Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zapytanie ofertowe, załącznki 3; termin składania ofert
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w formie pisemnej na adres:
ZPHU HAK-POL S. IMIOŁA
96-111 Kowiesy
Chojnata 23A
lub przesłać w formie elektronicznej (skany podpisanych dokumentów) na adres office@imiola.pl w terminie do dnia 27.02.2019 r. do godz.7.00
Na kopercie/w temacie wiadomości proszę podać:
„Oferta na organizację specjalistycznych usług doradczych dla firmy: ZPHU HAK-POL S. IMIOŁA”
Terminem złożenia oferty jest termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
office@imiola.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Daria Tulin
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 516418651
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wykonanie specjalistycznych usług doradczych dla firmy: ZPHU HAK-POL S. Imioła (1.5.1 Wsparcie w opracowaniu informatycznego systemu zarządzania produkcją), zgodnie z wykazem usług wskazanych w wykazie usług - zamieszczonych w dokumentacji aplikacyjnej niniejszego konkursu:
http://www.cop.lodzkie.pl/images/konkursy/2018/44-konkurs-02-01-02-IP-02-10-044_18/Zal_6_Wykaz_uslug-02-01-02-IP-02-10-044_18.pdf
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
łódzkie
Powiat:
rawski
Miejscowość:
Kowiesy
Cel zamówienia
Wyłonienie Wykonawcy usługi doradczej świadczonej w razie uzyskania dofinansowania na realizację projektu w ramach: Osi priorytetowej II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Działania II.1: Otoczenie biznesu Poddziałania: II.1.2: Profesjonalizacja usług biznesowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w celu profesjonalizacji usług biznesowych Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja specjalistycznych usług doradczych dla firmy: ZPHU HAK-POL S. Imioła
W ramach zapytania ofertowego Zamawiający przewiduje wykonanie przez Wykonawcę takich usług jak:
1. Wsparcie w opracowaniu dedykowanego informatycznego systemu zarządzania produkcją.
Powyższa usługa ma obejmować takie działania jak:
Przeprowadzenie analizy organizacyjnej Zamawiającego;
Przeprowadzenie analizy obecnych procesów produkcyjnych przedsiębiorstwa;
Przeprowadzenie analizy obecnych procesów pozaprodukcyjnych ściśle powiązanych z zarządzaniem produkcją;
Przeprowadzenie analizy obecnie posiadanych zasobów technicznych (w tym infrastruktury IT).
Dane do analizy powinny zostać pozyskane poprzez:
Przeprowadzenie wywiadów z pracownikami Zamawiającego różnego szczebla;
Wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł dokumentacji procesowej (w postaci papierowej i elektronicznej);
Zidentyfikowanie napotykanych przez pracowników problemów na różnych etapach procesów produkcyjnych;
Rozpoznanie strategii biznesowej Zamawiającego (konsultacje z Zarządem oraz kadrą kierowniczą).
W wyniku przeprowadzonej analizy musi zostać opracowany projekt nowego dedykowanego systemu informatycznego odpowiadający zdiagnozowanym potrzebom Zamawiającego, zawierający szczegółowe opisy uwzględnionych procesów w postaci diagramów z użyciem notacji BPMN, a także wymaganej funkcjonalności, struktur danych, raportów, wskaźników KPI oraz pulpitów menedżerskich.
2. Wsparcie w opracowaniu i wdrożeniu dedykowanego informatycznego systemu zarządzania relacjami z klientami.
Powyższa usługa ma obejmować takie działania jak:
Przeprowadzenie analizy organizacyjnej Zamawiającego;
Przeprowadzenie analizy obecnych procesów relacji z klientami;
Przeprowadzenie analizy obecnych procesów ściśle powiązanych z zarządzaniem relacjami z klientami;
Przeprowadzenie analizy obecnie posiadanych zasobów technicznych (w tym infrastruktury IT).
Dane do analizy powinny zostać pozyskane poprzez:
Przeprowadzenie wywiadów z pracownikami Zamawiającego różnego szczebla;
Wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł dokumentacji procesowej (w postaci papierowej i elektronicznej);
Zidentyfikowanie napotkanych przez pracowników problemów na różnych etapach procesów relacji z klientami;
Rozpoznanie strategii biznesowej Zamawiającego (konsultacje z Zarządem oraz kadrą kierowniczą).
W wyniku przeprowadzonej analizy musi zostać opracowany projekt nowego dedykowanego systemu informatycznego odpowiadający zdiagnozowanym potrzebom Zamawiającego, zawierający szczegółowe opisy uwzględnionych procesów w postaci diagramów z użyciem notacji BPMN, a także wymaganej funkcjonalności, struktur danych, raportów, wskaźników KPI oraz pulpitów menedżerskich.
