Strona główna
Logo unii europejskiej

Przeprowadzenie kursów oraz egzaminów zewnętrznych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie w ramach projektu „Inwestycja w kształcenie zawodowe – inwestycją w przyszłość!” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego , Działanie 8.6 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego

Data publikacji: 28.03.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 08-04-2019

Numer ogłoszenia

16474

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę zawierającą ofertę (formularz wraz z dokumentami, załącznikami i oświadczeniami wskazanymi w niniejszej SIWZ) składać należy w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie,
ul. Dworcowa 3, 74-500 Chojna - sekretariat, w terminie do 8.04.2019 r. do godziny 09:45.
2. Otwarcie ofert nastąpi: 8.04.2019 r. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych
w Chojnie, ul. Dworcowa 3, 74-500 Chojna – sekretariat, o godzinie 10:00 Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziału.
Oferty tylko w wersji pisemnej.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Janusz Cezary Salamończyk

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

603750639

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń/egzaminów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1A do SIWZ/umowa.
2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
Nomenklatura wg CPV:
CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursów oraz egzaminów zewnętrznych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie w podziale na następujące części:

KURSY DLA UCZNIÓW

1. Egzaminy czeladnicze – 26 osób
2. Kurs branżowy języka angielskiego – 66 osób
3. Kurs glazurnik – 16 osób
4. Kurs animator czasu wolnego – 20 osób
KURSY DLA NAUCZYCIELI

5. Kurs AutoCAD stopień 1, 2, 3 – 1 osoba
6. Kurs Norma Pro – 1 osoba
7. Kurs diagnostyka samochodowa – 1 osoba
8. Szkolenie dwumasowe koła zamachowe sprzęgła samonastawne w pojazdach samochodowych – 1 osoba
9. Szkolenia doskonalące 3 warsztaty z zakresu suchej zabudowy wnętrz robót malarskich i okładzinowych – 3 osoby

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: gryfiński Miejscowość: Chojna

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

6. Efektem każdego kursu/szkolenia będzie nabycie kwalifikacji zawodowych lub nabycie kompetencji potwierdzonych odpowiednim dokumentem (np. Certyfikatem). Certyfikaty i inne dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji powinny być rozpoznawalne i uznane w danym środowisku, sektorze lub branży (definicje kwalifikacji zawodowych oraz kompetencji wykazano w wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie monitorowania postępu rzeczowego realizacji programów operacyjnych na lata 2014-2020). Przez kwalifikacje należy rozumieć formalny wynik oceny i walidacji, który uzyskuje się w sytuacji, kiedy właściwy organ uznaje, że dana osoba osiągnęła efekty uczenia się spełniające określone standardy. Należy pamiętać, że wydanie zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia (np. kursu bukieciarstwa czy obsługi kasy fiskalnej) nie można uznać za nabycie kwalifikacji, a zatem uczestników, którzy ukończyli szkolenia z takim zaświadczeniem nie można uwzględniać we wskaźniku. Uczestnika można uwzględnić w ww. wskaźniku wówczas, gdy efekty uczenia się (to czego się nauczył) w ramach szkolenia zostały poddane walidacji (np. z wykorzystaniem metody egzaminu) a jej wynik był pozytywny. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku walidacji następuje wydanie certyfikatu w ramach procedury certyfikowania. Certyfikowanie to procedura w wyniku, której osoba ucząca się otrzymuje od upoważnionej instytucji formalny dokument, stwierdzający, że osiągnęła określoną kwalifikację. W przypadku kwalifikacji rynkowych nieuregulowanych przepisami prawa (np. fryzjer, kelner) wydany certyfikat powinien być spełniony przesłanką rozpoznawalności w danej branży tj. certyfikat powinien być wystawiony przez instytucję uprawnioną do nadawania kwalifikacji i wydawania formalnego dokumentu.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia szkoleń/egzaminów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1A do SIWZ/umowa.
2. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
Nomenklatura wg CPV:
CPV 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe
3. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursów oraz egzaminów zewnętrznych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie w podziale na następujące części:

KURSY DLA UCZNIÓW

1. Egzaminy czeladnicze – 26 osób
2. Kurs branżowy języka angielskiego – 66 osób
3. Kurs glazurnik – 16 osób
4. Kurs animator czasu wolnego – 20 osób
KURSY DLA NAUCZYCIELI

5. Kurs AutoCAD stopień 1, 2, 3 – 1 osoba
6. Kurs Norma Pro – 1 osoba
7. Kurs diagnostyka samochodowa – 1 osoba
8. Szkolenie dwumasowe koła zamachowe sprzęgła samonastawne w pojazdach samochodowych – 1 osoba
9. Szkolenia doskonalące 3 warsztaty z zakresu suchej zabudowy wnętrz robót malarskich i okładzinowych – 3 osoby

