Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
a) Ofertę należy dostarczyć do żłobka (ul. 3 Maja 15, 62-052 Komorniki) osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 lub przesłać pocztą na adres ul. Buczka 21c, 62-030 Luboń lub drogą elektroniczną w postaci podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres: komorniki@u7krasnoludków.pl do dnia 21.11.2018r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
b) Oferty proszę przygotować na formularzu przedstawionym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
c) Oferty należy złożyć w języku polskim
d) Formularz oferty musi być podpisany i ostemplowany pieczęcią imienną osoby/ób upoważnionych. W przypadku braku pieczęci imiennej wymagany jest czytelny podpis
e) W ofercie prosimy o podanie ceny netto i brutto za wykonanie usługi
f) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy.
g) W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@u7krasnoludkow.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Malgorzata Koszuta
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
601788964
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa z siedzibą w Luboniu (62-030), ul. Buczka 21c, występuje z zapytaniem ofertowym na dostawe wyposażenia żłobka na potrzeby projektu realizowanego w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków" w Luboniu. Zakup usługi realizowany będzie w ramach projektu pt. „Nowe miejsca opieki w żłobku "U 7 Krasnoludków”” nr RPWP.06.04.01-30-0058/18, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Meble
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
wielkopolskie
Powiat:
poznański
Miejscowość:
Luboń
Cel zamówienia
Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa z siedzibą w Luboniu (62-030), ul. Buczka 21c, występuje z zapytaniem ofertowym na dostawe wyposażenia żłobka na potrzeby projektu realizowanego w Żłobku Niepublicznym "U 7 Krasnoludków" w Luboniu. Zakup usługi realizowany będzie w ramach projektu pt. „Nowe miejsca opieki w żłobku "U 7 Krasnoludków”” nr RPWP.06.04.01-30-0058/18, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Przedmiot zamówienia
zamówienie obejmuje montaż i dostawę:
I. Leżaczki – 48 szt.
a. Łóżeczko ze stalową konstrukcją i tkaniną przepuszczającą powietrze, narożniki z tworzywa sztucznego, konstrukcja pozwalająca na układanie łóżeczek jedno na drugim, długość 132 cm, kolor niebieski lub zielony
II. Pokrowiec na leżaczki, zapinany na suwak – 3 szt
a. przechowywanie do 3 szt. x 15 łóżeczek
III. Prześcieradło z podkładem – 48 szt.
a. Bawełniane, wodoodporne, wymiar 120x60 cm
IV. Komplet pościeli z wypełnieniem – 48 szt.
a. Poduszka z poszewką 35 x 50 cm, kołdra zposzewką70 x 120 cm, prześcieradło 146 x 65 cm
V. Krzesełka – 30 szt.
a. krzesełko z oparciami pod ręce, z lakierowanego drewna bukowego, zgodne z normą PN-EN 1729-1:2016-2 oraz PN-EN 1729-2+A1:2016-2., wysokość siedziska 21 cm.
VI. Stoliki – 7 szt.
a. Solik kwadratowy z blatem w kolorze buku, wykonany z płyty laminowanej z obrzeżem PCV, wym. blatu 74 x 74 cm – 2 szt.
b. Solik prostokątny z blatem w kolorze buku, wykonany z płyty laminowanej z obrzeżem PCV, wym. blatu 120 x 74 cm – 4 szt.
c. Stolik do karmienia, w kształcie podkowy, wykonany ze sklejki z laminatem, wym. blatu 179,5 x 90 cm
VII. Krzesełka do karmienia – 15 szt.
a. Krzesełka z wyjmowaną tacką do karmienia, wyposażone w 5-punktowe szelki bezpieczeństwa, z możliwością regulacji na 2 wysokościach, przeznaczone dla dzieci w wieku od 6 miesięcy
VIII. Taboret drewniany, wysokość 34 cm, szt. 1
IX. Krzesło z obiciem – 4 szt
a. stelaż z rury okrągłej, siedzisko i oparcie pokryte trwałą tkaniną PCV, łatwą do utrzymania w czystości, szerokość siedziska 38 cm, wysokość siedziska 47 cm
X. meble do szatni
a. szatnia wykonana z płyty wiórowej w kolorze klonu
b. wyposażona w półeczkę, miejsce na naklejenie znaczka oraz przegródki z haczykami na ubrania i worki., ażurową półkę na buty, z drzwiczkami.
c. 8 sztuk modułu 5-osobowego, wymiary 108,5 x 50 x 131 cm
d. 1 sztuka modułu rogowego, wy miary 80 x 80 x 131 cm
e. 1 sztuka moduł 3-osobowy, wymiary 66 x 50 x 131 cm
XI. Przewijak – 4 szt.
a. Przewijak wyposażony w plastikowe pojemniki – 2 szt.
b. Przewijak wyposażony w plastikowe pojemniki i materac – 2 szt.