Kod CPV
72000000-5
Nazwa kodu CPV
Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: II-IV kwartał 2019 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Nowe terminy będą ustalane w konsultacji z wyłonionym Wykonawcą.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający łącznie następujące warunki:
a) Posiada wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub jego odpowiednik w kraju Wykonawcy,
b) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
c) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał osobowy i finansowy,
d) Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do niezakłóconego wykonywania przedmiotu zamówienia,
2. Oferent (Wykonawca) musi spełniać wszystkie poniższe warunki:
a) Jest Instytucją Otoczenia Biznesu (IOB). IOB to, bez względu na formę prawną, podmiot prowadzący działalność na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności, niedziałający dla zysku lub przeznaczający zysk na cele statutowe zgodnie z zapisami w statucie lub innym równoważnym dokumencie założycielskim, posiadający bazę materialną, techniczną i zasoby ludzkie oraz kompetencje niezbędne do świadczenia usług na rzecz sektora MŚP
IOB musi spełniać powyższą definicję przez okres min. 6 miesięcy bezpośrednio poprzedzających dzień złożenia wniosku o dofinansowanie (załącznik nr 2);
b) Posiada siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium RP;
c) Świadczy usługi wysokiej jakości, tzn. posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej (akredytacja ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne) lub świadczona przez niego na rzecz wnioskodawcy usługa została ujęta w prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Bazie Usług Rozwojowych (BUR);
d) W świadczenie usługi musi być zaangażowany minimum jeden pracownik Wykonawcy, którego wiedza i doświadczenie są adekwatne do zakresu usługi (załącznik nr 3). W świadczeniu usługi mogą uczestniczyć podwykonawcy.
Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia- nie spełnia (1-0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Oferenta wymienione w punkcie IV i V Zapytania ofertowego. Opis sposobu przygotowania oferty. Wnioskodawca składa pisemne oświadczenie wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Instytucje Otoczenia Biznesu, posiadająca ten status przez okres min. 6 miesięcy, dysponująca personelem zatrudnionymi na umowę o pracę, których doświadczenie pozwala na zrealizowanie każdej z zamawianych usług lub wskażą podwykonawcę z odpowiednim doświadczeniem.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
W świadczenie usługi musi być zaangażowany minimum jeden pracownik wykonawcy, którego wiedza i doświadczenie są adekwatne do zakresu usługi.
Dodatkowe warunki
Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa
c) pełnienia funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie niezbędnych do sprawnej realizacji prac, w szczególności
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia w następujących okolicznościach:
1. warunki oraz termin płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia,
2. sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących w przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość aneksowania umowy na dostawę przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na etapie ofertowania przez Zamawiającego oraz oferenta tylko w zakresie, na które wpływa zaistniała okoliczność.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów pod rygorem nieważności oferty:
1. Dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
3. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Profesjonalizacja usług biznesowych
4. Załączniku nr 2 - Oświadczenie IOB
5. Załączniku nr 3 - Pracownicy Oferenta zaangażowani w świadczenie usługi
6. Statut IOB lub inny równoważny dokument założycielski.
7. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca usługi/usług posiada akredytację ministra właściwego ds. gospodarki lub instytucji przez niego upoważnionej (akredytacja ośrodka innowacji świadczącego usługi proinnowacyjne) lub świadczona przez niego na rzecz wnioskodawcy usługa została ujęta w prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości Bazie Usług Rozwojowych (BUR)..
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Nazwa kryterium - cena netto
Waga - 100%
Sposób przyznawania punktów
Liczba punktów obliczona zostanie jako proporcja ceny najniższej ze złożonych ofert do ceny z oferty ocenianej pomnożona przez wagę danego kryterium, tj. w sposób następujący:
[(cena netto w ofercie z najniższą ceną)/(cena netto badanej oferty)]∙waga kryterium
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najkorzystniejszą ofertą zostanie wybrana ta, z najwyższą liczbą uzyskanych punktów.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferta, która uzyska największa liczbę punktów wg powyższych kryteriów i metodologii obliczania zostanie uznana za najkorzystniejszą. W przypadku gdy najkorzystniejsza oferta w całości przekroczy budżet przeznaczony na działania będące przedmiotem zapytania, Zamawiający może podjąć negocjacje z oferentami.
Wykluczenia
1. W zapytaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
a) Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zamawiającemu szkodę przez to ze nie wykonali lub nie należycie wykonali zobowiązanie wobec Zamawiającego, chyba że było to następstwem okoliczności,
za które Oferent nie ponosił odpowiedzialności;
b) Oferenci, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania uchylili się od podpisania umowy z Zamawiającym pomimo wyboru ich oferty
c) Oferenci, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tj. nie posiadają uprawnień do wykonywania określonej działalności, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia, bądź znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej mogącej budzić poważne wątpliwości co do możliwości prawidłowego wykonania zamówienia lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
2. Informacje na temat zakresu wykluczenia:
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia- nie spełnia (1-0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Oferenta wymienione w punkcie IV i V Zapytania ofertowego. Opis sposobu przygotowania oferty. Wnioskodawca składa pisemne oświadczenie wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych warunków udziału w postępowaniu.
Nazwa
ZPHU HAK-POL S. IMIOŁA
Adres
Kazimierza Wielkiego 34/7
96-200 Kowiesy
łódzkie
,
Łódź
Numer telefonu
+48 46 8317331
NIP
8351006995
Numer naboru
RPLD.02.01.02-IP.02-10-044/18
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Pełna nazwa oferenta: Innowator Elektrotechniki Sp. z o .o.
Adres oferenta: ul. Brukowa 12 91-341 Łódź
NIP oferenta: 783-16-55-115
Data wpłynięcia oferty: 26.02.2019
Cena netto za realizację przedmiotu zamówienia [PLN] 95 000,00
Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia [PLN] 116 850,00