Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Miejsce: ABIX - SKIBA JAROSŁAW, ul. Oławska, nr 30, 57-100, Strzelin
Sposób: forma papierowa (poczta, osobiście lub przez kuriera).
Termin składania ofert: do 26 kwietnia 2019, do godziny 9:00.
Za dzień skutecznego doręczenia:
- w przypadku doręczenia osobistego do biura Zamawiającego – datę i godzinę przyjęcia
dokumentów potwierdzoną przez przedstawiciela firmy.
- w przypadku doręczenia za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej – datę i godzinę doręczenia dokumentów do biura Zamawiającego.
Ofertę powinna być sporządzona w języku polskim na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego .
Brak wyżej wymienionego dokumentu będzie skutkować odrzuceniem oferty.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna zawierać pełne dane o firmie -status prawny.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Jarosław Skiba
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
693044444
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie proinnowacyjnych usług.
1. Zakup usługi doradczej w zakresie innowacji - Doradztwo w zakresie identyfikacji i mapowania kluczowych procesów biznesowych związanych z wdrażaniem innowacji, ich modyfikacji i optymalizacji
2. Zakup usługi doradczej w zakresie innowacji - Przygotowanie szczegółowego modelu finansowego dla opracowywanej lub wdrażanej innowacji
3. Zakup usługi doradczej w zakresie innowacji - analiza ryzyka wdrożenia innowacji
4. Zakup usługi doradczej w zakresie innowacji - Doradztwo w zarządzaniu własnością intelektualną, w tym w zakresie ochrony praw własności intelektualnej, badania stanu techniki i czystości patentowej
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
strzeliński
Miejscowość:
Strzelin
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup proinnowacyjnych usług doradczych od Instytucji Otoczenia Biznesu
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie proinnowacyjnych usług:
1. Zakup usługi doradczej w zakresie innowacji - Doradztwo w zakresie identyfikacji i mapowania kluczowych procesów biznesowych związanych z wdrażaniem innowacji, ich modyfikacji i optymalizacji
2. Zakup usługi doradczej w zakresie innowacji - Przygotowanie szczegółowego modelu finansowego dla opracowywanej lub wdrażanej innowacji
3. Zakup usługi doradczej w zakresie innowacji - analiza ryzyka wdrożenia innowacji
4. Zakup usługi doradczej w zakresie innowacji - Doradztwo w zarządzaniu własnością intelektualną, w tym w zakresie ochrony praw własności intelektualnej, badania stanu techniki i czystości patentowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2
Zamawiający przewiduje możliwość składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia z osobna, lub wszystkie części zamówienia.
Kody CPV:
CPV: 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
CPV: 73000000-2 Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
CPV: 73220000-0 Usługi doradcze w zakresie rozwoju
CPV: 73200000-4 Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju
CPV: 79411100-9 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
CPV: 79411000-8 Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania
CPV: 79300000-7 Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
Kod CPV
79400000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamawiający podpisze Umowę z Wykonawcą, po uzyskaniu oficjalnej decyzji o dofinansowaniu projektu z Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
Przewidywany termin ogłoszenia wyników to październik 2019 roku.
Jest to termin orientacyjny i w pełni uzależniony od DIP.
Po rozstrzygnięciu postępowania, wybrany Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 7 dni wystawić / złożyć zamawiającemu list intencyjny.
Wymagany termin realizacji zamówienia to 31.12.2020 rok.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
-posiadają status podmiotu i prowadzą działalność, która wpisuje się w definicję IOB określoną w SZOOP jako: „Instytucje Otoczenia Biznesu (IOB) to, bez względu na formę prawną, podmioty prowadzące działalność na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności, niedziałające dla zysku lub przeznaczające zysk na cele statutowe zgodnie z zapisami w statucie lub innym równoważnym dokumencie założycielskim. Posiadające bazę materialną, techniczną i zasoby ludzkie oraz kompetencyjne niezbędne do świadczenia usług na rzecz sektora MŚP.”
Powyższe weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia o wpisywaniu się w definicję IOB znajdującego się w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego oraz zapisy w odpowiednich dokumentach rejestrowych np. Statucie – należy załączyć stosowny dokument.
