Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zapytanie ofertowe, Załącznik Nr 4, Załącznik nr 4a, termin skłasania ofert
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w terminie do dnia 27.02.2019 r. do godziny 7.00 w formie elektronicznej na adres office@imiola.pl lub w formie pisemnej przesłanej na adres siedziby:
ZPHU HAK-POL S. Imioła
Chojnata 23A
96-111 Kowiesy
(decyduje data dostarczenia przesyłki), lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF. Na kopercie/w temacie wiadomości proszę podać:
Oferta na „Specjalistyczna usługa doradcza świadczona przez IOB - Wsparcie w opracowaniu listy klientów kluczowych”
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
office@imiola.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Daria Tulin
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
516418651
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Usługa Wsparcie w opracowaniu listy klientów kluczowych obejmuje szereg analiz marketingowo-sprzedażowych, których celem jest m.in. wskazanie i aktywizacja obecnych kluczowych klientów firmy, opracowanie optymalnego procesu obsługi klientów kluczowych czy opracowanie koncepcji procesu sprzedaży produktów/usług firmy dla klientów kluczowych. Przedmiotem zamawianej usługi jest przeprowadzenie analizy marketingowo-sprzedażowej Firmy umożliwiającej wskazanie obecnych i przyszłych kluczowych klientów, ułatwiających podejmowanie decyzji biznesowych, a także wzrost obrotów i rentowności firmy.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
Łódź
Miejscowość:
Kowiesy
Cel zamówienia
Wyłonienie Wykonawcy usługi doradczej świadczonej w razie uzyskania dofinansowania na realizację projektu w ramach: Osi priorytetowej II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Działania II.1: Otoczenie biznesu Poddziałania: II.1.2: Profesjonalizacja usług biznesowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w celu profesjonalizacji usług biznesowych Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia
W ramach zamawianej usługi Firma uzyska doradztwo biznesowe w postaci przeprowadzenia szczegółowych analiz oraz raportów wraz z doradztwem:
W zakresie obecnych kluczowych klientów:
- analiza oferty produktowej firmy
- analiza struktury sprzedaży wg. asortymentu
- identyfikacja kluczowych klientów firmy
- analiza potencjału rynkowego produktów firmy
- analiza oferty konkurencji w branży
- pozycja konkurencyjna firmy w kontekście oferty produktowej
- aktualne kanały dystrybucji i dotarcia do klientów oraz procedura procesu sprzedażowego wraz z narzędziami wsparcia
- aktualne działania marketingowe/PR firmy - analiza
- podsumowanie i wnioski z aktualnej sytuacji w obszarze obsługi klientów kluczowych
- opracowanie koncepcji procesu sprzedaży kluczowych produktów/usług firmy
- analiza i opracowanie procesu obsługi klientów kluczowych wraz z crossselingiem
W zakresie przyszłych kluczowych klientów:
- określenie grup docelowych dla produktów/usług firmy
- badanie i analiza rynku, stworzenie koncepcji dedykowanej bazy firm wpisującej się w grupę docelową
- opracowanie koncepcji komunikacji marketingowej do firm wpisujących się w grupę docelową
- określenie koncepcji wyboru spośród ogółu firm klientów kluczowych, czyli tych które są zainteresowane oferowanymi produktami/usługami firmy i będą gotowi do podjęcia merytorycznych negocjacji handlowych.
- określenie sposobu pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem i jego wstępnej analizy potrzeb
- określenie sposobu umówienia spotkania biznesowego
- przygotowanie koncepcji kolejnych kroków/procesów w celu uznania klienta za kluczowego w tym m.in.: Odbycie umówionego spotkania z klientem, podczas którego następuje merytoryczna analiza potrzeb, Przygotowanie oferty, Follow-up, Zamknięcie sprzedaży
Kod CPV
79000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja przedmiotu umowy uzależniona od otrzymania dofinansowania.
Realizacja usługi: przedział lipiec – październik 2019 r. (w zależności od terminu rozstrzygnięcia konkursu i podpisania umowy), szacunkowy czas realizacji usługi to 3-6 miesięcy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający następujące warunki:
a) Wykonawcą usług może być wyłącznie Instytucja Otoczenia Biznesu, posiadająca ten status przez okres min. 6 miesięcy bezpośrednio poprzedzających dzień złożenia wniosku o dofinansowanie, posiadająca siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium RP. Wykonawca świadczy usługi wysokiej jakości, tzn. posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej (akredytacja ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne) lub świadczona przez niego na rzecz Zamawiającego usługa została ujęta w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) oraz posiada potencjał umożliwiający realizację usług będących przedmiotem projektu. W świadczenie usługi musi być zaangażowany minimum jeden pracownik wykonawcy, którego wiedza i doświadczanie są adekwatne do zakresu usługi.
b) Złożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
c) Złożenie oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Złożenie oświadczenia o braku występowania powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym.
e) Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia podpisanych oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego oraz stosownych dokumentów potwierdzających uprawnienia do zawarcia umowy z Zamawiającym.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Instytucje Otoczenia Biznesu, posiadająca ten status przez okres min. 6 miesięcy, dysponująca personelem zatrudnionymi na umowę o pracę, których doświadczenie pozwala na zrealizowanie każdej z zamawianych usług lub wskażą podwykonawcę z odpowiednim doświadczeniem.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W świadczenie usługi musi być zaangażowany minimum jeden pracownik wykonawcy, którego wiedza i doświadczenie są adekwatne do zakresu usługi.
