Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup usługi badawczej polegającej na opracowaniu prototypu oprogramowania do automatycznej analizy danych o charakterze bigdata w oparciu o sztuczną inteligencję

Data publikacji: 08.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 16-05-2019

Numer ogłoszenia

17914

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1) Ofertę zgodną z niniejszym zapytaniem ofertowym należy dostarczyć do dnia
16.05.2019 r. r. do godziny 12.00.
2) Ofertę należy złożyć osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską na adres Zamawiającego:
360 CIRCUS Sp. z o. o.,
ul. Lenartowicza 6, 35-051 Rzeszów

lub w postaci skanu podpisanych dokumentów na adres mailowy: iwo-na.kalita@360circus.pl
Koperta oraz mail musi także zawierać dopisek „Nie otwierać do dnia 16 maja 2019 r. do godz. 13:00”.
3) Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane, bez względu na przyczynę opóźnienia i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom (decyduje data wpływu oferty papierowej lub wiadomości mailowej).
4) Wykonawca jest związany ofertą przez okres minimum 30 dni.
5) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą czytelną techniką.
7) Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
8) Oferenci, w zakresie przedmiotu zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia załącznika nr 1 „Formularz oferty” oraz dostarczenia, wymaganych w niej załączników.
9) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą zostać podpisane przez osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.
10) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z zapoznaniem się z przedmiotem zamówienia oraz ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.
11) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
12) Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca bezwarunkowo akceptuje warunki zamówienia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
13) Otwarcie kopert z Ofertami nastąpi w dniu 16.05.2019 r. o godzinie 13:00 pod adresem: Polska, województwo podkarpackie, powiat miasto Rzeszów, ul. Lenartowicza 6, 35-051 Rzeszów.
14) Wszyscy oferenci biorący udział w procedurze o udzielenie zamówienia, będą mieli możliwość uczestniczenia osobiście w posiedzeniu otwarcia kopert z ofertami we wskazanym terminie i miejscu (ul. Lenartowicza 6, 35-051 Rzeszów, 16.05.2019, godz. 13:00). Oferenci mogą być reprezentowani przez swoich pracowników na podstawie udzielonego w formie pisemnej pełnomocnictwa. Zamawiający przed otwarciem kopert z ofertami poda do wiadomości oferentów kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W trakcie spotkania Zamawiający poinformuje również oferentów o ilości złożonych ofert, a także poda nazwy i adresy Wykonawców oraz ceny podane przez poszczególnych Oferentów za wykonanie przedmiotu Zamówienia.
15) Wyniki rozstrzygnięcia wyboru zostaną wysłane do każdego Wykonawcy, który złoży ofertę oraz opublikowane zostaną na stronie internetowej: https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/, najpóźniej do dnia 20.05.2019 roku.
16) Wszyscy oferenci będą mieli możliwość uzyskania w wybrany sposób (pod adresem ul. Lenartowicza 6, 35-051 Rzeszów, 20.05.2019, lub elektronicznie) wglądu do pełnego protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia.
17) W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w następującej formie:
a) pisemnie na adres zamawiającego: 360 CIRCUS Sp. z o. o., ul. Lenartowicza 6, 35-051 Rzeszów
b) drogą elektroniczną na adres: iwona.kalita@360circus.pl
c) Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami w godz. 8.00 – 15.00:
Iwona Kalita - adres email: iwona.kalita@360circus.pl
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

iwona.kalita@360circus.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Iwona Kalita