- udokumentują, że prowadzą tę działalność w okresie co najmniej jednego zamkniętego roku obrotowego przed dniem ogłoszenia konkursu nr RPDS.01.02.01-IP.01-02-340/19 ogłoszonego przez Dolnośląską Instytucję Pośredniczącą. Powyższe weryfikowane będzie na na podstawie dokumentu rejestrowego (KRS, CEiDG lub inne, wydruk z rejestru elektronicznego, kopia potwierdzona wpisu do rejestru).
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- w ostatnich 2 latach ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie jej prowadzenia) zrealizował min. 3 proinnowacyjne usługi doradcze o wartości min. 20 tys. zł netto każda. Powyższe weryfikowane będzie na podstawie oświadczenia wg wzoru znajdującego się w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego oraz referencji za wykonanie tych 3 usług.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wymagane jest posiadanie aktualnej dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na rzetelne i terminowe wykonanie przedmiotu zlecenia. Powyższe weryfikowane będzie na podstawie:
- oświadczenia zawartego w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania,
- aktualnego (wydanego nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty) zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu ze składkami,
- aktualnego (wydanego nie wcześniej niż 30 dni przed złożeniem oferty) zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami.
Zaświadczenia z ZUS i US przedstawia się w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Warunki zmiany umowy
Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia z następujących powodów:
-obiektywnych przyczyn niezależnych do Zamawiającego lub oferenta,
-zmian regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania postępowania bez podawania przyczyn
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent powinien złożyć ofertę na Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik do
niniejszego zapytania.
Oferta powinna być jednoznaczna, tzn. sporządzona bez dopisków, opcji i wariantów, skreśleń i poprawek. Jakakolwiek ingerencja w treść (wzór) Formularza ofertowego zmieniająca znaczenie użytych w nim sformułowań spowoduje odrzucenie oferty.
Wykaz wymaganych dokumentów:
- Formularz ofertowy z oświadczeniami stanowiący załącznik nr 1,
- Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu ze składkami,
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkami,
- Dokument rejestrowy (KRS, CEiDG lub inne, wydruk z rejestru elektronicznego, kopia potwierdzona wpisu do rejestru),
- dokument potwierdzający status IOB np. STATUT lub inny
- referencje potwierdzające wykonanie 3 proinnowacyjnych usług doradczych
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena podlegająca ocenie będzie łączną ceną brutto za każdą część zamówienia wymienioną w opisie przedmiotu zamówienia wyrażona w złotych polskich, obejmująca wszystkie koszty wykonania zamówienia.
2. Cena brutto oferty powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający będzie musiał ponieść w związku z realizacją usługi na jego rzecz, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT oraz ewentualnych upustów i rabatów.
3. W przypadku podania ceny w walutach obcych, wartość w złotych obliczona zostanie w oparciu o średni kurs złotego NBP z dnia poprzedzającego
dokonania wyboru oferty.
4. Cena oferty stanowi wartość umowy i będzie niezmienna w toku realizacji całej umowy.
5. Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100
pkt. (100%=100 pkt):
Do oceny ofert zamawiający przyjął następujące kryteria:
Cena brutto - waga 100%
Punkty za kryterium „cena brutto” zostaną obliczone wg następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej ( w pln )
------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
Cena brutto oferty badanej ( w pln )
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową ocenę.
Ponadto zamawiający przy dokonywaniu wyboru wykonawcy będzie się kierował elementarnymi zasadami obowiązującymi na wspólnotowym jednolitym
rynku europejskim, między innymi:
- zasadą przejrzystości i jawności prowadzonego postępowania
- zasadą ochrony uczciwej konkurencji
- zasadą swobody przepływu kapitału, towarów, dóbr i usług
- zasadą niedyskryminacji i równego traktowania wykonawców na rynku
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania.
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy po uprzednim porównaniu i ocenie wszystkich ofert.
Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, weryfikowane na podstawie oświadczenia.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w
imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa
drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Oferent razem z ofertą powinien złożyć stosowne oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, które jest zawarte w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
Nazwa
ABIX SKIBA JAROSŁAW
Adres
57-100 Strzelin
dolnośląskie
,
strzeliński
Numer telefonu
693044444
NIP
9141514154
Numer naboru
RPDS.01.02.01-IP.01-02-340/19
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
DOLNOŚLĄSKA FUNDACJA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI UL.PIŁAWSKA 8/1 50-538 WROCŁAW
OFERTA WPŁYNĘŁA 25.04.2019 CENA NETTO 100.000,00 PLN CENA BRUTTO 123.000,00 PLN