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Harmonogram realizacji zamówienia

1. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie od podpisania umowy do 31.08.2020 roku.
2. Szczegółowy termin realizacji poszczególnych kursów/szkoleń zawodowych będzie opracowywany na bieżąco przez Wykonawców poszczególnych części zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
a. posiada wiedzę i doświadczenie - warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu podobnych usług szkoleniowych/egzaminów odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ramach każdego zadania na które Wykonawca składa ofertę, zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie.
2. Brak wykonania co najmniej 1 podobnej usługi szkolenia/egzaminu w ramach zadania na które składa Wykonawca ofertę, będzie podstawą do odrzucenia oferty.
3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-8 PZP.
4. Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu/oświadczenia, a także czy wymagany dokument/oświadczenie potwierdza spełnianie warunku lub brak podstaw do wykluczenia. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych przez Wykonawcę zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
5. W rozdziale X SIWZ dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający szczegółowo wskazuje, jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.
6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
8. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 PZP.
9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca
w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub;
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 5 niniejszego rozdziału.
12. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w ust. 6 musi zostać złożone
w oryginale podpisanym przez podmiot trzeci.

Wiedza i doświadczenie

posiada wiedzę i doświadczenie - warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej 1 usługi polegającej na wykonaniu podobnych usług szkoleniowych/egzaminów odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ramach każdego zadania na które Wykonawca składa ofertę, zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.

Warunki zmiany umowy

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, która spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) wystąpienia przeszkody o obiektywnym charakterze tzn. zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej” np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem
o wystąpieniu ww. przeszkód;
3) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy,
w szczególności terminu realizacji zamówienia.
3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
4. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT umowa nie uleganie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
5. W przypadku wzrostu kosztu egzaminu prowadzonego przez instytucję egzaminującą, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie ceny za egzamin do kwoty nie wyższej niż obowiązująca stawka ceny za egzamin w dniu jego przeprowadzenia.
6. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wszystkie wskazane poniżej dokumenty mają być złożone razem z ofertą.
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, należy przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i posiadaniu uprawnień - załącznik 2A do SIWZ.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według załącznika 2 do SIWZ.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie,
w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. X ust. 2 pkt 1 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. X ust. 2 pkt 1 niniejszej SIWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest także do złożenia następujących dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;
2) wykaz zawierający co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu podobnych usług szkoleniowych/egzaminów odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ramach każdego zadania na które Wykonawca składa ofertę, zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ.
6. Ponadto Wykonawcy obowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Wykonawca może dołączyć do oferty, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego.
8. Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę
i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
9. Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w SIWZ Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwość udzielania w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług polegających na powtórzeniu podobnych usług.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferty oceniane będą według kryterium:
1) cena – 60 %
2) doświadczenie Wykonawcy (firmy) w tematyce odpowiadającej zakresowi szkolenia/egzaminu – 40 %
2. Kryterium ceny dla zadań 1- 30 zostanie obliczone według następującego wzoru:
1) (Cena najniższej oferty / Cena badanej oferty) x 60 = liczba punktów za kryterium cena.
3. Zasady oceny kryterium „doświadczenie Wykonawcy (firmy) w tematyce odpowiadającej zakresowi szkolenia/egzaminu dla KAŻDEGO z zadań
1- 9:
1) Doświadczenie w przeprowadzeniu 1- 9 szkoleń/egzaminów – 0 pkt
2) Doświadczenie w przeprowadzeniu 10 – 15 szkoleń/egzaminów – 10 pkt
3) Doświadczenie w przeprowadzeniu 16 – 30 szkoleń/egzaminów – 20 pkt
4) Doświadczenie w przeprowadzeniu 31 – 50 szkoleń/egzaminów – 40 pkt
4. Doświadczenie będzie oceniane na podstawie wypełnionego załącznika
nr 3 - WYKAZ WYKONANYCH USŁUG.
5. Brak referencji dla wskazanej w załączniku usługi szkolenia/egzaminu, spowoduje, że usługa taka nie będzie liczona do ilości przeprowadzonych szkoleń/egzaminów, a Wykonawca nie będzie wzywany do uzupełnienia brakującej referencji.

Wykluczenia

Zgodnie z art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1-8 PZP

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Chojnie

Adres

Dworcowa 3

74-500 Chojna

zachodniopomorskie , gryfiński

Numer telefonu

914142029

Fax

+48914142029

NIP

8581688998

Numer naboru

RPZP.08.06.00-IP.02-32-K35/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria
Liczba wyświetleń: 499