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie badawcze nr 1: Opracowanie bazy danych, głównych klas i metod oraz interfejs narzędzia analitycznego.
W ramach zadania przeprowadzona zostanie analiza charakteru zbieranych danych oraz przygotowanie koncepcji bazy danych, która umożliwi efektywne przetwarzanie danych napływających. Wybór optymalnego silnika bazodanowego, który umożliwi w przetwarzanie oraz zarządzanie danymi w najbardziej efektywny sposób.
Następnie opracowanie pełnej koncepcji aplikacji:
• interfejsu, który powinien być dostosowany do potrzeb przetwarzania dużych ilości danych.
• systemu, który powinien agregować i wyświetlać przetworzone wcześniej dane po-przez zastosowanie zaawansowanego systemu do wyświetlania danych tabelarycz-nych ale z uwzględnieniem potrzeby interakcji interfejsy z użytkownikiem.
• wykonalnej w technologiach Web.
• Zawierającej główne klasy aplikacji oraz oprogramowany interfejs.
2. Zadanie badawcze nr 2: Opracowanie analizy wymagań dla algorytmów przetwarzających dane spływające.
W ramach zadania przeprowadzona zostanie analiza wymagań dla algorytmów analizujących dane:
• struktura - charakter danych wpływających , ich różnorodność, formaty w jakich są one dostępne,
• spójność - kompletność danych oraz ewentualne źródła poboczne danych, z których można korzystać w przypadku braku kompletności danych podstawowych.,
• cele - jakie dane powinny wypływać oraz w jakiej formie.
Wynikiem powinna być opracowana specyfikacja wymagań stawianych planowanym algorytmom.
3. Zadanie badawcze nr 3: Opracowanie wersji testowej algorytmów sztucznej inteligencji - odpowiadających za analizowanie danych o charakterze bigdata.
W ramach zadania opracowane zostaną algorytmy, które na podstawie wcześniej pobranych danych oraz założonych współczynników będą w stanie analizować sprzedaż, prognozować sprzedaż oraz wyszukiwać szanse sprzedażowe. Przetworzone dane powinny zostać przedstawione w postaci tabelarycznej oraz wykresów w zaprojektowanych interfejsie.
Opracowany algorytm przy prognozowaniu sprzedaży powinien wykorzystywać:
• doświadczenie w sprzedaży danej firmy (dane archiwalne),
• zebrane dane o posiadanych zapasach,
• dane o aktualnych trendach w firmie,
• dane o obecnej sytuacji makroekonomicznej.
Dodatkowo system powinien umożliwiać optymalizację zasobów posiadanych w celu maksymalnego zwiększenia sprzedaży oraz zmniejszenia stanów magazynowych. Wszystkie decyzje podejmowane przez algorytm powinny uwzględniać parametryzację / konfigurację, dzięki czemu możliwe będzie konfigurowanie algorytmu pod danego klienta.
4. Zadanie badawcze nr 4: Testy funkcjonalne wersji testowej w warunkach zbliżonych do rzeczywistych, wraz z dostosowaniem interfejsu użytkownika oraz optymalizacją prototypu algorytmów.
W ramach zadania wykonane zostaną testy zgodności i testy wydajnościowe wersji beta. Umożliwi ono sprawdzenie poprawności obliczeń prowadzonych przez algorytm. W przypadku odchyleń wyników testów od celów założonych w analizie zostaną przeprowadzone niezbędne prace optymalizacyjne w celu osiągnięcia jak najbardziej wydajnych algorytmów. Po przeprowadzonych 3 seriach testów oprogramowanie powinno przeprowadzać samodzielnie poprawne analizy. Na tym etapie zostanie również zweryfikowana poprawność działania narzędzia pod kątem optymalizacji zasobów we współpracujących w ramach wdrożenia testowego, z co najmniej jednym użytkownikiem końcowym (niezależna sieć dystrybucyjna sprzedaży usług telekomunikacyjnych/komórkowych), z którymi powinny zostać opiniowane i konsulto-wane wyniki testów prototypu, w tym zebranie rekomendacji do optymalizacji finalnego opracowania.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi badawcze

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Rzeszów Miejscowość: ul. Lenartowicza 6, 35-051 Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup usługi badawczej polegającej na opracowaniu prototypu oprogramowania do automatycznej analizy danych o charakterze bigdata w oparciu o sztuczną inteligencję w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020, działanie 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, poddziałanie 2.3.2 Bony na innowacje dla MŚP.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Przedmiot zamówienia

