Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
VII. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferta może być dostarczona za pośrednictwem:
Poczty, kurierem lub osobiście
- Adres siedziby:
ABC-MEDI Sp. z o.o.
Ul. Leszka Czarnego 13/50
97-500 Radomsko
- Poczta elektroniczna: biuro@abc-medi.pl
2. Oferty należy składać do dnia: 26.03.2019 r.
3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.
4. Wybór oferenta nastąpi w dniu: 27.03.2019 r.
IV. Przygotowanie oferty
Oferta powinna zawierać:
• Informację, iż została skierowana do „ABC-MEDI Sp. z o.o.”;
• Nazwę i numer postępowania ofertowego, którego dotyczy;
• Dane Oferenta: nazwę, adres, NIP;
• Wyszczególnienie zadań i cen;
• Cenę netto, brutto zamówienia wraz z jednoznacznym wskazaniem waluty;
• Termin realizacji;
• Termin płatności
• Dane osoby do kontaktu (imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail);
• Datę sporządzenia oferty;
• Datę ważności oferty – min. 30 dni;
• Podpis i pieczęć oferenta
Oferta powinna być sporządzona na Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy.
Do oferty należy dołączyć:
a. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi
b. Dokument potwierdzający posiadanie niezbędnych kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego, wskazanych w pkt III.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@abc-medi.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Łuszczyńska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 793 71 09 02
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
II. Przedmiot zamówienia
1. Stworzenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego
ZAKRES USŁUGI:
Wydatek ten będzie stanowił ważny etap w projekcie - synteza i analiza, czyli określenie strategii dalszych działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego w tym, opracowanie założeń do briefu projektowego oraz określenie kierunków projektowych.
Dokument ten winien zawierać w szczególności:
charakterystykę wnioskodawcy;
specyfikę rynku i charakterystykę docelowych nabywców;
główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać projekt wzorniczy;
określenie wyrobu będącego przedmiotem projektu wzorniczego;
wymagania stawiane wyrobowi;
kryteria jakości i odbioru wykonanej na podstawie briefu pracy projektowo-wdrożeniowej.
2. Projektowanie, prototypowanie i testowanie projektu wzorniczego dla nowego produktu
ZAKRES USŁUGI:
W ramach tego zadania nastąpi tworzenie rozwiązań, prototypowanie i testowanie - opracowanie projektów oraz prototypów nowego lub znacząco ulepszonego produktu i przeprowadzenie niezbędnych testów.
Etapy zadania:
a. Przeprowadzenie badań materiałów i sposobów ich łączenia w celu poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonalności i bezpieczeństwa,
b. Stworzenie prototypów dla 3 nowych osłon z filtrem dla osób po zabiegach tracheotomii oraz laryngektomii:
- Filtr z tworzywa z możliwością jego mycia
- Filtr z wymiennym kompresem z włókniny
- Filtr wodoodporny do osłon pod prysznic,
c. Testowanie nowych prototypów pod kątem spełnienia założonych w briefie właściwości na użytkownikach końcowych,
d. Opracowanie dokumentacji wdrożeniowej niezbędnej do wdrożenia nowego produktu.
Kody CPV
73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
radomszczański
Miejscowość:
Ramosko
Cel zamówienia
Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawcy usług doradztwa polegającego na przeprowadzeniu
profesjonalnego procesu projektowego mającego na celu opracowanie nowego projektu wzorniczego, dzięki któremu wdrożony zostanie nowy lub znacząco ulepszony produkt.
Zakup jest planowany w ramach projektu, który otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 Poddziałanie 2.3.5 Design dla przedsiębiorców.
Celem projektu jest wprowadzenie do działalności gospodarczej firmy nowej gamy produktów: osłon dla osób po zabiegach tracheotomii i laryngektomii. Opracowane nowe projekty wzornicze w postaci trzech innowacyjnych filtrów zostaną zaimplementowane w osłonach, które firma zamierza wprowadzić na rynek jako nowe produkty pod własną marką.
Przedmiot zamówienia
II. Przedmiot zamówienia
1. Stworzenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego
ZAKRES USŁUGI:
Wydatek ten będzie stanowił ważny etap w projekcie - synteza i analiza, czyli określenie strategii dalszych działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego w tym, opracowanie założeń do briefu projektowego oraz określenie kierunków projektowych.
Dokument ten winien zawierać w szczególności:
charakterystykę wnioskodawcy;
specyfikę rynku i charakterystykę docelowych nabywców;
główne cele jakie mają być osiągnięte oraz jaką rolę w osiągnięciu tych celów ma spełniać projekt wzorniczy;
określenie wyrobu będącego przedmiotem projektu wzorniczego;
wymagania stawiane wyrobowi;
kryteria jakości i odbioru wykonanej na podstawie briefu pracy projektowo-wdrożeniowej.
2. Projektowanie, prototypowanie i testowanie projektu wzorniczego dla nowego produktu
ZAKRES USŁUGI:
W ramach tego zadania nastąpi tworzenie rozwiązań, prototypowanie i testowanie - opracowanie projektów oraz prototypów nowego lub znacząco ulepszonego produktu i przeprowadzenie niezbędnych testów.
