Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy dostarczyć osobiście lub pocztą (kurierem) w wersji papierowej na adres:
„ZPHU Moryń” Włodarczyk i Moryń Spółka Jawna
ul. Słowackiego 16
98-354 Siemkowice
Liczy się termin dostarczenia przesyłki.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@moryn.info
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Agnieszka Chałada
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
690 880 755
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są 3 prorozwojowe usługi doradcze:
1) Usługa doradcza w opracowaniu procesów i procedur świadczenia usług
2) Usługa doradcza w opracowaniu procesów produkcji/dystrybucji/świadczenia usług
3) Usługa doradcza w wyborze i organizacji sposobów/systemów magazynowania w przedsiębiorstwie
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
pajęczański
Miejscowość:
Siemkowice
Cel zamówienia
Uzyskanie usługi doradczej, która będzie stanowiła wsparcie w profesjonalizacji, rozwoju i rozszerzeniu działalności.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są 3 prorozwojowe usługi doradcze o specjalistycznym charakterze:
1) Usługa doradcza w zakresie opracowaniu procesów i procedur świadczenia usług obejmująca przede wszystkim:
• Zwiększenie produktywności świadczonych usług wraz z opracowaniem wskaźników i narzędzi pomiaru produktywności;
• Poprawa ergonomii i funkcjonalności środowiska pracy
2) Usługa doradcza w opracowaniu procesów produkcji/dystrybucji/świadczenia usług
3) Usługa doradcza w wyborze i organizacji sposobów/systemów magazynowania w przedsiębiorstwie
Usługi powinny obejmować przynajmniej następujące etapy/elementy: szczegółowa analiza potrzeb naszej firmy, obserwacja i audyt obecnych procesów i procedur (a w przypadku usługi nr 2 również działań konkurencji), spotkania/warsztaty z zespołem i zarządem firmy, rekomendacje wdrożeniowe wraz z wyceną i specyfikacją sprzętów/technologii, analizę trendów i dobrych praktyk w zakresie świadczenia usług w branży medycznej w Polsce i zagranicą, przygotowanie minimum 30-stronnicowego raportu końcowego zgodnie z przyjętymi w branży standardami metodologicznymi oraz naniesienie poprawek zasugerowanych przez Zamawiającego i/lub przez Instytucję Wdrażającą), opracowanie narzędzi (np. szablonów, arkuszy, aplikacji) oraz systemu wskaźników pozwalających na trwałe utrzymanie oraz doskonalenie standardów powstałych w wyniku usługi doradczej, wsparcie wdrożeniowe, przygotowanie protokołu z doradztwa.
Zamawiający będzie oczekiwał od Wykonawcy:
- minimum120 h doradztwa przeprowadzonego w siedzibie Zamawiającego,
- min. 24 h poświęconych na spotkania z pracownikami Zamawiającego i min. 30 h z zarządem firmy.
Miejscem świadczenia usługi będzie siedziba spółki.
Dodatkowe informacje:
Miejsce prowadzenia działalności: Siemkowice
Obecność na rynku: od 1997 roku
Wdrożenie efektu usług: TAK
WAŻNE! Z wyłonionym podmiotem Zamawiający podpisze umowę warunkową – realizacja zamówienia jest bowiem uzależniona od otrzymania dofinansowania w konkursie w ramach Osi priorytetowej II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działania II.1: Otoczenie biznesu, Poddziałania: II.1.2: Profesjonalizacja usług biznesowych
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Kod CPV
79000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Dodatkowe przedmioty zamówienia
nie dotyczy
Harmonogram realizacji zamówienia
Przewidywany termin złożenia wniosku o dofinansowanie: 28.02.2019
Procedura wyboru kończy się podpisaniem umowy warunkowej - realizacja przedmiotu umowy uzależniona od otrzymania dofinansowania.
Realizacja usług: wstępnie przewidujemy przedział kwiecień - lipiec 2019
(w zależności od terminu rozstrzygnięcia konkursu i podpisania umowy), szacunkowy czas realizacji usługi to 3-5 miesięcy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawcą usługi może być wyłącznie Instytucja Otoczenia Biznesu, która:
• spełnia definicję IOB przez okres min. 6 miesięcy bezpośrednio poprzedzających dzień złożenia oferty,
• posiada siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium RP,
• świadczy usługi wysokiej jakości, tzn. posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej (akredytacja ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne) lub świadczona przez niego na rzecz wnioskodawcy usługa została ujęta w prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Bazie Usług Rozwojowych (BUR),
• posiada potencjał umożliwiający realizację usługi/usług będących przedmiotem projektu (IOB może zaangażować do realizacji projektu podwykonawców, ale minimum 1 pracownik IOB zaangażowany do realizacji usługi musi być zatrudniony na podstawie Kodeksu pracy w okresie realizacji projektu).
IOB to, bez względu na formę prawną, podmioty prowadzące działalność na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności, niedziałające dla zysku lub przeznaczające zysk na cele statutowe zgodnie z zapisami w statucie lub innym równoważnym dokumencie założycielskim, posiadające bazę materialną, techniczną i zasoby ludzkie oraz kompetencyjne niezbędne do świadczenia usług na rzecz sektora MSP.
Potwierdzeniem spełnienia wymogu są:
• kopia statutu IOB lub równoważnego dokumentu założycielskiego
• oświadczenie lub zaświadczenie o posiadaniu akredytacji potwierdzających wysoką jakość świadczonych usług
• dokument „Wykazanie potencjału umożliwiającego realizację usług będących przedmiotem projektu” (załącznik nr 1 do zapytania).