1. Zadanie badawcze nr 1: Opracowanie bazy danych, głównych klas i metod oraz interfejs narzędzia analitycznego.
W ramach zadania przeprowadzona zostanie analiza charakteru zbieranych danych oraz przygotowanie koncepcji bazy danych, która umożliwi efektywne przetwarzanie danych napływających. Wybór optymalnego silnika bazodanowego, który umożliwi w przetwarzanie oraz zarządzanie danymi w najbardziej efektywny sposób.
Następnie opracowanie pełnej koncepcji aplikacji:
• interfejsu, który powinien być dostosowany do potrzeb przetwarzania dużych ilości danych.
• systemu, który powinien agregować i wyświetlać przetworzone wcześniej dane po-przez zastosowanie zaawansowanego systemu do wyświetlania danych tabelarycz-nych ale z uwzględnieniem potrzeby interakcji interfejsy z użytkownikiem.
• wykonalnej w technologiach Web.
• Zawierającej główne klasy aplikacji oraz oprogramowany interfejs.
2. Zadanie badawcze nr 2: Opracowanie analizy wymagań dla algorytmów przetwarzających dane spływające.
W ramach zadania przeprowadzona zostanie analiza wymagań dla algorytmów analizujących dane:
• struktura - charakter danych wpływających , ich różnorodność, formaty w jakich są one dostępne,
• spójność - kompletność danych oraz ewentualne źródła poboczne danych, z których można korzystać w przypadku braku kompletności danych podstawowych.,
• cele - jakie dane powinny wypływać oraz w jakiej formie.
Wynikiem powinna być opracowana specyfikacja wymagań stawianych planowanym algorytmom.
3. Zadanie badawcze nr 3: Opracowanie wersji testowej algorytmów sztucznej inteligencji - odpowiadających za analizowanie danych o charakterze bigdata.
W ramach zadania opracowane zostaną algorytmy, które na podstawie wcześniej pobranych danych oraz założonych współczynników będą w stanie analizować sprzedaż, prognozować sprzedaż oraz wyszukiwać szanse sprzedażowe. Przetworzone dane powinny zostać przedstawione w postaci tabelarycznej oraz wykresów w zaprojektowanych interfejsie.
Opracowany algorytm przy prognozowaniu sprzedaży powinien wykorzystywać:
• doświadczenie w sprzedaży danej firmy (dane archiwalne),
• zebrane dane o posiadanych zapasach,
• dane o aktualnych trendach w firmie,
• dane o obecnej sytuacji makroekonomicznej.
Dodatkowo system powinien umożliwiać optymalizację zasobów posiadanych w celu maksymalnego zwiększenia sprzedaży oraz zmniejszenia stanów magazynowych. Wszystkie decyzje podejmowane przez algorytm powinny uwzględniać parametryzację / konfigurację, dzięki czemu możliwe będzie konfigurowanie algorytmu pod danego klienta.
4. Zadanie badawcze nr 4: Testy funkcjonalne wersji testowej w warunkach zbliżonych do rzeczywistych, wraz z dostosowaniem interfejsu użytkownika oraz optymalizacją prototypu algorytmów.
W ramach zadania wykonane zostaną testy zgodności i testy wydajnościowe wersji beta. Umożliwi ono sprawdzenie poprawności obliczeń prowadzonych przez algorytm. W przypadku odchyleń wyników testów od celów założonych w analizie zostaną przeprowadzone niezbędne prace optymalizacyjne w celu osiągnięcia jak najbardziej wydajnych algorytmów. Po przeprowadzonych 3 seriach testów oprogramowanie powinno przeprowadzać samodzielnie poprawne analizy. Na tym etapie zostanie również zweryfikowana poprawność działania narzędzia pod kątem optymalizacji zasobów we współpracujących w ramach wdrożenia testowego, z co najmniej jednym użytkownikiem końcowym (niezależna sieć dystrybucyjna sprzedaży usług telekomunikacyjnych/komórkowych), z którymi powinny zostać opiniowane i konsulto-wane wyniki testów prototypu, w tym zebranie rekomendacji do optymalizacji finalnego opracowania.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Kod CPV

