Strona główna
Logo unii europejskiej

„Świadczenie usług gastronomicznych oraz najem powierzchni szkoleniowej na potrzeby organizacji spotkań warsztatowych/konferencji w Katowicach w 2019 r.”

Data publikacji: 18.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-01-2019

Numer ogłoszenia

14339

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Propozycję cenową należy przesłać w formie elektronicznej na adres biuro@subregioncentralny.pl do dnia 25.01.2019 r., do godziny 23:59.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@subregioncentralny.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Małgorzata Płonka, Anna Dobras

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

324612250

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest najem sali szkoleniowej oraz świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby organizacji spotkań warsztatowych na terenie miasta Katowice w 2019 r. Termin wykonania zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Katowice Miejscowość: Katowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest najem sali szkoleniowej oraz świadczenie usług gastronomicznych na potrzeby organizacji spotkań warsztatowych na terenie miasta Katowice w 2019 r.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg następującej specyfikacji:
1. Usługi świadczone będą w związku z organizacją spotkań informacyjnych/warsztatowych/ seminaryjnych z reprezentantami jednostek będących Członkami Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego.
2. Jednorazowe zamówienie może obejmować usługi świadczone podczas spotkań organizowanych dla min. 15 osób, a max 40 osób. Zamawiający dopuszcza zwiększenie ilości osób o max. 10 przy czym 90% spotkań organizowanych przez Biuro Związku jest dla maksymalnie 40 osób. Potwierdzenie liczby osób będzie dokonywane na dwa dni przed spotkaniem e-mailowo/telefonicznie.
3. Terminy spotkań będą ustalane z Wykonawcą z min. 14-dniowym wyprzedzeniem wraz z wybranym menu. W przypadku braku dostępności wolnej sali w podanym przez Zamawiającego terminie, Wykonawca zobowiązuje się podać najbliższy wolny termin.
4. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązuje się przygotować, w ustalonych
z Zamawiającym terminach spotkań, wysokiej jakości produkty spożywcze wraz ze stolikami, zastawą porcelanową, szklaną oraz sztućcami.

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany będzie wg następującej specyfikacji:
1. Sala szkoleniowa musi pomieścić w komfortowych warunkach (min. 80 m2 powierzchni) maksymalnie 40 osób (wymagana sala widna – z oknami/przeszklona, dająca możliwość dostawienia ok. 10 krzeseł) oraz musi być wyposażona co najmniej w:
 krzesła i stoliki ustawione w kształcie podkowy/w układzie kinowym, flip-chart + pisaki, biały ekran projekcyjny o wymiarach min. 177 x 129 cm, 2x3, projektor, laptop, stolik dla prowadzącego, stolik pod projektor, dostęp do Internetu, klimatyzację, mikrofon (min. 2 sztuki) i nagłośnienie, stolik recepcyjny przed salą.
Układ sali nie może zawierać w sobie kolumn.
2. Szczegółowy zakres usług gastronomicznych znajduje się w załącznikach (zapytanie ofertowe).
3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić:
 stoły koktajlowe tzw. „bociany” nakryte białym/ecru materiałem lub obrusem – min. 1 sztuka/4 osoby,
 stoły, na których będzie podawany serwis kawowy i lunch,
 białe, eleganckie obrusy do nakrycia stołów.
4. Temperatura dań podawanych na ciepło nie powinna być niższa niż 75 stopni Celsjusza - zupy oraz 63 stopni Celsjusza - drugiego dania.
5. W przypadku formy bufetowej dania gorące powinny być serwowane w podgrzewanych lub trzymających ciepło, chromowanych bemarach. Dania zimne, desery oraz ciasta i ciastka powinny być podane na ceramicznych półmiskach lub chromowanych tacach, dodatki warzywne - w ceramicznych lub szklanych miskach, sztućce powinny być stalowe - nierdzewne, do zimnych napojów i wody powinny być zapewnione szklanki.
6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić serwis gastronomiczny z uwzględnieniem przygotowania, sprzątania, zastawy ceramicznej, szklanej i obsługi kelnerskiej (obecność min. 2 wyszkolonych
i schludnie ubranych pracowników restauracji od momentu podania lunchu, aż do zakończenia spotkania). Ilość obsługi kelnerskiej powinna zapewnić sprawną i płynną obsługę uczestników spotkań. Obsługa kelnerska powinna być ubrana w jednolite stroje. Obsługa musi znać skład serwowanych dań. Każda z osób wchodzących w skład kucharzy i obsługi kelnerskiej powinna posiadać ważną książeczkę sanitarno-epidemiologiczną.
7. Zamawiający zastrzega, aby posiłki podawane były w ustalonych z Zamawiającym pomieszczeniach zarezerwowanych wyłącznie dla uczestników zebrań.
8. Serwis kawowy powinien być dostępny dla uczestników od rozpoczęcia spotkania aż do jego zakończenia, a lunch – w czasie przerwy obiadowej.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
 stworzenia nowego zestawu z wymienionych propozycji menu, zamówienia wyłącznie serwisu kawowego lub lunchu, zamówienie serwisu kawowego bez kanapek, zmian w programie godzinowym,
10. Usługa będzie realizowana sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
11. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia dodatkowego związanego z innymi elementami składowymi serwisu kawowego/lunchu niż wskazane w ofercie w oparciu o dostępne menu restauracji na dzień składania zamówienia po uzgodnieniach z Wykonawcą.
13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności ani kosztów związanych ze szkodami wyrządzonymi przez uczestników spotkań.
14. Zamawiający nie pokrywa kosztów ewentualnych zamówień i usług złożonych przez uczestników.

