny do realizacji Zamówienia

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny niezbędny do realizacji Zamówienia

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia

Dodatkowe warunki

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym z osobami biorącymi udział w procesie oceny ofert. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności wwyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa wlinii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa wlinii bocznej do drugiego stopnia lub wstosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający informuję, iż przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego lub w przypadkach określonych w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” wydanych przez Ministra Rozwoju.
2. Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Nie stanowią istotnej zmiany postanowień zawartej umowy:
a. zmiana osób do kontaktu i danych kontaktowych, która następuje poprzez powiadomienie drugiej strony w formie elektronicznej lub faksem na adres wskazany w umowie;
b. zmiana danych, które mogą wpłynąć na wystawienie i obieg dowodów księgowych, ich księgowanie i rozliczanie, takich jak nazwa Wykonawcy, adres, numer rachunku Wykonawcy, która następuje poprzez powiadomienie drugiej strony w formie pisemnej;
c. zmiana terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia, w sytuacji określonej w pkt. II.4 niniejszego Zapytania.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Ofertę stanowi formularz ofertowy zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Do formularza ofertowego Wykonawca powinien dołączyć:
a) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentacji, jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego;
b) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego);
c) parafowany wzór umowy warunkowej, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego;

Zamówienia uzupełniające

nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Ocenie będą podlegały oferty ważne, tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Oferta oceniana będzie na podstawie kryterium: „cena brutto” – waga 100%.
3. Maksymalna liczba punktów do uzyskania w kryterium „cena brutto” wynosi 100 punktów.
4. W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania należy podać wartość netto za wykonanie przedmiotu zamówienia, do której należy dodać kwotę podatku VAT obliczoną wg właściwej stawki, których suma stanowić będzie cenę brutto (z podatkiem VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy.
5. Oferta oceniana będzie na podstawie ceny brutto poddanej w formularzu ofertowym za wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie następującego wzoru:
Cn
P = ---------- x 100 punktów
Cb
gdzie:
P – oznacza liczbę punktów przyznaną badanej ofercie w ramach kryterium „cena brutto”;
Cn – oznacza cenę brutto oferty najtańszej;
Cb – oznacza cenę brutto badanej oferty.

6. Cena ofertowa musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Cena podana w ofercie jest ceną brutto, tj. zawiera wszelkie koszty, składniki i narzuty Oferenta oraz zobowiązania, w tym zobowiązania publicznoprawne (np. podatek VAT), związane z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia. Cena musi być podana w walucie polskiej cyfrowo i słownie.
8. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
9. Zamawiający sporządzi pisemny protokół postępowania i wyboru najkorzystniejszej oferty.

Wykluczenia

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym z osobami biorącymi udział w procesie oceny ofert. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności wwyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa wlinii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa wlinii bocznej do drugiego stopnia lub wstosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

1. Z postępowania odrzucona zostanie oferta, jeżeli:
a. zostanie złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia kryteriów udziału w postępowaniu określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym;
b. oferta nie jest zgodna z treścią zapytania ofertowego, w szczególności nie zawiera wszystkich załączników, jest niewypełniona lub jest niepodpisana;
c. oferta została złożona po terminie;
d. Wykonawca poda w ofercie nieprawdziwe informacje
e. Wykonawca nie złożył wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty bądź nie uzupełnił braków złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
2. Oferty odrzucone nie będą rozpatrywane.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

AB4D sp. Z o.o.

Adres

Świerkowa 26a

62-050 Mosina

wielkopolskie , poznański

Numer telefonu

507 050 945

NIP

7773292089

Numer naboru

POIR.03.02.03-IP.03-00-001/19

Inne źródła finansowania

nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Centrum Badań i Innowacji Pro-Akademia
Ul. Innowacyjna 9/11
95-050 Konstantynów Łódzki
20.05.2019
490 278,00 zł brutto
Liczba wyświetleń: 691