Strona główna
Logo unii europejskiej

Specjalistyczna usługa doradcza świadczona przez IOB - Opracowanie analizy sytuacji przedsiębiorstwa

Data publikacji: 16.02.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-02-2019

Numer ogłoszenia

15122

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

Zapytanie ofertowe, Załącznik nr 4, załącznik Nr 4a, Termin składania ofert

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy składać w terminie do dnia 27.02.2019 r. do godziny 7.00 w formie elektronicznej na adres office@imiola.pl lub w formie pisemnej przesłanej na adres siedziby:
ZPHU HAK-POL S. Imioła
Chojnata 23A
96-111 Kowiesy
(decyduje data dostarczenia przesyłki), lub bezpośrednio w siedzibie zamawiającego. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej w formie plików załączonych do korespondencji, pliki powinny być zapisane w formacie umożliwiającym odczytanie ich treści np. PDF. Na kopercie/w temacie wiadomości proszę podać:

Oferta na „Specjalistyczna usługa doradcza świadczona przez IOB - Opracowanie analizy sytuacji przedsiębiorstwa”
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

office@imiola.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Daria Tulin

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 516418651

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Usługa Opracowanie analizy sytuacji przedsiębiorstwa obejmuje szereg analiz ekonomicznych, których celem jest m.in. badanie zjawisk i procesów gospodarczych zachodzących w skali całej gospodarki, jak również zjawisk i procesów występujących w ramach poszczególnych jednostek gospodarczych i instytucji. Przedmiotem zamawianej usługi jest przeprowadzenie analizy ekonomicznej umożliwiającej stawianie diagnoz, ułatwiających podejmowanie decyzji biznesowych, a także sprzyjających racjonalizacji procesów gospodarczych, zarówno w skali makro-, jak i mikroekonomicznej.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Kowiesy

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wyłonienie Wykonawcy usługi doradczej świadczonej w razie uzyskania dofinansowania na realizację projektu w ramach: Osi priorytetowej II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Działania II.1: Otoczenie biznesu Poddziałania: II.1.2: Profesjonalizacja usług biznesowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w celu profesjonalizacji usług biznesowych Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia

W ramach zamawianej usługi Zamawiający uzyska doradztwo biznesowe w postaci przeprowadzenia szczegółowych analiz oraz raportów wraz z doradztwem:
– analizy poziomej (inaczej dynamiki lub analizy horyzontalnej)
– analizy pionowej (inaczej struktury lub analizy wertykalnej)
– analizy wskaźnikowej jako jednej z najbardziej rozpowszechnionych i uważanych za najważniejszą z metod analizy finansowej przedsiębiorstwa przeprowadzonej w czasie, w przestrzeni oraz w porównaniu z danymi postulowanymi przyjętymi jako wzorcowe.
– analizy rachunku przepływów pieniężnych i procesów zarządzania płynnością firmy,
– określenia kluczowych obszarów działalności firmy (kluczowych produktów i usług), struktury przychodów oraz rentowności poszczególnych obszarów działalności,
– analiza procesu oceny wiarygodności kontrahentów oraz polityki zarządzania wierzytelnościami,
– analiza kosztów działania firmy - analiza poszczególnych szczegółowych pozycji kosztów z rekomendacją co do możliwych do osiągnięcia oszczędności
– ocenę scoringową firmy – wiarygodności kredytowej,
– wycenę wartości Firmy 3 metodami
Usługa ma obejmować m.in spotkania/warsztaty z zespołem (min. 24 h w terminach zaakceptowanych przez Zamawiającego) lub zarządem firmy. Wszystkie spotkania z zespołem/zarządem odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający przewiduje minimum 4 spotkania mające na celu prezentację wyników przeprowadzonych analiz w siedzibie Zamawiającego.

Kod CPV

79412000-5

Nazwa kodu CPV

Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami

Harmonogram realizacji zamówienia

Realizacja przedmiotu umowy uzależniona od otrzymania dofinansowania.
Realizacja usługi: lipiec - październik 2019 (w zależności od terminu rozstrzygnięcia konkursu i podpisania umowy), szacunkowy czas realizacji usług to 3-6 miesięcy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający następujące warunki:

a) Wykonawcą usług może być wyłącznie Instytucja Otoczenia Biznesu, posiadająca ten status przez okres min. 6 miesięcy bezpośrednio poprzedzających dzień złożenia wniosku o dofinansowanie, posiadająca siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium RP. Wykonawca świadczy usługi wysokiej jakości, tzn. posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej (akredytacja ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne) lub świadczona przez niego na rzecz Zamawiającego usługa została ujęta w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) oraz posiada potencjał umożliwiający realizację usług będących przedmiotem projektu. W świadczenie usługi musi być zaangażowany minimum jeden pracownik wykonawcy, którego wiedza i doświadczanie są adekwatne do zakresu usługi.
b) Złożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
c) Złożenie oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
d) Złożenie oświadczenia o braku występowania powiązań kapitałowych i osobowych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym.
e) Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków wymaga przedłożenia podpisanych oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego oraz stosownych dokumentów potwierdzających uprawnienia do zawarcia umowy z Zamawiającym.

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Instytucje Otoczenia Biznesu, posiadająca ten status przez okres min. 6 miesięcy, dysponująca personelem zatrudnionymi na umowę o pracę, których doświadczenie pozwala na zrealizowanie każdej z zamawianych usług lub wskażą podwykonawcę z odpowiednim doświadczeniem.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W świadczenie usługi musi być zaangażowany minimum jeden pracownik wykonawcy, którego wiedza i doświadczenie są adekwatne do zakresu usługi.