Kod CPV

55000000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia: Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca musi:
 wykonać przedmiot zamówienia, w szczególności estetycznie podawać dania zgodnie z wymogami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia zbiorowego,

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca musi:
 zapewnić jednakową gramaturę podawanych potraw zgodnych z zapytaniem ofertowym,
 zapewnić wykwalifikowanych pracowników (kucharzy, kelnerów), posiadających certyfikaty
z odbytych kursów/szkoleń dotyczących branży gastronomicznej (do wglądu na życzenie Zamawiającego),

Potencjał techniczny

Siedziba Wykonawcy, w której znajduje się proponowana sala szkoleniowa musi:
 być klimatyzowana, o powierzchni min. 80 m2,
 posiadać dogodny dojazd środkami komunikacji publicznej,
 posiadać min. 20 miejsc parkingowych do wykorzystania przez uczestników,

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Ofertę cenową brutto na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania.
2. Propozycję ok. 5 zestawów posiłków do wyboru przez Zamawiającego na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania,
3. Podpisane, opieczętowane oświadczenie o braku powiązań kapitałowych oraz osobowych
z Zamawiającym – załącznik nr 2,
4. Kserokopia decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej (SANEPIDU) stwierdzającą spełnienie wymagań sanitarnych koniecznych do zapewnienia higieny przy prowadzeniu działalności gastronomicznej (zapewnienie możliwości okazania oryginału do wglądu na życzenie Zamawiającego),
5. Przykładowe zdjęcia zaproponowanej Sali – min. 3.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych
w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do 100 pkt (100% = 100 pkt):
1) cena – 65% (65 pkt.),
2) posiadanie min. 20 miejsc parkingowych do wykorzystania przez uczestników poszczególnych spotkań – 10% (10 pkt.),
3) lokalizacja restauracji/hotelu (odległość od dworca PKP w Katowicach) - 20% (30 pkt.),
4) klauzule społeczne– 5% (5 pkt.).

WZORY OBLICZEŃ:
1) cena:
 cena najniższa / cena badanej oferty x 65 pkt.
2) 20 miejsc parkingowych:
 posiada – 10 pkt.
 nie posiada – 0 pkt.
3) lokalizacja:
 do 1,0 km – 20 pkt.
 od 1,1 km do 2,0 km – 10 pkt.
 powyżej 2,1 km – 0% (0 pkt.)
4) klauzule społeczne
 Wykonawca, który zatrudni przy realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobę ze wskazanych poniżej grup społecznych na umowę o pracę otrzyma: 5 pkt.
 Wykonawca, który nie zatrudni przy realizacji przedmiotu zamówienia żadnej osoby ze wskazanych poniżej grup społecznych na umowę o pracę otrzyma: 0 pkt.

Końcowa ocena stanowić będzie sumę punktów przyznanych za poszczególne kryteria.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów wynikającą ze zsumowania liczby punktów uzyskanych w kryteriach oceny ofert.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

Zamawiający - Wnioskodawca

Nazwa

Związek Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego

Adres

Bojkowska 35A

44-100 Gliwice

śląskie , Gliwice

Numer telefonu

32 461 22 50

Fax

32 461 22 51

NIP

6312651874

Numer naboru

POPT.03.01.00-IZ.00-00-001/15

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Vienna House Easy Katowice
Hotel Management Angelo Katowice Sp z o.o.
ul. Sokolska 24, 40-086 Katowice

Data wpływu: 24.01.2019
Kwota: 75 600,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy sześćset złotych brutto).
Liczba wyświetleń: 498