73100000-3

Nazwa kodu CPV

Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji przedmiotu oferty:
Najpóźniej 8 miesięcy od podpisania przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu w ramach podziałania 2.3.2 ,,Bony na innowacje dla MŚP" w ramach POIR 2014-2020.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Warunki udziału w postępowaniu/kryteria dopuszczające:
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczone będą podmioty spełniające poniższe kryteria, oceniane na podstawie oświadczeń będących załącznikiem do formularza zapytania ofertowego. Niespełnienie jakiegokolwiek z niżej wymienionych kryteriów, skutkować będzie odrzuceniem oferty:
1. Posiadanie statusu: Wykonawcą usługi, o której mowa powyżej mogą być jednostki naukowe w rozumieniu art. 2 pkt 9 ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki posiadające siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a. podstawowe jednostki organizacyjne uczelni w rozumieniu statutów tych uczelni;
b. jednostki naukowe Polskiej Akademii Nauk w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o Polskiej Akademii Nauk (Dz. U. z 2016 r., poz. 572, z późn. zm.);
c. instytuty badawcze w rozumieniu ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o instytutach badawczych (Dz. U. z 2016 r. poz. 371, z późn. zm.);
d. międzynarodowe instytuty naukowe utworzone na podstawie odrębnych przepisów, działające na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
e. Polska Akademia Umiejętności;
f. inne jednostki organizacyjne niewymienione w pkt 1-5, będące organizacjami prowadzącymi badania i upowszechniającymi wiedzę w rozumieniu art. 2 pkt 83 rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014;
g. posiadające przyznaną kategorię naukową A+, A albo B, o której mowa w art. 42 ust. 3 ustawy o zasadach finansowania nauki.
lub
h. spółki celowe uczelni, o których mowa w art. 86a ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U z 2016 r., poz. 1842, z późn. zm.) lub spółka celowa jednostki naukowej;
i. centra transferu technologii uczelni, o których mowa w art. 86 ust.1 ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym;
j. przedsiębiorcy posiadający status centrum badawczo-rozwojowego, o których mowa w art. 17 ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej (Dz.U. z 2015, poz. 1710, z późn. zm.);
k. akredytowane laboratoria (posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji) lub notyfikowane laboratoria przez podmioty, o których mowa w art. 21 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2016 r., poz. 655, z późn. zm).

Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wskazanie rodzaju podmiotu w załączniku nr 1 Wzór oferty.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Wiedza i doświadczenie

Warunki udziału w postępowaniu/kryteria dopuszczające:
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczone będą podmioty spełniające poniższe kryteria, oceniane na podstawie oświadczeń będących załącznikiem do formularza zapytania ofertowego. Niespełnienie jakiegokolwiek z niżej wymienionych kryteriów, skutkować będzie odrzuceniem oferty:
1. Oferent musi dysponować wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie realizacji przynajmniej 3 usług polegających na: opracowaniu nowego produktu, znacząco ulepszonego wyrobu, usługi, technologii lub nowego projektu wzorniczego – załącznik nr 3 Oświadczenie o kryteriach dostępu.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Potencjał techniczny

Warunki udziału w postępowaniu/kryteria dopuszczające:
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczone będą podmioty spełniające poniższe kryteria, oceniane na podstawie oświadczeń będących załącznikiem do formularza zapytania ofertowego. Niespełnienie jakiegokolwiek z niżej wymienionych kryteriów, skutkować będzie odrzuceniem oferty:
1. Oferent musi dysponować odpowiednimi potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia – za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie dostępu do aparatury badawczej i laboratoryjnej oraz innych zasobów technicznych koniecznych do realizacji usługi, co potwierdza poprzez przedstawienie opisu aparatury badawczej i laboratoryjnej oraz innych zasobów technicznych koniecznych do realizacji usługi – załącznik nr 3 Oświadczenie o kryteriach dostępu.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Warunki udziału w postępowaniu/kryteria dopuszczające:
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczone będą podmioty spełniające poniższe kryteria, oceniane na podstawie oświadczeń będących załącznikiem do formularza zapytania ofertowego. Niespełnienie jakiegokolwiek z niżej wymienionych kryteriów, skutkować będzie odrzuceniem oferty:
1. Oferent powinien posiadać odpowiedni potencjał kadrowy zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, który rozumie się poprzez oddelegowanie do realizacji zamówienia co najmniej dwóch osób, którzy gwarantują poprawną realizację zamówienia - za spełnienie warunku Zamawiający uzna wskazanie co najmniej 2 osób z opisem ich kompetencji do realizacji przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 Oświadczenie o kryteriach dostępu.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Dodatkowe warunki

Warunki udziału w postępowaniu/kryteria dopuszczające:
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczone będą podmioty spełniające poniższe kryteria, oceniane na podstawie oświadczeń będących załącznikiem do formularza zapytania ofertowego. Niespełnienie jakiegokolwiek z niżej wymienionych kryteriów, skutkować będzie odrzuceniem oferty:
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia – załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań,
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Warunki zmiany umowy