Dodatkowe warunki

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
2. Oferty należy przesyłać zgodnie z wzorem oferty (załącznik nr 1).
3. Oferta i wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz zawierać nazwę Wykonawcy lub pieczątkę nagłówkową firmy.
4. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za ewentualne błędy lub opóźnienia w dostarczeniu korespondencji przez pocztę, kuriera lub inne osoby oraz za błędy lub opóźnienia w działaniu systemu teleinformatycznego w przypadku wysłania korespondencji w formie elektronicznej.
5. Termin składania ofert upływa w dniu wskazanym w Ogłoszeniu w Bazie Konkurencyjności.
6. Oferta złożona po terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana. Rozpatrywane będą jedynie oferty spełniające warunki dopuszczające udział w postępowaniu.
7. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów – załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania.
8. Oferta musi być ważna przynajmniej przez okres 30 dni, przy czym bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.
10. Zapytanie ofertowe zostało upublicznione na stronie internetowej przygotowanej przez Ministerstwo Rozwoju https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie niezbędnych do sprawnej realizacji prac, w szczególności
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia w następujących okolicznościach:
- warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia,
- sposób wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących w przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie ofertowania przez Zamawiającego oraz oferenta tylko w zakresie, na które wpływa zaistniała okoliczność.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów pod rygorem nieważności oferty:
1. Dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
3. Formularz ofertowy, według wzoru określonego w załączniku nr 1.
4. Oświadczenie dotyczące warunków udziału w postępowaniu, według wzoru określonego w załączniku nr 2.
5. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, według wzoru określonego w załączniku nr 3.
6. Oświadczenie o posiadaniu kadry, której wiedza i doświadczenie są adekwatne do zakresu usługi, według wzoru określonego w załączniku nr 4
7. Oświadczenie o posiadaniu przez podwykonawcę kadry, której wiedza i doświadczenie są adekwatne do zakresu usługi, według wzoru określonego w załączniku 4a – jeśli dotyczy
8. Oświadczenie wykonawcy usługi dotyczące wpisywania się w definicję IOB przez okres minimum 6 miesięcy bezpośrednio poprzedzający dzień złożenia wniosku o dofinansowanie – załącznik nr 5
9. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca usługi/usług posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej (akredytacja ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne) lub świadczona przez niego na rzecz wnioskodawcy usługa została ujęta w prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Bazie Usług Rozwojowych (BUR).
10. Statut IOB lub inny równoważny dokument założycielski.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający dokona oceny i wyboru oferty wyłącznie spośród ofert nieodrzuconych.
2. Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena netto 100% (max 100 pkt.)
3. Liczba punktów danej oferty będzie obliczana wg następującego wzoru:
Nazwa kryterium - cena netto
Waga - 100%
Sposób przyznawania punktów - Liczba punktów obliczona zostanie jako proporcja ceny najniższej ze złożonych ofert do ceny z oferty ocenianej pomnożona przez wagę danego kryterium, tj. w sposób następujący:
[(cena w ofercie z najniższą ceną)/(cena badanej oferty)]∙waga kryterium ∙100

4. Ocena ofert:
a) Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100pkt.
b) Zamawiający przyjmie do oceny podaną przez Wykonawców cenę netto w złotych.
c) Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
d) Za najkorzystniejszą ofertę uważa się tę, która uzyskała najwyższą liczbę punktów przyznawanych wg opisanych kryteriów.
5. Oferta Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną skwalifikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
6. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:
oferta będzie odpowiadała wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu,
złożone dokumenty będą aktualne oraz zostaną podpisane przez osoby uprawnione,
oferta zostanie złożona w określonym przez Zamawiającego terminie.
7. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że co najmniej dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż w pierwotnie złożonych ofertach.
9. Zamawiający w toku oceny ofert może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i uzupełnienia dokumentacji.
10. Zamawiający odrzuca oferty, które są niezgodne z treścią zapytania ofertowego bez podania uzasadnienia.
11. Zamawiający odrzuca oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców podlegających wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
12. Zamawiający ma prawo zażądać wszelkich dokumentów potwierdzających spełnienie warunków postępowania o udzielenie zamówienia w terminie określonym przez Zamawiającego. Niezłożenie dokumentów w wymaganym terminie jest jednoznaczne z odrzuceniem oferty.
13. Zamawiający zastrzega sobie:
możliwość przedłużenia terminu składania ofert,
zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu ofertowym,
unieważnienia zapytania ofertowego bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych,
prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty lub do unieważnienia niniejszego postępowania bez podawania przyczyn,
prawo odrzucenia oferty, która zawierać będzie rażąco niską cenę w stosunku do zakresu przedmiotu zamówienia.
14. W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy, Zamawiający ma prawo do podpisania umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

Wykluczenia

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wyklucza Wykonawców powiązanych kapitałowo lub osobowo pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

ZPHU HAK-POL S. IMIOŁA

Adres

Kazimierza Wielkiego 34/7

96-200 Kowiesy

łódzkie , Łódź

Numer telefonu

+48 46 8317331

NIP

8351006995

Numer naboru

RPLD.02.01.02-IP.02-10-044/18

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Pełna nazwa oferenta: Innowator Elektrotechniki Sp. z o.o.
Adres oferenta: ul. Brukowa 12 91-341 Łódź
NIP oferenta: 783-16-55-115
Data wpłynięcia oferty: 26.02.2019
Cena netto za realizację przedmiotu zamówienia [PLN] 42 000,00
Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia [PLN] 51 660,00
Liczba wyświetleń: 611