Etapy zadania:
a. Przeprowadzenie badań materiałów i sposobów ich łączenia w celu poszukiwania innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonalności i bezpieczeństwa,
b. Stworzenie prototypów dla 3 nowych osłon z filtrem dla osób po zabiegach tracheotomii oraz laryngektomii:
- Filtr z tworzywa z możliwością jego mycia
- Filtr z wymiennym kompresem z włókniny
- Filtr wodoodporny do osłon pod prysznic,
c. Testowanie nowych prototypów pod kątem spełnienia założonych w briefie właściwości na użytkownikach końcowych,
d. Opracowanie dokumentacji wdrożeniowej niezbędnej do wdrożenia nowego produktu.
Kody CPV
73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Dodatkowe przedmioty zamówienia
73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
Harmonogram realizacji zamówienia
Planowany termin realizacji zamówienia:
1. Stworzenie strategii działań niezbędnych do opracowania nowego projektu wzorniczego – do 30.06.2019
2. Projektowanie, prototypowanie i testowanie projektu wzorniczego dla nowego produktu – do 31.12.2019
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
III. Warunki stawiane Wykonawcom
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia profesjonalnego procesu projektowego tj.:
• Zrealizowanie w okresie ostatnich 2 lat licząc od terminu publikacji zapytania ofertowego, minimum 5 projektów wzorniczych przy zastosowaniu technologii Poly-Jet dla polskich lub międzynarodowych podmiotów – potwierdzenie w postaci referencji lub protokołów przekazania /odbioru
Powyższe należy udokumentować załączając odpowiedni dokument potwierdzający fakt posiadania uprawnień.
W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie zawierała wymienionych w niniejszym punkcie dokumentów potwierdzających, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu ofertowym, oferta ta będzie podlegała odrzuceniu z przyczyn formalnych.
Wiedza i doświadczenie
III. Warunki stawiane Wykonawcom
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia profesjonalnego procesu projektowego tj.:
• Zrealizowanie w okresie ostatnich 2 lat licząc od terminu publikacji zapytania ofertowego, minimum 5 projektów wzorniczych przy zastosowaniu technologii Poly-Jet dla polskich lub międzynarodowych podmiotów – potwierdzenie w postaci referencji lub protokołów przekazania /odbioru
Powyższe należy udokumentować załączając odpowiedni dokument potwierdzający fakt posiadania uprawnień.
W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie zawierała wymienionych w niniejszym punkcie dokumentów potwierdzających, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu ofertowym, oferta ta będzie podlegała odrzuceniu z przyczyn formalnych.
Dodatkowe warunki
III. Warunki stawiane Wykonawcom
O realizację zlecenia stanowiącego przedmiot niniejszego zapytania mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędne kwalifikacje do przeprowadzenia profesjonalnego procesu projektowego tj.:
• Zrealizowanie w okresie ostatnich 2 lat licząc od terminu publikacji zapytania ofertowego, minimum 5 projektów wzorniczych przy zastosowaniu technologii Poly-Jet dla polskich lub międzynarodowych podmiotów – potwierdzenie w postaci referencji lub protokołów przekazania /odbioru
Powyższe należy udokumentować załączając odpowiedni dokument potwierdzający fakt posiadania uprawnień.
W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie zawierała wymienionych w niniejszym punkcie dokumentów potwierdzających, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu ofertowym, oferta ta będzie podlegała odrzuceniu z przyczyn formalnych.
VI. Warunki
1. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
2. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
3. Termin związania ofertą: minimum 30 dni.
4. Oferent przed datą wyboru dostawcy może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania/unieważnienia postępowania ofertowego do końca terminu składania ofert.
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
Warunki zmiany umowy
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna być sporządzona na Załączniku nr 1 - Formularz ofertowy.
Do oferty należy dołączyć:
a. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi
b. Dokument potwierdzający posiadanie niezbędnych kwalifikacji do przeprowadzenia audytu wewnętrznego, wskazanych w pkt I
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
V. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie porównania:
• CEN (netto), ocena polega na obliczeniu ilorazu ceny najniższej do wielkości oferowanej, gdzie oferta z najniższą ceną otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 80%
• TERMINU PŁATNOŚCI (dni), ocena polega na obliczeniu ilorazu oferowanej liczby dni, do największej liczby dni, gdzie oferta z największą liczbą dni otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 20%
Zamawiający wybierze wykonawcę na podstawie złożonych ofert.
Zamawiający opublikuje wyniki na bazie konkurencyjności.
Wykluczenia
VIII. Zakres wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z beneficjentem osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Nazwa
ABC-MEDI Sp. z o.o.
Adres
97-500 Radomsko
łódzkie
,
radomszczański
Numer telefonu
+48 793 71 09 02
Fax
n/d
NIP
7722414565
Numer naboru
POIR.02.03.05-IP.03-00-001/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Wygrał oferent CADXPERT P. Gurga M. Dukat Spółka Jawna