1. W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych.
2. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3. Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających.
5. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert dokona oceny najkorzystniejszej oferty co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na:
a. Stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
7. Zamawiający zaproponuje wybranemu oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy warunkowej na realizację przedmiotu zamówienia.
8. Warunkiem wejścia w życie umowy z wybranym wykonawcą będzie podpisanie przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie projektu w ramach podziałania 2.3.2 „Bony na innowacje dla MŚP” w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu warunkowej umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:
a) uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,
b) obiektywnych przyczyn niezależnych do zamawiającego lub oferenta,
c) okoliczności siły wyższej,
d) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
e) otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
f) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy warunkowej, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1) Ofertę zgodną z niniejszym zapytaniem ofertowym należy dostarczyć do dnia
16.05.2019 r. r. do godziny 12.00.
2) Ofertę należy złożyć osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską na adres Zamawiającego:
360 CIRCUS Sp. z o. o.,
ul. Lenartowicza 6, 35-051 Rzeszów

lub w postaci skanu podpisanych dokumentów na adres mailowy: iwo-na.kalita@360circus.pl
Koperta oraz mail musi także zawierać dopisek „Nie otwierać do dnia 16 maja 2019 r. do godz. 13:00”.
3) Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane, bez względu na przyczynę opóźnienia i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom (decyduje data wpływu oferty papierowej lub wiadomości mailowej).
4) Wykonawca jest związany ofertą przez okres minimum 30 dni.
5) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Ofertę należy sporządzić na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą czytelną techniką.
7) Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
8) Oferenci, w zakresie przedmiotu zamówienia, zobowiązani są do przedstawienia załącznika nr 1 „Formularz oferty” oraz dostarczenia, wymaganych w niej załączników.
9) Oferta oraz wszystkie załączniki muszą zostać podpisane przez osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.
10) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z zapoznaniem się z przedmiotem zamówienia oraz ze sporządzeniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania.
11) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
12) Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia wykonawca bezwarunkowo akceptuje warunki zamówienia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
13) Oferta musi zawierać następujące elementy:
a) Pełne dane identyfikujące oferenta (nazwa, adres, nr NIP).
b) Informacje dotyczące typu podmiotu (uczelnia publiczna, państwowy instytut badawczy, instytut PAN lub inna jednostka naukowa będąca organizacją badawczą prowadzącą badania i upowszechniającą wiedzę) .
c) Datę przygotowania i termin ważności oferty.
d) Zakres i szczegółowy opis oferowanych usług/i badawczej/ych w ramach oferty.
e) Odniesienie się do każdego z zamieszczonych w zapytaniu ofertowym kryteriów wyboru oferty.
f) Cenę całkowitą netto i brutto.
g) Okres realizacji przedmiotu oferty.
h) Dane osoby do kontaktu (imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail).
i) Podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty.
j) Podpisane Oświadczenia stanowiące załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Zamówienia uzupełniające

Nie przewidziano w ramach postępowania zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia, wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia.
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Wykluczenia

Warunki udziału w postępowaniu/kryteria dopuszczające:
Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczone będą podmioty spełniające poniższe kryteria, oceniane na podstawie oświadczeń będących załącznikiem do formularza zapytania ofertowego. Niespełnienie jakiegokolwiek z niżej wymienionych kryteriów, skutkować będzie odrzuceniem oferty:
1. Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna podpisanie oświadczenia – załącznik nr 2 Oświadczenie o braku powiązań,
Szczegóły w przedmiotowym zakresie zawarte zostały w dokumentacji zamówienia.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

360 CIRCUS Sp. z o. o.

Adres

Lenartowicza 6

35-051 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

NIP

7010180906

Numer naboru

POIR.02.03.02-IP.03-00-001/19

Inne źródła finansowania

Nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W postępowaniu ofertowym prowadzonym zgodnie z zasadą konkurencyjności, spłynęła 1 oferta, która spełniła wszystkie kryteria dostępowe i według kryteriów oceny wybrana została do realizacji.
Wybrany Wykonawca:
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie - Wydział Informatyki Stosowanej
ul. Sucharskiego 2,
35-225 Rzeszów,
Data wpływu oferty: 16.05.2019,
Cena oferty: 350 300,00 PLN netto.
Liczba wyświetleń: 724