Dodatkowe warunki
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
2. Oferty należy przesyłać zgodnie z wzorem oferty (załącznik nr 1).
3. Oferta i wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz zawierać nazwę Wykonawcy lub pieczątkę nagłówkową firmy.
4. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za ewentualne błędy lub opóźnienia w dostarczeniu korespondencji przez pocztę, kuriera lub inne osoby oraz za błędy lub opóźnienia w działaniu systemu teleinformatycznego w przypadku wysłania korespondencji w formie elektronicznej.
5. Termin składania ofert upływa w dniu wskazanym w Ogłoszeniu w Bazie Konkurencyjności.
6. Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana. Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające warunki dopuszczające udział w postępowaniu.
7. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów – załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania.
8. Oferta musi być ważna przynajmniej przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.
10. Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej przygotowanej przez Ministerstwo Rozwoju https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie niezbędnych do sprawnej realizacji prac, w szczególności
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia w następujących okolicznościach:
- warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia,
- sposób wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących w przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie ofertowania przez Zamawiającego oraz oferenta tylko w zakresie, na które wpływa zaistniała okoliczność.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów pod rygorem nieważności oferty:
1. Dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
3. Formularz ofertowy, według wzoru określonego w załączniku nr 1.
4. Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 2.
5. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru określonego w załączniku nr 3.
6. Oświadczenie o posiadaniu kadry, której wiedza i doświadczenie są adekwatne do
zakresu usługi według wzoru określonego w załączniku nr 4
7.Oświadczenie o posiadaniu przez podwykonawcę kadry , której wiedza i doświadczenie są adekwatne do zakresu usługi według wzoru określonego w załączniku nr 4a
8. Oświadczenie wykonawcy usługi dotyczące wpisywania się w definicję IOB przez okres minimum 6 miesięcy bezpośrednio poprzedzający dzień złożenia wniosku o dofinansowanie według wzoru określonego w załączniku nr 5
9. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca usługi/usług posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej (akredytacja ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne) lub świadczona przez niego na rzecz wnioskodawcy usługa została ujęta w prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Bazie Usług Rozwojowych (BUR).
10. Statut IOB lub inny równoważny dokument założycielski.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty wyłącznie spośród ofert nieodrzuconych.
2. Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena netto 100% (max 100 pkt.)
3. Liczba punktów danej oferty będzie obliczana wg następującego wzoru:
Sposób przyznawania punktów
Liczba punktów obliczona zostanie jako proporcja ceny najniższej ze złożonych ofert do ceny z oferty ocenianej pomnożona przez wagę danego kryterium, tj. w sposób następujący:
[(cena w ofercie z najniższą ceną)/(cena badanej oferty)]∙waga kryterium ∙100
4. Ocena ofert:
a) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100pkt.
b) Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców cenę netto w złotych.
c) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
d) Za najkorzystniejszą ofertę uważa się tę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów przyznawanych wg opisanych kryteriów.
5. Oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną skwalifikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
6. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
Wykonawca spełni warunki udziału w postepowaniu,
złożone dokumenty będą aktualne oraz zostaną podpisane przez osoby uprawnione,
oferta zostanie złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż w pierwotnie złożonych ofertach.
9. Zamawiający w toku oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i uzupełnienia dokumentacji.
10. Zamawiający odrzuca oferty, które są niezgodne z treścią zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia.
11. Zamawiający odrzuca oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców podlegających wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
12. Zamawiający ma prawo zażądać wszelkich dokumentów potwierdzających spełnienie warunków postępowania o udzielenie zamówienia w terminie określonym przez Zamawiającego. Niezłożenie dokumentów w wymaganym terminie jest jednoznaczne z odrzuceniem oferty.
13. Zamawiający zastrzega sobie:
możliwość przedłużenia terminu składania ofert,
zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym,
unieważnienia zapytania ofertowego bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych,
prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania przyczyn,
prawo odrzucenia oferty, która zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do zakresu przedmiotu zamówienia.
14. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający ma prawo do podpisania umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawców powiązanych kapitałowo lub osobowo pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Nazwa
ZPHU HAK-POL S. IMIOŁA
Adres
Kazimierza Wielkiego 34/7
96-200 Kowiesy
łódzkie
,
Łódź
Numer telefonu
+48 46 8317331
NIP
8351006995
Numer naboru
RPLD.02.01.02-IP.02-10-044/18