Wiedza i doświadczenie
Udokumentowana realizacja minimum 3 usług doradczych dla MŚP w ciągu ostatnich dwóch lat, w tym przynajmniej 1 o wartości powyżej 50 tys. zł netto.
Potwierdzeniem spełnienia wymogu jest przedstawienie kopii faktur.
Potencjał techniczny
Pracownicy/podwykonawcy mający:
a/ wiedzę, doświadczenie i uprawnienia pozwalające na profesjonalne stosowanie używanych w procesie doradczym metodologii/metodyk/narzędzi. b/ doświadczenie w doradztwie dla branży (minimum 1 usługa doradcza zrealizowane dla MŚP z tego sektora w ciągu ostatnich 3 lat).
IOB może zaangażować do realizacji projektu podwykonawców, ale minimum 1 pracownik IOB zaangażowany do realizacji usługi musi być zatrudniony na podstawie Kodeksu pracy w okresie realizacji projektu
Potwierdzeniem spełnienia wymogu jest przedstawienie not biograficznych nt. osób zaangażowanych w realizację usługi wraz z kopiami kluczowych dyplomów/certyfikatów/akredytacji itp. oraz faktur/umów/referencji potwierdzających doświadczenie.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Pracownicy/podwykonawcy mający:
a/ wiedzę, doświadczenie i uprawnienia pozwalające na profesjonalne stosowanie używanych w procesie doradczym metodologii/metodyk/narzędzi. b/ doświadczenie w doradztwie dla branży (minimum 1 usługa doradcza zrealizowane dla MŚP z tego sektora w ciągu ostatnich 3 lat).
IOB może zaangażować do realizacji projektu podwykonawców, ale minimum 1 pracownik IOB zaangażowany do realizacji usługi musi być zatrudniony na podstawie Kodeksu pracy w okresie realizacji projektu
Potwierdzeniem spełnienia wymogu jest przedstawienie not biograficznych nt. osób zaangażowanych w realizację usługi wraz z kopiami kluczowych dyplomów/certyfikatów/akredytacji itp. oraz faktur/umów/referencji potwierdzających doświadczenie.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Podmiot przystępujący do udziału w postępowaniu musi być w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
Potwierdzeniem spełnienia wymogu jest przedstawienie oświadczenia nt. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny.
2. Zamawiający odrzuci oferty nie spełniające warunków oraz zawierające rażąco niską cenę, nieadekwatną do zakresu usług (cena niższa o 30% lub więcej od średniej arytmetycznej ceny wszystkich złożonych ofert). Decyzja Zamawiającego o odrzuceniu oferty jest decyzją ostateczną.
3. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy warunkowej
z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów. Cena może podlegać negocjacjom, jeżeli stawka proponowana przez Wykonawcę przekroczy kwotę wskazaną w budżecie projektu.
4. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności
spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, np. siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe itp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu lub terminu realizacji umowy, które wynikać będą z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją Finansującą, jeśli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia. Zamawiający dopuszcza także zmianę terminu realizacji umowy, która będzie wynikała z porozumienia zawartego pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta zawierająca przynajmniej: cenę netto i cenę brutto usługi oraz nazwę, adres, dane kontaktowe Oferenta (w tym adres e-mail).
2. Wykazanie potencjału do świadczenia usług doradczych objętych zamówieniem (załącznik nr 1 do zapytania)
3. Kopia statutu lub równoważnego dokumentu założycielskiego w celu weryfikacji statusu IOB;
4. Oświadczenie o posiadaniu akredytacji/wpisów poświadczających wysoką jakość świadczonych usług;
5. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów merytorycznych (wymienionych w punktach „Wiedza i doświadczenie oraz „Osoby zdolne do wykonania zamówienia”);
6. Oświadczenie nt. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
7. Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym;
8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko wówczas, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje odrzucenie oferty.
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferta będzie oceniana w poniższy sposób:
1. Spełnienie warunków– TAK/NIE;
2. Wyłonienia najlepszej oferty zgodnie z poniższymi kryteriami oceny ofert:
Cena netto – 100%
3. Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 100. Oferta otrzyma wagę 100 pkt, jeśli wartość oferty będzie najniższa spośród ofert, które wpłyną w odpowiedzi na zapytanie ofertowe. Każda kolejna oferta o wartości większej będzie otrzymywała o 10 pkt mniej niż poprzednia (do wartości minimalnej 0 punktów).
4. W konkursie wygrywa oferta złożona przez Oferenta spełniającego wszystkie kryteria dopuszczające oraz uzyskująca największą liczbę punktów, przy czym oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów za pośrednictwem wiadomości przesłanej na adres e-mail podany w ofercie.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są:
1) podmioty, które nie spełniają warunków udziału w postępowaniu;
2) podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą tzn. powiązane poprzez:
a. uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c. pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
"ZPHU Moryń" Włodarczyk i Moryń Spółka Jawna
Adres
98-354 Siemkowice
łódzkie
,
pajęczański
Numer telefonu
43 841 70 56
Fax
43 841 70 56
NIP
8321495222
Numer naboru
RPLD.02.01.02-IP.02-10-044/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Oferta z dnia 24 lutego 2019 roku
INVESTIN SP. Z O.O.
UL. RADNA 12, 00-341 WARSZAWA
NIP: 5252245152; REGON: 015229366
cena oferty netto - 298 000,0 z