c. Wykonany z płyty laminowanej w tonacji brzozy, z obrzeżem PCV, wym. 104 x 75,1 x 87 cm, z burtami zabezpieczającymi
XII. Półka na kubki
a. Półka na 20 kubków 1 szt., kolor klonu, wym. 150 x 15,2 x 46,4 cm
b. Półka na 6 kubków 1 szt., kolor klonu, 46,3 x 15,2 x 46,4 cm
XIII. Szafa na pościel – 1 szt.
a. Z przesuwanymi drzwiami, kolor klon
b. wym. 142,2 x 48,8 x 200,5 cm
XIV. biurko – 1 szt.
a. Wyposażone w szafkę i szufladę, zamykane na zamek, wykonane z płyty laminowanej, kolor brzoza, wym. 125,5 x 70 x 76 cm
XV. Zestaw meblowy
a. Kolor brzoza, wykonane z płyty laminowanej, z obrzeżami z tworzyw sztucznych
b. Szafka z trzema półkami w środku, wym. 89,1 x 41,5 x 87,1 cm – 1 szt.
c. nadstawka z 1 półką, wym. 89,1 x 41,5 x 38,6 cm – 4 sztuki.
d. Nadstawka z drzwiczkami, wym. 89,1 cm x 41,5 cm x 77,3 cm – 1 szt.
e. szafka z 3 półkami na cokole, z drzwiczkami, wym. 89,1 x 41,5 x 87,1 cm – 7 sztuk
f. nadstawka z 3 półkami, wym. 89,1 x 41,5 x 115,9 cm – 1 szt.
g. nadstawka z 2 półkami, . 89,1 x 41,5 x 77,3 cm – 6 szt.
h. szafka z przegrodami na pojemniki i szuflady, wym. 89,1 x 41,5 x 87,1 cm – 3 sztuki
i. szafka słupek z 4 półkami, z drzwiczkami, z nadstawką, wym. 46,8 x 41,5 x 87,1 cm – 2 szt.
j. stół świetlicowy, stoły na stelażu metalowym, blat wykonany z płyty laminowanej w tonacji buku, wym. blatu 80 x 80 cm – 2 szt.
k. szafka wiszące z 1 półką, wym. 89,1 x 41,5 x 40 cm
XVI. Regał na nocniki z nocnikami
a. Nocniki 20 szt.
b. Regał z półkami na nocniki, z 12 półkami – 2 szt.
Kod CPV
39161000-8
Nazwa kodu CPV
Meble przedszkolne
Harmonogram realizacji zamówienia
termin realizacji zamówienia 31.01.2019
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
Wiedza i doświadczenie
posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia
Potencjał techniczny
posiadanie odpowiedniego potencjału technicznego do wykonania zamówienia
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
posiadanie zasobów kadrowych zdolnych do wykonania zamówienia
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie przedmiotu zamówienia
Dodatkowe warunki
Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” tj.: nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy
umowa nie może ulec zmianie, za wyjątkiem terminu dostawy i montaży wyłącznie za zgodą Zamawiającego
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
a) Ofertę należy dostarczyć do żłobka (ul. 3 Maja 15, 62-052 Komorniki) osobiście od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 lub przesłać pocztą na adres ul. Buczka 21c, 62-030 Luboń lub drogą elektroniczną w postaci podpisanych i zeskanowanych dokumentów na adres: komorniki@u7krasnoludków.pl do dnia 21.11.2018r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane
b) Oferty proszę przygotować na formularzu przedstawionym w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego
c) Oferty należy złożyć w języku polskim
d) Formularz oferty musi być podpisany i ostemplowany pieczęcią imienną osoby/ób upoważnionych. W przypadku braku pieczęci imiennej wymagany jest czytelny podpis
e) W ofercie prosimy o podanie ceny netto i brutto za wykonanie usługi
f) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności, ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem oferty przez Wykonawcę, a w szczególności związanych z przystąpieniem do procesu ofertowego, przygotowaniem i złożeniem oferty, negocjacji, przygotowaniami do zawarcia umowy.
g) W przypadku składania kopii dokumentów powinny one być potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
I. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na wykonanie usługi na podstawie przyjętego kryterium.
II. Przy ocenie oferty będzie brane pod uwagę kryterium: cena brutto za wykonanie usługi – 100%
III. Sposób oceny ofert:
a. Punktowo w skali od 0 do 100 pkt
b. Liczba punktów (P) liczona będzie w następujący sposób:
P=(cena oferty najtańszej)/(cena oferty badanej) x 100
c. Liczba uzyskanych punktów będzie mnożona przez współczynnik 1,0 odpowiadający wadze kryterium
IV. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień w zakresie poprawy oczywistych pomyłek i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, jedynie w przypadku jeżeli nie naruszy to konkurencyjności.
V. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, ważna i nieodrzucona, która po zsumowaniu punktów przyznanych za wszystkie kryteria otrzyma największą liczbę punktów. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów, Zamawiający zwróci się do Wykonawców, którzy przedstawili te oferty z dodatkowym zapytaniem pozwalającym na wyłonienie Wykonawcy (uruchomienie kolejnego etapu procedury).
VI. Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania w przypadku: niespełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem, przedstawienie przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych
Wykluczenia
Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z zapisami „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” tj.: nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo ani kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
Żłobek Niepubliczny "U 7 Krasnoludków" S.C. Małgorzata Koszuta Grażyna Rosa
Adres
62-030 Luboń
wielkopolskie
,
poznański
Numer telefonu
601788964
NIP
7831718198
Numer naboru
RPWP.06.04.01-IZ.00-30-001/18